Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


Noordcambuur

2-2 ook goed de clubs onder dkv komen er aan.

Dokkumer

Efficient ploegje dat ADO. 1 keer op doel schieten, 2 eer scoren.  :_schater

Bankzitter

Een 9e plek of 14e scheelt gewoon tonnen aan inkomsten (tv gelden) en betekent daar gewoon een groter verlies en nog meer spelers moeten verkopen om de gaten te vullen.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 23, 2020, 09:30:34
Een 9e plek of 14e scheelt gewoon tonnen aan inkomsten (tv gelden) en betekent daar gewoon een groter verlies en nog meer spelers moeten verkopen om de gaten te vullen.
geloof me Bankzitter ze komen elk jaar een tekort van rond de 6 miljoen.
Misschien dit seizoen nog meer omdat ze geen hoofdsponsor kunnen vinden.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op februari 23, 2020, 12:48:17
geloof me Bankzitter ze komen elk jaar een tekort van rond de 6 miljoen.
Misschien dit seizoen nog meer omdat ze geen hoofdsponsor kunnen vinden.

Helaas hebben ze 1.8 miljoen als bonus gekregen bij transfer Ziyech.
De enige spelers met een beetje waarde, Ejuke en Vam Bergen zullen ze wel moeten verkopen.

Gaat de goede kant op daar!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Hendrikscc

Citaat van: Bankzitter op februari 23, 2020, 09:30:34
Een 9e plek of 14e scheelt gewoon tonnen aan inkomsten (tv gelden) en betekent daar gewoon een groter verlies en nog meer spelers moeten verkopen om de gaten te vullen.

Is dit echt zo ? en zo ja scheelt dat dan zoveel ? Dat het met de top 5 en de rest veel scheelt had ik wel verwacht, maar in het rechterrijtje van de ranglijst zulke grote verschillen niet verwacht

hobbes

Dit is een verhaal van begin vorig jaar maar het is wel een indicatie.


VI zocht uit wat clubs komend seizoen aan tv-gelden ontvangen. De eindstanden van de afgelopen tien seizoenen vormen de basis van de ranglijst. De landskampioen krijgt achttien punten voor de ranglijst. De nummer twee krijgt zeventien punten, dit loopt per klassering af.

De prestaties van de afgelopen jaren wegen zwaarder mee dan die in het verleden. Per seizoen wordt er gewerkt met een factor. Over het seizoen 2018/19 wordt gewerkt met factor 10. De Amsterdammers krijgen dus 180 punten voor het afgelopen seizoen. Achttien punten voor de eerste plek, keer de factor tien. Net als bij de punten die gebaseerd zijn op de eindklassering loopt ook deze factor ieder seizoen af. Prestaties uit het seizoen 2009/10 bevatten nu factor één. Door de prestaties uit het verleden staat promovendus FC Twente in de middenmoot van het klassement.

Club     Bedrag
Ajax     10,3 miljoen
PSV     9,27 miljoen
Feyenoord     8,23 miljoen
AZ     7,2 miljoen
Vitesse     6,36 miljoen
FC Utrecht     5,53 miljoen
FC Groningen     4,69 miljoen
SC Heerenveen     3,86 miljoen
Heracles Almelo     3,22 miljoen
ADO Den Haag     2,94 miljoen
FC Twente     2,74 miljoen
PEC Zwolle     2,55 miljoen
Willem II     2,39 miljoen
Excelsior     2,33 miljoen
VVV-Venlo     2,07 miljoen
De Graafschap     2,03 miljoen
Fortuna Sittard     1,99 miljoen
FC Emmen     1,95 miljoen

Hendrikscc

Citaat van: hobbes op februari 25, 2020, 12:41:16
Dit is een verhaal van begin vorig jaar maar het is wel een indicatie.


Dit wist ik niet. Dankjewel voor de informatie!  :thumbsup

Galdiano

Die vieze stinkboeren besluiten komende week en week erop gewoon even te oefenen tegen Eagles en Volendam.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

speculeter

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2020, 14:14:52
Die vieze stinkboeren besluiten komende week en week erop gewoon even te oefenen tegen Eagles en Volendam.  :R
Zullen wel meer clubs zijn die gaan oefenen toch?

thankyou

Citaat van: Galdiano op maart 15, 2020, 14:14:52
Die vieze stinkboeren besluiten komende week en week erop gewoon even te oefenen tegen Eagles en Volendam.  :R
Dus?..
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: speculeter op maart 15, 2020, 14:17:40
Zullen wel meer clubs zijn die gaan oefenen toch?

Ja zou je denken?
Area 58

Noordcambuur

Nu wil dat clubje dkv op een verlaging van de huur betalen ven het stadion.
Eerder betaalde de club 3,3 miljoen huur en dat is verlaagt naar 2,3 in het jaar en nu willen ze weer een verlaging van 1 miljoen . Ivm de coronavirus kunnen ze de hoge huur niet meer betalen.
Waarom krijgt dat clubje het altijd weer voor elkaar.