Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2023, 20:07:15
De boefjes van dkv op de vuist met Twente supporters?.
:_schater

Werd er met thermos kannen gegooid?

nee,wel?

Citaat van: hobbes op december 21, 2023, 21:09:11
Werd er met thermos kannen gegooid?

met koekjes en droge wust :y

Inferno-058

Haha en ondertussen gelooft de meerderheid van Friesland nog steeds dat dkv enkel uit zachtaardig volk bestaat. Grappig dat de LC er niet vol mee staat maar als Cambuur wat flikt is het allemaal een drama. Achja

PePe

Volgens de media wil de hoofdsponsor stoppen.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op januari 11, 2024, 19:16:02
Volgens de media wil de hoofdsponsor stoppen.
klopt is gisteren bekend gemaakt

Specuveter


nee,wel?

vast wel weer een no no bedrijf/organisatie die daarin st (tr) apt :_spank :zucht

PePe


nee,wel?

zou mooi zijn dat de staartploegen die de aansluiting hebben wat wedstrijden gaan winnen en dkv een verlies serie dan staan ze zo weer op een plekje wat recht geeft op nacompetitie.......

dan zou een mooier afscheid van ons stadion niet kunnen zijn dan de nacompetitie finale ins ons voordeel thuis te beslechten tegen dkv :y |:) |:)

nee,wel?

Citaat van: PePe op januari 15, 2024, 13:55:10
Ik denk dat we dan voor een grotere capaciteit moeten gaan, ballen in het nieuwe stadion!!

of inderdaad een prachtige opening van ons nieuwe stadion het noodlot van die boeren te bezegelen :y :proost |:) :thumbsup

Specuveter

Vuurwerk op het veld door Az supporters
Gemeld word nu dat er Cambuur supporters tussen zitten.
Er zou een Cambuur vlag getoond zijn.

zeewolde

Citaat van: Specuveter op januari 28, 2024, 12:38:56
Vuurwerk op het veld door Az supporters
Gemeld word nu dat er Cambuur supporters tussen zitten.
Er zou een Cambuur vlag getoond zijn.
espn wist het al wel flink te draaien dat het aan Cambuur supporters ligt. Knap staaltje journalistiek weer :(

PePe

Citaat van: Specuveter op januari 28, 2024, 12:38:56
Vuurwerk op het veld door Az supporters
Gemeld word nu dat er Cambuur supporters tussen zitten.
Er zou een Cambuur vlag getoond zijn.

Alsof Cambuur supporters naar Alkmaar reizen, om daar in de bus proberen te komen, en vervolgens naar DKV te reizen?

Noordcambuur

Citaat van: PePe op januari 28, 2024, 13:01:05
Alsof Cambuur supporters naar Alkmaar reizen, om daar in de bus proberen te komen, en vervolgens naar DKV te reizen?
klopt was een bus combi.

NRG

Citaat van: PePe op januari 28, 2024, 13:01:05
Alsof Cambuur supporters naar Alkmaar reizen, om daar in de bus proberen te komen, en vervolgens naar DKV te reizen?

Kan het me ook niet voorstellen, maar als het echt zo zou zijn ben je wel heel triest bezig.