Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 23, 2021, 12:29:47
Maar ook een motivatietraining voor de selectie behoort tot de mogelijkheden

Ik ben voor :_schater

Dan wil ik daar ook wel een live-stream van zien  :_schater
In Henk en Sandor we trust

Vlampiep

Citaat van: moodygrunn op maart 23, 2021, 12:42:36
Dan wil ik daar ook wel een live-stream van zien  :_schater
We kunnen er alles van vinden, maar gebrek aan humor zeker niet. :_schater

Noordcambuur

Haha altijd lachen om dat boerenclubje ze nemen nu alles aan voor de noodlijdende club.

Bankzitter

Naar verluidt hebben ze 2 ton geboden voor v Ewijk.
Nu is er in Den Haag al een tijd weinig reden tot vrolijkheid, maar om dat bod hebben ze daar toch wel even kunnen lachen.
Echt kansloos  :_schater


Specuveter

Ze laten een jochie van 15 al een profcontract tekenen.
Iets anders kunnen ze niet meer krijgen. :_schater

Noordcambuur

Ik hoop zo dat Ajax gaat winnen vandaag dat ze verder naar onderen glijden.....

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op april 04, 2021, 12:54:34
Ik hoop zo dat Ajax gaat winnen vandaag dat ze verder naar onderen glijden.....

0-3 verlies is een plaatsje zakken

Lore

Citaat van: hobbes op april 04, 2021, 12:59:49


0-3 verlies is een plaatsje zakken
Groningen moet boven ze eindigen en Heracles twee plaatsen boven ze, dat kost ze weer tonnen.

PePe

Er zijn ook al problemen met het electriciteits netwerk (lampen niet meer aan?) dan kunnen ze het doel al helemaal niet meer vinden.  :_schater

hobbes

Citaat van: PePe op april 04, 2021, 16:07:04
Er zijn ook al problemen met het electriciteits netwerk (lampen niet meer aan?) dan kunnen ze het doel al helemaal niet meer vinden.  :_schater

Vergeten de rekening te betalen?

okkele

wat is die lc ook een echte schijtkrant !
ik veeg er mn reet nog niet mee af.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Stiens


"Voor altijd in onze schaduw" "Wijzijneraljaren"


:_schater :_schater :_schater
Kom maar op met die derby  |:) |:) :0= :0= :0=

Bankzitter

Ach, hoort er een beetje bij.
De felicitatie is prima verder. Ik lees bijna alleen maar heel veel respect vanuit andere clubs en supporters voor onze "second dance" in reacties.

Grijskijkert

Citaat van: Stiens op april 19, 2021, 15:52:34

"Voor altijd in onze schaduw" "Wijzijneraljaren"


:_schater :_schater :_schater
Kom maar op met die derby  |:) |:) :0= :0= :0=
Dit hebben ze vast en zeker op afbetaling gedaan... Die moeten nu een speler extra gaan verkopen..
IN HENK WE TRUST!!!

Eewal

Ach, die advertentie is niks mis mee en alleen maar mooi.