Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

waldkip

" De voorzitter weet niet of hij de investeerder serieus moet nemen. "Ik heb op google gezocht naar het bedrijf, maar kwam niet verder dan een rapper of een jazzpianist"

wie van jullie zit hier achter? :zweep

Viper

#106

Lore

Maar als bekend is dat die Van der Borg er achter zit en je kan de investeerders niet terug vinden, en nog steeds wil de helft van het bestuur er verder mee: Hoe hoog is dan de werkelijke financiële nood?

speculeter

Die nood is heel hoog :proost

oost

van zulke nieuws wordt ik vrolijk :y :y

Dreet

Ik hoorde dat die Chinezen wel als eis stellen dat Robert Veenstra terugkeert als directeur: "Onze visie en die van Robert vullen elkaar perfect aan"

PePe

Robert is onlangs al op Chinese les gegaan.

El Ma-kri-niii

arjen de boer ‏@arjendeboer12
15 sponsors hebben sinds de berichtgeving dat Van der Wiel wordt ontslagen het sponsorcontract opgezegd.

Dit wordt alsmaar mooier. Dit kost tot nu toe 1,3 miljoen euro. Kunnen de salarissen van Judas Bijker en Luldiewegis straks nog wel betaald worden?  |:)

moodygrunn

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2015, 15:42:43
arjen de boer ‏@arjendeboer12
15 sponsors hebben sinds de berichtgeving dat Van der Wiel wordt ontslagen het sponsorcontract opgezegd.

Dit wordt alsmaar mooier. Dit kost tot nu toe 1,3 miljoen euro. Kunnen de salarissen van Judas Bijker en Luldiewegis straks nog wel betaald worden?  |:)

Oh, fantastisch. Op deze manier gaat die club harder kapot dan ze zelf voor mogelijk hielden.
In Henk en Sandor we trust

Shar

Citaat van: moodygrunn op oktober 08, 2015, 16:18:19
Oh, fantastisch. Op deze manier gaat die club harder kapot dan ze zelf voor mogelijk hielden.
Hoe mooi dit. Tien jaar geleden waren ze aan het feestvieren vanwege ons bijna faillissement en dan nu dit. Lekkerder dan lekker.

PePe

Zittema hoopt dat ie ut stadion afbreke mag  :_schater

moodygrunn

Citaat van: PePe op oktober 08, 2015, 17:10:14
Zittema hoopt dat ie ut stadion afbreke mag  :_schater

hehe, dan is ie niet de enige. Een oproepje en dr staan 10.000 klaar
In Henk en Sandor we trust

PePe

Het gaat waarschijnlijk een parkeerterrein worden voor de Chinese melkfabriek, die vandaag met de bouw is gestart.

Bernardo


Sponsors verbinden massaal hun lot aan dkv-voorzitter Jelko van der Wiel. Wanneer hij zaterdag daadwerkelijk wordt ontslagen, verdampt in één klap ruim een miljoen euro aan sponsorinkomsten.
Meer dan tien sponsoren weigeren geld in de club te stoppen, wanneer de mensen met een voetbalhart van de burelen verdwijnen en de 'snelle jongens' het voor het zeggen krijgen. Zij vinden de hele situatie onaanvaardbaar. Sinds het aangekondigde ontslag van Van der Wiel hebben zij hun sponsorcontract opgezegd óf hun toezegging 'on hold' gezet.

De 'snelle jongens' dachten de voorzitter –die geen salaris ontvangt- voor niets te kunnen lozen, maar de financiële strop wordt nog veel groter. Het sponsorgeld dat in rook opgaat, is ruim 10% van wat de club in totaal genereert (9 miljoen euro). Dat kan dkv nog veel dieper raken.

:D

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op oktober 08, 2015, 19:24:15
Sponsors verbinden massaal hun lot aan dkv-voorzitter Jelko van der Wiel. Wanneer hij zaterdag daadwerkelijk wordt ontslagen, verdampt in één klap ruim een miljoen euro aan sponsorinkomsten.
Meer dan tien sponsoren weigeren geld in de club te stoppen, wanneer de mensen met een voetbalhart van de burelen verdwijnen en de 'snelle jongens' het voor het zeggen krijgen. Zij vinden de hele situatie onaanvaardbaar. Sinds het aangekondigde ontslag van Van der Wiel hebben zij hun sponsorcontract opgezegd óf hun toezegging 'on hold' gezet.

De 'snelle jongens' dachten de voorzitter –die geen salaris ontvangt- voor niets te kunnen lozen, maar de financiële strop wordt nog veel groter. Het sponsorgeld dat in rook opgaat, is ruim 10% van wat de club in totaal genereert (9 miljoen euro). Dat kan dkv nog veel dieper raken.

:D

Daarbij komt nog eens een bijzonder onoverzichtelijk bestuursmodel...
In Henk en Sandor we trust