Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

En ook al gaat het om DKV, wat mij dan vooral irriteert is zo'n slachtoffer die vindt dat de club een statement moet maken.
Waarom?
Die kunnen er toch vrij weinig aan doen.
Net als PSV dat niet kan als er muntjes naar zwervers worden gegooid en zo zullen er vast wel meer voorbeelden te vinden zijn.

Lore

Bij PSV helemaal met je eens. Alle andere voorbeelden natuurlijk ook. Bizar om de clubs de schuld te geven van wangedrag buiten wedstrijden om,







Maar bij dkv nu net even niet!
:_schater

zeewolde

Citaat van: Lore op juli 25, 2020, 18:58:44
Bij PSV helemaal met je eens. Alle andere voorbeelden natuurlijk ook. Bizar om de clubs de schuld te geven van wangedrag buiten wedstrijden om,







Maar bij dkv nu net even niet!
:_schater
sorry, je hebt gelijk.  :devil

Lore


Galdiano

#619
 :_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen, wat zijn die lui slecht. Echt alles verloren.  :_schater

2 man alleen op de keeper af zonder ook maar iemand in de buurt. Mis!  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

En Botman wordt eerst verhuurd door Ajax, niet verkocht. Scheelt een hoop geld

TM

Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2020, 22:31:38
:_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen, wat zijn die lui slecht. Echt alles verloren.  :_schater

2 man alleen op de keeper af zonder ook maar iemand in de buurt. Mis!  _O_

Wat bist veel bezig met dat stinkclubje :_spank

okkele

Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2020, 22:31:38
:_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen,

dat word toch echt ado.
zelfs de bond kan ze niet meer redden denk ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCH1920

Citaat van: Galdiano op augustus 20, 2020, 22:31:38
:_schater   :_schater   :_schater

Ze eindigen stijf onderaan dit seizoen, wat zijn die lui slecht. Echt alles verloren.  :_schater


Groetjes van de gedeeld koploper  :_schater :_schater

Geelblauwstiens


fred

Citaat van: SCH1920 op oktober 09, 2020, 00:32:30
Groetjes van de gedeeld koploper  :_schater :_schater

Morgen met een nulletje of 5 eraf.
En voor nu: kssssst terug in je hok  :zweep

Grijskijkert

Citaat van: fred op oktober 09, 2020, 16:47:23
Morgen met een nulletje of 5 eraf.
En voor nu: kssssst terug in je hok  :zweep
Morgen?
IN HENK WE TRUST!!!

thankyou

Citaat van: SCH1920 op oktober 09, 2020, 00:32:30
Groetjes van de gedeeld koploper  :_schater :_schater
Wat bent ben jij een stumpert, opzouten naar je eigen forum. Internet hooligan.
Cambuur, Beer & Loyal Mates

speculeter

10 ontslagen bij de boerenclub
Laat ik het netjes zeggen....wij hebben het financieel beter op orde?

Galdiano

Zinkend schip...

Ze zijn echt bang wat nog komen gaat, al helemaal als Cambuur straks in het nieuwe stadion zit.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets