Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur Groningen

Ze gaan vast voor Marinus Dijkhuizen, kan hij ze mooi laten degraderen en dan als beloning naar ons

drg

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 21, 2015, 14:37:35
Ze gaan vast voor Marinus Dijkhuizen, kan hij ze mooi laten degraderen en dan als beloning naar ons

Je zou denken dat ze inmiddels wel beter weten dan elke keer maar weer Cambuur materiaal binnen te hengelen  :_schater :devil

gewoon een fan

Citaat van: drg op oktober 21, 2015, 15:02:55
Je zou denken dat ze inmiddels wel beter weten dan elke keer maar weer Cambuur materiaal binnen te hengelen  :_schater :devil

Ik weet dat een Ezel zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot maar hoe dit zit bij varkens  :?

Dokkumer

Varkens knorren het liefst in onrust, oh nee varkens zitten oostelijk van ons.

Strontpijpers renderen het best in andersmans stront en doen er alles aan om stront bij ons naar buiten te krijgen.

Viper

Nou, het spreekwoord luidt:

Een varken verslikt zich telkens in dezelfde mestkever.

Viper

Zo zijn er nog een aantal dkv-gerelateerde spreekwoorden:

Een heilig boertje zijn.
Erg braaf zijn.

Iemand stront in de ogen werpen.
Iemand proberen te bedriegen.

Een pompeblêd voor de mond nemen.
Dingen zeggen zoals je er niet over denkt.

Dokkumer

Zoals de strontpijper is vertrouwt ie zijn gasten
Ze zien iedereen zoals ze zelf zijn

Er zit een (stront)luchtje aan
Zo'n beetje elke handeling daar uitgevoerd

De strontvlieg valt niet ver van de drol
Qua karakter is alles in die inteelt gemeenschap dezelfde




jeff

Gaan we na het Hemmen rijmtopic nu veder met boeren spreekwoorden?  :_schater

Dokkumer

Citaat van: jeff op oktober 21, 2015, 17:21:41
Gaan we na het Hemmen rijmtopic nu veder met boeren spreekwoorden?  :_schater
Zoals het boertje thuis stinkt, stinkt het nergens :devil

Viper

Domme boeren vangen veel stront.
Veel verantwoordelijkheid hebben in het bestuur van dkv.

Schijnheilig duurt het langst.
Met schijnheiligheid komt men het verst.

Nu komt de vlieg uit de drol.
De waarheid komt boven tafel.

Vlampiep

Ik hef ut ut de tweede hand, mar se hewwe Vonk met een skep sien lopen.
Ut praat gaat dat su Abe op grave wille.

dizzhead

Stront aan de knikker.

Zodra n dkv-er in balbezit is.


Collingwood

OF begint dus al te stoken...
Kalmte alleen kan u redden.

El Ma-kri-niii

Citaat van: hobbes op oktober 21, 2015, 19:14:38
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=259565

Daar was ie al.
Dat zal die kotsbak van een Roelof de Vries hem wel gevraagd hebben. Hij is alweer uit op onrust.