Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

Spine

Mooi stukje op OA met die ouwe zure Riemer.  :_schater

Shar

Citaat van: Spine op december 17, 2016, 01:08:25
Mooi stukje op OA met die ouwe zure Riemer.  :_schater
Hèhè, heerlijk om te zien. Heb overigens geen boek nodig om te weten dat het een schijnheilige club is. Een verzameling fienen bij mekaar.

Noordcambuur

Citaat van: Spine op december 17, 2016, 01:08:25
Mooi stukje op OA met die ouwe zure Riemer.  :_schater
ja ik heb het gezien hij had het niet dkv naar de bliksem nog ff zijn we van riemer en foppe af l0l

Geelblauwstiens

En natuurlijk een mooie overwinning van Willemll gisteren doet het ook altijd goed.

PePe

Veerman denkt aan winters vertrek bij sc Heerenveen.  _O_

Yellow Army

Citaat van: PePe op december 27, 2016, 12:21:20
Veerman denkt aan winters vertrek bij sc Heerenveen.  _O_

Graag een slotje hieroo aangezien we dit soort nieuws hier ook al gaan melden...
Area 58

Geelblauwstiens

Citaat van: Yellow Army op december 27, 2016, 16:00:27
Graag een slotje hieroo aangezien we dit soort nieuws hier ook al gaan melden...
Idd, geen nieuwswaarde voor ons

weestwel

Volgens LC zijn er het afgelopen half jaar veel nieuwe sponsoren aangetrokken bij dkv.  8P

Vlampiep

Citaat van: weestwel op december 28, 2016, 13:40:43
Volgens LC zijn er het afgelopen half jaar veel nieuwe sponsoren aangetrokken bij dkv.  8P
Omdat alle DKV supporters onder de lullen skaart wudde kenne, het  Durex daar wat borden plaatst.

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

Citaat van: Collingwood op maart 19, 2017, 18:59:05
http://www.omropfryslan.nl/nieuws/706666-vechtpartijen-na-afloop-van-sc-heerenveen-feyenoord

Ik dacht dat dit soort dingen daar nooit gebeurde...
zo stoere mannetjes,ohhhh nee feijenoordsupporters doen het.
Ben blij dat Feijenoord heeft gewonnen,dit jaar nog niet veel gewonnen die dkvers

Huzumer

Onrust zou gaan over stadionverboden voor een aantal supporters dat stond. Helemaal terecht natuurlijk, ik zou ze daar(voor) allemaal een stadionverbod geven!  :_schater :_schater :_schater



hobbes

Ook wel weer typerend dat de LC er vandaag in anderhalve pagina uitleg van doet dat het eigenlijk niks met Dkv te maken heeft en dat het maar een klein groepje is blablabla.