Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2021, 17:01:33
Die vent weet heus wel wat ie doet hoor. Constant provoceren op het internet , en nu dit. Dan mag je best wel lachen.
zit dezelfde op Voetbalprimeur?

Bankzitter

Ik weet niet waar die gast last van heeft maar met een een paracetamolletje gaat dat niet over. :zucht
Maar serieus... dit lijkt me wel iemand die je tegen zichzelf in bescherming moet nemen als media.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op april 25, 2021, 19:19:55
zit dezelfde op Voetbalprimeur?
wie bedoel Specuveter Hupfean.

Vlampiep

Citaat van: Inferno-058 op april 25, 2021, 17:01:33
Die vent weet heus wel wat ie doet hoor. Constant provoceren op het internet , en nu dit. Dan mag je best wel lachen.
Tsa, ik bedoel personen die wel over voldoende verstandelijke vermogens mag beschikken.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op april 25, 2021, 21:38:43
Tsa, ik bedoel personen die wel over voldoende verstandelijke vermogens mag beschikken.

Dan blijven er niet veel dkv-ers over om te interviewen
Area 58

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op april 25, 2021, 19:19:55
zit dezelfde op Voetbalprimeur?
Geen idee of hij daar actief op is. Kwam hem vaak op twitter tegen.

PePe

Ram dat achterlijke vliegtuigje van DKV, met die helikopters aub snel uit het Leeuwarder luchtruim.

hobbes

Citaat van: PePe op mei 01, 2021, 13:15:24
Ram dat achterlijke vliegtuigje van DKV, met die helikopters aub snel uit het Leeuwarder luchtruim.

Een vliegtuigje met daarachter een of andere zin in het Deens, niet heel indrukwekkend. Ze schijten nu al in de broek voor volgend seizoen.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op mei 01, 2021, 13:41:13
Een vliegtuigje met daarachter een of andere zin in het Deens, niet heel indrukwekkend. Ze schijten nu al in de broek voor volgend seizoen.
Ze staat de laatste 2 jaar in onze schaduw, en halen alleen het nieuws om het wanbeleid of een andere rel. 4 a 5 ton verschil in spelersbudget en het verschil gaat alleen maar kleiner worden en in het nieuwe stadion gaan we ze voorbij.
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Ik reken op 6 punten, van de boeren.  |:)

Bankzitter

Citaat van: Grijskijkert op mei 01, 2021, 13:57:43
4 a 5 ton verschil in spelersbudget

Als je het budget slimmer besteed, dan is het verschil niet zo heel groot meer (relatief minder uitgeeft aan makelaars, weinig miskopen, spelers beter maken). Wij heben al een plan liggen, zij hebben net een nieuwe TD (De haan) die het bij Excelcior nou ook weer niet zo heel erg goed heeft gedaan.


Inferno-058

Citaat van: PePe op mei 01, 2021, 13:15:24
Ram dat achterlijke vliegtuigje van DKV, met die helikopters aub snel uit het Leeuwarder luchtruim.
En dan zeggen ze dat wij een dkv obsessie hebben... 8P

Grijskijkert

#718
Citaat van: Inferno-058 op mei 01, 2021, 17:40:54
En dan zeggen ze dat wij een dkv obsessie hebben... 8P
Heb je ze het 'pijn' filmpje nog even laten zien?

https://twitter.com/ESPNnl/status/1386016830322524160?s=20
IN HENK WE TRUST!!!

Noordcambuur

Dat dkv heeft vandaag weer verloren tegen Sparta en is 12 e geëindigd  :_schater