Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

Hahaha eiketjes ook. Ach ja beetje plagen moet wel kunnen anders is het ook allemaal zo lauw.

Treb


Inferno-058

Moet kunnen inderdaad. Wij plagen hen net zo goed toch, reactie van Cambuur na de beker uitschakeling van dkv een paar terug bijvoorbeeld.

Noordcambuur

Hebben ze het stadion ook weer een keer vol tegen Cambuur.
Laatste wedstrijd tegen dkv zat er ook bijna 6000 Cambuur supporters op de tribune.

PePe

Ik kom er niet weer, in die koeienstal.

Bankzitter

Wat een geweldige reactie van Foeke op de advertentie van Heerenveen : "Dit stukje van Heerenveen,hé....ze zijn bang, we komen eraan" :zweep
.(in de omrop Fryslan podcast).

Noordcambuur

Mijn weekend is niet kapot te krijgen zelf de boertjes zijn er helemaal van af.
Cambuur is kampioen.

Inferno-058

https://twitter.com/ESPNnl/status/1386016830322524160?s=20

Lachen dit (vooral het laatste stukje over ons), wat een angst daar.

Treb

Citaat van: Inferno-058 op april 24, 2021, 21:11:46
https://twitter.com/ESPNnl/status/1386016830322524160?s=20

Lachen dit (vooral het laatste stukje over ons), wat een angst daar.

Tja.. een verstandelijk gehandicapte voor je camera trekken.

Wel een beetje riooljournalistiek van ESPN

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Treb op april 24, 2021, 21:17:30
Tja.. een verstandelijk gehandicapte voor je camera trekken.
Leek me meer alcoholisch gehandicapt
Henk, held, bedankt

Noordcambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 24, 2021, 21:41:29
Leek me meer alcoholisch gehandicapt
:proost en had kunstgebit er niet in.


Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op april 25, 2021, 09:04:26
:proost en had kunstgebit er niet in.

Het feit dat iemand met verstandelijkt beperkingen zijn emoties zich over het verlies van zijn club uitspreekt vind ik aandoenlijk.
Als iemand met toereikende verstandelijke vermogens die zou uitspreken, zou ik er om kunnen lachen, maar het past ons als supporters van onze mooie club niet leedvermaak te hebben met personen met verstandelijke beperkingen. Dat laten we toch bij die boeren van Akkrum zuid?



Inferno-058

Citaat van: Vlampiep op april 25, 2021, 12:20:29
Het feit dat iemand met verstandelijkt beperkingen zijn emoties zich over het verlies van zijn club uitspreekt vind ik aandoenlijk.
Als iemand met toereikende verstandelijke vermogens die zou uitspreken, zou ik er om kunnen lachen, maar het past ons als supporters van onze mooie club niet leedvermaak te hebben met personen met verstandelijke beperkingen. Dat laten we toch bij die boeren van Akkrum zuid?
Die vent weet heus wel wat ie doet hoor. Constant provoceren op het internet , en nu dit. Dan mag je best wel lachen.

Noordcambuur

Deze Cor is vaker op tv geweest .
Gemiddeld dkv toeschouwer.