Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ondergang dkv

Gestart door John Hiatt, september 07, 2014, 13:28:47

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2022, 11:54:26
Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater

4 wedstrijden, 34 minuten in een half jaar. Die hebben ze voorlopig niet aan het voetballen.

Specuveter

Citaat van: hobbes op januari 21, 2022, 12:41:45
4 wedstrijden, 34 minuten in een half jaar. Die hebben ze voorlopig niet aan het voetballen.
En in Mei slopen we hem daar :y

Vlampiep

Citaat van: Specuveter op januari 21, 2022, 11:54:26
Al twee jaar op zoek naar een spits...
En dan komen ze bij Van Hooijdonk uit :_schater
Ach, die Van Hooijdonk is volgens mij best een ventje met aanleg en talent, maar wel doordrenkt met het karakter van zijn vader, dus een dikke lastpost binnen de selectie.
Het moet een investering zijn voor de toekomst en staat nu op het zelfde niveau als Gullit, dus geluk er mee.
De vader kan het niet nalaten zich overal mee te bemoeien, waarmee de onrust op de strontbult steeds meer gaat toenemen.

hobbes

Citaat van: Vlampiep op januari 21, 2022, 13:59:15
Ach, die Van Hooijdonk is volgens mij best een ventje met aanleg en talent, maar wel doordrenkt met het karakter van zijn vader, dus een dikke lastpost binnen de selectie.
Het moet een investering zijn voor de toekomst en staat nu op het zelfde niveau als Gullit, dus geluk er mee.
De vader kan het niet nalaten zich overal mee te bemoeien, waarmee de onrust op de strontbult steeds meer gaat toenemen.

Het is geen investering voor de toekomst, ze huren hem een half jaar.

Vlampiep

Citaat van: hobbes op januari 21, 2022, 14:14:27
Het is geen investering voor de toekomst, ze huren hem een half jaar.
Nou, dan moet ik concluderen dat de technisch directeur de Haan er geen zak van begrijpt.
Zal de trainer wel de schuld krijgen :_schater

Noordcambuur

Die Jansen gaat hopelijk niet ontslagen worden h? wat het bevalt me wel zo.

Specuveter

Contract voor het leven geven deze man!

Specuveter

En elke wedstrijd die twee oude muppets in beeld met een sjacherijnige kop bevalt me ook wel.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op januari 23, 2022, 10:05:41
En elke wedstrijd die twee oude muppets in beeld met een sjacherijnige kop bevalt me ook wel.
bassie en Adriaan  :O

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op januari 23, 2022, 10:02:39
Die Jansen gaat hopelijk niet ontslagen worden h? wat het bevalt me wel zo.
Persoonlijk heb ik wel wat te doen met Jansen. Best een re?el en redelijke kerel die wordt besodemieterd door zijn technisch directeur.
Er is een onevenwichtige selectie en de speler met de meeste kwaliteit wordt verkocht terwijl het sportief neerwaarts gaat.
Wat mij betreft gaat die hele varkensstal naar de galemiezen, maar dat Jansen wordt geslachtofferd door dat stel gierrijders die een wanbeleid ten toonspreiden is nu wel duidelijk.
Die twee intriganten met hun sjachreinige koppen is voor mij de barometer hoe het met de veestapel gaat.
Dit soort situaties hebben wij in het verleden  ook wel gehad, maar daar bij DKV is dit al jaren aan de gang en veranderd ook voorlopig niet.
Beter voor ons  dit vooral met betrekking tot het aantrekken van nieuwe sponsers.

sunderland

Waarom staan wij op voorpagina lc sport? ?omdat die sukkels bij lc het niet belangrijk vinden dat Dkv verliest van de onderste?

Noordcambuur

Nog geen stront aan de knikker bij die boeren.

Vlampiep

Citaat van: Noordcambuur op januari 24, 2022, 18:32:02
Nog geen stront aan de knikker bij die boeren.
Vandaag is er een gesprek tussen Jansen en De Haan. Er is wel degelijk al een tijdje stront aan de knikker, maar de spatten blijven binnen de muren van het agrarisch bedrijf.
Het zou mij niet verwonderen dat het vertrouwen in Jansen, voor zover het nog aanwezig is, wordt opgezegd.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Vlampiep op januari 24, 2022, 19:32:10
Vandaag is er een gesprek tussen Jansen en De Haan. Er is wel degelijk al een tijdje stront aan de knikker, maar de spatten blijven binnen de muren van het agrarisch bedrijf.
Het zou mij niet verwonderen dat het vertrouwen in Jansen, voor zover het nog aanwezig is, wordt opgezegd.

Klopt ! Hij is al weg.....