Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Chipke op januari 22, 2013, 15:18:31

Titel: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 15:18:31
Misschien leuk om hier alvast een topic aan te wijden. Over pak m beet vijf/zes maanden begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen alweer  Welke contracten moeten volgens jullie verlengt worden en welke spelers kunnen wel vertrekken.

Doorlopende contracten:

Oebele Schokker
Lucas Bijker
Yuri Rose
Leon Broekhof
Johnny de Vries
Sicco Bouwer
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 22, 2013, 15:47:18
Om er maar 3 inkoppertjes in te gooien.
Hemmen
Bakens
El-Makrini

:0=Gisteren nog bijtekenen AUB
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: YellowBlue op januari 23, 2013, 13:48:06
Van der Laan
Bakker
Ozturk

El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse

Barto, Dijkstra lozen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op januari 23, 2013, 15:04:40
Citaat van: Dokkumer op januari 22, 2013, 15:47:18
Om er maar 3 inkoppertjes in te gooien.
Hemmen
Bakens
El-Makrini

:0=Gisteren nog bijtekenen AUB
:0= :0= :0= :0= :0= :0=IDD
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 16:02:02
Bakens, Hemmen en El Macaroni moeten ze sowieso verlengen. Erg belangrijk als die behouden blijven, de drie belangrijkste spelers in mijn ogen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op januari 24, 2013, 18:05:42
1.   Telgenkamp (gehuurd van Herales Almelo)
2.   Droste (ben benieuwd of hij wel of niet bij wil tekenen)
3.   Broekhof (contract laten ontbinden)
4.   V/d Laan
5.   Bakker
6.   Rose (is niet de gangmaker van SC Cambuur)
7.   V/d Heide
8.   Barto (red het net niet jammer)
9.   Tighardouini (zeker houden)
10. De Leeuw
11. Hemmen (zeker houden)
12. Schokker
13. Dijkstra ( kan opzich nog bijtekenen is geen slechte verdediger)
14. Ozturk
15. Bijker ( speelt haast nooit toekomst.?!)
16. Diemers (naar FC Utrecht)
17. Dantuma (speelt haast nooit toekomst.?!)
18. Ubbergen
19. El Markini
20. Nienhuis (gehuurd van FC Groningen)
21. De Vries
22. Bouwer (speelt haast nooit toekomst.?!)
23. Keurntjes
24. Bakens

Wat vinden jullie.?! wat kan er bij en wat kan mischien nog weg volgens jullie mening..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op januari 24, 2013, 18:43:22
1.   Dennis Telgenkamp (Naar Heracles Almelo)
2.   Wout Droste (Verlengen A.U.B)
3.   Leon Broekhof. (Contract loopt door)
4.   Martijn van der Laan (Verlengen A.U.B)
5.   Cerillio Cijntje (Contract aanbieden)
6.   Erik Bakker (Verlengen A.U.B)
7.   Yuri Rose (Contract loopt door)
8.   Marco van der Heide (Verlengen A.U.B)
9.   Martijn Barto (Niet verlengen)
10. Adnane Tighadouini (Naar Vitesse)
11. Melvin de Leeuw (Niet verlengen)
12. Michiel Hemmen (Verlengen A.U.B)
14. Oebele Schokker (Contract loopt door)
15. Mart Dijkstra (Verlengen A.U.B)
16. Alim Öztürk (Verlengen A.U.B)
17. Lucas Bijker (Verlengen A.U.B)
18. Mark Diemers (Naar FC Utrecht)
19. Frits Dantuma (Niet verlengen)
20. Rodney Ubbergen (Niet verlengen)
21. Mohammed El Makrini (Verlengen A.U.B)
22. Leonard Nienhuis (Naar FC Groningen)
23. Johnny De Vries (Contract loopt door)
24. Sicco Bouwer (Contract loopt door)
27. Tim Keurntjes (Naar FC Groningen)
30. Tim Bakens (Verlengen A.U.B)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 24, 2013, 19:37:10
Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 18:05:42
1.   Telgenkamp (gehuurd van Herales Almelo)
2.   Droste (ben benieuwd of hij wel of niet bij wil tekenen)
3.   Broekhof (contract laten ontbinden)
4.   V/d Laan
5.   Bakker
6.   Rose (is niet de gangmaker van SC Cambuur)
7.   V/d Heide
8.   Barto (red het net niet jammer)
9.   Tighardouini (zeker houden)
10. De Leeuw
11. Hemmen (zeker houden)
12. Schokker
13. Dijkstra ( kan opzich nog bijtekenen is geen slechte verdediger)
14. Ozturk
15. Bijker ( speelt haast nooit toekomst.?!)
16. Diemers (naar FC Utrecht)
17. Dantuma (speelt haast nooit toekomst.?!)
18. Ubbergen
19. El Markini
20. Nienhuis (gehuurd van FC Groningen)
21. De Vries
22. Bouwer (speelt haast nooit toekomst.?!)
23. Keurntjes
24. Bakens

Wat vinden jullie.?! wat kan er bij en wat kan mischien nog weg volgens jullie mening..
Onnozel gelul(je vraagt naar mijn mening),zomaar contracten ontbinden? Ben blij dat jij geen invloed hebt anders gaan we snel AGOVV achterna..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op januari 25, 2013, 23:41:35
Zo bedoel ik het niet.. ik wist van sommige spelers niet wie wel of niet langer contract had..  Over Broekhof ben ik wel uitgesproken die voegt gewoon niets toe aan de selectie.. Wat ik bedoel met deze lijst is wie volgens jullie een contract verlenging kan krijgen.. wie jullie als versterkingen zien.. en wie jullie niet zien als versterking in de toekomst.. misschien heb ik het zo goed verwoord..  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 25, 2013, 23:55:57
Citaat van: Bakker90 op januari 25, 2013, 23:41:35
Wat ik bedoel met deze lijst is wie volgens jullie een contract verlenging kan krijgen.. wie jullie als versterkingen zien.. en wie jullie niet zien als versterking in de toekomst.. misschien heb ik het zo goed verwoord..  8P
Als of wij daar enige zeggenschap in hebben.. Ik zou zeggen laat het aan de "geleerden"over ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op januari 26, 2013, 09:01:00
Zullen we dit forum dan maar opdoeken?

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2013, 10:39:02
Citaat van: grijskijker op januari 25, 2013, 23:55:57
Citaat van: Bakker90 op januari 25, 2013, 23:41:35
Wat ik bedoel met deze lijst is wie volgens jullie een contract verlenging kan krijgen.. wie jullie als versterkingen zien.. en wie jullie niet zien als versterking in de toekomst.. misschien heb ik het zo goed verwoord..  8P
Als of wij daar enige zeggenschap in hebben.. Ik zou zeggen laat het aan de "geleerden"over ;)
Dan kunnen we dus ook onze commentaren op de wedstrijden etc. voor ons houden. Je kunt toch wel gewoon discussiëren over welke spelers bij "moeten" tekenen, de tas mogen pakken of onze mooie kutclub mogen versterken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op januari 26, 2013, 13:18:26
Cerilio Cijntje maakt niet langer deel uit van de wedstrijdselectie van Telstar. Een disciplinaire straf ligt ten grondslag aan de uitsluiting van de twintigjarige spits.

Cijntje is dit seizoen een vaste waarde bij Telstar, maar volgens trainer Marcel Keizer is de maat voorlopig vol. "Het is een disciplinaire maatregel. Voor de rest wil ik er niks over kwijt", aldus de Telstar-coach tegen RTV Noord-Holland. Cijntje produceerde dit seizoen vijf doelpunten.

Keizer is wel bereid zijn spits een nieuwe kans te geven. Cijntje's contract loopt nog tot 2015 en is volgens de trainer niet ontbonden. "Als er een andere club komt, kan hij daarheen en anders traint-ie met ons mee." De spits speelde onlangs een proefwedstrijd voor SC Cambuur.

Telstar is intussen druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe afmaker. Diangi Matusiwa (27) staat bovenaan het lijstje. Keizer: "Er is overschrijvinig aangevraagd, maar hij komt van een club uit Slovenie en dat duurt langer dan twee dagen. Ik ga er vanuit dat hij er volgende week bij is."

Bron: Voetbalprimeur

Slagvaardig handelen is het credo  :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2013, 13:38:03
Citaat van: Dokkumer op januari 26, 2013, 10:39:02

Je kunt toch wel gewoon discussiëren over welke spelers bij "moeten" tekenen, de tas mogen pakken of onze mooie kutclub mogen versterken.
Dat kan inderdaad wel,maar dan toch wel met wat meer verstand ,er wordt zo makkelijke over gepraat(straks spelen die spelers een paar goede wedstrijden achter elkaar en dan zijn het weer toppers),iedereen weet dat je niet zomaar een contract kan ontbinden en vooral niet een contract dat nog 2,5 jaar doorloopt en jeugd spelers  worden zomaar afgeserveerd,alleen omdat betreffend persoon ze niet ziet spelen..
Maar jullie hebben gelijk , ik had anders kunnen/moeten reageren
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2013, 14:30:45
Daarin ben ik het met je eens. We kunnen alles wel afserveren of 30.000 onhaalbare namen gaan neerkwakken -goh wat mis ik die AlwaysSCC want dan wist je tenminste wie NIET kwamen-, een beetje verder mee en nadenken mag zeker wel.

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op januari 26, 2013, 18:25:23
Citaat van: Dokkumer op januari 26, 2013, 14:30:45
Daarin ben ik het met je eens. We kunnen alles wel afserveren of 30.000 onhaalbare namen gaan neerkwakken -goh wat mis ik die AlwaysSCC want dan wist je tenminste wie NIET kwamen-, een beetje verder mee en nadenken mag zeker wel.
Spelers afserveren die zijn gekomen met een enorme achterstand(Broekhof) of nog moeten groeien in hun spel,daarom zeg zo vaak als het kan er moet een 2e elftal komen,zodat deze jongens(en spelers die van blessures terug komen) sneller bij het 1e kunnen aansluiten..

Maar inderdaad op een normale manier meedenken/praten mag zeker en is ook leuk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op januari 26, 2013, 19:50:41
cambuur gaat niet in zee met Cijntje, bron Lc sport
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Westminster op februari 01, 2013, 11:02:50
Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2013, 13:48:06
Van der Laan
Bakker
Ozturk

El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse

Barto, Dijkstra lozen

Amen to that! Barto en Dijkstra lozen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 21, 2013, 15:48:26
Nu de nieuwe trainer bekend is, zal er ook wel snel bekend worden met wie Cambuur verder wil en wie niet.

Heeft er iemand een lijst met hoe lang de contracten van spelers nog doorlopen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 15:51:07
1. Dennis Telgenkamp gehuurd
2. Wout Drost 2013
3. Leon Broekhof 2015
4. Martijn Van Der Laan 2013
5.
6. Erik Bakker 2013
7. Yuri Rose 2014
8. Marco Van Der Heide 2013
9. Martijn Barto 2013
10.Adnane Tighadouini gehuurd
11.Melvin De Leeuw 2013
12.Michiel Hemmen 2013
13.
14.Oebele Schokker 2014
15.Mart Dijkstra 2013
16.
17.Lucas Bijker 2014
18.Mark Diemers 2014(verkocht)
19.Fritz Dantuma 2013
20.Leonard Nienhuis gehuurd
21.Mohammed El Makrini 2013
22.Tim Keurntjes gehuurd
23.Johnny De Vries 2015
24.Sicco Bouwer 2013
25. Hiwat gehuurd
30.Tim Bakens 2013

Dit zou zo moeten kloppen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 15:58:26
Ik denk dat het afhangt of we promoveren of nog een jaar eerste divisie spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 21, 2013, 16:47:08
zorgen dat je de belangrijke jongens vast kan houden.
Denk vooral aan een Makrini, Bakens, Bakker, vd Laan, Droste.

Dit is toch grotensdeels je as van het elftal en daar moet je stabiliteit hebben....
Hopen dat Lodeweges een goed beeld heeft en kan krijgen de komende weken en dat hij daarnaast ook alvast in zijn eigen netwerk op zoek kan naar goede spelers die eventueel gehuurd kunnen worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 21, 2013, 17:10:59
Citaat van: veroen op februari 21, 2013, 16:47:08
zorgen dat je de belangrijke jongens vast kan houden.
Denk vooral aan een Makrini, Bakens, Bakker, vd Laan, Droste.

Dit is toch grotensdeels je as van het elftal en daar moet je stabiliteit hebben....
Hopen dat Lodeweges een goed beeld heeft en kan krijgen de komende weken en dat hij daarnaast ook alvast in zijn eigen netwerk op zoek kan naar goede spelers die eventueel gehuurd kunnen worden.
Zou het niet wat zijn om wat minder "dik" betaalde contract spelers te hebben en daarvoor talentvolle spelers(op amateurbasis) een kans te geven en door het geld wat je uitspaart kan er dan een 2e elftal komen zodat je nog meer talenten kan opleiden,de trainers hebben we ervoor..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:14:36
Omdat er bliekbaar nog een aantal bliene hienders hier binne die niet ferder kieke dan hun pikkies kort binne...

Er was al een topic over, dus dit nieuwe topic maar aan het oude geplakt met het vriendelijke verzoek even verder te kijken eer je een nieuw topic opent. Bedankt!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op februari 21, 2013, 19:32:57
Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 19:14:36
Omdat er bliekbaar nog een aantal bliene hienders hier binne die niet ferder kieke dan hun pikkies kort binne...

Er was al een topic over, dus dit nieuwe topic maar aan het oude geplakt met het vriendelijke verzoek even verder te kijken eer je een nieuw topic opent. Bedankt!

Ah, ik had nog goed gekeken....maar had niet gezien dat er al 2 pagina's met topics waren.... |:) 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op februari 22, 2013, 13:26:28
Citaat van: YellowBlue op januari 23, 2013, 13:48:06


El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse


beetje in de war met El Makrini en Tighadouini?  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op februari 23, 2013, 10:02:41
Graag creatieve spelers erbij ipv harde werkers.

Isoufi
v Moorsel
Rosheuvel
Hocher

Dat soort spelers wil ik hier zien!

Ik ben dat bedroevend slechte voetbal wel zat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 23, 2013, 23:22:07
Citaat van: AL op februari 23, 2013, 10:02:41
Graag creatieve spelers erbij ipv harde werkers.

Isoufi
v Moorsel
Rosheuvel
Hocher

Dat soort spelers wil ik hier zien!

Ik ben dat bedroevend slechte voetbal wel zat.
De spelers die je noemt zitten nog minimaal een jaar bij hun club vast en zijn dus niet haalbaar voor Cambuur..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 23, 2013, 23:23:00
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:10:59


Zou het niet wat zijn om wat minder "dik" betaalde contract spelers te hebben en daarvoor talentvolle spelers(op amateurbasis) een kans te geven en door het geld wat je uitspaart kan er dan een 2e elftal komen zodat je nog meer talenten kan opleiden,de trainers hebben we ervoor..
Ik ben dus de enige die dit vind?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 24, 2013, 00:00:57
En ik denk dat er wel een datum geprikt mag worden ,wanneer er meer duidelijkheid is over wie gaat of blijft,is voor de club en spelers beter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 24, 2013, 00:07:55
wie zijn de dik betaalden dan?? die hebben we niet meer hoor.en je wilt ten koste
van het 1e een 2e team hebben?? lijkt me allemaal een beetje vreemd he.
ik snap je gedachte wel maar dat gaat allemaal toch niet zo maar.

een beloften team is qua kosten zo een ton hoor en een eigen jeugdopleiding
oek wel dus zou 2 ton betekenen dan moet je 4 a 5 spelers uit je selectie lozen
maar wat voor team houden we dan over????
verder zit je met waar die teams dan zouden moeten spelen??

hemmen makrini bakens zou ik er graag bij houden maar de 1e 2 daarvan zullen
natuurlijk afwachten of er andere clubs komen.

verder is het afwachten wat de nieuwe trainer voor plannen heeft en hoe je gaat
spelen en daar de juiste spelers voor halen.

opvallende spelers vind ik

isoufi van telstar die is gehuurd van feyenoord??

keeper zaari van eindhoven vond ik tegen cambuur 2x sterk

hutten van veendam is een leuke speler

veldwijk van dordreg een nog jonge maar fysiek sterke spits

dat zijn zo maar wat namen.

verder zou ik boutzamar uit de jeugdopleiding toevoegen aan de
selectie.


maar eerst dit seizoen maar eens afmaken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DR888SCC op februari 24, 2013, 00:23:58
Wat mij betreft moet Cambuur voor  het middenveld echt alles proberen om el Makrini te behouden. Deze speler is  heel erg belangrijk voor een elftal. Hij gaat altijd voorop in de strijd, verovert enorm veel ballen en is daarmee een voorbeeld voor z,n ploeggenoten. Hadden we nog maar een paar spelers van dit kaliber. Voor de verdediging iig Bakens en vd Laan behouden, ook karakterspelers. Voor de voorhoede nieuwe (snelle)spelers aantrekken, welke goed kunnen samenspelen met Schokker. Deze man beschikt n.l. over een sublieme traptechniek, waar andere spelers veel meer gebruik moeten maken. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 24, 2013, 00:35:27
Citaat van: denistel op februari 24, 2013, 00:07:55
wie zijn de dik betaalden dan?? die hebben we niet meer hoor.en je wilt ten koste
van het 1e een 2e team hebben?? lijkt me allemaal een beetje vreemd he.
ik snap je gedachte wel maar dat gaat allemaal toch niet zo maar.

een beloften team is qua kosten zo een ton hoor en een eigen jeugdopleiding
oek wel dus zou 2 ton betekenen dan moet je 4 a 5 spelers uit je selectie lozen
maar wat voor team houden we dan over????
verder zit je met waar die teams dan zouden moeten spelen??

hemmen makrini bakens zou ik er graag bij houden maar de 1e 2 daarvan zullen
natuurlijk afwachten of er andere clubs komen.

verder is het afwachten wat de nieuwe trainer voor plannen heeft en hoe je gaat
spelen en daar de juiste spelers voor halen.

opvallende spelers vind ik

isoufi van telstar die is gehuurd van feyenoord??

keeper zaari van eindhoven vond ik tegen cambuur 2x sterk

hutten van veendam is een leuke speler

veldwijk van dordreg een nog jonge maar fysiek sterke spits

dat zijn zo maar wat namen.

verder zou ik boutzamar uit de jeugdopleiding toevoegen aan de
selectie.


maar eerst dit seizoen maar eens afmaken.
Ik wist niet dat het richting de 2 ton zou gaan, dan misschien eerst een 2e elftal, want daar kan je ook wel jeugd in laten spelen, is ook wel goed voor ze dacht ik zo, net wat bij topclubs gebeurt dat spelers die eigen c/b junioren zijn in a1 of a2 worden gezet of in ieder geval in zo'n competitie..
En  wat spelers betreft moet je creatief zijn, bij voorbeeld Stankov van MVV speelt daar voor het minimum en is niks minder dan Droste of een Correia verdient misschien de helft van wat Droste krijgt maar kwalitatief zou je niet heel veel in leveren..
En ik weet niet wat een Rose of een de Leeuw verdienden maar daar zijn genoeg vervangers voor te vinden die voor minder op de loonlijst komen te staan en als je dan de  helft van die salarissen kan besparen kom je snel in de buurt van een ton , lijkt me zo..

Isoufi heeft bij Feyenoord nog een 2 jarig contract,maar is misschien volgend jaar wel te huren

Zaari heeft begin van het seizoen bij Eindhoven voor 2 jaar getekend, vind hem nogal onzeker over komen en dat was de reden dat hij weg ging bij Den Bosch, maar een goede keeper loopt er in het noorden wel rond toch? En anders zelf opleiden als er een 2e elftal is. Of een Te Loeke terug halen met een jonge keeper er achter

Hutten heeft na dit seizoen nog een jaar te gaan bij Veendam

Veldwijk staat nog 2 jaar onder contract

Maar de spelers die je noemt hebben zeker wel potentie, maar of ze haalbaar zijn?

Waarom kwam Cijntje eigenlijk niet naar Cambuur,want hij zit bij Telstar niet meer bij de selectie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op februari 24, 2013, 12:08:18
Cambuur hoeft Cijntje niet omdat er contact is geweest tussen zijn huidige trainer Keizer. Daarom heeft Cambuur afgezien van hem. Maar als Cambuur Hutten wil halen moeten ze gewoon ff wachten Veendam staat op omvallen. Kramer van Volendam zou een zekere versterking zijn zou afgelopen seizoen al naar cambuur maar door een verbeterde aanbieding van Volendam is hij daar gebleven, zijn contract loopt dit jaar af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papagaaiensoep op februari 24, 2013, 12:49:29
Bakker rent zich een slag in de rondte, kan ook wel afmaken maar brengt toch te weinig creativiteit. Eén Makrini op het middenveld is genoeg en zowel Keurntjes als Diemers hebben het niveau (nog) niet. Voor- en achterin alleszins okay dus m.i. moet er bij gelijk blijvende kwaliteit voor en achter vooral op het middenveld iets gebeuren. Weet niet of Rose dit wel kan brengen, vd Heide sowieso maar is zooooo vaak geblesseerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DR888SCC op februari 24, 2013, 13:47:16
Voorin snelle en beweeglijke spelers aantrekken, omdat Tighadouini toch niet is te behouden. Ditzelfde geldt vermoedelijk ook voor Hemmen, alhoewel deze na de winterstop een stuk minder is als ervoor. Je kunt zien dat een type als Tighadouini voor veel gevaar zorgt, en dat deze vaak prima wordt gelanceerd door Oebele Schokker. Nu voor de rechterkant eenzelfde type speler aantrekken (Hiwat nog onvoldoende zicht op).
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 24, 2013, 15:52:08
v boekel halen.Zou ook eens informeren naar v Hyfte .Zou een stunt zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op februari 24, 2013, 16:00:45
Citaat van: sunderland op februari 24, 2013, 15:52:08
v boekel halen.Zou ook eens informeren naar v Hyfte .Zou een stunt zijn

die van Hyfte kan best een potje voetballen, maar wat een zeurkous :gelekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op februari 24, 2013, 17:41:10
Citaat van: brambo3004 op februari 24, 2013, 16:00:45
Citaat van: sunderland op februari 24, 2013, 15:52:08
v boekel halen.Zou ook eens informeren naar v Hyfte .Zou een stunt zijn

die van Hyfte kan best een potje voetballen, maar wat een zeurkous :gelekaart
En je hebt een tolk nodig om die belg te verstaan :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 24, 2013, 18:35:33
Citaat van: DR888SCC op februari 24, 2013, 00:23:58
Wat mij betreft moet Cambuur voor  het middenveld echt alles proberen om el Makrini te behouden. Deze speler is  heel erg belangrijk voor een elftal. Hij gaat altijd voorop in de strijd, verovert enorm veel ballen en is daarmee een voorbeeld voor z,n ploeggenoten. Hadden we nog maar een paar spelers van dit kaliber. Voor de verdediging iig Bakens en vd Laan behouden, ook karakterspelers. Voor de voorhoede nieuwe (snelle)spelers aantrekken, welke goed kunnen samenspelen met Schokker. Deze man beschikt n.l. over een sublieme traptechniek, waar andere spelers veel meer gebruik moeten maken.

er wordt de komende weken hard aan gewerkt
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 24, 2013, 19:09:28
Even een aantal aflopende contracten uit de Jupiler League. Niet iedereen is haalbaar, maar ik heb alleen de spelers op een rijtje gezet die het niveau van Cambuur aan zouden kunnen.

Cees Toet (Almere City)
Benjamin van den Broek (FC Den Bosch)
Kevin Begois (FC Den Bosch)
Rogier Molhoek (FC Dordrecht)
Josimar Lima (FC Dordrecht)
Adnan Alisic (FC Dordrecht)
Lars Veldwijk (FC Dordrecht)
Brahim Zaari (FC Eindhoven)
Maikel Verkoelen (FC Eindhoven)
Rob van Boekel (FC Eindhoven)
Harm Zeinstra (FC Emmen)
Shkodran Metaj (FC Emmen)
Ruud Ter Heide (FC Emmen)
Wesley De Ruiter (Excelsior)
Niels Vorthoren (Excelsior)
Darren Maatsen (Excelsior)
Cendrino Misidjan (Go  Ahead Eagles)
Jan Krompkamp (Go Ahead Eagles)
Sjoerd Overgoor (Go Ahead Eagles)
Joost Terol (De Graafschap)
Zarko Grabovac (Helmond Sport)
Gillian Justiana (Helmond Sport)
Charles Kazlauskas (Helmond Sport)
Juanito Sequira (Helmond Sport)
Emrullah Guvenc (Helmond Sport)
Erik Quekel (Helmond Sport)
Sebastian Stachnik (Helmond Sport)
Tom van Hyfte (MVV Maastricht)
Malcolm Esajas (MVV Maastricht)
Richard Arends (FC Oss)
Marcel van der Sloot (FC Oss)
Gijs Luirink (Sparta Rotterdam)
Ilias Bel Hassani (Sparta Rotterdam)
Danny Buijs (Sparta Rotterdam)
Toni Varela (Sparta Rotterdam)
Sandro Calabro (Sparta Rotterdam)
Cor Varkevisser (Telstar)
Anthony Correia (Telstar)
Sjaak Lettinga (Telstar)
Gerry Koning (FC Volendam)
Henny Schilder (FC Volendam)
Maikel van der Werff (PEC Zwolle, gehuurd van Volendam)
Paul de Lange (FC Volendam)
Michiel Kramer (FC Volendam)
Jack Tuyp (FC Volendam)
Ludcinio Marengo (FC Volendam)
Robert Muhren (FC Volendam)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 24, 2013, 20:51:16
van boekel ,van hyfte ,vorthoren,quekel, kramer ,tuyp
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 24, 2013, 20:54:46
de rest is niet beter dan we nu hebben of is niet te betalen [belhassani]
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 24, 2013, 23:19:51
prommes van telstar een sterke verdediger
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op februari 25, 2013, 09:44:43
Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: mindra op februari 25, 2013, 11:30:21
Opzich niks mis mee maar barto?.. doe dan die hutten ofzo van veendam maar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op februari 25, 2013, 13:03:53
Haha, je vergeet Iniesta en Messi :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dennisw8 op februari 25, 2013, 16:17:55
Citaat van: Chipke op februari 25, 2013, 09:44:43
Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=

Barto!?. Heb zelf liever een speler zoals Jack Tuyp of Sandro Calabro, maar verder niets mis mee met de selectie.  |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op februari 25, 2013, 16:20:23
die voorhoede van chipke is niet van het formaaat kampioen .Zou Tuyp hier graag eens aan het werk zien
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: justremco op februari 25, 2013, 16:28:39
Citaat van: Chipke op februari 25, 2013, 09:44:43
Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=

5 centrumaanvallers? We moeten goede en snelle buitenspelers halen met een sterke spits! En vd werff is verhuurd aan olle en gaat daar waarschijnlijk gewoon bijtekenen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op februari 25, 2013, 18:25:50
Citaat van: Chipke op februari 25, 2013, 09:44:43
Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=

Ast niks beters weest dan kist hier beter maar met ophouwe..... :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op februari 25, 2013, 21:50:40
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 17:10:59
Citaat van: veroen op februari 21, 2013, 16:47:08
zorgen dat je de belangrijke jongens vast kan houden.
Denk vooral aan een Makrini, Bakens, Bakker, vd Laan, Droste.

Dit is toch grotensdeels je as van het elftal en daar moet je stabiliteit hebben....
Hopen dat Lodeweges een goed beeld heeft en kan krijgen de komende weken en dat hij daarnaast ook alvast in zijn eigen netwerk op zoek kan naar goede spelers die eventueel gehuurd kunnen worden.
Zou het niet wat zijn om wat minder "dik" betaalde contract spelers te hebben en daarvoor talentvolle spelers(op amateurbasis) een kans te geven en door het geld wat je uitspaart kan er dan een 2e elftal komen zodat je nog meer talenten kan opleiden,de trainers hebben we ervoor..

Je zit er sowieso mee dat je als profclub een minimaal aantal fullprofs in dienst moet hebben, daarnaast hebben we al aardig wat jongens met nog jeugdcontracten als ik me niet vergis...

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: ace1974 op februari 26, 2013, 08:23:48
van der laan overigens nog geen nieuw contract......
:wall :wall ;( :(
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op februari 26, 2013, 10:18:09
optie voor nog een jaar toch zal wel loslopen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op februari 26, 2013, 10:42:48
Citaat van: denistel op februari 26, 2013, 10:18:09
optie voor nog een jaar toch zal wel loslopen

Ben benieuwd hoe snel Lodeweges dingen gaat beslissen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op februari 26, 2013, 10:48:21
Citaat van: Lwdscc op februari 26, 2013, 10:42:48
Citaat van: denistel op februari 26, 2013, 10:18:09
optie voor nog een jaar toch zal wel loslopen

Ben benieuwd hoe snel Lodeweges dingen gaat beslissen!

Hij zal toch eerst wel willen zien wat voor vlees hij in de kuip heeft, en samen met Henk overleggen wie er blijven en wie niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Keizer op februari 26, 2013, 17:41:52
Om even terug te komen op die selectie van Chipke: Cambuur heeft wel interesse getoond in Timmermans van Veendam. Al was dit wel voordat Lodeweges hier tekende.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2013, 20:01:05
Citaat van: sunderland op februari 25, 2013, 16:20:23
die voorhoede van chipke is niet van het formaaat kampioen .Zou Tuyp hier graag eens aan het werk zien
Volgens "de kenners" uit Volendam raakt Tuyp geen pepernoot meer zodra hij niet in het shirt van de plaatselijke FC speelt.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Reina op februari 26, 2013, 20:14:54
Wat loopt er bij Veendam rond ? Over een paar weken kan er daar geshopped worden :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2013, 20:16:06
Citaat van: Reina op februari 26, 2013, 20:14:54
.....
Is de soep al klaar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Reina op februari 26, 2013, 20:20:46
Citaat van: Len Cantello op februari 26, 2013, 20:16:06
Citaat van: Reina op februari 26, 2013, 20:14:54
.....
Is de soep al klaar?

Het heeft even geduurd, maar de soep is heet kerel |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Len Cantello op februari 26, 2013, 20:22:53
Klasse, Reina! Goed om weer eens bericht van je te lezen.
:0= DIT SEIZOEN DE KAMPIOEN!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Reina op februari 26, 2013, 20:24:27
 :0= OP CKER LEN !! :scc :scc |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op maart 02, 2013, 14:33:56
Wanneer gaan ze contractbesprekingen houden?
Zou Makrini, Bakens, v/d Laan en Bakker hier zeker proberen te houden.

En voor nieuwe spelers kijk eens bij Volendam: Tuyp, Kramer, Muhren contract loopt af.
Verder heeft Houtkoop (Eagles) een aflopend contract.
En Isoufi kan je toch ook huren als Telstar dat kan?
Wellicht mag een speler als van Moorsel weg bij Gronignen (of worden verhuurd). Mamedov schijnt het ook weer redelijk goed te doen.
Vond ik hier altijd al een speler met mogelijkheden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 04, 2013, 11:14:10
1e gesprek met makrini is al weest...maar ja die jongen wacht natuurlijk af
wat er de komende maanden gaat gebeuren enige at cambuur kan doen
is hem een goede aanbieding doen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 04, 2013, 13:34:34
Citaat van: AL op maart 02, 2013, 14:33:56
Wanneer gaan ze contractbesprekingen houden?
Zou Makrini, Bakens, v/d Laan en Bakker hier zeker proberen te houden.

En voor nieuwe spelers kijk eens bij Volendam: Tuyp, Kramer, Muhren contract loopt af.
Verder heeft Houtkoop (Eagles) een aflopend contract.
En Isoufi kan je toch ook huren als Telstar dat kan?
Wellicht mag een speler als van Moorsel weg bij Gronignen (of worden verhuurd). Mamedov schijnt het ook weer redelijk goed te doen.
Vond ik hier altijd al een speler met mogelijkheden.
jij noemt een aantal namen die echt niet beter zijn dan wat we hebben .Kramer en Tuyp zijn zeker heel goed .Van Moorsel zou idd een slimme zet zijn
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dennisw8 op maart 06, 2013, 16:23:15
er mag volgend jaar genoeg veranderd worden.  8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op maart 06, 2013, 16:35:18
Als je een goede keepers vastlegd, en je behoud in je as, Bakens, Makrini en Hemmen, ben ik heel tevreden. En kun je met getalenteerde spelers een leuk team opbouwen.
Buitens die de durf hebben om continue te gaan. En een goede voorzet hebben.
Backs die genoeg loop vermogen hebben dat ze enkele keren per wedstrijd over het middenveld denderen.

En eventueel gewoon 3-4-3 spelen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 06, 2013, 19:04:58
Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 16:35:18
Als je een goede keepers vastlegd, en je behoud in je as, Bakens, Makrini en Hemmen, ben ik heel tevreden. En kun je met getalenteerde spelers een leuk team opbouwen.
Buitens die de durf hebben om continue te gaan. En een goede voorzet hebben.
Backs die genoeg loop vermogen hebben dat ze enkele keren per wedstrijd over het middenveld denderen.

En eventueel gewoon 3-4-3 spelen!

en een paar vuurvreters of klootzakken of hoe je ze maar wilt noemen maar die weten
wat er van je gevraagd wordt op de juiste momenten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 09, 2013, 09:14:07
Ik neem aan dat de as het wel bekeken heeft na dit seizoen. De rest is middelmaat of minder en mogen wat mij betreft vertrekken. Op wat jongens als Bijker en Dijkstra na.. Hopelijk een nieuw fris voetballend elftal! Ben erg benieuwd
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 09, 2013, 12:27:19
---------------------------------------zaari----------------------------------------------

-----droste(in goede doen)         bakens               vd laan              bijker


                                     el makrini                         dantuma


                                                            schokker

            hiwat                                         hemmen                        v zaanen

mooi jong team en fris voetbal vanaf wedstrijd 1 er op knallen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: marrumer op maart 09, 2013, 13:17:11
v zaanen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 09, 2013, 14:04:25
Citaat van: denistel op maart 09, 2013, 12:27:19
---------------------------------------zaari----------------------------------------------

-----droste(in goede doen)         bakens               vd laan              bijker


                                     el makrini                         dantuma


                                                            schokker

            hiwat                                         hemmen                        v zaanen

mooi jong team en fris voetbal vanaf wedstrijd 1 er op knallen


Achterin kan ik begrijpen.. de rest niet. Plaats in het rechterrijtje wordt het dan vrees ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 09, 2013, 16:37:55
Tis jammer dat de meesten nu denken dat we geen goeie spelers hebben nu we zo slecht voetballen .We hebben absoluut een prima selectie alleen is de ts van het nivo 4e klas
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 09, 2013, 16:44:48
Tis een raadsel waarom we hiwat hebben gehuurd
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op maart 09, 2013, 17:44:45
Middenveld moet versterkt worden en voorin op de vleugels moet er wat gebeuren!
Achterhoede bij elkaar houden (en indien mogelijk versterken met een goede centrale verdediger).

Isoufi (nummer 10)
Vorthoren (10 of links/rechts midden)
Stachnik (rechtsbuiten)
Houtkoop (linksbuiten)
Maatsen (rechtsbuiten)

Zomaar een paar spelers die haalbaar zijn en wat kunnen toevoegen aan de selectie.
En wat zou ik graag Jack Tuyp hier eens aan het werk willen zien!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 09, 2013, 18:21:33
Jack tuyp gaat naar eredivisie, let maar op
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 09, 2013, 18:36:07
Heeft ie al geprobeerd. Blijft lekker bij Volendam
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 09, 2013, 19:02:10
Citaat van: marrumer op maart 09, 2013, 13:17:11
v zaanen?

ja lekkere snelle speler   27 jaar 187 duels 47 goals.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 09, 2013, 19:03:24
Citaat van: De Gast op maart 09, 2013, 14:04:25
Citaat van: denistel op maart 09, 2013, 12:27:19
---------------------------------------zaari----------------------------------------------

-----droste(in goede doen)         bakens               vd laan              bijker


                                     el makrini                         dantuma


                                                            schokker

            hiwat                                         hemmen                        v zaanen

mooi jong team en fris voetbal vanaf wedstrijd 1 er op knallen


Achterin kan ik begrijpen.. de rest niet. Plaats in het rechterrijtje wordt het dan vrees ik.

wat dan snelle buitens een spits die er 20 maakt als ie alles speelt en een voetballende 10
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 09, 2013, 19:08:27
Verwacht je zoveel van die Hiwat dan Denistel? Hij speelt toch niet voor niks nooit?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 10, 2013, 10:41:13
Van Zaanen speelt ie nog?
Schokker achter Hemmen. Twee van die slakken achter elkaar.. Leuke voetballers maar er mag wel wat snelheid in de ploeg.
Dantuma nog niks van gezien.. Zal eerst veel wedstrijden moeten maken. Hiwat idd ook niks van gezien.
Bakens zal niet blijven. Makrini idem. Droste ook.

Maak maar gewoon schoon schip zou ik zeggen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op maart 10, 2013, 14:23:32
Vd Heide en De Vries waren ook niet de snelsten, maar toch een aardig duo hoor. Nummer 10 en spits hoeven helemaal niet snel te zijn, gewoon steekpassjes geven en die bal er in schieten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 10, 2013, 15:52:07
Citaat van: De Gast op maart 10, 2013, 10:41:13
Van Zaanen speelt ie nog?
Schokker achter Hemmen. Twee van die slakken achter elkaar.. Leuke voetballers maar er mag wel wat snelheid in de ploeg.
Dantuma nog niks van gezien.. Zal eerst veel wedstrijden moeten maken. Hiwat idd ook niks van gezien.
Bakens zal niet blijven. Makrini idem. Droste ook.

Maak maar gewoon schoon schip zou ik zeggen
Wat een kul .als je met een 10 kort achter de spits speelt heb je niks met snelheid te maken .Pelle is ook niet snel en immers ook niet echt .Feyenoord laat trouwens verschillende spelers achter pelle komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: 666 op maart 11, 2013, 09:06:35
Marco v/d Heide zou ik graag willen zien op het middenveld,, Ik hoop dat hij beter wordt en dat hij in de toekomst zeer belangrijk kan zijn voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 11, 2013, 13:07:18
Ja wie wil hem niet zien .Hopen dat contract word verlengd .In playoffs kan hij de kar misschien trekken
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op maart 12, 2013, 17:38:24
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183780 zie ze die ruim 4 ton niet bij elkaar krijgen, ze zijn daar zelf ook somber over.
Maar als Veendam eruit vliegt, dan daar maar gaan "shoppen" Cijntje, Overtoom, Lambooij, Rozema, Loohuis, Hutten, Schmeltz, Timmermans,Te Loeke en Deul zijn voor in de eerste divisie bruikbare spelers
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: WouterZz op maart 13, 2013, 15:19:01
Cambuur bekijkt aflopende contracten

LEEUWARDEN - Binnen tweeweken stuurt Cambuur de selectiespelers met een aflopende verbintenis een brief met de mededeling dat het contract niet verlengd wordt.

Dat is de standaardprocedure. Als een speler voor1 april geen schriftelijk antwoord krijgt, wordt het contract automatisch met een seizoen verlengd. De nieuwe Cambuur-trainer Dwight Lodeweges is de selectie momenteel aan het doorlichten. ,,Er zijn een paar spelers waar het anders bij ligt en waar we graag mee verder willen. Dat hebben wij hun al eerder aangegeven'', zegt Cambuur-directeur Gerald van den Belt. Elf spelers hebben een aflopend contract. Bij drie (Martijn van der Laan, Erik Bakker en Melvin de Leeuw) heeft de club een eenzijdige optie voor contractverlenging. Vier spelers (de keepers Dennis Telgenkamp en Leonard Nienhuis en de aanvallers Adnane Tighadouini en Giovanni Hiwatt) zijn op huurbasis. Mark Diemers vertrekt na dit seizoen naar FC Utrecht.

LC
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 18, 2013, 21:55:22
Ben er zo klaar mee... wat een armoedig elftal hebben we momenteel. Een lijdensweg elke week voor supporters sponsors en iedereen die maar wat met Cambuur heeft..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op maart 19, 2013, 07:35:43
Citaat van: WouterZz op maart 13, 2013, 15:19:01
Cambuur bekijkt aflopende contracten
LEEUWARDEN - Binnen tweeweken stuurt Cambuur de selectiespelers met een aflopende verbintenis een brief met de mededeling dat het contract niet verlengd wordt.
LC

Meteen maar in de brief vermelden dat er ook GEEN ENKELE KANS DAN WEL MOGELIJKHEID is om dat contract nog te verlengen.

Stelletje wijven!!!!!!!.

Verliezen van Fortuna........ga je doodschamen!!!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 19, 2013, 08:03:47
 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op maart 19, 2013, 08:59:15
Citaat van: clint op maart 19, 2013, 07:35:43
Citaat van: WouterZz op maart 13, 2013, 15:19:01
Cambuur bekijkt aflopende contracten
LEEUWARDEN - Binnen tweeweken stuurt Cambuur de selectiespelers met een aflopende verbintenis een brief met de mededeling dat het contract niet verlengd wordt.
LC

Meteen maar in de brief vermelden dat er ook GEEN ENKELE KANS DAN WEL MOGELIJKHEID is om dat contract nog te verlengen.

Stelletje wijven!!!!!!!.

Verliezen van Fortuna........ga je doodschamen!!!!!!

er is 1 iemand die je gelijk 25000 meer moet geven en dat is makrini en laat de rest lekker verrotten!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op maart 19, 2013, 21:38:21
Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op maart 19, 2013, 21:39:33
Citaat van: peter op maart 19, 2013, 21:38:21
Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....

Wat is het probleem dan?  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op maart 19, 2013, 21:49:12
Citaat van: Goudvinger op maart 19, 2013, 21:39:33
Citaat van: peter op maart 19, 2013, 21:38:21
Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....

Wat is het probleem dan?  :zweep Jij bent een rasoptimist....komt de naam Arts je bekend voor? :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 19, 2013, 21:54:55
Citaat van: Goudvinger op maart 19, 2013, 21:39:33
Citaat van: peter op maart 19, 2013, 21:38:21
Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....

Wat is het probleem dan?  :zweep
Erediv haalt hem niet .Denk dat we wel kans maken .Mutte ze Arts voor een gesprek naar hem toesture
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 23, 2013, 23:58:31
Weet je al meer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op maart 24, 2013, 00:27:26
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313 (http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 24, 2013, 22:20:12
in opdracht van Dwight
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 25, 2013, 09:04:15
Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2013, 00:27:26
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313 (http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313)

leuke speler het er al stuk of 20 inleggen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sander Scc op maart 25, 2013, 09:44:07
Citaat van: denistel op maart 25, 2013, 09:04:15
Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2013, 00:27:26
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313 (http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313)

leuke speler het er al stuk of 20 inleggen.

En hij voetbalt tenminste leuk mee, kun je van Hemmen niet zeggen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op maart 25, 2013, 10:32:36
Veendam valt vanmiddag om,meteen daar maar shoppen lijkt me..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op maart 25, 2013, 10:51:35
Citaat van: denistel op maart 25, 2013, 09:04:15
Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2013, 00:27:26
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313 (http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313)

leuke speler het er al stuk of 20 inleggen.

Zal je denken Denistel? Als het maar niet zo'n gevalletje Barto word... Leuk doen in de Topklasse, Prut bij Cambuur
Probeer dan iemand met ervaring te halen om enigsinds een teleurstelling én geldverspilling te voorkomen
En je kunt iemand ook niet op beelden van 1 wedstrijd beoordelen, Momentopname!
Afwachten dus... En nou eens GOED scouten Cambuur!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op maart 25, 2013, 11:24:43
Citaat van: grijskijker op maart 25, 2013, 10:32:36
Veendam valt vanmiddag om,meteen daar maar shoppen lijkt me..
daar is niks op cijntje na.
die had hier trouwens 4 jaar geleden al moeten komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op maart 25, 2013, 11:39:18
Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:24:43
Citaat van: grijskijker op maart 25, 2013, 10:32:36
Veendam valt vanmiddag om,meteen daar maar shoppen lijkt me..
daar is niks op cijntje na.
die had hier trouwens 4 jaar geleden al moeten komen.
Wat dacht je van Overtoom, de ideale opvolger voor El Makrini en zo zijn er nog wel een paar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op maart 25, 2013, 11:40:17
Citaat van: grijskijker op maart 12, 2013, 17:38:24
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183780 zie ze die ruim 4 ton niet bij elkaar krijgen, ze zijn daar zelf ook somber over.
Maar als Veendam eruit vliegt, dan daar maar gaan "shoppen" Cijntje, Overtoom, Lambooij, Rozema, Loohuis, Hutten, Schmeltz, Timmermans,Te Loeke en Deul zijn voor in de eerste divisie bruikbare spelers
Dit lijstje zitten bijvoorbeeld 2 prima keepers..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op maart 25, 2013, 11:49:38
we hebben prima keepers,cijntje is rechtsback.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op maart 25, 2013, 11:56:35
Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:49:38
we hebben prima keepers,cijntje is rechtsback.
Gehuurde keepers inderdaad,en een rechtsback kunnen we zeker volgend seizoen wel gebruiken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op maart 25, 2013, 12:16:40
Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:49:38
we hebben prima keepers.

Meen je dat echt? Ik heb hun nog geen punten voor ons zien pakken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sampdoria op maart 25, 2013, 12:19:00
Timmermans, Lambooij, Overtoom en Hutten zijn interessante opties. Timmermans is een jongen uit de regio en doet het dit seizoen prima daar. Kun je hier er goed bij hebben. Lambooij vind ik al een tijdje een aardige middenvelder daar in Veendam. Overtoom viel me hier in Leeuwarden op, goede trap heeft die man en Hutten scoort makkelijk.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op maart 25, 2013, 12:19:43
Timmermans lijkt mij niet een verkeerde keeper en is nog jong. Cijntje is te oud en er loopt vast nog wel een betere rond. Hutten en Lambooij zouden hier niet mis staan, maar laat dat maar aan Dwight en de rest van de TC over.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op maart 25, 2013, 12:22:25
Citaat van: clint op maart 25, 2013, 12:16:40
Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:49:38
we hebben prima keepers.

Meen je dat echt? Ik heb hun nog geen punten voor ons zien pakken.
Moet je ook een keer naar wedstrijden gaan :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 25, 2013, 12:53:34
vind dat van veendam niet beter dan wat we nu hebben .Middelmaat daaro.Vind Cijntje idd de enige die ik hier graag wil zien .Wat een tomeloze inzet en ook goed opkomend
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 25, 2013, 12:54:40
Keeper weet ik niet .Nu hebben we ook 2 grabelaars dus zal sowieso nieuwe moeten komen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op maart 25, 2013, 14:58:16
Cambuur licht optie De Leeuw niet: "Verwacht"

Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:25 maart 2013 om 14:48Categorie:Reactie
Melvin de Leeuw vertrekt komende zomer na drie seizoenen bij SC Cambuur-Leeuwarden. De Friese club heeft besloten de optie in het contract van de aanvaller niet te lichten, weet VoetbalPrimeur.

De 24-jarige De Leeuw, die eerder uitkwam voor RBC Roosendaal, kwam dit seizoen tot op heden 23 keer in actie namens SC Cambuur in de Jupiler League. Daarin scoorde hij twee keer. De Leeuw, afgelopen seizoen nog elf keer trefzeker, is in Friesland in het bezit van een aflopend contract. De optie om de verbintenis van de aanvaller te verlengen, wordt niet gelicht door Cambuur.

Door het besluit van Cambuur staat De Leeuw voor een transfervrij vertrek uit Leeuwarden. Over belangstelling heeft de aanvaller niet te klagen. "Wij hadden dit verwacht", zegt zaakwaarnemer Eelco Groen tegenover deze site. "Melvin heeft een flinke loonsverhoging in zijn optie en die past niet binnen het huidige salarishuis van de club. Gelukkig is er al interesse vanuit binnen- en buitenland."

"We gaan de komende periode eens kijken welke opties er zijn. Wij maken ons in ieder geval geen zorgen. Melvin heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien. Het is alleen jammer dat hij dit seizoen door twee neusbreuken een aantal wedstrijden heeft moeten missen", besluit Groen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 25, 2013, 15:04:16
Heeft veels te weinig laten zien hier .Heeft een geweldige inzet maar komt technisch te kort voor de linksbuiten .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op maart 25, 2013, 15:11:07
Loonsverhoging?
Altijd 100% inzet, technisch helaas wat minder.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op maart 25, 2013, 15:16:41
Voor mijn zoon een drama....
Die is gek met Melvin.
Hoop voor hem dat hij een goede club vind!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: keije op maart 25, 2013, 15:33:47
Misschien is die Loohuis van veendam nu wel wat voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op maart 25, 2013, 16:21:07
Citaat van: keije op maart 25, 2013, 15:33:47
Misschien is die Loohuis van veendam nu wel wat voor ons.

Loohuis Cijntje en Timmermans... ik zeg direct halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op maart 25, 2013, 16:38:22
Zou je deze spelers per direct kunnen halen?
Of ze een contract voor volgend seizoen aanbieden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Vanuit Helmond op maart 25, 2013, 16:42:14
Citaat van: peter op maart 25, 2013, 16:38:22
Zou je deze spelers per direct kunnen halen?
Of ze een contract voor volgend seizoen aanbieden?
Bij AGOVV moesten ze nog een aantal dagen na het faillissement wachten voor ze naar een andere club konden, vooral de spelers met een doorlopend contract hebben nog een bepaalde marktwaarde, die je niet aan het faillissement mag onttrekken.
Hangt ook van de curator af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 25, 2013, 16:49:18
Die Cijntje wordt dit jaar 33. Hoeft van mij niet.

Ik hoop dat Droste wil verlengen. Die komt vast wel weer op zijn niveau van vorig jaar terug.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: kgscc op maart 25, 2013, 20:05:31
Citaat van: peter op maart 25, 2013, 16:38:22
Zou je deze spelers per direct kunnen halen?
Of ze een contract voor volgend seizoen aanbieden?

Ze kunnen nog acht dagen in beroep gaan. Dus als ze nog ergens geld van een sponsor, een sjeik, een miljardair of waar dan ook vandaan halen, dan zouden deze spelers alsnog bij Veendam blijven. Je zal dus sowieso acht dagen moeten wachten voor je ze kan halen. Dan zouden ze volgens mij per direct haalbaar en inzetbaar zijn (zie ook Joey Godee).
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: kgscc op maart 25, 2013, 20:23:36
Hoor net dat spelers na de tweede vrijdag van maart niet meer mogen voetballen voor een andere club. Dat zou betekenen dat de spelers van Veendam dus pas in het nieuwe seizoen mogen voetballen. Daar gaat de VVCS over in gesprek met de KNVB.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 25, 2013, 21:25:57
Timmermans halen, vond ik een van de weinige lichtpuntjes in de gezapige wedstrijd tegen veendam destijds. Gewoon drie jaar vastleggen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op maart 25, 2013, 21:47:23
Er zijn toch meer ontslagbrieven verstuurd neem ik aan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: mario op maart 25, 2013, 23:13:36
Citaat van: kgscc op maart 25, 2013, 20:23:36
Hoor net dat spelers na de tweede vrijdag van maart niet meer mogen voetballen voor een andere club. Dat zou betekenen dat de spelers van Veendam dus pas in het nieuwe seizoen mogen voetballen. Daar gaat de VVCS over in gesprek met de KNVB.

Spelers zijn 6 weken na uitspreken faillissement transfervrij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Keizer op maart 25, 2013, 23:53:34
Citaat van: Destroyer op maart 25, 2013, 21:25:57
Timmermans halen, vond ik een van de weinige lichtpuntjes in de gezapige wedstrijd tegen veendam destijds. Gewoon drie jaar vastleggen.

Dat was in de uitwedstrijd dan, daar had hij een aantal knappe reddingen. Veendam thuis had hij weinig te doen. In de thuiswedstrijd viel mij vooral die Overtoom op, zeer behendig en een goede traptechniek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op maart 26, 2013, 08:40:58
Citaat van: Destroyer op maart 25, 2013, 21:25:57
Timmermans halen, vond ik een van de weinige lichtpuntjes in de gezapige wedstrijd tegen veendam destijds. Gewoon drie jaar vastleggen.

Geen uitstraling, een echte lijn keeper en dus komt ie tekort, niet doen vind ik!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op maart 26, 2013, 11:48:12
In de Eredivisie lopen ook nog al wat contracten af, haalbare en bruikbare spelers vind ik:

Hans Mulder (Willem II)
Mark Höcher (Willem II)
Robbie Haemhouts (Willem II)
Sigourney Bandjar (RKC Waalwijk) opvolger van Droste?
Luis Pedro (Heracles Almelo)
Darryl van Mieghem (Heracles Almelo)
Andreas Lasnik (NAC Breda)
Danny van den Meiracker (NEC Nijmegen)
Kevin Wattamaleo (NEC Nijmegen)
Danny Wintjens (PEC Zwolle)
Norichio Nieveld (PEC Zwolle)
Frank Olijve (PEC Zwolle)
Arne Slot (PEC Zwolle)
Furdjel Narsingh (PEC Zwolle)
Roland Bergkamp (VVV Venlo)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 26, 2013, 12:04:34
al deze spelers kunnen wij niet betalen .Zou bergkamp wel eens willen zien hier .Iedereen weet dat barto te kort komt
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op maart 26, 2013, 12:29:17
Citaat van: sunderland op maart 26, 2013, 12:04:34
al deze spelers kunnen wij niet betalen .Zou bergkamp wel eens willen zien hier .Iedereen weet dat barto te kort komt

Zullen vast wel spelers bij zitten die betaalbaar zijn zie bijv, Van Mieghem,
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op maart 26, 2013, 12:37:58
Opties De Leeuw & Dantuma niet gelicht, Bakker & vd Laan krijgen 2 jarig contract aanbod. Rest van de aflopende contracten niet verlengd, betekent niet dat spelers weg móéten. Ook De Leeuw kan bijvoorbeeld nog een contract verdienen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op maart 26, 2013, 12:41:28
SC Cambuur heeft de contracten van de spelers met een aflopend contract formeel beëindigd. Beslissingen over eventuele verlenging van contracten zal in een later stadium aan de orde komen.
De opties in het contract van Melvin de Leeuw en Frits Dantuma zullen niet gelicht worden. Dit betekent dat hun aflopende contract niet automatisch verlengd zal worden. Of beide spelers voor een verlenging in aanmerking komen, zal in een later stadium besloten worden.
Met Erik Bakker en Martijn van der Laan is Cambuur in gesprek over een meerjarige verlenging van het contract. Beide spelers hebben ook een optie in het contract.Yuri Rose, in het bezit van een doorlopend contract, is met Cambuur in gesprek over een mogelijke ontbinding van de arbeidsovereenkomst.
Foto: www.dijksfotografie.com
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op maart 26, 2013, 12:50:31
Citaat van: Chipke op maart 26, 2013, 12:29:17
Citaat van: sunderland op maart 26, 2013, 12:04:34
al deze spelers kunnen wij niet betalen .Zou bergkamp wel eens willen zien hier .Iedereen weet dat barto te kort komt

Zullen vast wel spelers bij zitten die betaalbaar zijn zie bijv, Van Mieghem,

Klopt, denk dat spelers van VVV, Zwolle en RKC wel haalbaar kunnen zijn.
Slot stopt met voetbal die kun je zeker doorstrepen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op maart 26, 2013, 13:04:52
Hemmen ontving ontslagbrief: 'Verwacht gesprek met clubleiding'

Net als andere clubs, is ook SC Cambuur aan het inventariseren welke spelers mogen blijven of moeten vertrekken. De club heeft een aantal spelers van wie het contract afloopt een ontslagbrief verzonden.

Dat betekent niet dat ze zeker moeten vertrekken, maar het geeft wel aan dat ze transfervrij zijn aan het einde van het seizoen. Ook topscorer Michiel Hemmen heeft een aflopende verbintenis in Leeuwarden, ook hij kreeg een ontslagbrief op de deurmat.

De spits wil graag aanblijven en verwacht dat de clubleiding van Cambuur spoedig met hem om de tafel zal gaan. Hemmen richt zich echter volledig op de komende duels van zijn ploeg. "We moeten zorgen dat we de nacompetitie bereiken, wat daarna gebeurt zien we dan wel. Ik hoop in het Noorden actief te kunnen blijven."
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op maart 26, 2013, 13:10:52
Wat kan het toch snel gaan! Eerste cambuur zien als tussenstap, en nu willen aanblijven. Goed teken!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op maart 26, 2013, 13:12:08
Citaat van: Galdiano op maart 26, 2013, 13:10:52
Wat kan het toch snel gaan! Eerste cambuur zien als tussenstap, en nu willen aanblijven. Goed teken!

Ja dat viel mij inderdaad ook al op. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij na dit seizoen weg wou.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op maart 27, 2013, 08:49:42
Shabir Isoufi staat komend seizoen niet meer onder contract bij Feyenoord
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op maart 27, 2013, 08:57:59
Citaat van: Chipke op maart 26, 2013, 13:04:52
Hemmen ontving ontslagbrief: 'Verwacht gesprek met clubleiding'

Net als andere clubs, is ook SC Cambuur aan het inventariseren welke spelers mogen blijven of moeten vertrekken. De club heeft een aantal spelers van wie het contract afloopt een ontslagbrief verzonden.

Dat betekent niet dat ze zeker moeten vertrekken, maar het geeft wel aan dat ze transfervrij zijn aan het einde van het seizoen. Ook topscorer Michiel Hemmen heeft een aflopende verbintenis in Leeuwarden, ook hij kreeg een ontslagbrief op de deurmat.

De spits wil graag aanblijven en verwacht dat de clubleiding van Cambuur spoedig met hem om de tafel zal gaan. Hemmen richt zich echter volledig op de komende duels van zijn ploeg. "We moeten zorgen dat we de nacompetitie bereiken, wat daarna gebeurt zien we dan wel. Ik hoop in het Noorden actief te kunnen blijven."
nou der |:) |:) |:) |:) |:) |:) bij wezen .....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 27, 2013, 10:40:48
Nu nog 2/3 betere spelers om hem heen en je kunt gewoon kampioen worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op maart 27, 2013, 11:15:34
Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2013, 08:49:42
Shabir Isoufi staat komend seizoen niet meer onder contract bij Feyenoord

Deze jongen moet je direct halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op maart 27, 2013, 11:38:02
want?
doet t leuk bij telstar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op maart 27, 2013, 12:21:07
Citaat van: okkele op maart 27, 2013, 11:38:02
want?
doet t leuk bij telstar?

Tuurlijk, dit is een talentvolle speler. Heeft als aanvallende middenvelder dit seizoen al zes doelpunten gemaakt. Halen deze jongen.

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ruppppert op maart 27, 2013, 15:20:02
als keeper kest die Timmermans van veendam wel halen en tweede keeper loekie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 27, 2013, 16:01:40
timmermans is wel een jongen uit de buurt maar een echt heel sterk vind ik hem ook niet
maar das mijn mening.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: WouterZz op maart 27, 2013, 16:32:48
Bij Cambuur zijn er veel aflopende contracten. Van den Belt denkt dat het interessant kan zijn om zes of zeven spelers uit beloftenteams van grote clubs te huren. Het is in zijn optiek voor een speler interessanter op vrijdagavond wedstrijden te spelen dan op maandagavond voor anderhalf man en een paardenkop in de beloftencompetitie te voetballen. ,,Marco Bizot is door Ajax verkocht aan Groningen omdat hij een jaar bij Cambuur heeft gespeeld.''
,,We zijn bij Cambuur aan het bezuinigen in de organisatie. We moeten ons herbezinnen hoe het verder moet om nog crisisbestendiger te worden. Dat heeft ook consequenties voor het spelersbudget. Het salarisplafond komt tussen nul en vijftigduizend euro bruto te liggen. We gaan niet meer met spelers over geld onderhandelen. Take it or leave it.''


LC
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Keizer op maart 27, 2013, 17:14:51
Citaat van: WouterZz op maart 27, 2013, 16:32:48
Bij Cambuur zijn er veel aflopende contracten. Van den Belt denkt dat het interessant kan zijn om zes of zeven spelers uit beloftenteams van grote clubs te huren. Het is in zijn optiek voor een speler interessanter op vrijdagavond wedstrijden te spelen dan op maandagavond voor anderhalf man en een paardenkop in de beloftencompetitie te voetballen. ,,Marco Bizot is door Ajax verkocht aan Groningen omdat hij een jaar bij Cambuur heeft gespeeld.''
,,We zijn bij Cambuur aan het bezuinigen in de organisatie. We moeten ons herbezinnen hoe het verder moet om nog crisisbestendiger te worden. Dat heeft ook consequenties voor het spelersbudget. Het salarisplafond komt tussen nul en vijftigduizend euro bruto te liggen. We gaan niet meer met spelers over geld onderhandelen. Take it or leave it.''


LC

Wel leuk en aardig allemaal, maar Cambuur verdient hier helemaal niets mee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op maart 27, 2013, 18:12:25
Erik Bakker kan verlengen, maar mist de waardering bij Cambuur
Spelers in het betaald voetbal kijken met enige argwaan uit naar 1 april. En niet omdat ze bang zijn slachtoffer te worden van de zoveelste kleedkamervariant op onderbroekenlol. Voor die datum moeten clubs namelijk formeel aangeven of ze de aflopende contracten van hun voetballers verlengen. Dus ploffen er deze dagen heel wat bedankbriefjes op de mat bij profspelers uit het vaderlandse voetbal. Zo ook bij Cambuur. Liefst negen spelers kregen gisteren te horen dat hun verbintenissen na dit seizoen voorlopig niet worden verlengd.

Daan Rieken
Martijn Barto, Tim Bakens, Frits Dantuma, Melvin de Leeuw, Michiel Hemmen, Mart Dijkstra en Marco van der Heide mogen daardoor voorzichtig gaan denken aan een voetbaltoekomst buiten de Friese hoofdstad. Wout Droste en Mohamed El Makrini legden een contractvoorstel eerder al naast zich neer. Al is een langer verblijf bij Cambuur volgens algemeen directeur Gerald van den Belt niet uitgesloten. ,,Voorlopig verlengen we de contracten niet. Maar er is tegen niemand gezegd dat hij bij ons geen toekomst meer heeft."
Opvallend genoeg toonde Erik Bakker, een van de twee selectiespelers die wel in aanmerking komen voor contractverlenging, zich het meest teleurgesteld. ,,Uit de aanbieding die de club mij heeft gedaan spreekt weinig waardering", sipte de middenvelder nadat Cambuur liet weten hem graag nog twee jaar aan de club te willen binden. ,,Maar het is helemaal geen aantrekkelijke aanbieding. Ik had gehoopt in de tussentijd wat meer krediet opgebouwd te hebben en ga niet op dit voorstel in. Ik wil graag bij Cambuur blijven, maar niet op deze manier."
Bakker had ook een optie voor contractverlenging van één jaar in zijn verbintenis. Cambuur heeft besloten die voorlopig niet te gebruiken omdat in die afspraak een aanmerkelijke salarisstijging van de betrokken speler was opgenomen. Om dezelfde reden werd ook de optie op Martijn van der Laan niet gelicht, maar kan ook hij een voorstel voor tweejarige contractverlenging verwachten.
Frits Dantuma en Melvin de Leeuw waren eveneens in het bezit van een overeenkomst met optie. Hun is vooralsnog geen enkele verlengingsmogelijkheid geboden. ,,Maar zij kunnen ons nog overtuigen", verklaarde Van den Belt. ,,Dat geldt voor alle spelers met aflopende verbintenissen."
Van den Belt wilde op verzoek wel uitleggen waarom Van der Laan en Bakker contractverlenging van twee jaar krijgen aangeboden. ,, We zien wat in die jongens, maar Cambuur moet in deze tijden extra op de financiën letten. Als we de opties zouden lichten, betekent het dat zij er financieel flink op vooruit gaan. In plaats daarvan bieden wij ze met deze aanbieding een langer contract."
Van der Laan blijft

Wanneer beide spelers besluiten niet op de aanbieding in te gaan zou de club alsnog gebruik kunnen maken van de opties in hun contracten. Van der Laan heeft al de toezegging dat dat in zijn geval ook gaat gebeuren. ,,De kans is dus groot dat ik bij Cambuur blijf. Ik ben tevreden en de club blijkbaar ook. Uit hun handelswijze spreekt veel vertrouwen."
Dat had Erik Bakker ook graag willen proeven. Hij verkeert voorlopig echter in het ongewisse over zijn toekomst. ,,Ik heb begrepen dat de club de optie in mijn contract niet zal lichten, als we geen overeenstemming bereiken. Eens kijken of mijn zaakwaarnemer René Eijkelkamp nog wat kan betekenen. Maar voorlopig ligt de bal bij niemand."
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: justremco op maart 27, 2013, 18:15:33
Ze moeten godverdomme blij zijn dat ze bij mogen tekenen bij zo'n mooie club. Denkt die Bakker nou serieus dat ie bij een andere jupiler league club meer kan verdienen???
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op maart 27, 2013, 18:18:36
En daarnaast, moet ie blij zijn dat Cambuur hem wil behouden, na zo'n dramatisch seizoen van hem.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op maart 27, 2013, 18:20:14
Citaat van: Keizer op maart 27, 2013, 17:14:51



Wel leuk en aardig allemaal, maar Cambuur verdient hier helemaal niets mee.

Daar doelt hij ook niet op denk ik.  Vd Belt bedoeld hiermee dat het voor clubs als Ajax ( maar ook voor die spelers zelf) aantrekkelijk is om aan ons of een andere club bovenin de JL te worden verhuurd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 27, 2013, 18:24:59
Als Meneer Bakker zich niet gewaardeerd voelt dan moet ie maar gauw exit gaan. Doei !!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 27, 2013, 18:25:50
Citaat van: justremco op maart 27, 2013, 18:15:33
Ze moeten godverdomme blij zijn dat ze bij mogen tekenen bij zo'n mooie club. Denkt die Bakker nou serieus dat ie bij een andere jupiler league club meer kan verdienen???

Het hek staat open, as het gras ergens anders veel groener is...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 27, 2013, 18:26:57
Citaat van: denistel op maart 27, 2013, 16:01:40
timmermans is wel een jongen uit de buurt maar een echt heel sterk vind ik hem ook niet
maar das mijn mening.

Minder dan telgenkamp?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sander Scc op maart 27, 2013, 18:28:01
Wat gebeurd er met Tiga? Die gaat weer terug?

En goeie zet van vd belt. 4000 per maand is meer dan genoeg. Staan de meesten van ons 2 maanden voor te werken
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op maart 27, 2013, 20:51:01
Weinig ''waardering'' = te weinig geld. Volgens mij is het bij sommige spelers nog niet duidelijk dat het crisis is. De ene na de andere club verdwijnt, maar het is blijkbaar nog niet genoeg. 50 duizend bruto vind ik een prima maximum salaris. Ik heb dit seizoen nog geen spelers gezien die meer waard zijn.  :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op maart 27, 2013, 21:13:58
De tijden zijn veranderd in het het voetbal. Niemand is belangrijker dan de club. Bakker heeft inderdaad krediet opgebouwd en daarom krijgt hij de kans om te verlengen voor 2 jaar, daar waar de rest die aanbieding (nog) niet heeft gekregen. Anders tot ziens Bakker, weer minder clubs, nog meer bezuinigingen dus nog moeilijker om aan een club met gewenst salaris te vinden!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op maart 27, 2013, 21:51:58
Citaat van: Sander Scc op maart 27, 2013, 18:28:01
Wat gebeurd er met Tiga? Die gaat weer terug?

En goeie zet van vd belt. 4000 per maand is meer dan genoeg. Staan de meesten van ons 2 maanden voor te werken

Volstrekt mee eens !!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 28, 2013, 07:36:59
Ze moeten gvd niet zo zeiken die verwennelingen. Wie krijgt er 50k in het jaar, voor nog geen drie uurtjes trainen per dag, waarvoor je een topconditie terug krijgt en nog eens van je hobby je baan hebt kunnen maken.

Als ze dit niet genoeg vinden,  :0= OPROTTEN!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op maart 28, 2013, 07:38:28
 _O_
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 28, 2013, 08:05:57
zijn we weer terug bij zelf kritiek vind ik..ze denken dat het allemaal zo goed gaat
en dat ze ergens anders zo ff een vet contract kunnen tekenen.

wat ik al een paar jaar zeg als je op alle punten 110% er mee bezig bent
en het laat zien zoals bijv makrini dan mag je wat meer eisen hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op maart 28, 2013, 08:10:15
Ooit heb ik wel eens vernomen dat de helft van het bruto salaris naar het spelersfonds gaat voor na de voetballoopbaan.
Weet iemand of dit nog steeds het geval is?
Als dit wel het geval is dan houden ze nog genoeg over maar wordt het toch wel een stukje minder  :proost
Misschien is dit niet van toepassing op spelers van de Jupiler League  :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op maart 28, 2013, 12:12:01
Geen verkeerde jonge speler dacht ik zo:

Feyenoord heeft middenvelder Shabir Isoufi (21) officieel laten weten dat zijn aflopende contract in de Kuip niet zal worden verlengd.

De voormalig jeugdinternational was door de Rotterdammers al op huurbasis gestald bij Telstar. De in Afghanistan geboren technicus kan derhalve transfervrij op zoek naar een nieuwe club.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op maart 28, 2013, 12:45:44
Met Leonard Nienhuis, die gehuurd wordt van Groningen, wil Cambuur na dit seizoen mogelijk verder. Huurling Telgenkamp keert zeker terug naar Heracles. ,,Met Nienhuis hebben we iets meer body in het doel", verklaarde Henk de Jong. ,,Met het oog op de toekomst willen we hem vaker in actie zien."
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 29, 2013, 21:51:16
Scorend vermogen en wat randdebielen eromheen die de bal voorin kunnen krijgen. Meer heb je niet nodig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op maart 30, 2013, 07:43:50
Ik hoop dat Lodeweges ook inziet dat we creativeit, snelheid, diepgang en scorend vermogen missen.
Het middenveld en aanval moet echt versterkt worden wil je volgend seizoen leuk voetbal laten zien  en bovenin mee willen draaien.

Isoufi, Houtkoop en Overtoon zijn transfervrij. Dit lijken mij prima versterkingen voor ons.
Kijk verder maar bij eredivisieclubs om daar wat talenten te huren.
Verder lopen er in de topklasse wel spelers rond die echt niet slechter zijn dan wat er nu rondloopt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op maart 30, 2013, 08:27:45
Klopt zeker, scorend vermogen is heel slecht, top 6 staat allemaal boven de 50 doelpunten, creativiteit had ik begin seizoen al benoemt en vwb vleugels klopt ook maar dan is het enige wat je kunt doen is keihard knokken en vooruit spelen om bij die goal te komen en dat is gister wel gebeurd!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 30, 2013, 09:18:12
We hebben praktisch alleen matige vleugelspelers gehad die maar wat op de zijkanten staan te dolen. Middenvelders die niet aansluiten. Stap gewoon lekker van dat systeem af.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op maart 30, 2013, 10:36:06
3 nieuwe buitenspelers en een goede spelverdeler graag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op maart 30, 2013, 11:32:24
Bijker, de Vries, Schokker, Rose en Broekhof staan voor volgend seizoen onder contract.
Rose zal wrs stoppen met voetbal.

Dan moeten er dus nog ongeveer 18(!) nieuwe spelers komen.
Van de huidige selectie met aflopend contract verwacht ik een aantal spelers terug (v/d Laan, Bakker?, Dijkstra, Bakens?).
Je zult dus een compleet nieuw elftal samen moeten stellen!!

Always SCC, ik mis je op deze momenten :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronald op maart 30, 2013, 12:34:04
Citaat van: AL op maart 30, 2013, 11:32:24
Bijker, de Vries, Schokker, Rose en Broekhof staan voor volgend seizoen onder contract.
Rose zal wrs stoppen met voetbal.

Dan moeten er dus nog ongeveer 18(!) nieuwe spelers komen.
Van de huidige selectie met aflopend contract verwacht ik een aantal spelers terug (v/d Laan, Bakker?, Dijkstra, Bakens?).
Je zult dus een compleet nieuw elftal samen moeten stellen!!

Always SCC, ik mis je op deze momenten :devil


Volgens mij moeten ze elk seizoen een compleet nieuw elftal samenstellen.  Elk seizoen lopen er veel contracten af
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op maart 30, 2013, 12:43:00
Citaat van: Ronald op maart 30, 2013, 12:34:04
Citaat van: AL op maart 30, 2013, 11:32:24
Bijker, de Vries, Schokker, Rose en Broekhof staan voor volgend seizoen onder contract.
Rose zal wrs stoppen met voetbal.

Dan moeten er dus nog ongeveer 18(!) nieuwe spelers komen.
Van de huidige selectie met aflopend contract verwacht ik een aantal spelers terug (v/d Laan, Bakker?, Dijkstra, Bakens?).
Je zult dus een compleet nieuw elftal samen moeten stellen!!

Always SCC, ik mis je op deze momenten :devil


Volgens mij moeten ze elk seizoen een compleet nieuw elftal samenstellen.  Elk seizoen lopen er veel contracten af

Klopt, maar zo kun je nooit aan een goed team bouwen.
Gelukkig hebben de meeste ploegen hier last van, maar ik heb steeds het gevoel dat wij nooit de selectie verder kunnen versterken en zo nooit de stap kunnen maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op maart 30, 2013, 13:53:46
Alles begint bij een goede basis en lange termijn planning.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op maart 30, 2013, 14:39:44
.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op maart 30, 2013, 14:40:39

Mart Dijkstra is in gesprek met de club. Geeft zelf aan "we komen er wel uit".
Eerlijk gezegd geen fan van hem, mijn inziens te traag!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op maart 30, 2013, 14:47:23
#Cambuur wil door Mart Dijkstra. Club en speler zijn in gesprek. Ook Marco vd Heide kan blijven als hij wil. #jupilerleague
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Baresi op maart 30, 2013, 14:55:36
kunnen we ook een topspeler halen die wil spelen voor recettes dus gewoon prestatieloon,boven de 7000man een leuke premie per wedstrijd of een spits per goal betalen?? tip Diego Biseswar(ex Feyenoord)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op maart 31, 2013, 11:59:26
Vind Dijkstra een prima keuze om mee verder te gaan. Als het niet als basisspeler kan dan maar als stand in. Het midden en de aanval, dat moeten ze aanpakken. Dat loopt het hele seizoen al voor geen meter
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op maart 31, 2013, 15:41:06
Citaat van: Baresi op maart 30, 2013, 14:55:36
kunnen we ook een topspeler halen die wil spelen voor recettes dus gewoon prestatieloon,boven de 7000man een leuke premie per wedstrijd of een spits per goal betalen?? tip Diego Biseswar(ex Feyenoord)

Biseswar speelt in turkije en heeft een contract getekend in 2011 voor 4,5 jaar. Dus dat lijkt mij echt niet haalbaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op maart 31, 2013, 17:43:31
Citaat van: Baresi op maart 30, 2013, 14:55:36
kunnen we ook een topspeler halen die wil spelen voor recettes dus gewoon prestatieloon,boven de 7000man een leuke premie per wedstrijd of een spits per goal betalen?? tip Diego Biseswar(ex Feyenoord)

welke speler zou dat willen dan??
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op maart 31, 2013, 18:02:45
Eerst maar eens een degelijke keeper!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 01, 2013, 12:01:06
je hebt helemaal gelijk grijskijker maar was het maar zo gemakkelijk .Goede jonge keepers zijn hier niet .Bij keepers is het ook moeilijk oordelen of hij goed of net niet goedgenoeg is .Telgenkamp leek ook een gpoede keeper maar na 10 wedstr wist ik wel anders
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op april 01, 2013, 13:02:53
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

per direct stoppen met huren van spelers. Zie liever een timmermans hier die we kunnen kneden dan dat we weer gaan huren van een telgenkamp of nienhuis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 01, 2013, 13:09:26
En een Bizot dan? Is mij zeer goed bevallen. Van een keeper van 1 van de topclubs weet je bijna wel zeker dat ie goed kan keepen. En als t goed is kost t ook weinig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op april 01, 2013, 14:14:23
Meteen weer weg, bouw je niks mee op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op april 03, 2013, 08:55:07
Probeer eens die Heijblok van AZ te halen is na dit seizoen transfervrij. Heb je een eigen keeper en kun je wat opbouwen en hoef je niet te huren. Wil op dit moment niet verlengen bij AZ
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op april 03, 2013, 10:02:35
Citaat van: Sonnema op april 03, 2013, 08:55:07
Probeer eens die Heijblok van AZ te halen is na dit seizoen transfervrij. Heb je een eigen keeper en kun je wat opbouwen en hoef je niet te huren. Wil op dit moment niet verlengen bij AZ

Is een prima doelman, alleen is al 36 jaar. Je kan hem halen en dan bijvoorbeeld Timmermans als reserve, dan kan hij binnen twee jaar hier onder de lat staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op april 03, 2013, 10:29:41
We hebben Nienhuis toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 03, 2013, 13:33:49
Citaat van: Chipke op april 03, 2013, 10:02:35
Citaat van: Sonnema op april 03, 2013, 08:55:07
Probeer eens die Heijblok van AZ te halen is na dit seizoen transfervrij. Heb je een eigen keeper en kun je wat opbouwen en hoef je niet te huren. Wil op dit moment niet verlengen bij AZ

Is een prima doelman, alleen is al 36 jaar. Je kan hem halen en dan bijvoorbeeld Timmermans als reserve, dan kan hij binnen twee jaar hier onder de lat staan.

Laten we ons toch richten op jonge keepers(Nienhuis en Timmermans) en geeft die de tijd om te groeien.. En Heyblok keept volgend jaar gewoon bij AZ, was een formele opzegging ze gaan binnenkort met hem praten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op april 03, 2013, 13:48:57
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op april 03, 2013, 13:59:03
Met alle respect maar Verhoeven is een zeer goede keeper! Beter dan Nienhuis en beter dan Telgenkamp!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 03, 2013, 14:51:50
Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 13:48:57
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P
Ik praat over spelers ,weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik over keepers praat...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op april 03, 2013, 14:57:39
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 14:51:50
Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 13:48:57
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P
Ik praat over spelers ,weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik over keepers praat...
De post voor de post van jou die ik quote heb jij het over keepers  :proost het was van jou een beetje van de hak op de tak vandaar mijn reactie  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op april 03, 2013, 14:58:40
Citaat van: Galdiano op april 03, 2013, 13:59:03
Met alle respect maar Verhoeven is een zeer goede keeper! Beter dan Nienhuis en beter dan Telgenkamp!
Hier ben ik het absoluut mee eens,alleen heeft hij nou niet echt een afgetraind lichaam vandaar heb ik hem als voorbeeld genomen  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 03, 2013, 15:40:47
Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 14:57:39
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 14:51:50
Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 13:48:57
Citaat van: grijskijker op april 03, 2013, 13:40:37
Ben geen voorstander van oudere niet meer fit te krijgen spelers die eigenlijk maar 60/70 minuten kunnen voetballen.. Jonge fitte spelers zijn we nodig..
Ik heb nog nooit een keeper gezien die na 60/70 minuten niet meer kon  :_schater
Zelf Jeroen Verhoeven niet  :P
Ik praat over spelers ,weet niet waar jij het vandaan haalt dat ik over keepers praat...
De post voor de post van jou die ik quote heb jij het over keepers  :proost het was van jou een beetje van de hak op de tak vandaar mijn reactie  ;)
Anders had ik de post wel gequote, gewoon beter lezen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op april 03, 2013, 16:05:55
Hahaha ik vond het gewoon grappig  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 03, 2013, 23:59:18
Citaat van: gewoon een fan op april 03, 2013, 16:05:55
Hahaha ik vond het gewoon grappig  :proost
Als je op die manier er naar kijkt was het ook wel grappig :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op april 04, 2013, 09:42:10
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 04, 2013, 10:50:30
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 09:42:10
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.
Wat ik bedoelde is dat niet van het beleid afgestapt moet worden.. Dus alles binnen de gemaakte afspraken is prima toch.. We moeten wel gezond blijven!
Bijker inderdaad meteen verlengen met 4 jaar en Nienhuis is transfervrij aan het einde van het seizoen net als Timmermans en de rest van de selectie van Veendam dus daar ook meteen je slag slaan lijkt me..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bas058 op april 04, 2013, 13:54:39
Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 10:50:30
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 09:42:10
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.
Wat ik bedoelde is dat niet van het beleid afgestapt moet worden.. Dus alles binnen de gemaakte afspraken is prima toch.. We moeten wel gezond blijven!
Bijker inderdaad meteen verlengen met 4 jaar en Nienhuis is transfervrij aan het einde van het seizoen net als Timmermans en de rest van de selectie van Veendam dus daar ook meteen je slag slaan lijkt me..

Ik meende dat Nienhuis afgelopen week in een interview aangaf dat zijn contract bij Groningen nog een jaar doorloopt na dit seizoen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op april 04, 2013, 14:02:30
Is Evander Sno niet iets voor ons?
Vind het een topper op het middenveld  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 04, 2013, 14:59:24
Citaat van: Bas058 op april 04, 2013, 13:54:39
Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 10:50:30
Citaat van: denistel op april 04, 2013, 09:42:10
Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

onderscheid?? el makrini mag van mij oek wel wat meer verdienen dan andere spelers
hoor.
of vind jij dat alle spelers het zelfde salaris moeten hebben???
contract van bijker kun je ook wel open breken en wat verhogen
toch voor dat ie straks weg is??
geen absurde bedragen maar je moet wel attent zijn vind ik.

als je 22 spelers hebt dan heb je 10 die minimum hebben dan een tussenlaag
en een paar die wel wat meer mogen verdienen toch.

nienhuis zou ik trouwens gewoon over nemen van groningen als dat
voor een leuk bedrag kan.
Wat ik bedoelde is dat niet van het beleid afgestapt moet worden.. Dus alles binnen de gemaakte afspraken is prima toch.. We moeten wel gezond blijven!
Bijker inderdaad meteen verlengen met 4 jaar en Nienhuis is transfervrij aan het einde van het seizoen net als Timmermans en de rest van de selectie van Veendam dus daar ook meteen je slag slaan lijkt me..

Ik meende dat Nienhuis afgelopen week in een interview aangaf dat zijn contract bij Groningen nog een jaar doorloopt na dit seizoen
Je hebt gelijk.. Dan zal het wel moeilijk worden om hem definitief te halen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 04, 2013, 15:00:05
Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 14:02:30
Is Evander Sno niet iets voor ons?
Vind het een topper op het middenveld  |:)
Alleen als jij zijn salaris betaald :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 04, 2013, 15:04:42
En Groningen reageert wel meteen...

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/232168/vier-veendam-spelers-trainen-bij-fc-groningen/
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op april 04, 2013, 15:11:26
Even Off Topic; WAT RESPECTLOOS  :(
Voor hem 1000 anderen! Hij maar weg, Veendam terug!
Succes met een club vinden...
http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/ (http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 04, 2013, 15:14:02
Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 15:11:26
Even Off Topic; WAT RESPECTLOOS  :(
Voor hem 1000 anderen! Hij maar weg, Veendam terug!
Succes met een club vinden...
http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/ (http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/)
In het forum eerste divisie hebben we het er ook over inderdaad respectloos
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op april 04, 2013, 18:27:11
Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 15:14:02
Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 15:11:26
Even Off Topic; WAT RESPECTLOOS  :(
Voor hem 1000 anderen! Hij maar weg, Veendam terug!
Succes met een club vinden...
http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/ (http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/)
In het forum eerste divisie hebben we het er ook over inderdaad respectloos

Niet gezien Grijskijker, Excuses  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gobo op april 04, 2013, 19:57:55
Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 15:00:05
Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 14:02:30
Is Evander Sno niet iets voor ons?
Vind het een topper op het middenveld  |:)
Alleen als jij zijn salaris betaald :devil
Wil wel een keer betalen om hem naar de kapper te laten gaan. :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 07, 2013, 11:59:22
Cambuur druk op zoek naar nieuwe spelers

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/543794_10200488633771826_435668300_n.jpg)

En nee dit is Lody Roembiak niet... Die paste niet meer op de foto :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op april 07, 2013, 12:13:50
Citaat van: Dokkumer op april 07, 2013, 11:59:22
Cambuur druk op zoek naar nieuwe spelers

(https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/543794_10200488633771826_435668300_n.jpg)

En nee dit is Lody Roembiak niet... Die paste niet meer op de foto :devil

Deze meneer Bony moet wel beseffen dat hij bij ons derde keus word achter Hemmen en
Barto natuurlijk....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: marrumer op april 07, 2013, 12:26:36
hij wil zo graag weg bij vitesse, stiekem wil hij natuurlijk naar ons toe !
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 07, 2013, 15:52:41
Citaat van: peter op april 07, 2013, 12:13:50


Deze meneer Bony moet wel beseffen dat hij bij ons derde keus word achter Hemmen en
Barto natuurlijk....
Wil jij mijn Facebook opmerkingen niet onbeschaamd en zonder bronvermelding overnemen? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 08, 2013, 17:26:46
Citaat van: marrumer op april 07, 2013, 12:26:36
hij wil zo graag weg bij vitesse, stiekem wil hij natuurlijk naar ons toe !
vreselijke club dat vitesse.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 08, 2013, 20:32:18
Vit€$$€ bedoel je?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Baresi op april 09, 2013, 11:56:46
Wanneer krijgt cambuur weer een 2e elftal zodat talent,wisselspelers en gebleseerden zich kunnen ontwikkelen en bewijzen tegenover andere teams?En als het te kostbaar is verhoog de entreekaartjes van het 1e met 1 a 2 euro dat moeten we als leeuwarders toch over hebben voor ons  :scc.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op april 09, 2013, 12:43:01
Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 11:56:46
Wanneer krijgt cambuur weer een 2e elftal zodat talent,wisselspelers en gebleseerden zich kunnen ontwikkelen en bewijzen tegenover andere teams?En als het te kostbaar is verhoog de entreekaartjes van het 1e met 1 a 2 euro dat moeten we als leeuwarders toch over hebben voor ons  :scc.

Zodra jij de portemonnee trekt  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 09, 2013, 12:51:34
Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 11:56:46
Wanneer krijgt cambuur weer een 2e elftal zodat talent,wisselspelers en gebleseerden zich kunnen ontwikkelen en bewijzen tegenover andere teams?En als het te kostbaar is verhoog de entreekaartjes van het 1e met 1 a 2 euro dat moeten we als leeuwarders toch over hebben voor ons  :scc.
En dan jankt iedereen weer dat de kaartjes nóg duurder worden :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurjordi op april 10, 2013, 09:33:51
Lars Veldwijk van FC Dordrecht gaat naar Excelsior toe .. zonde..
21 jaar 11 doelpunten in 17 duels.
Leek mij een goede versterking voor onze club
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op april 10, 2013, 10:19:37
Sterke kerel maar wij hebben Hemmen, verwacht eigenlijk dat hij wel blijft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 10, 2013, 11:25:45
Citaat van: michello op april 10, 2013, 10:19:37
Sterke kerel maar wij hebben Hemmen, verwacht eigenlijk dat hij wel blijft.
hoop en verwacht dat cambuur al bezig is om hem ook volgend jaar hier te houden .Hij mag best wat meer verdienen.Hij heeft ook aangegeven dat ie wel in het noorden wil blijven .Een spits die zowel fysiek als in de lucht en ook technisch zo goed is  en scorend vermogen heeft vind je niet snel weer.Zou echt dom zijn om hem niet te belonen .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op april 10, 2013, 11:32:45
Vind Hemmen persoonlijk beter dan Veldwijk. Hoop ook dat de clubleiding het contract gaat verlengen en ze niet te lang wachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op april 10, 2013, 11:34:05
Spelers die hier volgend seizoen nog onder contract staan:

Leon Broekhof
Oebele Schokker
Lucas Bijker
Johnny De Vries
Sicco Bouwer
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 10, 2013, 11:39:23
Citaat van: Chipke op april 10, 2013, 11:32:45
Vind Hemmen persoonlijk beter dan Veldwijk. Hoop ook dat de clubleiding het contract gaat verlengen en ze niet te lang wachten.
veel beter juh
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 10, 2013, 11:41:48
Citaat van: Chipke op april 10, 2013, 11:34:05
Spelers die hier volgend seizoen nog onder contract staan:

Leon Broekhof
Oebele Schokker
Lucas Bijker
Johnny De Vries
Sicco Bouwer
zou ook bakens dijkstra en vooral makrini hier houden .Broekhof is tot nu toe een miskleun geweest
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: kapseltje op april 10, 2013, 11:44:25
Ik mag hopen dat ze Dijkstra laten gaan. Hij komt te kort voor dit niveau en helemaal als je het team naar een hoger niveau wil tillen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: rody rules op april 10, 2013, 12:25:23
bakens en makrini sowieso proberen te houden!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Goudvinger op april 10, 2013, 12:38:14
Hemmen, Bakens, Makrini en v/d Laan zijn in mijn ogen de spelers met een aflopend contract die je er absoluut bij moet houden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op april 10, 2013, 17:06:42
Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op april 10, 2013, 17:08:47
Citaat van: richard op april 10, 2013, 17:06:42
Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!

Barto ook? :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: 0517 op april 10, 2013, 18:53:05
Citaat van: richard op april 10, 2013, 17:06:42
Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!

Goede zaak. Barto en Dijkstra zijn prima stand ins waarvoor je echt geen anderen meer hoeft te halen! Krijg je ten minste ook geen selectie met 15 nieuwe spelers.

Alles maar verlengen wmb, muv de Leeuw.

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op april 11, 2013, 06:16:14
Citaat van: sunderland op april 10, 2013, 11:41:48
Citaat van: Chipke op april 10, 2013, 11:34:05
Spelers die hier volgend seizoen nog onder contract staan:

Leon Broekhof
Oebele Schokke
Lucas Bijker
Johnny De Vries
Sicco Bouwer
zou ook bakens dijkstra en vooral makrini hier houden .Broekhof is tot nu toe een miskleun geweest
volgend seizoen basisspeler, let maar op
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2013, 06:17:08
Waar, bij MKV? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op april 11, 2013, 07:17:54
Citaat van: Bernardo op april 10, 2013, 17:08:47
Citaat van: richard op april 10, 2013, 17:06:42
Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!

Barto ook? :_schater

Sinds arts weg is, doet hij het steeds beter. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op april 11, 2013, 07:19:22
Citaat van: kapseltje op april 10, 2013, 11:44:25
Ik mag hopen dat ze Dijkstra laten gaan. Hij komt te kort voor dit niveau en helemaal als je het team naar een hoger niveau wil tillen.

Wordt ook wel beter. Let maar op.


Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op april 11, 2013, 11:06:41
Citaat van: kapseltje op april 10, 2013, 11:44:25
Ik mag hopen dat ze Dijkstra laten gaan. Hij komt te kort voor dit niveau en helemaal als je het team naar een hoger niveau wil tillen.

Jongen uit de regio die blij is voor Cambuur te spelen en een goede stand in is voor meerdere posities.
Daarnaast heeft ie zeker wel een aantal sterke wedstrijden gespeeld.

Mooi verlengen met hem!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 11:55:43
Denistel en Van der Belt waren gister morgen te horen bij o.f.

Volgens van der Belt promoveerd Cambuur binnen twee jaar.
"is het niet nu dan volgend jaar" aldus van der Belt. Cambuur is er klaar voor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op april 11, 2013, 12:08:41
Voor degene die het nog niet gezien heeft, het Jupiler League elftal van de week met de gehele Cambuur aanval.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg826.imageshack.us%2Fimg826%2F3199%2Fcambuurl.jpg&hash=3ddbdbc27d725b00dbc2cc7bb70a7b0a16d5b4a8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2013, 12:10:00
Citaat van: dit is mien club op april 11, 2013, 11:55:43
Denistel en Van der Belt waren gister morgen te horen bij o.f.

Volgens van der Belt promoveerd Cambuur binnen twee jaar.
"is het niet nu dan volgend jaar" aldus van der Belt. Cambuur is er klaar voor.

En wat zei Denistel? Over 3 weken kampioen? |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op april 11, 2013, 12:23:50
Welk programma van o.f. dit is mien club? En was het op de radio?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 15:52:51
Was idd op de radio. O.F. Actueel...

06.45 uur>??? 07.45 uur>Denistel en andere supp. 08.45 uur> van der Belt

Volgens mij kan je het wel terug luisteren
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op april 11, 2013, 15:53:20
Citaat van: Dokkumer op april 11, 2013, 12:10:00
Citaat van: dit is mien club op april 11, 2013, 11:55:43
Denistel en Van der Belt waren gister morgen te horen bij o.f.

Volgens van der Belt promoveerd Cambuur binnen twee jaar.
"is het niet nu dan volgend jaar" aldus van der Belt. Cambuur is er klaar voor.

En wat zei Denistel? Over 3 weken kampioen? |:)
Denistel kom er maar in
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: KristCambuur op april 11, 2013, 17:42:15
Timmermans lijkt mij een prima optie (misschien) als 2e optie want ik hoop echt dat we Nienhuis behouden kunnen! Verder zou een creatieve middenvelder ook handig zijn want sinds het vertrek van Sandor van der Heide en Türk zou mis ik wel zo iemand op het middenveld. Misschien Tom Overtoom gratis (ex-Veendam) en/of als we promoveren misschien een (iets) duurdere speler! Broekhof mag van mij vertrekken en het zou prachtig zijn als Hemmen en Tighadouini ook bij Cambuur blijven.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: KristCambuur op april 11, 2013, 18:02:35
Vinden jullie dat Cambuur nog (gratis) spelers moet aantrekken voor volgend seizoen?
Zo ja, wie?

Ik zelf zou Tom Overtoom en Theo Timmermans graag zien komen!  :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op april 11, 2013, 19:07:15
gratis zal wel maar het gaat oek om salarissen.

nienhuis gewoon als 1e keeper nemen.het super veel concurrentie bij grunnen.
is nu al bekend met onze club dus moet kenne.
2e keeper mag van mij ubbie wel worden die jongen is het hele seizoen
toch al fanatiek bezig bij de club.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: punkman op april 11, 2013, 20:19:12
Mag misschien zeurderig zijn, maar had dit topic gehoeven ?
Kan toch ook in het topic selectie 2013/2014 ?

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 11, 2013, 20:37:45
 :Oslot erop
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 11, 2013, 20:38:01
Citaat van: punkman op april 11, 2013, 20:19:12
Mag misschien zeurderig zijn, maar had dit topic gehoeven ?
Kan toch ook in het topic selectie 2013/2014 ?
Klopt en daarom verhuist de hele boel daar naartoe ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: rtscc op april 12, 2013, 07:36:56
kunnen we niet wat spelers huren van de beloften van de eredevisie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: mescc op april 12, 2013, 09:32:20
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:36:56
kunnen we niet wat spelers huren van de beloften van de eredevisie?

jawel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 09:45:49
Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:36:56
kunnen we niet wat spelers huren van de beloften van de eredevisie?
Zo min mogelijk, eigen spelers is eigen vermogen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 10:01:21
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/261211_emmen-coach-heeft-interesse-in-ex-spelers-sc-veendam

En Emmen nu ook.. En waarom Cambuur niet?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op april 12, 2013, 10:08:33
Cambuur is vast wel bezig op achtergrond. Alleen komt bij ons gelukkig niet alles meer in de media.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 11:37:39
Citaat van: Bernardo op april 12, 2013, 10:08:33
Cambuur is vast wel bezig op achtergrond. Alleen komt bij ons gelukkig niet alles meer in de media.
Dat is misschien wel zo,maar vind het wel leuk om zoiets te lezen als ze ad rem in springen op dit soort situaties..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 12:15:02
En voor in de breedte, Te Loeke,Loohuis,Apau,Menting en Wagenaar...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 12, 2013, 12:24:55
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 12:31:40
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:24:55
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen
Hoe kom je nou op Hemmen en El Makrini?

Dit zijn ander type spelers, als je nou de Leeuw,Rose,Dijkstra of Telgenkamp noemt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 12:44:46
En wie zegt dat Hemmen en El Makrini volgend seizoen nog bij Cambuur spelen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op april 12, 2013, 12:58:59
leuk dat die spelers met traine bij groningen maar wij moeten ons richten op waar we nu mee bezig zijn
toch,,de selectie daar mut alle aandacht aan worden gegeven en dan moet je niet 4 spelers op proef
hebben te trainen.cambuur weet heus wel wat  daar loopt en de lijstjes zijn er wel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 12, 2013, 14:36:14
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:31:40
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:24:55
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen
Hoe kom je nou op Hemmen en El Makrini?

Dit zijn ander type spelers, als je nou de Leeuw,Rose,Dijkstra of Telgenkamp noemt..
overtoom en hutten spelen op die posities .En dat vroeg ik toch.Als ze deze jongens halen als opvolger gaan we er op achteruit en speel je niet voor het kampioenschap vlgnd seiz .Vind het wel goede spelers hoor daar gaat het niet om ,niet om beter van te worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2013, 14:49:59
Met Hemmen en El Makrini speel je volgend seizoen ook niet om het kampioenschap
















































van de Eredivisie :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 15:06:22
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 14:36:14
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:31:40
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:24:55
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen
Hoe kom je nou op Hemmen en El Makrini?

Dit zijn ander type spelers, als je nou de Leeuw,Rose,Dijkstra of Telgenkamp noemt..
overtoom en hutten spelen op die posities .En dat vroeg ik toch.Als ze deze jongens halen als opvolger gaan we er op achteruit en speel je niet voor het kampioenschap vlgnd seiz .Vind het wel goede spelers hoor daar gaat het niet om ,niet om beter van te worden
Overtoom speelt dit seizoen op de positie van Rose,maar kan de rol van El Markrini ook aan en heeft daarbij een meer dan prima schot in de benen, en Hutten speelt vooral om Johnatan Opoku heen en start dan van de linkerflank.. Dus andere spelers dan Hemmen of El Makrini..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 15:13:21
Quote niet zoveel!  :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 15:24:05
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:13:21
Quote niet zoveel!  :R
Omdat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:33:44
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:06:22
Overtoom speelt dit seizoen op de positie van Rose,maar kan de rol van El Markrini ook aan en heeft daarbij een meer dan prima schot in de benen, en Hutten speelt vooral om Johnatan Opoku heen en start dan van de linkerflank.. Dus andere spelers dan Hemmen of El Makrini..

Het ook zo kan Grijskijker, blijft het overzichtelijk van  :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:24:05
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:13:21
Quote niet zoveel!  :R
Omdat?

Het irritant en onoverzichtelijk word!

@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:38:03
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
Het irritant
Het is
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
en onoverzichtelijk
voor lange verhalen
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
word!
wel handig, dan kan je per stuk
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
:0= Reageren!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 15:46:46
Citaat van: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:33:44
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:06:22
Overtoom speelt dit seizoen op de positie van Rose,maar kan de rol van El Markrini ook aan en heeft daarbij een meer dan prima schot in de benen, en Hutten speelt vooral om Johnatan Opoku heen en start dan van de linkerflank.. Dus andere spelers dan Hemmen of El Makrini..

Het ook zo kan Grijskijker, blijft het overzichtelijk van  :clint
Daar heb je gelijk in Ronnie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 15:49:05
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:24:05
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:13:21
Quote niet zoveel!  :R
Omdat?

Het irritant en onoverzichtelijk word!

@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
Inderdaad gewoon weer een max. instellen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2013, 16:33:16
Citaat van: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:38:03
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
:0= Reageren!
Dien maar een officieel verzoek via de ideeënbus in :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2013, 16:35:23
De geneste citaten worden vanaf nu verwijderd. Even op proef. Een andere mogelijkheid heb ik nog niet gezien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 12, 2013, 16:35:59
Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 16:33:16
:0= Reageren!

Dien maar een officieel verzoek via de ideeënbus in :devil
Zo zie je maar weer, de andere quotes zijn nu verwijderd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 12, 2013, 17:54:00
ik zie het liefst spelers waar we echt beter van worden en geen spelers van middenmoters uit de eerste div .Uitzonderingen zijn er altijd maar geen 3-4 spelers van 1 club .Zou liever v weert hier zien dan een hutten .Moet zeggen dat ik die overtoom wel goed vind hoor .Als veendam zoveel goede spelers had waarom stonden ze dan niet bij de eerste 4
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 12, 2013, 17:59:16
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 17:54:00
ik zie het liefst spelers waar we echt beter van worden en geen spelers van middenmoters uit de eerste div .Uitzonderingen zijn er altijd maar geen 3-4 spelers van 1 club .Zou liever v weert hier zien dan een hutten .Moet zeggen dat ik die overtoom wel goed vind hoor .Als veendam zoveel goede spelers had waarom stonden ze dan niet bij de eerste 4
Ik gaf 4 voorbeelden,4 spelers binnen halen is ook denk ik te veel van het goede..maar je weet het nooit..

Waarom niet bij de eerste 4 simpel het verschil in de selectie is/was te groot..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Supersub op april 12, 2013, 19:40:58
Huren we moeten we niet teveel doen, 1 of 2 maximaal daarnaast zou ik gaan kijken naar een paar bepalende spelers. Vorig jaar van Boxtel. Hese, sandor en de vries. Dit jaar bakens rosé hemmen. Zulke spelers heb je weer nodig. Spelers met ervaring die nog kunnen pieken. Dus geen broekstof types. En dan daaromheen een paar jonge gretige spelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op april 12, 2013, 19:45:04
Is er trouwens al bekent wat Cambuur met Bakens wil? Heb alle namen wel voorbij zien komen, behalve die van hem
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: KristCambuur op april 16, 2013, 21:03:19
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 17:54:00
ik zie het liefst spelers waar we echt beter van worden en geen spelers van middenmoters uit de eerste div .Uitzonderingen zijn er altijd maar geen 3-4 spelers van 1 club .Zou liever v weert hier zien dan een hutten .Moet zeggen dat ik die overtoom wel goed vind hoor .Als veendam zoveel goede spelers had waarom stonden ze dan niet bij de eerste 4

Timmermans zou een prima keeper voor Cambuur zijn, aangezien we voor volgend jaar weer 2 nieuwe keepers nodig hebben. Overtoom is gewoon een erg goede middenvelder die zoals controlerend als op 10 uit de voeten kan.

Een paar goede spelers maken van een niet erg goed team niet een top team. Daarom staan ze niet bij de 1e vier ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op april 17, 2013, 16:25:29
Mart Dijkstra twee jaar langer bij onze mooie club en Martijn van der Laan heeft zijn contract met één jaar verlengd.

Spelers die ook volgend seizoen onder contract staan:

Oebele Schokker
Lucas Bijker
Martijn van der Laan
Leon Broekhof
Johnny de Vries
Sicco Bouwer
Mart Dijkstra
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurjordi op april 17, 2013, 16:28:51
Vd Laan zijn optie in het contract is gelicht, was zelf nog met de club in onderhandeling over een contract voor nog 2 jaar erbij zei die zondag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurjordi op april 17, 2013, 16:36:19
Is er trouwens al bekent wat Cambuur met Bakens wil? Heb alle namen wel voorbij zien komen, behalve die van hem

Bakens zit zijn heup, stond onlangs ook in de krant. Weet nog niet of hij door gaat, moet volgens mij eerst medisch gekeurd worden
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurskwartiertje op april 17, 2013, 17:23:29
Bakens nog onder contract volgend seizoen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: geel-blauw-dokkum. op april 17, 2013, 20:55:13

Home Livescore Standaardsite
Cambuur verder met Dijkstra en Van der Laan

Auteur:
Edwin Radstaat
Gepubliceerd:
Vandaag om 20:01
Categorie:
Nieuws
Mart Dijkstra speelt ook komend seizoen zijn wedstrijden in het shirt van SC Cambuur. De verdediger was in bezit van een aflopend contract, maar besloot zijn loopbaan te vervolgen bij de club uit Friesland.

Dijkstra (22) ondertekende een nieuwe overeenkomst voor twee seizoenen. In het contract werd een optie opgenomen voor één extra jaar. Van der Laan staat nu tot medio 2014 onder contract bij zijn huidige werkgever. Door SC Cambuur werd de eenzijdige optie in zijn overeenkomst gelicht.

SC Cambuur bezet momenteel de tweede plaats in de Jupiler League met slechts twee punten achterstand op lijstaanvoerder FC Volendam. De club uit Friesland stuit de komende twee wedstrijden op FC Emmen.
 



Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op april 18, 2013, 08:47:22
vd laan zijn we allemaal uiteraard blij mee,dijkstra snap ik niet.
de kans op promotie is nog altijd aanwezig en als dijkstra niet grote stappen maakt in zn ontwikkeling is hij niet geschikt voor de eredivisie.
het lijkt me ook niet dat er andere clubs voor hem in de rij stonden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 18, 2013, 08:58:09
Citaat van: okkele op april 18, 2013, 08:47:22
vd laan zijn we allemaal uiteraard blij mee,dijkstra snap ik niet.
de kans op promotie is nog altijd aanwezig en als dijkstra niet grote stappen maakt in zn ontwikkeling is hij niet geschikt voor de eredivisie.
het lijkt me ook niet dat er andere clubs voor hem in de rij stonden.
Dijkstra 22 jaar, denk je dat een Bakens al het zelfde niveau had als hij nu heeft, die maakte op die leeftijd een mindere indruk dan Dijkstra nu doet..

Het is een jonge vent die door kan groeien naar de Theo Bos van Cambuur..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 18, 2013, 09:37:12
Ik vind het goed nieuws(Schrijver,Dijkstra,v/d Laan), wat er gister bekend is gemaakt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op april 18, 2013, 14:04:26
Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 08:58:09
Het is een jonge vent die door kan groeien naar de Theo Bos van Cambuur..

:? Ten eerste heeft hij geen iconische status en ten tweede was Theo vele malen beter!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op april 18, 2013, 14:33:14
ik vind het ook een rare vergelijking en ik doelde meer op een ander selectiebeleid in geval van promotie.
het kan natuurlijk ook zijn dat ie sneller groeit door betere tegenstanders,maar die tijd word hem in lwd nooit gegund door de aanhang.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 18, 2013, 14:49:47
Citaat van: Drumfather SCC op april 18, 2013, 14:04:26
:? Ten eerste heeft hij geen iconische status en ten tweede was Theo vele malen beter!
Die status had Theo ook niet op die leeftijd en zo goed was Theo ook niet op 22 jarige leeftijd want in het begin werd zijn contract steeds met moeite en grootste twijfel verlengt en werden er steeds nieuwe spelers voor zijn positie gehaald.. En steeds haalde Theo op zijn karakter de eerste 11..

En ik zei.. Kan uit groeien naar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 18, 2013, 14:52:52
Citaat van: okkele op april 18, 2013, 14:33:14
ik vind het ook een rare vergelijking en ik doelde meer op een ander selectiebeleid in geval van promotie.
het kan natuurlijk ook zijn dat ie sneller groeit door betere tegenstanders,maar die tijd word hem in lwd nooit gegund door de aanhang.
Promotie is nog geen feit dus ja.. Maar noem eens verdedigers van zijn leeftijd in de eerste divisie de beter zijn..
V/D Laan bijvoorbeeld zat op 22 jarige leeftijd op een dood spoor bij Veendam en kijk waar hij nu staat..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronald op april 18, 2013, 15:02:08
Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 14:52:52
Promotie is nog geen feit dus ja.. Maar noem eens verdedigers van zijn leeftijd in de eerste divisie de beter zijn..
V/D Laan bijvoorbeeld zat op 22 jarige leeftijd op een dood spoor bij Veendam en kijk waar hij nu staat..

Broekhof hoort in ieder geval niet in dat rijtje van verdedigers thuis
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 18, 2013, 16:34:47
Citaat van: Ronald op april 18, 2013, 15:02:08
Broekhof hoort in ieder geval niet in dat rijtje van verdedigers thuis
Veel zien spelen zeker?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op april 18, 2013, 16:41:05
Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 14:49:47
Die status had Theo ook niet op die leeftijd en zo goed was Theo ook niet op 22 jarige leeftijd want in het begin werd zijn contract steeds met moeite en grootste twijfel verlengt en werden er steeds nieuwe spelers voor zijn positie gehaald.. En steeds haalde Theo op zijn karakter de eerste 11..

En ik zei.. Kan uit groeien naar..
Ooooooooooh zo, Nee ik las/begreep je even verkeerd! Zit wel wat in ja! Excuses Grijskijker  :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 18, 2013, 17:21:22
Citaat van: Drumfather SCC op april 18, 2013, 16:41:05
Ooooooooooh zo, Nee ik las/begreep je even verkeerd! Zit wel wat in ja! Excuses Grijskijker  :proost
Ik kan af en toe ook erg onduidelijk zijn... :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op april 18, 2013, 20:51:15
Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 08:58:09
Dijkstra 22 jaar, denk je dat een Bakens al het zelfde niveau had als hij nu heeft, die maakte op die leeftijd een mindere indruk dan Dijkstra nu doet..

Het is een jonge vent die door kan groeien naar de Theo Bos van Cambuur..
nee bakens was toen nog beter .Ik vind ook dat er in Dijkstra zeker nog potentie zit .Verl seiz die blunders tegen kolder weet ik nog goed .Dat is hem daarna nooit weer gebeurd ,je ziet zeker dat hij hij vooruit gaat .Hij overigens ook een mooie trap die hij meer moet gebruiken
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op april 19, 2013, 06:17:28
Citaat van: Ronald op april 18, 2013, 15:02:08
Broekhof hoort in ieder geval niet in dat rijtje van verdedigers thuis

Broekhof volgend jaar vaste waarde, let maar op!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op april 19, 2013, 07:10:33
Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2013, 06:17:28
Broekhof volgend jaar vaste waarde, let maar op!

Je weet nooit hij zich verder ontwikkeld. Van Boxel had hier paar jaren geleden ook een ongelukkige start. Die vond ik vorig jaar goed bezig hier!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 19, 2013, 08:16:12
Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2013, 06:17:28
Broekhof volgend jaar vaste waarde, let maar op!
Hij moet wedstrijden spelen om zijn oude niveau te halen en daarom is het zuur dat we geen 2e elftal hebben.. Maar ik heb ook goede hoop!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 19, 2013, 15:30:29
Citaat van: sunderland op april 18, 2013, 20:51:15
nee bakens was toen nog beter
Was toen zwaar geblesseerd aan de knie en is daarna volgens de geleerden nooit meer de oude geworden en heeft in de 3 jaar er na een 30 wedstrijden gespeeld..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op april 22, 2013, 07:21:58
http://www.youtube.com/watch?v=-nN6tc74z7A (http://www.youtube.com/watch?v=-nN6tc74z7A)

Gheghe.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: oost058 op april 22, 2013, 16:58:16
Citaat van: clint op april 22, 2013, 07:21:58
http://www.youtube.com/watch?v=-nN6tc74z7A (http://www.youtube.com/watch?v=-nN6tc74z7A)

Gheghe.

Hahaha briljant
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 23, 2013, 10:59:43
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2013/04/23/3925057/vicento-kan-transfervrij-weg-bij-ado

Leuke "gratis" speler, kan zowel links als rechtsbuiten spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op april 23, 2013, 15:15:53
Ik plaats het maar hier want ik weet geen andere plek om het te plaatsen :P
Voor de liefhebber: http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=239873
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 23, 2013, 16:11:09
Citaat van: MP4L op april 23, 2013, 15:15:53
Ik plaats het maar hier want ik weet geen andere plek om het te plaatsen :P
Voor de liefhebber: http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=239873
Staat al een keer of 3 op het forum ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op april 24, 2013, 13:08:02
Citaat van: grijskijker op april 23, 2013, 16:11:09
Staat al een keer of 3 op het forum ;)

Over het hoofd gezien dan :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 30, 2013, 17:49:42
http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2013/04/30/3943196/stagiair-moet-fc-groningen-verlaten

Nou maar snel halen lijkt mij, kan zowel als aanvallende als verdedigende middenvelder spelen en heeft een fijne trap in de benen, en nog maar 22 jaar een prima vervanger voor Rose.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op april 30, 2013, 18:06:12
We zijn me daar een partij gek zeker? Eerst bij Haarlem failliet, nu bij Veendam failliet... Nee dankje, straks wij ook :'(
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op april 30, 2013, 18:13:05
Citaat van: Dokkumer op april 30, 2013, 18:06:12
We zijn me daar een partij gek zeker? Eerst bij Haarlem failliet, nu bij Veendam failliet... Nee dankje, straks wij ook :'(
Heeft ook nog voor Ajax en Sparta gespeeld ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 01, 2013, 16:56:41
RT @joeysuk Heb een transfervrije status gekregen! Ben benieuwd wat me volgende club gaat worden?!

Goeie speler, wel wat voor ons komend seizoen!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:03:51
Joey Suk, die van de Eagles? Ja prima speler! Grote, krachtige middenvelder met scorend vermogen. Toen SCC begin die seizoen uut tegen Eagles speelde overvleugelde hij Diemers volledig (of die tweelingbroer van Diemers, die van Groningen). Volgens mij werd GAE er toch minder op toen 'ie vertrok naar België. Maar dat 'ie nu alweer mag vertrekke, appat?!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Keizer op mei 01, 2013, 17:34:12
Citaat van: papagaaiensoep op mei 01, 2013, 17:03:51
Maar dat 'ie nu alweer mag vertrekke, appat?!

Beerschot is failliet  :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 01, 2013, 18:19:27
Kan makkelijk mee in ere! Niet haalbaar!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 01, 2013, 20:12:12
Citaat van: Galdiano op mei 01, 2013, 18:19:27
Kan makkelijk mee in ere! Niet haalbaar!
Dat denk ik ook,een club als Utrecht zal hem wel halen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: debaas058 op mei 01, 2013, 20:14:16
Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 20:12:12
Dat denk ik ook,een club als Utrecht zal hem wel halen..

Suk is idd een prima voetballer, zijn vast wel grotere clubs als cambuur die hem willem
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 03, 2013, 23:08:02
Had het niet verwacht maar 2013/2014 Cambuur in de ere divisie  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 00:41:02
En nu de juiste versterkingen halen en nooit weer eerste divisie!!

Contracten verlengen(Droste,El Makrini,Bakens,v/d Laan,Bakker,Hemmen),kijken of Tighadouini nog een jaar te huren is en Nienhuis losweken bij Fc Groningen en afscheid nemen van de twijfelgevallen tenzij er een 2e elftal komt..

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 04, 2013, 03:42:29
haha nu kunnen we verder kijken dan suk .Erediv spelers moeten we hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 04, 2013, 03:43:54
Suk? Veel te matige speler :insane :insane
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 04:06:19
Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 03:42:29
haha nu kunnen we verder kijken dan suk .Erediv spelers moeten we hebben
En/of talentvolle spelers die onze trainers beter kunnen maken zodat ze later weer wat geld opleveren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 04, 2013, 05:53:18
Geen gekke dingen doen, huidige koers blijven varen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 04, 2013, 10:32:56
Citaat van: Galdiano op mei 01, 2013, 18:19:27
Kan makkelijk mee in ere! Niet haalbaar!
|:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 04, 2013, 10:33:35
Citaat van: papier op mei 04, 2013, 05:53:18
Geen gekke dingen doen, huidige koers blijven varen.
verstandige opmerking!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 13:50:58
Citaat van: peter op mei 04, 2013, 10:33:35
verstandige opmerking!
Zeker geen gekke dingen doen, er zijn genoeg betaalbare spelers die graag een kans willen in de ere divisie..

Ik hoop dat er nu wel geld vrijkomt voor een 2e elftal zodat jongens die tegen het eerste aanzitten ook genoeg minuten maken,en als Almere een 2e elftal kan hebben dan moet Cambuur het ook kunnen lijkt me..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Baresi op mei 04, 2013, 16:16:04
Denk dat veel spelers nu wel naar cambuur willen,,luxe probleem voor de ts deze zomer.
2e elftal moet er sowieso komen nu we naar de eredivisie gaan.
Sandor Fisscher leuk erbij voor de breedte :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 04, 2013, 16:38:26
Citaat van: Baresi op mei 04, 2013, 16:16:04
Denk dat veel spelers nu wel naar cambuur willen,,luxe probleem voor de ts deze zomer.
2e elftal moet er sowieso komen nu we naar de eredivisie gaan.
Sandor Fisscher leuk erbij voor de breedte :scc

Sfeer verzieker eerste klas! Zie liever vonthoren!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 04, 2013, 17:08:47
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 16:38:26
Sfeer verzieker eerste klas! Zie liever vonthoren!

Ik vond die Van Buren, de nummer 9, ook wel een goede speler
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 04, 2013, 17:20:01
Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 17:08:47
Ik vond die Van Buren, de nummer 9, ook wel een goede speler

Klopt! Snel, technische en ere sterk! Beter dan De Leeuw!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 04, 2013, 17:36:04
Citaat van: papier op mei 04, 2013, 05:53:18
Geen gekke dingen doen, huidige koers blijven varen.
Precies, niet ineens dure spelers gaan halen.
Net als Zwolle wat spelers huren en jongens als Droste, El Makrini, Bakens en Hemmen bij de club proberen te houden.
Dit aanvullen met nog 1 of 2 ervaren spelers en misschien wat (transfervrije) spelers. Bijvoorbeeld jongens die het goed doen in de Jupiler zoals die Antonia bijvoorbeeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Frmelvin010 op mei 04, 2013, 18:29:24
Alle supporters bij deze gefeliciteerd met de promotie.
Het is jullie prachtige club met die geweldige supporters gegund.
Ten tweede denk ik dat ik nog wat leuke spelers voor cambuur weet:
Achahbar : een vrij bekende speler, technische spits.
Goed in kleine ruimtes en zeer snel. Echter niet het beste aanspeelpunt, wel lekker voor op de counter.
Sleegers : een wat minder bekende nummer 10, technisch en heeft een prachtige paas in huis. Heeft enkel niet heel veel body.

Jeugdspelers van Feyenoord verdienen ook niet veel.

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Westerpark op mei 04, 2013, 19:01:52
Wat snijdt Diemers zichzelf in de vingers zeg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:08:08
Citaat van: DC op mei 04, 2013, 17:36:04
Precies, niet ineens dure spelers gaan halen.
Net als Zwolle wat spelers huren en jongens als Droste, El Makrini, Bakens en Hemmen bij de club proberen te houden.
Dit aanvullen met nog 1 of 2 ervaren spelers en misschien wat (transfervrije) spelers. Bijvoorbeeld jongens die het goed doen in de Jupiler zoals die Antonia bijvoorbeeld.

bob schepers huren?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 04, 2013, 19:19:29
Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:08:08
bob schepers huren?
Doe mij dan Tigadouinho maar, heeft m.i. meer rendement.
Zou mooi zijn als we die nog een seizoen kunnen huren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sccweestwel op mei 04, 2013, 19:25:47
Jack Tuyp is ook vrij  :devil :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 19:29:27
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 17:20:01
Klopt! Snel, technische en ere sterk! Beter dan De Leeuw!
Dat is appels met peren vergelijken de Leeuw een buitenspeler en van Buren centrumspits..

Maar de Leeuw kom denk ik wel te kort voor het hoogste niveau(leuk om deze 2 woorden te schrijven)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 19:32:26
Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:08:08
bob schepers huren?
Zo min mogelijk spelers huren,alleen als het echt niet anders kan.. Eigen spelers = eigen vermogen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 19:37:47
De raad van commissarissen en 'directeur van de centjes' van den Belt zullen mijn inziens ook geen rare capriolen uithalen komend seizoen.  Geld wat je niet hebt ook niet uitgeven.

Een goede optie is huren, betaal je uiteraard maar een gedeelte van het salaris.  veel goedkoper.
Of een duurdere ere divisie waardige topper een jaar contract aanbieden.  Er moet misschien ook niet te lang gewacht worden met contractbesprekingen mbt aflopende contracten huidige selectie.

Hoe eerder rond hoe beter en dus niet pas haverwege of aan het eind van de voorbereiding op 2013/2014
wanneer je al veel oefenwedstrijden er op heb zitten.  :0= dan ben je te laat. de 1e wedstrijd moet je er meteen staan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 04, 2013, 19:38:28
Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 19:48:34
Citaat van: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 19:37:47
Een goede optie is huren, betaal je uiteraard maar een gedeelte van het salaris.  veel goedkoper.
Of een duurdere ere divisie waardige topper een jaar contract aanbieden.  Er moet misschien ook niet te lang gewacht worden met contractbesprekingen mbt aflopende contracten huidige selectie.
Hoe kom je erbij dat als je een speler huurt maar de helft van het salaris hoeft te betalen,heb hier nooit van gehoord.. Huren is alleen voor de korte termijn goed maar dan moet de huurling ook nog uitzonderlijke kwaliteiten hebben.

Contract van een jaar? Dus bij ons in de kijker spelen en dan gratis de deur uit lopen.. Ben blij dat jij geen bestuursfunctie hebt bij Cambuur :_schater

Hoezo niet lang wachten, er is nog geen interesse voor welke Cambuur speler dan ook.. Laat de TS eerst rustig alles op een rijtje zetten.. En er zijn zat voetballers die graag in de ere divisie willen ballen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 19:51:29
Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:38:28
Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..
Ik denk dat Cambuur zich op spelers in de leeftijd 20-25 moet richten,dit omdat deze jongens meestal meer belasting kunnen hebben en in is verhouding minder blessure gevoelig..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:59:31
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:51:29
Ik denk dat Cambuur zich op spelers in de leeftijd 20-25 moet richten,dit omdat deze jongens meestal meer belasting kunnen hebben en in is verhouding minder blessure gevoelig..

Muhren van Volendam? 24jr

2011/12    FC Volendam    31    9    Eerste divisie
2012/13    FC Volendam    33    9    Eerste divisie
   Totalen:                   64   18

En anders een hele technische, die van der Sloot van Oss. Die is misschien wel wat ouder, maar op techniek kun je lang mee. Hij is 33, maar dit seizoen toch bij 20 doelpunten betrokken geweest.

Bel Hassani, technische middenvelder van Sparta?
2010/11    Sparta Rotterdam    7    1    Eerste divisie
2011/12    Sparta Rotterdam    30    5    Eerste divisie
2012/13    Sparta Rotterdam    33    9    Eerste divisie

Of evt rick kruys van excelsior. Hij heeft iig behoorlijk wat ervaring in de eredivisie:
2003/04    FC Utrecht    9    0    Eredivisie
2004/05    FC Utrecht    20    2    Eredivisie
2005/06    FC Utrecht    26    1    Eredivisie
2006/07    FC Utrecht    27    2    Eredivisie
2007/08    FC Utrecht    21    1    Eredivisie
2008    Malmö FF            4    0    Zweden
2009    Malmö FF        13    0    Zweden
2010    Malmö FF            4    0    Zweden
2010/11    FC Volendam    14    2    Eerste divisie
2011/12    FC Volendam    23    2    Eerste divisie
2012/13    Excelsior       16    0    Eerste divisie
   Totalen:                   177   10   
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 04, 2013, 20:10:24
Citaat van: moodygrunn op mei 04, 2013, 19:59:31
Muhren van Volendam? 24jr

2011/12    FC Volendam    31    9    Eerste divisie
2012/13    FC Volendam    33    9    Eerste divisie
   Totalen:                   64   18

En anders een hele technische, die van der Sloot van Oss. Die is misschien wel wat ouder, maar op techniek kun je lang mee. Hij is 33, maar dit seizoen toch bij 20 doelpunten betrokken geweest.

Bel Hassani, technische middenvelder van Sparta?
2010/11    Sparta Rotterdam    7    1    Eerste divisie
2011/12    Sparta Rotterdam    30    5    Eerste divisie
2012/13    Sparta Rotterdam    33    9    Eerste divisie

Of evt rick kruys van excelsior. Hij heeft iig behoorlijk wat ervaring in de eredivisie:
2003/04    FC Utrecht    9    0    Eredivisie
2004/05    FC Utrecht    20    2    Eredivisie
2005/06    FC Utrecht    26    1    Eredivisie
2006/07    FC Utrecht    27    2    Eredivisie
2007/08    FC Utrecht    21    1    Eredivisie
2008    Malmö FF            4    0    Zweden
2009    Malmö FF        13    0    Zweden
2010    Malmö FF            4    0    Zweden
2010/11    FC Volendam    14    2    Eerste divisie
2011/12    FC Volendam    23    2    Eerste divisie
2012/13    Excelsior       16    0    Eerste divisie
   Totalen:                   177   10
Om met de laatste te beginnen die speelde bij Excelsior geen eens alle wedstrijden en de wedstrijden die hij speelde was het niet veel..
Bel Hassani en Muhren hebben nog een contract bij hun club dus niet te betalen, de eerste zou ik ja zeggen maar de topclubs houden hem al in de gaten en Muhren is te licht.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 04, 2013, 20:26:41
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:51:29
Ik denk dat Cambuur zich op spelers in de leeftijd 20-25 moet richten,dit omdat deze jongens meestal meer belasting kunnen hebben en in is verhouding minder blessure gevoelig..
Maar daar hebben we er al zoveel van; El Makrini, Bakker, Schokker, Van der Heide.
Zou wel graag iemand erbij willen hebben met iets meer ervaring en een karakter als bijvoorbeeld Rose; voorop in de strijd, het team op sleeptouw nemen en de wedstrijd kunnen lezen.

Bel Hassani en Muhren lijken me niet haalbaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Cambuur Liwwadden op mei 04, 2013, 20:34:11
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:48:34
Hoe kom je erbij dat als je een speler huurt maar de helft van het salaris hoeft te betalen,heb hier nooit van gehoord.. Huren is alleen voor de korte termijn goed maar dan moet de huurling ook nog uitzonderlijke kwaliteiten hebben.

Contract van een jaar? Dus bij ons in de kijker spelen en dan gratis de deur uit lopen.. Ben blij dat jij geen bestuursfunctie hebt bij Cambuur :_schater

Hoezo niet lang wachten, er is nog geen interesse voor welke Cambuur speler dan ook.. Laat de TS eerst rustig alles op een rijtje zetten.. En er zijn zat voetballers die graag in de ere divisie willen ballen..


Wanneer je huurt is dat vaak goedkoper dan wanneer je iemand op contract heb staan.  zijn werkgever zal gewoon zijn salaris door moeten betalen en de huur partij betaald bv. een afgesproken percentage/huursom.  ( hoop als aanvulling op 1 á 2 jeugdige ere divisie talenten uit een brede selectie van een top club)

Wanneer je duurdere contracten aanbiedt beter en verstandiger af met één jaar, mocht het onverhoopt mis gaan, gaan je inkomsten uiteraard ook naar beneden en valt dat begrotingsgewijs niet te rijmen wanneer je er dan nog meerdere jaren aan vast zit.

Juist de spelers die dit seizoen hebben laten zien een collectief te zijn ( en niet gigantisch op de begroting drukken ) en dus diegenen die waarschijnlijk leuk mee kunnen in de ere-divisie duidelijkheid geven en vastleggen alvast. je weet wat je hebt toch, selectie aanvullen tot ere divisie waardig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 04, 2013, 20:39:35
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2013, 19:29:27
Dat is appels met peren vergelijken de Leeuw een buitenspeler en van Buren centrumspits..

Maar de Leeuw kom denk ik wel te kort voor het hoogste niveau(leuk om deze 2 woorden te schrijven)

Manu stond toch heel veel op 9! Van buren speelde veel op de buitenkant en af en toe dook hij naar binnen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 04, 2013, 21:35:22
Timmermans als keeper erbij
Op middenveld nog iemand als type rose,iemand die de
wedstrijd kan lezen.
En nog een snelle buitenspeler(Antonia?)erbij.
Dan heb je leuke selectie volgens mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 04, 2013, 21:53:43
Oude bekende Anco Jansen doet het momenteel ook prima maar die heeft nog een doorlopend contract volgens mij..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 04, 2013, 21:57:29
Citaat van: DC op mei 04, 2013, 21:53:43
Oude bekende Anco Jansen doet het momenteel ook prima maar die heeft nog een doorlopend contract volgens mij..
wel beetje irritant.....tenminste bij ons in leeuwarden
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 04, 2013, 22:06:12
Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:38:28
Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..
zwolle heeft bijv pluim gehaald die goed speelt [wel te weinig scoort] en het team beter laat voetballen .Olle heeft ook slim ingekocht voorin ,benson voor wedst waarin je verder van de goal speelt vd tegenstander en avdic voor de wedstr waarbij je dichter bij de goal vd tegenstander speelt .Daar hebben ze met slimheid ingekocht
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 04, 2013, 22:08:12
Citaat van: Baresi op mei 04, 2013, 16:16:04
Denk dat veel spelers nu wel naar cambuur willen,,luxe probleem voor de ts deze zomer.
2e elftal moet er sowieso komen nu we naar de eredivisie gaan.
Sandor Fisscher leuk erbij voor de breedte :scc
dat meen je niet ,ik kan er ook wel bij voor de breedte
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 04, 2013, 22:10:42
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 17:20:01
Klopt! Snel, technische en ere sterk! Beter dan De Leeuw!
denk niet meer in eerste div spelers .Iedere tegenstander heeft wel een leuke speler in de eerste div .Maar die zijn niet beter dan wat we hebben'hadden.Nu moeten we spelers halen die erediv ervaring hebben
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 04, 2013, 22:15:55
Vind wel dat we niet tot het laatst moeten wachten .De selectie moet er staan op de eerste speeldag .Heb nog te nare herinneringen aan Theo de Jong .9 wedstr 1 pnt ofzo.Dan ben je te laat
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Frmelvin010 op mei 04, 2013, 22:26:11
Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:38:28
Wat zou een goede ervaren (robuuste) middenvelder zijn om aan de selectie toe te voegen?
Hebben we volgens mij wel behoefte aan om een goede balans tussen ervaring en talent te houden..

Misschien Sarpong, dacht ik transfervrij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Tanjajeah op mei 04, 2013, 23:01:28
Citaat van: sccweestwel op mei 04, 2013, 19:25:47
Jack Tuyp is ook vrij  :devil :devil

Zat ik ook al aan te denken..zou wel een stunt zijn! :)

Al lijkt me Hemmen ook een prima spits om mee verder te gaan. Met Barto erbij ben je dan in de spits al klaar, want denk niet dat ze 3 spitsen in de selectie willen. En dan een paar geroutineerde vleugelspelers erbij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 04, 2013, 23:05:34
zou hemmen ook graag behouden .Vind wel dat er ook zeker een spits bij moet komen waarmee je op de counter kunt spelen Dus behendig en snel
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 04, 2013, 23:14:23
Citaat van: Frmelvin010 op mei 04, 2013, 22:26:11
Misschien Sarpong, dacht ik transfervrij.
Alhoewel die ook nog niet heel oud is en nog niet heeft bewezen het team op sleeptouw te kunnen lijkt me dit wel een aanwinst. Ik twijfel echter sterk of wij hem een loon kunnen geven wat hij gewend is...

Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 23:05:34
zou hemmen ook graag behouden
Helemaal mee eens! Als we Hemmen kunnen behouden hebben we met hem en Barto de spitspositie wel klaar.


Prioriteit lijkt me bij de keepers te liggen en m.i. een ervaren aanvallende middenvelder. Marco van der Heide zou goed op de 10 kunnen maar die is nog niet fit en heeft zich nog niet langdurig op niveau bewezen.
Als we Timmermans binnenhalen (waar het nu op lijkt) hebben we nog 1 keeper nodig. Volgens mij moet het mogelijk zijn om Nienhuis nog een seizoen te huren of wellicht voor een zacht prijsje kunnen binnenhalen (ivm samenwerking Grunn).
Nienhuis heeft nog verbeterpunten maar hij is nog jong en ik vond hem als vervanger van Telgenkamp gewoon erg stabiel keepen. Binnenhalen dus tenzij hij niet teveel kost.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 04, 2013, 23:46:09
speculeren is leuk,zeker nu we in een roes zitten.
maar wat het word is vaak iets wat je niet aan ziet komen,die spits van zwolle bv of tighadouini bij ons dat zijn toch mannen waar je als supporter niet direct aan denkt.
maar nu we een stapje hoger gaan moet je toch aan andere namen gaan denken,vorig seizoen zou bv nick hofs of joost broerse echt wel goed hebben nagedacht over een aanbod van ons.
dan kan je weer zeggen dat ze oud zijn maar je moet nu eerst maar s handhaven en als dat met routiniers gebeurt is dat prima.
ik moet er niet aan denken om het hele seizoen als een willem II te moeten aanmodderen.

bakens,tighadouini,nienhuis,makrini,schokker en vd laan behouden wat kwaliteit betreft.
bijker zie ik ook wel snel uitgroeien tot vaste waarde in de eredivisie trouwens.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: marrumer op mei 04, 2013, 23:48:40
Citaat van: okkele op mei 04, 2013, 23:46:09
speculeren is leuk,zeker nu we in een roes zitten.
maar wat het word is vaak iets wat je niet aan ziet komen,die spits van zwolle bv of tighadouini bij ons dat zijn toch mannen waar je als supporter niet direct aan denkt.
maar nu we een stapje hoger gaan moet je toch aan andere namen gaan denken,vorig seizoen zou bv nick hofs of joost broerse echt wel goed hebben nagedacht over een aanbod van ons.
dan kan je weer zeggen dat ze oud zijn maar je moet nu eerst maar s handhaven en als dat met routiniers gebeurt is dat prima.
ik moet er niet aan denken om het hele seizoen als een willem II te moeten aanmodderen.

bakens,tighadouini,nienhuis,makrini,schokker en vd laan behouden wat kwaliteit betreft.
bijker zie ik ook wel snel uitgroeien tot vaste waarde in de eredivisie trouwens.
ik vind bijker de laatste tijd 1 van onze beste spelers, misschien wel de allerbeste speler. in ieder geval houden hem!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 00:11:10
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2013, 20:39:35
Manu stond toch heel veel op 9! Van buren speelde veel op de buitenkant en af en toe dook hij naar binnen!
Speelden het grootste deel met 2 aanvallers.. en het laatste deel van de 2e helft zelfs met 4 aanvallers
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 00:15:22
Citaat van: DC op mei 04, 2013, 20:26:41
Maar daar hebben we er al zoveel van; El Makrini, Bakker, Schokker, Van der Heide.
Zou wel graag iemand erbij willen hebben met iets meer ervaring en een karakter als bijvoorbeeld Rose; voorop in de strijd, het team op sleeptouw nemen en de wedstrijd kunnen lezen.

Bel Hassani en Muhren lijken me niet haalbaar.
Schokker is 28 en de rest hebben hun contract (nog) niet verlengt.. en er is niks mis mee om alleen met 20tigers in je selectie te hebben.En het Rose verhaal dat kon hij ook niet elke wedstrijd op brengen,na elke goede wedstrijd speekd hij de volgende niet.. En hij stopt niet voor niks he..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 00:17:55
Citaat van: sunderland op mei 04, 2013, 22:06:12
zwolle heeft bijv pluim gehaald die goed speelt [wel te weinig scoort] en het team beter laat voetballen .Olle heeft ook slim ingekocht voorin ,benson voor wedst waarin je verder van de goal speelt vd tegenstander en avdic voor de wedstr waarbij je dichter bij de goal vd tegenstander speelt .Daar hebben ze met slimheid ingekocht
Cambuur moet dat dan ook kunnen lijkt mij..

Ben wel benieuwd wie er nu allemaal vertrekken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 05, 2013, 00:32:46
het blijft een geldverhaal he?
we zijn nu eenmaal geen schubbekutteveen waar miljoenen in gestort worden door iedere friese snol die iets te zeggen heeft bij de provinsje.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: maikcambuur op mei 05, 2013, 00:44:56
Is die el Hassnauoui van de Graafschap niet iets voor ons?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 05, 2013, 01:10:25
geen moeilijke gasten graag,we zijn net 1 kwijt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: maikcambuur op mei 05, 2013, 01:26:18
Citaat van: okkele op mei 05, 2013, 01:10:25
geen moeilijke gasten graag,we zijn net 1 kwijt.
Moeilijke gast dat wel, maar kan wel goed voetballen. Kan me nog herrineren dat hij met jong de.graafschap in de beker tegen ons scoorde
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 05, 2013, 01:28:14
Mogelijke versterkingen: Kramer, Guvenc (26 jaar en dit seizoen goed voor 18 doelpunten), Gijs Luirink, Sandro Calabro, Jarchinio Antonia, Danny Hoesen (huren), Joey Suk, Tom Daemen (transfervrij).
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 05, 2013, 01:49:15
ryan donk,glynor plet,glen loovens,nigel hasselbaink,danny guijt,jordy buijs,mike van duinen,thomas bruns,mitchell te vrede.en waar is wattamaleo ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 02:53:44
Citaat van: okkele op mei 05, 2013, 01:49:15
en waar is wattamaleo ?
Speelt bij NEC..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 03:00:58
Citaat van: Chipke op mei 05, 2013, 01:28:14
Mogelijke versterkingen: Kramer, Guvenc (26 jaar en dit seizoen goed voor 18 doelpunten), Gijs Luirink, Sandro Calabro,
Danny Hoesen (huren), Joey Suk, Tom Daemen (transfervrij).
Kramer staat in de belangstelling van NAC,Utrecht en Groningen,Guvenc wordt gevolgd door Belgische clubs,Luirink en Calabro zijn geen versterkingen. Danny Hoesen is niet te betalen ,25% van zijn Ajax salaris is al te veel voor Cambuur.
Joey Suk staat in de belangstelling van veel clubs..
En Daemen had net verlengt op Cyprus..

Jarchinio Antonia is vrij vanaf 1 juli en ook Esajas(MVV) is vanaf 1 juli vrij. En als 2e linksback Joeri Schroyen van Fortuna,jonge vent van 22 en speelde een prima seizoen bij Fortuna, en is ook transfervrij op 1 juli.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 03:04:30
Citaat van: okkele op mei 05, 2013, 01:49:15
ryan donk,glynor plet,glen loovens,nigel hasselbaink,danny guijt,jordy buijs,mike van duinen,thomas bruns,mitchell te vrede.en waar is wattamaleo ?
Kom en nu even serieus.. De meesten zijn basis spelers met contract bij grotere clubs dan Cambuur is.. En anderen zijn niks beter dan we nu hebben..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Benniepos op mei 05, 2013, 09:13:48
Na afloop in de zakenclub nog met Mick van Buren gesproken, aflopend contract en wilde wel met piepende banden naar Leeuwarden, vertelde die  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 09:47:10
Citaat van: Frmelvin010 op mei 04, 2013, 22:26:11
Misschien Sarpong, dacht ik transfervrij.
Speelt bij NAC volgend seizoen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 09:48:45
Citaat van: Benniepos op mei 05, 2013, 09:13:48
Na afloop in de zakenclub nog met Mick van Buren gesproken, aflopend contract en wilde wel met piepende banden naar Leeuwarden, vertelde die  |:)
Is hij beter dan wat we nu hebben? Wil je dit soort spelers naar Leeuwarden halen zal er toch echt een 2e  elftal moeten komen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op mei 05, 2013, 09:56:15
Er moeten mannen met een behoorlijke bouw ( Rose )  erbij, jongens als Droste, Bijker, Makrini, Bakker, Adje etc zijn mannen die het nu leuk doen, maar kunnen die het ook waarmaken een stap hoger.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 05, 2013, 10:04:42
Zo even een aantal namen:

Anco jansen (graafschap, 10 of linksbuiten/linksmidden)
Tuyp (volendam, centrumspits)
Knops (mvv, centrale verdediger)
Antonio (eagles, rechtsbuiten/linksbuiten)
Roorda ( nec, centrale middenvelder huren)
Messaoud (az, creatieve middenvelder)

Jonge talentvolle spelers uit jupiler league of huren van spelers uit eredivisie, daar zou ik voor gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 10:22:53
Citaat van: AL op mei 05, 2013, 10:04:42
Zo even een aantal namen:

Anco jansen (graafschap, 10 of linksbuiten/linksmidden)
Tuyp (volendam, centrumspits)
Koppers (mvv, centrale verdediger)
Antonio (eagles, rechtsbuiten/linksbuiten)
Roorda ( nec, centrale middenvelder huren)
Messaoud (az, creatieve middenvelder)

Jonge talentvolle spelers uit jupiler league of huren van spelers uit eredivisie, daar zou ik voor gaan.

Die Roorda verdiend wel aardig hoor.
Messaoud is wel redelijk.

Misschien kan je beter Guyon Fernandez kopen of Achahbar huren dan Tuyp, deze spitsen zijn namelijk een stuk sneller om te counteren?

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:25:46
Even los van het financiële, we zullen toch ook ervaring moeten halen naast talent.

Engelaar
van Mosselveld
Sno

Zijn zo wat namen wat mij te binnen schiet. Ervaring in de as hebben we nodig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 10:30:05
Citaat van: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:25:46
Even los van het financiële, we zullen toch ook ervaring moeten halen naast talent.

Engelaar
van Mosselveld
Sno

Zijn zo wat namen wat mij te binnen schiet. Ervaring in de as hebben we nodig.

Engelaar verdient 1.8 miljoen.
Is trouwens Zwaanswijk niet wat, was laatst inform en speelt in Australie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:31:33
1.8 miljoen????

Dan heeft hij het goed voor elkaar. Verdiend hij meer dan Suarez bij Liverpool  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:32:50
Arme Luirink en Boxie, die dachten echt met Sparta te kunnen promoveren  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 05, 2013, 10:42:37
Citaat van: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:32:50
Arme Luirink en Boxie, die dachten echt met Sparta te kunnen promoveren  :_schater
Kampioen te worden toch? Promoveren kunnen ze theoretisch gezien nog steeds :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:49:22
Citaat van: Dokkumer op mei 05, 2013, 10:42:37
Kampioen te worden toch? Promoveren kunnen ze theoretisch gezien nog steeds :P

Gaat ook niet lukken  l8l

Ik lees net dat de eredivisieclubs op jaarbasis 80 miljoen krijgen van Fox de komende jaren. Hoeveel krijgt een promovendus dan? En hoeveel verdien je aan prijzengeld bij de KNVB?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 05, 2013, 11:12:21
Lijkt me dat we volgend seizoen ook een klein puntje van die taart zullen krijgen..
Geen idee hoe het met de promotiebonus is...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 11:23:07
Citaat van: AL op mei 05, 2013, 10:04:42
Zo even een aantal namen:

Anco jansen (graafschap, 10 of linksbuiten/linksmidden)
Tuyp (volendam, centrumspits)
Koppers (mvv, centrale verdediger)
Antonio (eagles, rechtsbuiten/linksbuiten)
Roorda ( nec, centrale middenvelder huren)
Messaoud (az, creatieve middenvelder)

Jonge talentvolle spelers uit jupiler league of huren van spelers uit eredivisie, daar zou ik voor gaan.
De eerste 2 hebben andere clubs in hun hoofd dan Cambuur,Kopper kan het eerste divisie  niveau amper aan dus dikke streep er door Antonio en Messaoud zijn prima spelers waar nog zat rek in zit..
En die oud dkv-er mag er wel blijven die heeft ziek,zwak en misselijk uitgevonden!

En wat ik al eerder zei, huren zo min mogelijk ,eigen spelers = eigen kapitaal
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 11:25:15
Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 10:22:53

Misschien kan je beter Guyon Fernandez kopen of Achahbar huren dan Tuyp, deze spitsen zijn namelijk een stuk sneller om te counteren?
Cambuur kan en gaat geen spelers kopen,is ook niet nodig want er lopen zat transfervrije spelers rond..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 05, 2013, 11:59:21
Zou me niets verbazen als er een aantal spelers vanuit Alkmaar hier naar toe komen!

Is die Boymans niet wat voor Cambuur?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 12:09:13
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2013, 11:59:21

Is die Boymans niet wat voor Cambuur?
Heeft een zware achillespees blessure die speelt op z'n vroegst volgend jaar weer.. En als je Hemmen en Barto hebt,heb je zo'n dure Boymans niet nodig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 12:31:27
Misschien is Gill Swerts iets?
Zit nu in Denemarken en is in de zomer transfervrij?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 05, 2013, 12:34:24
Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 12:31:27
Misschien is Gill Swerts iets?
Zit nu in Denemarken en is in de zomer transfervrij?

Hou even op met al die net-niet Feyenoord spelers.

Gewoon veel jonge gasten halen een paar ervaren spelers, die voetballend ook echt nog wat toevoegen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: jamesbond op mei 05, 2013, 12:45:34
rosheuvel van az?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 12:57:18
Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 12:31:27
Misschien is Gill Swerts iets?
Zit nu in Denemarken en is in de zomer transfervrij?
Op die positie hebben we geen versterking nodig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 12:59:09
Citaat van: jamesbond op mei 05, 2013, 12:45:34
rosheuvel van az?
Leuke voetballer, zit bij AZ tegen een basis plaats aan dus ze zullen hem niet snel weg doen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 05, 2013, 13:33:04
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 00:15:22
En het Rose verhaal dat kon hij ook niet elke wedstrijd op brengen,na elke goede wedstrijd speekd hij de volgende niet.. En hij stopt niet voor niks he..
Ik bedoelde iemand die zijn wedstrijdmentaliteit en ervaring heeft, niet zijn fysieke gestel.


Het rijtje wat AL opnoemde staan een paar leuke namen tussen.
Maar heb vertrouwen in het bestuur. Hebben afgelopen seizoen ook goed ingekocht en gehuurd dus laten we hopen dat ze nu weer met een paar goede voetballers uit de hoge hoed komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sampdoria op mei 05, 2013, 14:25:08
Messaoud van AZ schijnt wel een prima speler te zijn. Misschien is de connectie De Jong- Verbeek ook eentje om van te profiteren volgend seizoen. AZ heeft mogelijk best wat leuke spelers die hier wel een jaartje kunnen ruiken aan het hoogte niveau. Verder moet je kijken naar aflopende contracten en kom je toch al gauw uit bij spelers die dit seizoen in de Jupiler League spelen, aangezien de eredivisiejongens allemaal genoegen zouden moeten nemen met minder.

Loopt Guyt z'n contract af? Misschien ook wel een optie. Rosheuvel van AZ zou schitterend zijn, maar ik denk dat AZ hem niet kwijt wil. Hopelijk kunnen ze Tighadouini nog een jaar behouden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 16:36:14
Citaat van: Sampdoria op mei 05, 2013, 14:25:08
Messaoud van AZ schijnt wel een prima speler te zijn. Misschien is de connectie De Jong- Verbeek ook eentje om van te profiteren volgend seizoen. AZ heeft mogelijk best wat leuke spelers die hier wel een jaartje kunnen ruiken aan het hoogte niveau. Verder moet je kijken naar aflopende contracten en kom je toch al gauw uit bij spelers die dit seizoen in de Jupiler League spelen, aangezien de eredivisiejongens allemaal genoegen zouden moeten nemen met minder.

Loopt Guyt z'n contract af? Misschien ook wel een optie. Rosheuvel van AZ zou schitterend zijn, maar ik denk dat AZ hem niet kwijt wil. Hopelijk kunnen ze Tighadouini nog een jaar behouden.
Guyt is een eerste divisie voetballer, voegt niks aan het elftal toe..

Van welke spelers word afscheid genomen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2013, 16:41:01
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 16:36:14
Guyt is een eerste divisie voetballer, voegt niks aan het elftal toe..

Van welke spelers word afscheid genomen?

Met alle respect idd, guyt is op zijn retour.  Heb je niks meer aan in eredivisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 05, 2013, 18:06:17
Citaat van: DC op mei 05, 2013, 13:33:04
Ik bedoelde iemand die zijn wedstrijdmentaliteit en ervaring heeft, niet zijn fysieke gestel.
Nick v/d Velde ex AZ en speelt nu zijn laatste wedstrijden voor NEC. Is dat zo'n type wat je bedoeld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 05, 2013, 18:12:56
Vd velde zou een perfecte speler voor ons zijn. Dat zelfde geldt voor sno.  Falkenburg zou ook een optie kunnen zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 05, 2013, 18:25:44
Onderstaande spelers houden en nog een paar ervaren krachten er bij zien te halen, nog ongeveer zeven nieuwe spelers zouden er nodig zijn.

WOUT DROSTE
LEON BROEKHOF
MARTIJN VAN DER LAAN
ERIK BAKKER
MARCO VAN DER HEIDE
MARTIJN BARTO
ADNANE TIGHADOUINI
MICHIEL HEMMEN
OEBELE SCHOKKER
MART DIJKSTRA
LUCAS BIJKER
MOHAMMED EL MAKRINI
LEONARD NIENHUIS
JOHNNY DE VRIES
SICCO BOUWER
TIM BAKENS
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 05, 2013, 18:39:25
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 18:06:17
Nick v/d Velde ex AZ en speelt nu zijn laatste wedstrijden voor NEC. Is dat zo'n type wat je bedoeld?
Lijkt me wel een type wat daar aardig bij in de buurt komt, heeft een goede wedstrijdinstelling.
Niet heel technisch das dan wel weer jammer. Vind hem als speler vergelijkbaar aan Guijt alleen van een hoger niveau.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op mei 05, 2013, 18:52:00
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 12:09:13
Heeft een zware achillespees blessure die speelt op z'n vroegst volgend jaar weer.. En als je Hemmen en Barto hebt,heb je zo'n dure Boymans niet nodig.

Maar het contract van Hemmen loopt af, en die moet eerst wel verlengen, zal een formaliteit zijn, maar wie weet komen ze er niet uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 05, 2013, 21:15:18
Citaat van: Chipke op mei 05, 2013, 01:28:14
Mogelijke versterkingen: Kramer, Guvenc (26 jaar en dit seizoen goed voor 18 doelpunten), Gijs Luirink, Sandro Calabro, Jarchinio Antonia, Danny Hoesen (huren), Joey Suk, Tom Daemen (transfervrij).
chipke jonguh we zitten in de erediv niet in de eerste div meer .Kramer is wat ,antonia leuk maar de rest is niks voor de erediv
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 05, 2013, 21:17:21
Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 10:22:53
Die Roorda verdiend wel aardig hoor.
Messaoud is wel redelijk.

Misschien kan je beter Guyon Fernandez kopen of Achahbar huren dan Tuyp, deze spitsen zijn namelijk een stuk sneller om te counteren?
idd dat soort jongens hebben we nodig ,snelheid
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 05, 2013, 21:19:54
Citaat van: poelie-lwd op mei 05, 2013, 10:32:50
Arme Luirink en Boxie, die dachten echt met Sparta te kunnen promoveren  :_schater
dat die dikkop daar nog de baas is ,belachelijk .Heb je 2 van die statishe spelers in het centrum .Vloet heeft gewoon niet goed ingekocht .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 05, 2013, 21:24:25
lees hier veel namen die voor de eerste div prima spelers zijn .Kom op man we moeten idd proberen hoog in te zetten met een vd velden ed .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sampdoria op mei 05, 2013, 21:44:34
Citaat van: sunderland op mei 05, 2013, 21:24:25
lees hier veel namen die voor de eerste div prima spelers zijn .Kom op man we moeten idd proberen hoog in te zetten met een vd velden ed .

Je moet financieel verantwoord denken. Een Vd Velden is gewoon een te grote last op het salarishuis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 05, 2013, 21:46:47
weet ik maar het is wel een goed voorbeeld /Vd Velden blijft vast in nijmegen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 05, 2013, 21:48:42
Theo Timmermans vastleggen voor drie seizoenen is talentvol en bovendien nog maar 23 jaar. Mocht dit niet lukken dan is Harm Zeinstra van Emmen misschien een optie?

Kevin Wattamaleo en Nick van der Velden zouden zeker aanwinsten zijn om het middenveld Eredivisiewaardig te maken.

Een jongen als Jarchinio Antonia zou ik ook graag bij Cambuur willen zien als vervanger van Tighadouini mocht hij vertrekken. Eventueel zou Daryl van Miechem ook een goeie zijn, deze naam is hier al meerdere malen gevallen op CO.

Norair Mamedov zijn contract bij Zwolle wordt niet verlengt, wellicht een speler voor de breedte.

Bij Willem II lopen ook nog wel wat leuke spelers rond zoals bijvoorbeeld: Hans Mulder, David Meul, Mitchell Pique (als concurrent op de linksback, denk dat Bijker nog net iets tekort komt voor de Eredivisie maar hij is nog jong), Genaro Snijders? Mark Hocher, Danny Guijt.

De meeste spelers hierboven zijn nog jong en betaalbaar voor Cambuur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: PePe op mei 05, 2013, 21:50:37
Turk terug halen, als VVV degradeert. :0=
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2013, 22:03:21
Citaat van: PePe op mei 05, 2013, 21:50:37
Turk terug halen, als VVV degradeert. :0=
_O_

Zo denk Ik er ook over. Mag hem graag.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 05, 2013, 22:05:18
Citaat van: Chipke op mei 05, 2013, 21:48:42
Theo Timmermans vastleggen voor drie seizoenen is talentvol en bovendien nog maar 23 jaar. Mocht dit niet lukken dan is Harm Zeinstra van Emmen misschien een optie?

Kevin Wattamaleo en Nick van der Velden zouden zeker aanwinsten zijn om het middenveld Eredivisiewaardig te maken.

Een jongen als Jarchinio Antonia zou ik ook graag bij Cambuur willen zien als vervanger van Tighadouini mocht hij vertrekken. Eventueel zou Daryl van Miechem ook een goeie zijn, deze naam is hier al meerdere malen gevallen op CO.

Norair Mamedov zijn contract bij Zwolle wordt niet verlengt, wellicht een speler voor de breedte.

Bij Willem II lopen ook nog wel wat leuke spelers rond zoals bijvoorbeeld: Hans Mulder, David Meul, Mitchell Pique (als concurrent op de linksback, denk dat Bijker nog net iets tekort komt voor de Eredivisie maar hij is nog jong), Genaro Snijders? Mark Hocher, Danny Guijt.

De meeste spelers hierboven zijn nog jong en betaalbaar voor Cambuur.
theo timmernans en antonia oké.  Rest weet ik niet.  Helemaal meul en guyt vind ik belachelijk te noemen.  Meul werkt zelf weg en guyt is uitgerangeerd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 05, 2013, 22:20:57
Die Loohuis van veendam erbij op het middenveld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 22:38:15
Citaat van: moodygrunn op mei 05, 2013, 22:20:57
Die Loohuis van veendam erbij op het middenveld?

Of Danny Landzaat voor meer ervaring?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 05, 2013, 22:40:22
Timmermans
Turk
Antonia
Loohuis.
Met deze vier erbij krijg je al leuke selectie.

Doel:Timmermans
Achter:Droste,Bakens,vd laan,Bijker
Midden:Bakker,Makrini,Turk
Voor:Adje,Hemmen,Antonia.

Niet verkeerd toch?

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 05, 2013, 22:40:53
Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 22:38:15
Of Danny Landzaat voor meer ervaring?

die is al bijna 40, liever een jongere voetballer
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: jamesbond op mei 05, 2013, 23:36:27
misschien is die valeri Qazaishvili wel iets van vittese misschien  een optie om te huren?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: jamesbond op mei 05, 2013, 23:36:53
vitesse* excusses
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 06, 2013, 06:17:33
 :0= Sno!

Jozefzoon (huren)
R Sneijder (huren)
B Schepers (huren)
vd Velden
Turk
Van Mosselveld
Tom Daemen
van Hyfte
Labylle
Deekman
bel Hassani

:koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Treb op mei 06, 2013, 07:16:12
Citaat van: poelie-lwd op mei 06, 2013, 06:17:33

bel Hassani



Ik hef sien nummer niet. Dou?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: John Hiatt op mei 06, 2013, 07:57:55
Denk dat de spelers zich bij bosjes zelf melden bij Cambuur! En als VVV en Roda er ook nog uitvliegen dan komt er nog meer los.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 06, 2013, 07:59:09
Het voordeel is en dat stond ook in de LC van vandaag dat we drie weken extra hebben in de zoektocht naar nieuwe spelers, wat wil je nog meer?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 06, 2013, 09:17:48
komend seizoen bink nog niet mee bezig eerst dit seizoen afsluiten
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Andre-Lwd op mei 06, 2013, 09:42:08
Heb liever Adje dan Bob.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 06, 2013, 09:48:35
Citaat van: denistel op mei 06, 2013, 09:17:48
komend seizoen bink nog niet mee bezig eerst dit seizoen afsluiten

Nou ik wel, hartstikke leuk om wat te discussiëren over de nieuwe spelers e.d. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 06, 2013, 10:07:34
Lodeweges wil de kern behouden, hopelijk gaat dat lukken. Welke contracten moeten worden verlengd? El Makrini, Vd Heide, Droste zijn positief geloof ik. In de krant staat dat Bakens afwachten is ivm zijn heup. Hemmen.... zal die blijven? Dan moeten we nog een keeper (Timmermans/Nienhuis?) en wat gaat er met onze man op de vleugels Tighadouini gebeuren?

Hoe dan ook, Cambuur zal een van de favorieten zijn om te degraderen. Jonge gasten kunnen erg veel winst pakken aan ervaring in het komende seizoen denk ik, dat is ook een beetje in de richting van het beleid van de afgelopen tijd. Een Van Mosselveld, zo'n man gaat je niet in de eredivisie houden. Een Turk daarentegen kan natuurlijk, ook op basis van zijn wedstrijden in Leeuwarden, wel een toegevoegde waarde zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 06, 2013, 10:19:35
Volgens mij is het beste idee om jonge spelers te halen en deze vast te leggen voor langer dan een jaar. Dit aanvullen met eventuele gehuurde ervaren spelers.

Wij hebben echt veel nieuwe spelers nodig, als ik kijk naar de selectie kijk denk ik dat er heel weinig goed genoeg is. Misschien:

Droste (in vorm)
Bakens
El makrini
Tighadouini
Hemmen

De rest moet echt weg of op de bank!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 06, 2013, 10:31:55
Worden wel erg veel spelers genoemd die JL spelen, lopen ongelofelijk voor contracten af en daar kijken of je aantal spelers met ervaring aan kan trekken aangezien eredivisie toch wel wat anders gevraagd word.
Hopen dat de Jong gebruik kan maken van zijn band met Verbeek en dat Lodeweges met zijn netwerk ook het e.e.a. kan betekenen.

Naar mijn idee Nienhuis zien te houden, niet groot maar heerst wel.
Achterin zijn Droste en Bijker backs die niet minder zijn dan veel onder in de ERE en je moet centraal hopen dat Bakens het nog vol kan houden.

Belangrijk om Makrini te houden en nog een sterke speler er naast te zetten.
Tiga en Hemmen beide zien vast te leggen voor volgend seizoen en aanvullen met een snelle buitenspeler.

Spelers als Barto, Bakker en Dijkstra komen mijns inziens echt te kort....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 06, 2013, 10:45:06
Bakker vond ik vorig seizoen erg sterk, dit seizoen wat minder. Maar een bakker heeft bij mij absoluut de voorkeur over een oudere speler en dat verdiend hij ook naar mijn mening op basis van zijn werk de afgelopen seizoenen.

Dijkstra en Barto, ik ben bang voor ze dat ze ook komend seizoen dan wisselspelers zijn al heeft Barto natuurlijk wel aangetoond ook belangrijk te kunnen zijn. Voor op de bank zijn ze naar mijn mening gewoon prima gasten, ik vraag me af of je duurdere bankzitters moet gaan halen voor iets meer geld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 10:52:51
Citaat van: Sampdoria op mei 05, 2013, 21:44:34
Je moet financieel verantwoord denken. Een Vd Velden is gewoon een te grote last op het salarishuis.
Denk je dat NEC wereld salarissen kan betalen? En hij moet weg bij NEC,dus Cambuur...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 11:00:20
Ik krijg het idee dat sommigen hier nog dronken zijn, er worden spelers genoemd die nog een doorlopend contract hebben en spelers die bij gevestigde clubs basisspelers zijn.. Of denk je nou echt dat Cambuur weer dikke bedragen gaat neerleggen zodat het als het fout volgend seizoen meteen het einde betekend van Cambuur.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 11:04:53
Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 11:00:20
Ik krijg het idee dat sommigen hier nog dronken zijn

:y :y :y
Verder sluit ik me volledig bij je aan. We moeten heel goed om de centjes denken, anders ben je terug bij af of zelfs nog verder heen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 11:11:09
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 11:04:53
:y :y :y
Verder sluit ik me volledig bij je aan. We moeten heel goed om de centjes denken, anders ben je terug bij af of zelfs nog verder heen.
Dank u :thumbsup

En waarom jonge spelers(Dijkstra) meteen opgeven nu we een stap omhoog hebben gedaan,het is aan onze trainers om onze jongens beter te maken..
Ik maak me meer zorgen over Bakens en zijn fitheid..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 06, 2013, 11:20:07
Voor jongens als bijvoorbeeld Dijkstra, Bouwer, Dantuma en ook Broekhof is een beloftenteam nu echt een must aan het worden. Ik hoop dat ze zich aan het niveau op kunnen trekken op de trainingen en in de beloften wedstrijdritme op kunnen doen.

Meende dat de kosten voor een beloftenteam rond de 200K op jaarbasis lagen, in principe zou je nu echt al moeten gaan kijken naar de (on)mogelijkheden. Wat is er mogelijk met extra sponsorinkomsten etc. etc. Nadeel is wel dat er geen direct financieel voordeel aan zit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 06, 2013, 11:21:41
Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 11:11:09
Dank u :thumbsup

En waarom jonge spelers(Dijkstra) meteen opgeven nu we een stap omhoog hebben gedaan,het is aan onze trainers om onze jongens beter te maken..
Ik maak me meer zorgen over Bakens en zijn fitheid..

We hebben nu een selectie met veel jonge spelers waar groei in zit, een jaar eredivisie zou voor hen een schat aan ervaring kunnen zijn. Daar plukken we later weer de vruchten van, een eventuele degradatie betekend niet dat Cambuur niet gegroeid kan zijn.

In de krant van vandaag stond ook wat over Bakens en zijn fitheid, ik geloof dat hij onder de loep wordt genomen in het ziekenhuis wat betreft zijn heup. Hopelijk is dat goed en kan hij nog een seizoen meedoen, hij brengt erg veel rust achterin.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 11:25:34
Citaat van: Dokkumer op mei 06, 2013, 11:20:07
Voor jongens als bijvoorbeeld Dijkstra, Bouwer, Dantuma en ook Broekhof is een beloftenteam nu echt een must aan het worden. Ik hoop dat ze zich aan het niveau op kunnen trekken op de trainingen en in de beloften wedstrijdritme op kunnen doen.

Meende dat de kosten voor een beloftenteam rond de 200K op jaarbasis lagen, in principe zou je nu echt al moeten gaan kijken naar de (on)mogelijkheden. Wat is er mogelijk met extra sponsorinkomsten etc. etc. Nadeel is wel dat er geen direct financieel voordeel aan zit.
Ja dat roep ik ook al tijden, het is voor de huidige spelers een must en ook voor de regio talenten waar Cambuur mee wil werken.. Je ziet het bij andere clubs ook,halen amateurs en laten die in het 2e doorgroeien naar het niveau van het 1e.
En zeg nu zelf als Almere het kan dan moet het nu bij Cambuur ook kunnen toch..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 11:32:02
Citaat van: papier op mei 06, 2013, 11:21:41
We hebben nu een selectie met veel jonge spelers waar groei in zit, een jaar eredivisie zou voor hen een schat aan ervaring kunnen zijn. Daar plukken we later weer de vruchten van, een eventuele degradatie betekend niet dat Cambuur niet gegroeid kan zijn.
Natuurlijk is het zo wat je zegt,maar we moeten geen gekke dingen doen.. Zodat degradatie niet het einde van de club wordt..

Ik hoop ook dat een fitte Bakens bij Cambuur doorgaat,maar als hij blijft sukkelen is het jammer maar dan een ander voor hem..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 06, 2013, 11:40:48
Als een jaar eredivisie ons op de lange termijn weer een 2e elftal oplevert dan is dat gewoon pure winst om redenen die Grijskijker noemt, natuurlijk hoop ik niet dat we direct degraderen en hoop ik op een PEC scenario maar niet ten koste van alles.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 06, 2013, 11:49:38
Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 11:11:09
Dank u :thumbsup

En waarom jonge spelers(Dijkstra) meteen opgeven nu we een stap omhoog hebben gedaan,het is aan onze trainers om onze jongens beter te maken..
Ik maak me meer zorgen over Bakens en zijn fitheid..

Niet alleen zijn fitheid, hij kreeg in de jupilerleague al erg veel kaarten (en dus schorsingen). Bakens is hierdoor wel een risico en risico's kunnen wij nu niet gebruiken!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 12:01:39
Citaat van: Lore op mei 06, 2013, 11:49:38
Niet alleen zijn fitheid, hij kreeg in de jupilerleague al erg veel kaarten (en dus schorsingen). Bakens is hierdoor wel een risico en risico's kunnen wij nu niet gebruiken!
6 gele kaarten vind ik niet veel voor een centrale verdediger, als je ziet wat voor scheidsrechters we hebben gehad en gelukkig is het niveau volgend jaar iets beter en komt hij misschien op 3 uit..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 12:09:14
SC Cambuur gaat voor het volgende seizoen op zoek naar zeker vier à vijf Eredivisiewaardige spelers. Dat zegt interim-trainer Henk de Jong.

Cambuur promoveerde min of meer onverwacht naar de Eredivisie. Versterkingen zijn dus hard nodig. "We hebben zeker vier à vijf man nodig van Eredivisie-niveau", aldus De Jong tegenover VoetbalPrimeur. Cambuur kijkt voor die versterkingen naar Eredivisie-clubs waarmee het een samenwerking aan zou kunnen gaan.

"We denken niet alleen aan FC Groningen", vervolgt De Jong. Cambuur werkt op dit moment samen met Groningen, maar kijkt verder. "We zijn met een paar Eredivisie-clubs in gesprek. Die clubs zien wel wat in ons."

"Geen hap-snap-beleid"
De selectie van Cambuur is onervaren, vooral op Eredivisie-niveau. De Jong heeft echter vertrouwen in de selectie en denkt dat de Leeuwarders met zorgvuldig beleid en gezond verstand een serieuze gooi naar handhaving kunnen doen.

"Ons voorbeeld is Zwolle. Zij hebben het verstand erbij gehouden en zijn in de Eredivisie gebleven. Wij gaan hier geen hap-snap-beleid meer voeren", verwijst De Jong naar het roerige financiële verleden van de club.

"We kijken rustig wat mogelijk is. Deze slapende reus is in ieder geval helemaal wakker geworden", besluit hij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 06, 2013, 12:41:33
Misschien kunnen we Paco van Moorsel huren van FC Groningen? Nog maar 23 jaar en heeft al veel ervaring in de top van de Jupiler League.

Hier zijn CV:
                                                               
2006 - 2007 FC Den Bosch Jupiler League   0    0
2007 - 2008 FC Den Bosch Jupiler League   24  1
2008 - 2009 FC Den Bosch Jupiler League   25  3 
2009 - 2010 FC Den Bosch Jupiler League   34  10
2010 - 2011 FC Den Bosch Jupiler League   24  5
2011 - 2012 FC Den Bosch Jupiler League   30  10 
2012 - 2013 FC Groningen Eredivisie           7   0

En wat vinden jullie van Bas Sibum? 30 jaar, heel veel ervaring en heeft een aflopend contract bij Waasland-Beveren. Eentje uit het netwerk van Dwight Lodeweges, heeft nog onder hem gewerkt. Deze speler stond ook in de belangstelling van Zwolle vorig seizoen. Zijn CV:

2000/01 Emmen                        8      0
2001/02 Emmen                        13    0
2002/03 Emmen                        33    5
2003/04 FC Twente                    28    0 
2004/05 FC Twente                    22    0 
2005/06 FC Twente                    24    0
2006/07 FC Twente                    13    0
2006/07 Roda JC                        13    1
2007/08 Roda JC                        7     0
2007/08 NEC                             14    1
2008/09 NEC                             31    2
2009/10 NEC                             15    1 
2010/11 NEC                             30    3
2011/12 Alemannia Aachen         30   2
2012/13 Waasland-Beveren        29    0
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 13:01:40
Citaat van: Chipke op mei 06, 2013, 12:41:33
Misschien kunnen we Paco van Moorsel huren van FC Groningen? Nog maar 23 jaar en heeft al veel ervaring in de subtop van de Jupiler League.

Hier zijn CV:
                                                               
2006 - 2007 FC Den Bosch Jupiler League   0    0
2007 - 2008 FC Den Bosch Jupiler League   24  1
2008 - 2009 FC Den Bosch Jupiler League   25  3 
2009 - 2010 FC Den Bosch Jupiler League   34  10
2010 - 2011 FC Den Bosch Jupiler League   24  5
2011 - 2012 FC Den Bosch Jupiler League   30  10 
2012 - 2013 FC Groningen Eredivisie           7   0
Is zo'n speler nodig als je Bakker en Schokker voor die positie hebt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2013, 13:26:31
Ik ben blij dat De Jong heeft aangegeven dat Cambuur op zoek zal gaan naar vier à vijf versterkingen, want ik denk dat die nodig zijn om handhaving te bewerkstelligen. Nog blijer ben ik dat duidelijk wordt gezegd dat hierbij geen onverantwoorde financiële risico's zullen worden genomen. Promotie is op dit moment een zegen, maar moet over enkele jaren niet de aanleiding zijn gebleken tot de ondergang van ons mooie clubke. 

Van de huidige selectie heb ik er vertrouwen in dat de volgende spelers het niveau van de eredivisie zullen aankunnen:

                                                                      Nienhuis

Droste                        Bakens                                                                (...)                         Van der Laan

                         El Makrini                                                                                (...)
                                                                Bakker/Schokker

(...)                                                                Hemmen                                                          Tighadouini

Daarnaast kan het gros van de overige spelers wat mij betreft wel als reserve worden behouden. Ik ben er hierbij vanuit gegaan dat SCC de spelers met aflopende contracten en huurlingen weet te behouden. Ik denk dan ook dat dat zeker geen kansloze missie is.

Op de posities die ik blanco heb gelaten zou ik graag versterkingen zien. Van der Laan heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt als centrale verdediger, maar ik ben bang dat hij voor het hoogste niveau toch iets te klein is. Hij zou denk ik een prima linksback zijn, ook omdat ik niet helemaal zeker ben van Bijker. Die is toch in vrij veel wedstrijden in de problemen gekomen.

Naast El Makrini is er denk ik nog behoefte aan een sterke balveroverende middenvelder, zeker als er met Oepie Schokker op '10' wordt gespeeld. Bas Sibum zou hiervoor denk ik wel een interessante optie zijn (zoals Chipke suggereert). Ook zou ik de terugkeer van Ozan Türk toejuichen, mocht VVV degraderen. Volgens mij heeft hij het zelf ook altijd wel naar zijn zin gehad in Leeuwarden.

Voor de positie in de aanval hebben we denk ik nog een speler nodig a la Tighadouini. Qua creativiteit zijn we naar mijn mening nog te veel van hem (en natuurlijk de opvliegingen van Schokker) afhankelijk. Jongens als Melvin de Leeuw komen daarvoor wat mij betreft duidelijk te kort.

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 06, 2013, 13:45:04
                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 13:48:31
Citaat van: Collingwood op mei 06, 2013, 13:26:31
Ik ben blij dat De Jong heeft aangegeven dat Cambuur op zoek zal gaan naar vier à vijf versterkingen, want ik denk dat die nodig zijn om handhaving te bewerkstelligen. Nog blijer ben ik dat duidelijk wordt gezegd dat hierbij geen onverantwoorde financiële risico's zullen worden genomen. Promotie is op dit moment een zegen, maar moet over enkele jaren niet de aanleiding zijn gebleken tot de ondergang van ons mooie clubke. 

Van de huidige selectie heb ik er vertrouwen in dat de volgende spelers het niveau van de eredivisie zullen aankunnen:

                                                                      Nienhuis

Droste                        Bakens                                                                (...)                         Van der Laan

                         El Makrini                                                                                (...)
                                                                Bakker/Schokker

(...)                                                                Hemmen                                                          Tighadouini

Daarnaast kan het gros van de overige spelers wat mij betreft wel als reserve worden behouden. Ik ben er hierbij vanuit gegaan dat SCC de spelers met aflopende contracten en huurlingen weet te behouden. Ik denk dan ook dat dat zeker geen kansloze missie is.

Op de posities die ik blanco heb gelaten zou ik graag versterkingen zien. Van der Laan heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt als centrale verdediger, maar ik ben bang dat hij voor het hoogste niveau toch iets te klein is. Hij zou denk ik een prima linksback zijn, ook omdat ik niet helemaal zeker ben van Bijker. Die is toch in vrij veel wedstrijden in de problemen gekomen.

Naast El Makrini is er denk ik nog behoefte aan een sterke balveroverende middenvelder, zeker als er met Oepie Schokker op '10' wordt gespeeld. Bas Sibum zou hiervoor denk ik wel een interessante optie zijn (zoals Chipke suggereert). Ook zou ik de terugkeer van Ozan Türk toejuichen, mocht VVV degraderen. Volgens mij heeft hij het zelf ook altijd wel naar zijn zin gehad in Leeuwarden.

Voor de positie in de aanval hebben we denk ik nog een speler nodig a la Tighadouini. Qua creativiteit zijn we naar mijn mening nog te veel van hem (en natuurlijk de opvliegingen van Schokker) afhankelijk. Jongens als Melvin de Leeuw komen daarvoor wat mij betreft duidelijk te kort.
Met een groot deel van je verhaal kan k het wel vinden, maar waarom een goed centrum uit elkaar halen ze vullen elkaar perfect aan en sinds wanneer speel je elke wedstrijd tegen een spits van 2 meter je hebt tegenwoordig eerder een snelle bewegelijke spits tegen je..
Het verhaal Bijker,hij kwam vaak in de problemen door een overtal situatie(niet mee verdedigen van de mensen voor zich),hij moet gewoon de kans hebben,maar er moet wel een linksback bij komen voor het geval van blessure en tegenvallende prestaties..
Turk heeft na dit seizoen 2 jaar bij VVV dus hem halen is niet realistisch.. Maar middenvelders zijn zeker nodig en ik weet niet een Sibum moet verdienen maar in de eerste divisie zijn er ook wel een paar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 13:53:34
Citaat van: Chipke op mei 06, 2013, 13:45:04
                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini
Ik vind v/d Laan beter dan die van Mosselveld die maakt al jaren geen indruk.. Antonia zou een prima versterking zijn,Sibum weet ik niet is vrij duur en dat type spelers zijn er wel meer, Overtoom kan ook op die positie spelen en is goedkoper en jonger..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Collingwood op mei 06, 2013, 14:01:16
Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 13:48:31
Met een groot deel van je verhaal kan k het wel vinden, maar waarom een goed centrum uit elkaar halen ze vullen elkaar perfect aan en sinds wanneer speel je elke wedstrijd tegen een spits van 2 meter je hebt tegenwoordig eerder een snelle bewegelijke spits tegen je..
Het verhaal Bijker,hij kwam vaak in de problemen door een overtal situatie(niet mee verdedigen van de mensen voor zich),hij moet gewoon de kans hebben,maar er moet wel een linksback bij komen voor het geval van blessure en tegenvallende prestaties..
Turk heeft na dit seizoen 2 jaar bij VVV dus hem halen is niet realistisch.. Maar middenvelders zijn zeker nodig en ik weet niet een Sibum moet verdienen maar in de eerste divisie zijn er ook wel een paar..

Op zich mogen ze het van mij wel proberen met Bakens en Van der Laan in het centrum, zeker als er zoals je zegt nog een linksback bij komt. Als Bijker dan toch door de mand blijkt te vallen op het hoogste niveau kan hij worden vervangen. Of dan zou Van der Laan alsnog naar de linksbackpositie kunnen schuiven, en dan kan Broekhof een kans krijgen.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat Sibum wel haalbaar is, bij Waasland-Beveren zullen toch ook wel geen topsalarissen betaald worden. Ook heeft hij al eens met Lodeweges gewerkt (hoewel dit uiteraard ook een reden kan zijn om juist niet naar Cambuur te komen, haha). Türk lijkt me in ieder geval niet haalbaar als VVV in de eredivisie blijft. Degraderen ze, dan zal hij misschien zelf op een vertrek aandringen. Maar dit is ook meer een wens van mij, dan dat ik het echt zie gebeuren.

Citaat van: Chipke op mei 06, 2013, 13:45:04
                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini

Ik heb eerlijk gezegd wel mijn twijfels over Antonia. Volgens mij is hij wel erg wisselvallig. In de uitwedstrijd tegen Cambuur kwam hij bijvoorbeeld totaal niet in het stuk voor, en maakte hij een nogal ongeïnteresseerde indruk. Ik heb ook her en der gelezen dat de Go Ahead Eagles fans niet altijd even gecharmeerd van hem zijn. Tegen Volendam echter was hij één van de beteren aan GAE-zijde, en als hij elke week zo speelt is hij wat mij betreft van harte welkom.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 14:31:44
Even een paar transfervrije spelers..

Shabir Isoufi
Jarchinio Antonia
Charlton Vicento
Malcolm Esajas
Lars Hutten
Van Der Velde
Tom Overtoom
Tom Hiariej
Joey Brock
Joeri Schroyen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Cor op mei 06, 2013, 14:43:14
Citaat van: Chipke op mei 06, 2013, 13:45:04
                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini

Geen plaats voor Oebele en Barto?? Mooi duo, zeker een kans geven
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 06, 2013, 14:54:22
Vd Laan op linksback hebben we dit seizoen kunnen zien, dat is hem niet helemaal. Gewoon mooi in het centrum wat mij betreft komend seizoen. Zeker niet eruit halen voor een Van Mosselveld, daar word je niet vrolijk van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: El FLaco op mei 06, 2013, 16:06:55
Groningen gaat terug naar een selectie van 20 ipv de 24 die ze nu hebben, zo zijn er vast nog wel een paar ere-div clubs waar 4 jongens net buiten de boot vallen.
Keuze genoeg dus.
Daarnaast is huren op het laatste moment ook een mogelijkheid.

Kunnen ons geen missers veroorloven, elke huurling/ aankoop etc MOET een voltreffer zijn.

Succes Technische Staf
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 06, 2013, 17:17:35
Ik snap echt niet dat sommige mensen met Berto in de basis de Eredivisie in willen. Natuurlijk heeft hij veel gescoord de laatste wedstrijden, maandag kreeg hij nog veel meer kansen voor! Die kansen gaan wij niet zoveel krijgen in de Eredivisie.

Vast een aardige vent, werkt ook hard, maar wij gaan een niveau omhoog, dus Barth naar de bank.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 06, 2013, 19:12:34
Higuain mag vertrekken  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: oost058 op mei 06, 2013, 21:11:02
MWah, matige speler  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op mei 06, 2013, 23:44:07
Droste, Makrini, Hemmen, Bakens en Bakker tekenen hopelijk bij. Gas geven met die bende. 1e rijtje volgend seizoen!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op mei 07, 2013, 11:37:20
4 a 5 versterkingen? ik hoop dat Droste, Makrini, Hemmen, Bakens en Bakker daar niet ondervallen.

Dat wil zeggen de boven genoemde spelers laten bij tekenen en dan nog 4 a 5 ere divisie waardige spelers halen.
Graag zoveel mogelijk nederlanders zodat de communicatie in het veld goed verloopt en niet net als bij VVV en Roda JC een talk langs de zijlijn moeten hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2013, 12:02:03
Ik zeg Van Hyfte halen, als ik het goed heb, is die transfervrij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2013, 12:03:13
Citaat van: Galdiano op mei 07, 2013, 12:02:03
Ik zeg Van Hyfte halen, als ik het goed heb, is die transfervrij.


Heb het helaas fout gezien.
Heeft helaas in 2011 voor 3 jaar getekend, meende zelf 2jaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 07, 2013, 12:03:44
.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op mei 07, 2013, 14:21:12
Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 14:31:44
Even een paar transfervrije spelers..

Shabir Isoufi
Jarchinio Antonia
Charlton Vicento
Malcolm Esajas
Lars Hutten
Van Der Velde
Tom Overtoom
Tom Hiariej
Joey Brock
Joeri Schroyen


we gaan eredivisie spelen hoor, dan moet je voetbal erin krijgen eerste gegadigde voor mij is promes van twente, nu bij eagles en proberen adje te houden!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Frmelvin010 op mei 07, 2013, 14:46:38
Sjaak Polak!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DC op mei 07, 2013, 15:18:02
Citaat van: Frmelvin010 op mei 07, 2013, 14:46:38
Sjaak Polak!
Ja en Geert den Ouden, misschien voetbalt Steijn Vreven ook nog wel?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op mei 07, 2013, 15:49:52
Polak? binne we ouwe koeien ut de sloot aan het halen? Rustig afwachten wat de heren mee aankomen zetten. Maar we moeten zeker eredivisie waardige spelers hebben en haal nog een keeper en dan geen Timmermans is leuk voor de eerste divisie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: oost op mei 07, 2013, 18:59:46
Als je antoinia van de egels kan hallen altijd doen.,is in mijn ogen de meest onderschate speler van de 1e divisie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 19:08:27
Citaat van: oost op mei 07, 2013, 18:59:46
Als je antoinia van de egels kan hallen altijd doen.,is in mijn ogen de meest onderschate speler van de 1e divisie
En dan na 1,5 oefenduel alweer uitkotsen.. Goede voetballer, dat zeker, maar een mentaliteit die we in Liwwadden absoluut niet pruimen. Vraag onze Deventer vrienden maar eens na.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: oost op mei 07, 2013, 19:39:59
Mja dat heb ik ook gelezen... Maar vind het gewoon leuke speler om naar te kijken. Veel snelheid goede techniek. Ik kijk niet alleen naar inzet. Zie barto werkt hard maar heeft lang en na het niveau niet. Of,vloek ik nu in de kerk?  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:17:35
Citaat van: oost op mei 07, 2013, 19:39:59
Mja dat heb ik ook gelezen... vind het gewoon leuke speler om naar te kijken. Veel snelheid goede techniek. Ik kijk niet alleen naar inzet. Zie barto werkt hard maar heeft lang en na het niveau niet. Of,vloek ik nu in de kerk?  :devil
Vechtvoetbal is voor de JL en natuurlijk heeft Barto niet de techniek en finesse van Antonia. Dat zie ik met mijn halve oog ook nog wel :P
Gaat mij er ook om wat voor karakter zo'n speler heeft en dat vind ik niet bepaald jofel. Dan houd ik liever Tighoudini ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 07, 2013, 20:35:13
Citaat van: oost op mei 07, 2013, 19:39:59
Mja dat heb ik ook gelezen... Maar vind het gewoon leuke speler om naar te kijken. Veel snelheid goede techniek. Ik kijk niet alleen naar inzet. Zie barto werkt hard maar heeft lang en na het niveau niet. Of,vloek ik nu in de kerk?  :devil

Barto vind ik een prima voetballende spits hoor. Mist nog teveel kansen in mijn ogen, maar ik denk dat Barto het beter zal doen in de eredivisie dan Hemmen.

Antonia vind ik ook een leuke speler, maar inderdaad zijn karakter kan hier tegen hem gebruikt worden.
Promes heeft veel indruk op mij gemaakt dit seizoen, wellicht kunnen wij hem huren/overnemen van Twente.
Verder vind ik Suk een hele goede. Sterke middenvelder met veel loopvermogen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 07, 2013, 20:37:38
Citaat van: AL op mei 07, 2013, 20:35:13
Barto vind ik een prima voetballende spits hoor. Mist nog teveel kansen in mijn ogen, maar ik denk dat Barto het beter zal doen in de eredivisie dan Hemmen.

Antonia vind ik ook een leuke speler, maar inderdaad zijn karakter kan hier tegen hem gebruikt worden.
Promes heeft veel indruk op mij gemaakt dit seizoen, wellicht kunnen wij hem huren/overnemen van Twente.
Verder vind ik Suk een hele goede. Sterke middenvelder met veel loopvermogen.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat een ezel zich geen 2x aan dezelfde steen stoot, met andere woorden: Antonia weet nu wat er gevraagd wordt bij clubs als GAE en Cambuur
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 20:42:56
Citaat van: moodygrunn op mei 07, 2013, 20:37:38
Ik verwacht eerlijk gezegd dat een ezel zich geen 2x aan dezelfde steen stoot, met andere woorden: Antonia weet nu wat er gevraagd wordt bij clubs als GAE en Cambuur
Ik help het je hopen, alleen verander je karakter niet zomaar ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Mp op mei 07, 2013, 21:22:33
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 19:08:27
En dan na 1,5 oefenduel alweer uitkotsen.. Goede voetballer, dat zeker, maar een mentaliteit die we in Liwwadden absoluut niet pruimen. Vraag onze Deventer vrienden maar eens na.

Ik herinner me anders ook een groot betoog over Turk toen die bij GAE vertrok, ligt hem ook wel wat aan de Egeltjes zelf heb ik het idee.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 21:48:14
Citaat van: Mp op mei 07, 2013, 21:22:33
Ik herinner me anders ook een groot betoog over Turk toen die bij GAE vertrok, ligt hem ook wel wat aan de Egeltjes zelf heb ik het idee.
En Reza :devil
Verhaal ligt natuurlijk voor Antonia iets anders dan voor Ozan en Reza.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: nepomuk op mei 07, 2013, 21:50:33
Als Almeerder heb ik uiteraard regelmatig de wedstrijden van Almere-city bezocht. Slechts twee spelers vind ik op dit moment van Cambuur nivo. Cees Toet en Dennis Gentenaar. De rest moet nog groeien of komt kwaliteit te kort. Gentenaar heeft in het afgelopen jaar al eens laten blijken het niet zo naar zijn zin te hebben bij Almere. Is al aardig op leeftijd maar je brengt met hem wel vel ervaring in het elftal en het is nog steeds een uitstekende keeper. Wat mij betreft,halen die man als Nienhuis vertrekt.


Verder zie ik de naam va Rosheuvel van AZ een paar keer voorbij komen. Niet huren of kopen. In zijn Almere-tijd matig, wel snel, maar te weinig rendement,
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op mei 07, 2013, 21:52:07
Citaat van: AL op mei 07, 2013, 20:35:13
Barto vind ik een prima voetballende spits hoor. Mist nog teveel kansen in mijn ogen, maar ik denk dat Barto het beter zal doen in de eredivisie dan Hemmen.

Ik denk dat Hemmen gaat vlammen in de Eredivisie!  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 07, 2013, 21:53:41
Gentenaar is toch ook zo'n beetje een half seizoen geblesseerd geweest? Hij heeft volgens mij ook al bijna de pensioengerechtigde leeftijd bereikt. Vind het een enorm risico.

Toet ken ik niet goed genoeg, amper gezien dit seizoen.

Rosheuvel, tja AZ zal ongetwijfeld wat in hem gezien hebben en zal niet meer de Rosheuvel zijn van de Almere tijd. Zal ongetwijfeld wel gegroeid zijn in zijn spel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 07, 2013, 21:58:00
Ben erg gecharmeerd  van Hocher die nu bij willem 2 speelt
Die zijn gedegradeerd.
Zijn naam is in verleden hier al vaker genoemd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 08, 2013, 10:04:20
@nepomuk, had rosheuvel toen niet een assist of 18 achter zijn naam staan? GEen rendement als buitenspeler?!?!
Daarnaast las ik dat iemand meer in Barto ziet als in Hemmen voor de eredivisie? Sorry maar dan snap je er echt niet veel van hoor... Denk je dat de doelen in de eredivisie groter zijn en de keepers kleiner zodat hij ze er wel in krijgt?!?!!

Gewoon als club zijnde even goed kijken naar welke contracten er af gaan lopen en welke spelers er bij de grote eredivisieclubs naast de boot gaan vallen. Ajax verhuurt bv ook jaarlijks spelers die er net niet aan de te pas komen, dat zijn altijd technisch goed onderlegde spelers...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op mei 08, 2013, 10:10:21
Citaat van: peter op mei 07, 2013, 21:58:00
Ben erg gecharmeerd  van Hocher die nu bij willem 2 speelt
Die zijn gedegradeerd.
Zijn naam is in verleden hier al vaker genoemd.

handelingssnelheid van die kerel is te laag!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 08, 2013, 11:24:20
komt allemaal wel goed heren ze zijn er druk mee bezig......

isoufi zou ik toch proberen ook al gaan we nu een stappie hoger die jongen kan nog beter worden.

en die promes die eagles huurde van twente is oek een leuke speler.

labylle van mvv is oek een goeie speler links middenveld

en dan moeten er nog wat geroutineerde spelers bij in elke linie 1 lijkt me niet verkeerd.

we wachten het rustig af
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Roofvogel op mei 08, 2013, 11:36:39
Ik heb het al eerder gemeld maar niet op de juiste plaats, maar ik heb iets opgevangen dat men bezig is met Jelle Ten Rouwelaar. Bij NAC komt die Babos weer terug. nogmaals ik heb iets opgevangen dus ga niet roepen waar heb je dit vandaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronnie tng op mei 08, 2013, 11:38:58
Citaat van: Roofvogel op mei 08, 2013, 11:36:39
Ik heb het al eerder gemeld maar niet op de juiste plaats, maar ik heb iets opgevangen dat men bezig is met Jelle Ten Rouwelaar. Bij NAC komt die Babos weer terug. nogmaals ik heb iets opgevangen dus ga niet roepen waar heb je dit vandaan.

:X :zucht :0= Oprotten met die gast!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op mei 08, 2013, 11:59:49
Die Ten Rouwelaar hoef ik ook niet. Liever verder gaan met Nienhuis en voor de concurrentie Timmermans erbij halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: debaas058 op mei 08, 2013, 12:00:39
Citaat van: Bascambuur op mei 08, 2013, 11:59:49
Die Ten Rouwelaar hoef ik ook niet. Liever verder gaan met Nienhuis en voor de concurrentie Timmermans erbij halen.

Nienhuis keept prima de laatste tijd. zou prima verder kunnen in eredivisie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op mei 08, 2013, 14:26:15
isoufi, Antonia, Promes, suk, zijn versterkingen en zijn betaalbaar denk ik.

Maar Cambuur zal ook kijken naar geroutineerde spelers.
We wachten rustig af zal allemaal nog wel een paar weken duren voordat we de eerste namen krijgen te horen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 08, 2013, 15:23:54
Citaat van: dit is mien club op mei 08, 2013, 14:26:15
isoufi, Antonia, Promes, suk, zijn versterkingen en zijn betaalbaar denk ik.

Maar Cambuur zal ook kijken naar geroutineerde spelers.
We wachten rustig af zal allemaal nog wel een paar weken duren voordat we de eerste namen krijgen te horen

Is Simon Cziommer niet een aanwinst voor op het middenveld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Jules058 op mei 08, 2013, 15:40:45
Ik zag meerdere malen de Namen van guyon Fernández en achabar voorbij komen. Dit zijn ook zeker niet de makkelijkste spelers. Daar komt bij dat achabar, cambuur ongetwijfeld te min zal vinden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCCornjum op mei 08, 2013, 16:25:23
 Geheime Foto nieuwe selectie..
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.cambuur.nl%2Fsites%2Fcambuur.nl%2Ffiles%2F_4T16241-g.JPG&hash=8c3073d8371f13409a0848412b2275201492ee6c)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Collingwood op mei 08, 2013, 16:30:20
Is Charlton Vicento misschien een optie als rechteraanvaller? ADO geeft in VI aan wel mee te willen werken aan een transfer, hoewel hij niet weg hoeft. Ook Rydell Poepon zou mogen vertrekken. Wellicht interessant als Hemmen besluit te vertrekken.

Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2013, 15:23:54
Is Simon Cziommer niet een aanwinst voor op het middenveld?

Dat zou erg mooi zijn. Ik betwijfel echter of hij zelf interresse heeft, en of Cambuur aan zijn salariseisen kan/wil voldoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op mei 08, 2013, 19:26:40
Wat mutte wij met die cziommer en Timmermans???? Cambuur moet verders kijken dan dat soort spelers, laat ze maar rustig hun gang gaan. Komen genoeg bruikbare spelers bij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 08, 2013, 19:40:39
Suk zou ik wel een kans willen geven.
Middenveld met oepie op 10 en suk en makrini erachter voor stofzuigen en power dan denk ik dat je een goed middenveld hebt.
Voor achterin wat extra ervaring is wel welkom!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 08, 2013, 20:24:00
Citaat van: veroen op mei 08, 2013, 10:04:20
@nepomuk, had rosheuvel toen niet een assist of 18 achter zijn naam staan? GEen rendement als buitenspeler?!?!
Daarnaast las ik dat iemand meer in Barto ziet als in Hemmen voor de eredivisie? Sorry maar dan snap je er echt niet veel van hoor... Denk je dat de doelen in de eredivisie groter zijn en de keepers kleiner zodat hij ze er wel in krijgt?!?!!

Barto mist nog zeker teveel kansen. Hemmen is zeker de betere afmaker!
In de eredivisie zal er echter meer gevoetbald worden en daarin vind ik Barto de betere.
Ik vind Barto zijn loopacties beter (slimmer), is beter in de combinatie en benut de ruimtes beter.
Hemmen heeft in mijn ogen teveel tijd nodig om de bal te controleren en ben bang dat hij echt moeite gaat krijgen met een snellere balcirculatie.
Al vraag ik mij ook af of Barto het gaat redden in de eredivisie.
Ik hoop dat er een nieuwe spits bijkomt. Poepon zou ik wel een goede spits vinden voor ons.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DMS78 op mei 08, 2013, 20:35:53
Poepon vind ik geen bruikbare spits.. denk dat ie teveel kansen nodig heeft om te scoren. En Rosheuvel zijn rendement was in de JL toch? Heel ander niveau.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 08, 2013, 21:11:30
Citaat van: DMS78 op mei 08, 2013, 20:35:53
Poepon vind ik geen bruikbare spits.. denk dat ie teveel kansen nodig heeft om te scoren. En Rosheuvel zijn rendement was in de JL toch? Heel ander niveau.

Poepon
2006/07 Willem II 8 0 Eredivisie
2007/08 Willem II 32 10 Eredivisie
2008/09 Sparta Rotterdam 31 9 Eredivisie
2009/10 Sparta Rotterdam 33 10 Eredivisie
2010/11 De Graafschap 32 12 Eredivisie
2011/12 De Graafschap 33 7 Eredivisie
2012/13 ADO Den Haag 27 2 Eredivisie
Totalen: 196 50


Heeft altijd zo rond de 10 goals gemaakt in de eredivisie. Bij ADO een tegenvallend seizoen gehad, maar zou hier weer kunnen opbloeien.
Is nog maar 26 jaar dus een mooie leeftijd. Denk echter dat hij veels te duur is voor ons.
Was altijd wel gecharmeerd van hem!

Als Hemmen bijtekent, hebben we 2 spitsen. Zou er dan nog een bijkomen??
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronald op mei 08, 2013, 21:25:48
Zijn Sparv van fc Groningen en Chevalier van RKC niet wat voor Cambuur? Zijn beide transfervrij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Tanjajeah op mei 08, 2013, 21:35:47
Toen wij maandagavond aan het huldigen waren was onze nieuwe trainer Lodeweges aanwezig bij de wedstrijd Jong FC Twente tegen Jong NAC. (eredivisielive liet vanmorgen een samenvatting zien waar je Lodeweges even in beeld zag)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 08, 2013, 21:41:54
Citaat van: Ronald op mei 08, 2013, 21:25:48
Zijn Sparv van fc Groningen en Chevalier van RKC niet wat voor Cambuur? Zijn beide transfervrij.

Chevalier zorgt overal waar die heeft gevoetbald alleen maar voor problemen. Mogen ze lekker houden dus
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 08, 2013, 21:44:08
Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2013, 21:41:54
Chevalier zorgt overal waar die heeft gevoetbald alleen maar voor problemen. Mogen ze lekker houden dus

Ja die hebben ze net eruit gekicked bij rkc, omdat het zo'n etterbak is
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: GerardSCCLWD op mei 09, 2013, 11:17:25
Misschien nog bij Groningen rondkijken voor wat leuke spelers om te huren. Hoorde wat geruchten van Groningers over dat Kostic en Zivkovic eventueel voor één seizoen richting ons mooie stadsje komen. Vooral Kostic lijkt me een aanwinst, zeker als adje niet blijft. 
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 09, 2013, 11:38:18
Citaat van: AL op mei 08, 2013, 20:24:00
Barto mist nog zeker teveel kansen. Hemmen is zeker de betere afmaker!
In de eredivisie zal er echter meer gevoetbald worden en daarin vind ik Barto de betere.
Ik vind Barto zijn loopacties beter (slimmer), is beter in de combinatie en benut de ruimtes beter.
Hemmen heeft in mijn ogen teveel tijd nodig om de bal te controleren en ben bang dat hij echt moeite gaat krijgen met een snellere balcirculatie.
Al vraag ik mij ook af of Barto het gaat redden in de eredivisie.
Ik hoop dat er een nieuwe spits bijkomt. Poepon zou ik wel een goede spits vinden voor ons.
totaal niet eens met dit stuk .Barto heeft het 6 wedstr uitstekend gedaan voor ons maar hemmen is veel slimmer .Als jij dit seiz hebt gezien weet je ook bij wie altijd de bal vd voet afspringt .Snap ook echt niet waarom ze hem zo lang hebben verlengd .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 09, 2013, 11:42:09
En nogmaals er worden hier steeds eerste div spelers genoemd .We spelen erediv hoor .Jongens van veendam worden hier bijv genoemd .Nou sorry hoor dat verschil is wel heel erg groot .De spelers die we halen moeten per direkt een versterking zijn .In het begin moeten we pnt halen anders lig je er in de winterstop al uit .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 09, 2013, 11:44:23
Hoop dat we 1 grote vis binnen halen .Een jongen die het elftal kan dragen zoals een Koolwijk bij Nec ,Holla bij Ado,Luikx bij Nac
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 09, 2013, 11:53:54
Citaat van: sunderland op mei 09, 2013, 11:42:09
En nogmaals er worden hier steeds eerste div spelers genoemd .We spelen erediv hoor

Dat moet nog ff wennen denk ik! :D |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 09, 2013, 12:31:38
Citaat van: sunderland op mei 09, 2013, 11:42:09
En nogmaals er worden hier steeds eerste div spelers genoemd .We spelen erediv hoor .Jongens van veendam worden hier bijv genoemd .Nou sorry hoor dat verschil is wel heel erg groot .De spelers die we halen moeten per direkt een versterking zijn .In het begin moeten we pnt halen anders lig je er in de winterstop al uit .

Zou verstandig beleid zijn als je al je inkomsten kunt gebruiken voor versterkingen, wij zitten echter nog met een schuld die eerst maar eens weg moet. Eredivisie is mooi, hartstikke mooi. Maar niet heilig, zet je dit zuinige beleid voort kom je op den duur in de situatie dat je kapitaal hebt en daarmee verantwoorde (afgedekte) risico's kan nemen. Ik denk niet dat het regelen van een bewezen eredivisiewaardige selectie tot de financiele mogelijkheden behoort. Laat dan de mannen die de promotie hebben bewerkstelligt het maar bewijzen op een niveau hoger, dat hebben ze wat mij betreft ook wel verdiend.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 09, 2013, 13:33:15
Joeri Schroyen halen van Fortuna Sittard. Hoor overal positieve geluiden over die jongen en heb hem zelf ook zien spelen. Is transfervrij en wordt de nieuwe Alexander Buttner genoemd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papier op mei 09, 2013, 13:42:34
Citaat van: Chipke op mei 09, 2013, 13:33:15
Joeri Schroyen halen van Fortuna Sittard. Hoor overal positieve geluiden over die jongen en heb hem zelf ook zien spelen. Is transfervrij en wordt de nieuwe Alexander Buttner genoemd.

Ken hem niet, maar op een nieuwe Buttner zitten we niet te wachten denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sakas op mei 09, 2013, 14:02:58
Laat de heren van de ts eerst maar kijken of jongens als Makrini behouden kunnen worden. Er is bij mij voldoende vertrouwen dat ze goed en vooral verstandig spelers gaan aantrekken. Afgelopen seizoen hebben ze het geweldig gedaan met jongens als Hemmen en Bakens. Zet vooral dit beleid voort en we kunnen nog lang genieten van ons clubke. anders hebben we net als Veendam en Haarlem straks geen betaald voetbal meer in Leeuwarden. Er zijn ook nog een hoop andere kosten die bij promotie horen zoals de veldverwarming die nu aangelegt wordt. Ik kan niet wachten op nieuws over spelers die behouden kunnen worden of aangetrokken zijn. We hebben nu vooral geduld nodig, volgend seizoen gaan wij nederland laten zien wie Cambuur Leeuwaren is. want dat zijn wij!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 09, 2013, 17:47:06
Citaat van: papier op mei 09, 2013, 12:31:38
Zou verstandig beleid zijn als je al je inkomsten kunt gebruiken voor versterkingen, wij zitten echter nog met een schuld die eerst maar eens weg moet. Eredivisie is mooi, hartstikke mooi. Maar niet heilig, zet je dit zuinige beleid voort kom je op den duur in de situatie dat je kapitaal hebt en daarmee verantwoorde (afgedekte) risico's kan nemen. Ik denk niet dat het regelen van een bewezen eredivisiewaardige selectie tot de financiele mogelijkheden behoort. Laat dan de mannen die de promotie hebben bewerkstelligt het maar bewijzen op een niveau hoger, dat hebben ze wat mij betreft ook wel verdiend.
Wat heeft jou stuk nu met mijn stuk te maken .De selectie zal redelijk intact blijven .Hier worden steeds leuke eerste div spelers genoemd .Ik denk dat we 3 erediv waardige spelers erbij moeten hebben Henk noemde dat er ruimte is voor 5
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.


Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Treb op mei 09, 2013, 22:09:04
Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:16:54
Citaat van: Treb op mei 09, 2013, 22:09:04
Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.

Iedereen dacht ook dat we met deze selectie geen kampioen gingen worden.... Lees voor de aardigheid eens dit topic helemaal vanaf pagina 1 door. Ik denk dat een Loohuis prima op een hoger niveau meekan. Voor die talentvolle linkspoot uit eigen opleiding is ervaring opdoen in de eredivisie ook al erg mooi meegenomen.

We moeten mijns inziens ook niet TE hoog opgeven van de Eredivisie. Laatst ook weer een paar samenvattingen van RKC, Roda, Willem II en NEC en NAC gezien....Daarvan heeft een aantal ploegen geluk dat er maar 1 ploeg degradeert...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 09, 2013, 22:22:19
Citaat van: Treb op mei 09, 2013, 22:09:04
Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.
Wat nou worden we door de KNVB teruggezet? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 09, 2013, 22:23:21
Citaat van: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:16:54
Iedereen dacht ook dat we met deze selectie geen kampioen gingen worden.... Lees voor de aardigheid eens dit topic helemaal vanaf pagina 1 door. Ik denk dat een Loohuis prima op een hoger niveau meekan. Voor die talentvolle linkspoot uit eigen opleiding is ervaring opdoen in de eredivisie ook al erg mooi meegenomen.

Eigenlijk geeft dit forum enigszins een vertekend beeld. Op het oudere forum -het tussenforum zeg maar- werd meermaals aangegeven dat de kans op het kampioenschap dit seizoen het grootst was.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:35:29
Citaat van: Dokkumer op mei 09, 2013, 22:23:21
Eigenlijk geeft dit forum enigszins een vertekend beeld. Op het oudere forum -het tussenforum zeg maar- werd meermaals aangegeven dat de kans op het kampioenschap dit seizoen het grootst was.

Het punt wat ik wilde maken is: Er zitten best wel bruikbare spelers/pareltjes tussen in de jupilerleague, bv: Mertens, Chadli, Van Peppen, Duits, Ten Voorde, Boymans, Amieux, Botteghin, Pasveer, Duarte, Beugelsdijk, Malone, Chery, Coutinho, Chadli, Mertens, Ruiter, Leeuwin

In deze lijst staan spelers die geen noemenswaardig aantal Eredivisiewedstrijden hebben gespeeld en vers vanuit de biercompetitie voor de leeuwen zijn gegooid (vaak bij subtoppers).

Het gat tussen Ere- en eerste divisie is er wel, vooral in financieel opzicht, maar zeker in sportief opzicht is er echt wel te presteren met beperkte middelen en goede scouting in de JL.
Een ieder die beweert dat een Loohuis bijvoorbeeld te kort komt, kijkt mijns inziens te veel naar de "naam en faam". Dit is idd vaak gekoppeld aan kwaliteit. De kunst van het scouten is (volgens mij) om te zoeken naar de Amieux, Leeuwin en Malone in de JL.

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op mei 10, 2013, 10:09:09
Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Als dit serieus zou zijn dan ga je het heel moeilijk krijgen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op mei 10, 2013, 10:12:22
Maar goed laten we ons niet druk maken.
speculeren over spelers is altijd leuk, maar het afgelopen jaar hebben we kunnen zien dat namen pas in het laatste stadium bekend worden. Of soms pas op het moment dat er een handtekening onder het contract stond.

Ik hoop trouwens nog steeds dat Marco van der Heide blijft |:)

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: rody rules op mei 10, 2013, 11:15:30
Citaat van: dit is mien club op mei 10, 2013, 10:09:09
Als dit serieus zou zijn dan ga je het heel moeilijk krijgen

dit zou interessant kunnen zijn inderdaad als je het niet had gered, maar om nou een paar spelers bij het failliete veendam weg te trekken voor lijfsbehoud in de eredivisie lijkt mij niet zo verstandig. overigens denk ik dat de ts dat zelf ook niet vindt, en dateert dit vermoedelijk nog uit de tijd voor vorige weeek vrijdag dat ze nog geen kampioen waren denk ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 10, 2013, 11:45:16
Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Ik denk dat Cambuur zich aan het voorbereiden was op weer een seizen in de JL, promotie heeft alles anders gemaakt. Ik neem aan dat deze spelers bij 'de 75% van het scoutingslijstje dat de prullenbak in kan' hoorden.

Ik maak mij niet druk, het is Cambuur vorig jaar ook gelukt een goed elftal samen te stellen met weinig geld
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 10, 2013, 11:49:58
Citaat van: moodygrunn op mei 09, 2013, 22:35:29
Het punt wat ik wilde maken is: Er zitten best wel bruikbare spelers/pareltjes tussen in de jupilerleague, bv: Mertens, Chadli, Van Peppen, Duits, Ten Voorde, Boymans, Amieux, Botteghin, Pasveer, Duarte, Beugelsdijk, Malone, Chery, Coutinho, Chadli, Mertens, Ruiter, Leeuwin


2 keer mertens en niet 1 keer boerrichter.
als je je gevestigd hebt in de hoogste divisie dan mag je eens wat proberen met spelers uit lagere klassen,nu moet je direct verschil maken en niet na 6 speelrondes al tegen een akelige achterstand aankijken.
goede,zekere verbeteringen moeten er komen en geen probeersels.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2013, 11:52:20
Citaat van: okkele op mei 10, 2013, 11:49:58
2 keer mertens en niet 1 keer boerrichter.
als je je gevestigd hebt in de hoogste divisie dan mag je eens wat proberen met spelers uit lagere klassen,nu moet je direct verschil maken en niet na 6 speelrondes al tegen een akelige achterstand aankijken.
goede,zekere verbeteringen moeten er komen en geen probeersels.
En ook 2 keer Chadli 8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Mp op mei 10, 2013, 13:00:34
Citaat van: Dokkumer op mei 10, 2013, 11:52:20
En ook 2 keer Chadli 8P

Ik mis Verhoeven!  :_spank
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 10, 2013, 13:33:57
Citaat van: okkele op mei 10, 2013, 11:49:58
2 keer mertens en niet 1 keer boerrichter.
als je je gevestigd hebt in de hoogste divisie dan mag je eens wat proberen met spelers uit lagere klassen,nu moet je direct verschil maken en niet na 6 speelrondes al tegen een akelige achterstand aankijken.
goede,zekere verbeteringen moeten er komen en geen probeersels.
nou dit bedoel ik maar .Wij hebben theo de jong ook meegemaakt .Dan ben je dus al te laat
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DMS78 op mei 10, 2013, 13:35:30
Citaat van: Treb op mei 09, 2013, 22:09:04
Met deze namen spelen we volgens seizoen sowieso weer Jupiler.

Zijn geruchten maar... ze zoeken spelers die directe versterkingen zijn. Heb er volste vertrouwen in dat ze met gevestigde namen komen.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 10, 2013, 13:39:46
ik ook hoor .Henkie zegt dat de spelers graag willen dus.......Vd Belt en co hebben prima selecties samengesteld de laatste jaren .Hun grootste fout was Arts .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 10, 2013, 14:13:44
Citaat van: sunderland op mei 10, 2013, 13:39:46
ik ook hoor .Henkie zegt dat de spelers graag willen dus.......Vd Belt en co hebben prima selecties samengesteld de laatste jaren .Hun grootste fout was Arts .
Arts was de fout van Pama :devil Dat Arts verlengd heeft is inderdaad de fout van vd Belt en co.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: punkman op mei 10, 2013, 14:26:13
Citaat van: Lore op mei 10, 2013, 11:45:16
Ik denk dat Cambuur zich aan het voorbereiden was op weer een seizen in de JL, promotie heeft alles anders gemaakt. Ik neem aan dat deze spelers bij 'de 75% van het scoutingslijstje dat de prullenbak in kan' hoorden.

Ik maak mij niet druk, het is Cambuur vorig jaar ook gelukt een goed elftal samen te stellen met weinig geld

Is in de media ook letterlijk gezegd door van der belt, dat het lijstje wat ze nu hadden aan spelers gelijk de prullenbak in kon en dat ze nu gingen kijken naar spelers die eredivisie waardig zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 10, 2013, 15:31:10
Wat is de definitie van eredivisiewaardig? Dat ze onder contract hebben gestaan bij een gevestigde eredivisieclub? Dat ze 300 + wedstrijden op het hoogste nivo hebben gespeeld?

Een koe in de kont kijken wmb. In het verleden zijn er zat spelers geweest die de overstap van jupiler naar eredivisie fluitend aankonden. Daarintegen zijn er ook weer genoeg 'gevestigde' namen door de mand gevallen bij een promovendus. Motivatieproblemen, fysieke tekortkomingen etc.

Ervaring ontkom je niet aan en is broodnodig. Toch zou ik de nadruk blijven leggen op het scouten en aantrekken van jeugdig talent. Vergeet niet dat we financieel mede afhankelijk zijn van transfers. Hoe meer we verdienen, des te meer kunnen we investeren. Er is niets mis mee om als handelshuis te fungeren zolang je door een goed scoutingsnetwerk cq beleid de opvolgers achter de hand hebt.

Beloftenelftal is hierbij een absolute must.

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op mei 10, 2013, 16:19:51
http://www.transfermarkt.com/en/spieler/vertragsende/basics_NL1_2013.html (http://www.transfermarkt.com/en/spieler/vertragsende/basics_NL1_2013.html)

Hier lijst met aflopende contracten, zit vast wel wat tussen ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bascambuur op mei 10, 2013, 17:45:33
Promovendus #Cambuur heeft belangstelling voor #PSV'er Peter van Ooijen. Wordt gevolgd, eventueel voor huur.

https://twitter.com/RikElfrink
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 10, 2013, 18:27:25
Ik heb Peter van Ooijen een paar keer zien spelen in de Shell jeugd competitie. Goede verdediger met een hele goede pass. Ik vind het destijds wel wat traag. Heeft hij al n het eerste gespeeld?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 10, 2013, 18:32:17
Verdediger = middenvelder
Vind = vond
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op mei 10, 2013, 18:45:06
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 10, 2013, 18:27:25
Ik heb Peter van Ooijen een paar keer zien spelen in de Shell jeugd competitie. Goede verdediger met een hele goede pass. Ik vind het destijds wel wat traag. Heeft hij al n het eerste gespeeld?
Hij heeft zeker al eens in het eerste gespeeld,ik heb hem bezig gezien in de Europa cup en toen was hij echt heel goed.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 10, 2013, 19:01:31
Zou mooi zijn als ze hem kunnen strikken. Zeker als het een geen huurcontract is. PSV staat er gelukkig niet om bekend dat het jonge spelers een kans geeft.  :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op mei 10, 2013, 19:56:57

Pek olle is in ieder geval al lekker bezig.
22-jarige Mokotjo voor 3 seizoenen naar zwolle toe
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 10, 2013, 22:57:39
VI:

Groot aantal spelers moet weg bij degradant Willem II

10/05/2013 21:23

Willem II neemt na dit seizoen afscheid van een groot aantal spelers. De Tilburgse club, die afgelopen zondag na een 5-0 nederlaag tegen landskampioen Ajax officieel degradeerde uit de Eredivisie, hoopt met een frisse selectie komend jaar in de top van de Jupiler League te spelen.

De spelers van wie het contract niet verlengd wordt zijn: wisselkeeper Arjan Christianen, Danny Guijt, Sofian Akouili, Mitchell Piqué en Genaro Snijders. Met de Luxemburgse spits Aurélien Joachim is nog niet gesproken, maar ook hij vertrekt uit Tilburg.

De huurlingen Nicky Hofs (terug naar Vitesse) en Tim Cornelisse (onbekend) spelen na de zomer evenmin nog in het Koning Willem II Stadion. Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder.

Willem II wil in de Jupiler League wel graag door met doelman David Meul, Marc Höcher, Hans Mulder en Robbie Haemhouts. Met hen wordt gesproken. Met Niek Vossebelt is enkele weken terug al overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract. Ook talent Simon van Zeelst heeft zijn handtekening al gezet onder een tweejarige verbintenis met een optie voor nog een seizoen.
(Dennis van Bergen)

Misschien ff shoppen in Tilburg?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: punkman op mei 10, 2013, 23:14:47
Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2013, 22:57:39
VI:

Groot aantal spelers moet weg bij degradant Willem II

10/05/2013 21:23

Willem II neemt na dit seizoen afscheid van een groot aantal spelers. De Tilburgse club, die afgelopen zondag na een 5-0 nederlaag tegen landskampioen Ajax officieel degradeerde uit de Eredivisie, hoopt met een frisse selectie komend jaar in de top van de Jupiler League te spelen.

De spelers van wie het contract niet verlengd wordt zijn: wisselkeeper Arjan Christianen, Danny Guijt, Sofian Akouili, Mitchell Piqué en Genaro Snijders. Met de Luxemburgse spits Aurélien Joachim is nog niet gesproken, maar ook hij vertrekt uit Tilburg.

De huurlingen Nicky Hofs (terug naar Vitesse) en Tim Cornelisse (onbekend) spelen na de zomer evenmin nog in het Koning Willem II Stadion. Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder.

Willem II wil in de Jupiler League wel graag door met doelman David Meul, Marc Höcher, Hans Mulder en Robbie Haemhouts. Met hen wordt gesproken. Met Niek Vossebelt is enkele weken terug al overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract. Ook talent Simon van Zeelst heeft zijn handtekening al gezet onder een tweejarige verbintenis met een optie voor nog een seizoen.
(Dennis van Bergen)

Misschien ff shoppen in Tilburg?

Zie niet in waarom.
Is het afgelopen seizoen al ruimschoots bewezen dat dit niet spelers zijn die ons beter maken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 10, 2013, 23:18:27
Citaat van: punkman op mei 10, 2013, 23:14:47
Zie niet in waarom.
Is het afgelopen seizoen al ruimschoots bewezen dat dit niet spelers zijn die ons beter maken.

Inderdaad.  Als ze daar al weg moeten omdat de mentaliteit niet goed is, vind ik dat ze hier geen enkele kansmogen hebben.  Geen enkele zin om van deze spelers iets te halen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 11, 2013, 03:22:16
ik zou ook niet weten waarom.
je moet spelers hebben die er IN kunnen blijven.
guyt was hier een goeie maar dat was onze jupiler-fase.


jupiler-fase
wat klinkt dat mooi he?
:proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 11, 2013, 09:23:11
Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2013, 22:57:39
VI:

Groot aantal spelers moet weg bij degradant Willem II

10/05/2013 21:23

Willem II neemt na dit seizoen afscheid van een groot aantal spelers. De Tilburgse club, die afgelopen zondag na een 5-0 nederlaag tegen landskampioen Ajax officieel degradeerde uit de Eredivisie, hoopt met een frisse selectie komend jaar in de top van de Jupiler League te spelen.

De spelers van wie het contract niet verlengd wordt zijn: wisselkeeper Arjan Christianen, Danny Guijt, Sofian Akouili, Mitchell Piqué en Genaro Snijders. Met de Luxemburgse spits Aurélien Joachim is nog niet gesproken, maar ook hij vertrekt uit Tilburg.

De huurlingen Nicky Hofs (terug naar Vitesse) en Tim Cornelisse (onbekend) spelen na de zomer evenmin nog in het Koning Willem II Stadion. Voor Kevin Brands, die nog een doorlopend contract heeft tot 2015, geldt dat Willem II hem graag wil verhuren. De technische leiding is niet tevreden over de mentaliteit van de middenvelder.

Willem II wil in de Jupiler League wel graag door met doelman David Meul, Marc Höcher, Hans Mulder en Robbie Haemhouts. Met hen wordt gesproken. Met Niek Vossebelt is enkele weken terug al overeenstemming bereikt over een nieuw tweejarig contract. Ook talent Simon van Zeelst heeft zijn handtekening al gezet onder een tweejarige verbintenis met een optie voor nog een seizoen.
(Dennis van Bergen)

Misschien ff shoppen in Tilburg?


Ik vind al de vertrekkende spelers bij Willem II geen versterking, behalve Mitchell Pique.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 11, 2013, 10:02:13
Hans Mulder vind ik wel een hele goede hoor! Haemhouts vind ik ook nog wel ok. De rest voegen niets toe denk ik.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:24:53
Citaat van: Bascambuur op mei 10, 2013, 17:45:33
Promovendus #Cambuur heeft belangstelling voor #PSV'er Peter van Ooijen. Wordt gevolgd, eventueel voor huur.

https://twitter.com/RikElfrink

Kijk, goed bezig! Prima speler die zich makkelijk staande hield in een EL wedstrijd. Scoorde ook nog twee keer.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:30:01
Er is maar 1 speler bij de kruiken die een versterking voor ons zou zijn en dat is Misidjan. Heeft echter nog een doorlopend contract.

Jorden Peters en Haastrup zijn door de mand gevallen. Kunnen het nivo niet aan. Wie mij wel altijd kon bekoren was die oud Willem 2 speler Swinkels. Voorop in de strijd, fysiek sterk en vrij atletisch i.m.o.

Speelt in België als ik me niet vergis.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:42:30
Citaat van: michello op mei 10, 2013, 16:19:51
http://www.transfermarkt.com/en/spieler/vertragsende/basics_NL1_2013.html (http://www.transfermarkt.com/en/spieler/vertragsende/basics_NL1_2013.html)

Hier lijst met aflopende contracten, zit vast wel wat tussen ;)

Mickey vd Hart! Goede keeper en relatief goedkoop. Amieux zal wel teveel willen verdienen. Everton idem, non EU speler.

De rest is bagger, te oud of te duur.  :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 11, 2013, 10:43:39
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:24:53
Kijk, goed bezig! Prima speler die zich makkelijk staande hield in een EL wedstrijd. Scoorde ook nog twee keer.
Zo zie je maar.....er worden allemaal namen genoemd
En dan komen ze met zo,n verrassende naam.
Hij heeft al in eerste van psv gespeeld en viel daar positief
op.komt wel goed juh |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 11, 2013, 10:46:24
Citaat van: okkele op mei 11, 2013, 03:22:16
ik zou ook niet weten waarom.
je moet spelers hebben die er IN kunnen blijven.
guyt was hier een goeie maar dat was onze jupiler-fase.


jupiler-fase
wat klinkt dat mooi he?
:proost

Haha, in begin was guyt top.  Op het laatst begon hij al te  kwakkelen. Zijn knieschijf was al aardig aan het slijten, heeft zelfs geluk dat willem II Nog een contract aan bood. Zelf zal ik dan voor misidjan gaan. Maar zoals ik eerder zei denk niet dat dit versterkingen zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 11, 2013, 10:47:52
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:42:30
Mickey vd Hart! Goede keeper en relatief goedkoop. Amieux zal wel teveel willen verdienen. Everton idem, non EU speler.

De rest is bagger, te oud of te duur.  :koffie

Blijft Nienhuis nu wel? Hoop het van harte.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:48:43
Danny is een topgozer maar heeft niets te zoeken in de eredivisie. Gun hem een mooie transfer naar league 2 of 3 in Engeland.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 11, 2013, 10:49:53
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:30:01
Er is maar 1 speler bij de kruiken die een versterking voor ons zou zijn en dat is Misidjan. Heeft echter nog een doorlopend contract.

Jorden Peters en Haastrup zijn door de mand gevallen. Kunnen het nivo niet aan. Wie mij wel altijd kon bekoren was die oud Willem 2 speler Swinkels. Voorop in de strijd, fysiek sterk en vrij atletisch i.m.o.

Speelt in België als ik me niet vergis.

Ja, Swinkels wat een topper was dat.  Waar is die  gebleven? Mr. Rode kaart.  Wat had hij altijd pech  :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:51:01
Citaat van: Destroyer op mei 11, 2013, 10:47:52
Blijft Nienhuis nu wel? Hoop het van harte.

Laten we het hopen. Prima keeper met uitstraling. Ben zelf niet zo gecharmeerd van Timmermans, vandaar de optie vd Hart.

Overigens zijn we niet ongelukkig geweest in het verleden met het aantrekken van een jonge keeper van Ajax ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 11, 2013, 11:15:54
Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2013, 10:51:01
Laten we het hopen. Prima keeper met uitstraling. Ben zelf niet zo gecharmeerd van Timmermans, vandaar de optie vd Hart.

Overigens zijn we niet ongelukkig geweest in het verleden met het aantrekken van een jonge keeper van Ajax ;)

Als je een Ajax-keeper haalt weet je in ieder geval dat ie goed kan meevoetballen! Altijd makkelijk.

Denk (en hoop) dat de naam Timmermans nog op het Jupiler-lijstje stond.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 11, 2013, 11:55:34
Actuele stand van zaken omtrent de selectie en staf met dank aan de Huis Aan Huis reporter Henk Albers. Verdere updates worden uiteraard meegenomen...

Keepers
1.   Dennis Telgenkamp (gehuurd van Heracles Almelo, gaat vrijwel zeker terug naar Almelo)
20. Rodney Ubbergen (amateur contract, toekomst onduidelijk)
22. Leonard Nienhuis (gehuurd van FC Groningen en Cambuur wil hem behouden)

Verdedigers
2.   Wout Droste (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
3.   Leon Broekhof (contract t/m seizoen 2014/2015)
4.   Martijn van der Laan (contract t/m seizoen 2013/2014)*
5.  Jonathan Vosselman (contract ontbonden per 11 januari 2013)
15. Mart Dijkstra (contract t/m seizoen 2014/2015 met optie voor nog een jaar)*
16. Alim Öztürk (op 31 januari 2013 verkocht aan Turkse Trabzonspor)
17. Lucas Bijker (contract t/m seizoen 2013/2014, onderhandelingen over openbreken en verlengen tot 2014/2015 lopen nog)
23. Johnny De Vries (contract t/m seizoen 2013/2014 met optie voor nog een jaar)*
30. Tim Bakens (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
* ook als middenvelder gebruikt/inzetbaar

Middenvelders
6.   Erik Bakker (optie voor komend seizoen nog niet gelicht, onderhandelingen lopen nog)
7.   Yuri Rose (stopt na dit seizoen als profvoetballer en gaat bij zaterdag hoofdklasser Ajax stage lopen als jeugdtrainer en zal werkzaam zijn voor de Ajax Academy)
8.   Marco van der Heide (amateur contract voor seizoen 2013/2014)
14. Oebele Schokker (contract t/m seizoen 2013/2014)*
18. Mark Diemers (gehuurd van FC Utrecht, gaat vrijwel zeker naar Utrecht)
19. Frits Dantuma (contract formeel beëindigd, toekomst onduidelijk)
21. Mohammed El Makrini (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
27. Tim Keurntjes (gehuurd van FC Groningen en gaat terug naar Groningen)
* ook als aanvaller gebruikt/inzetbaar

Aanvallers
9.   Martijn Barto (contract t/m seizoen 2015/2016)
10. Adnane Tighadouini (gehuurd van Vitesse, toekomst onduidelijk)
11. Melvin de Leeuw (contract formeel beëindigd, toekomst onduidelijk)*
12. Michiel Hemmen (aflopend contract, onderhandelingen lopen nog)
24. Sicco Bouwer (contract t/m seizoen 2013/2014)
25. Vincent Weijl (contract ontbonden per 11 januari 2013)
25. Giovanni Hiwat (gehuurd van Zwolle, toekomst onduidelijk)
* ook als middenvelder gebruikt/inzetbaar

Trainersstaf
Alfons Arts (op non-actief per 22 maart 2013)
Dwight Lodeweges (per 1 juli 2013 onder contract t/m seizoen 2014/2015)
Henk de Jong (contract t/m seizoen 2014/2015)
Jan Bruin (contract t/m seizoen 2014/2015)
Sandor van der Heide (contract t/m seizoen 2013/2014)
René Grotenhuis (aflopend contract, onderhandelingen over verbintenis t/m seizoen 2014/2015 lopen nog)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 11, 2013, 16:08:05
nou hoorde ik gister de naam V Hyfte een paar keer voorbij komen .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 11, 2013, 16:09:39
Citaat van: sunderland op mei 11, 2013, 16:08:05
nou hoorde ik gister de naam V Hyfte een paar keer voorbij komen .

Bij wie?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 11, 2013, 16:19:56
Waarom nou weer bij wie .As iemand van dichtbij dat mij vertelt dat zeg ik geen naam
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 11, 2013, 16:22:01
Waarom niet kijken wie er bij Ajax volgend seizoen geen speeltijd krijgt. Deden we ook me. grim, Mols en keizer in de jaren '90. Kijk maar eens naar Stefano Denswil, mitchell dijks, davy klaassen, Danny Hoesen en/ of Mickey van der Hart.
Bij Feyenoord hetzelfde: mitchell te Vrede of Miquel Nelom?
Psv: peter van ooijen ( wordt aan gewerkt), Marcel Ritzmaier of Nigel Bertrams.

Er is zijn best wat spelers te vinden die het net niet redden op het aller hoogste niveau. Aa het maar niet jongens zijn van het niveau Katipana of Chatouani. :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 11, 2013, 16:31:39
ja daar moeten we ook naar kijken maar naar die jongens hebben ook nog geen erediv ervaring
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: punkman op mei 11, 2013, 17:37:16
Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2013, 11:55:34
Actuele stand van zaken omtrent de selectie en staf met dank aan de Huis Aan Huis reporter Henk Albers. Verdere updates worden uiteraard meegenomen...


27. Tim Keurntjes (gehuurd van FC Groningen en gaat terug naar Groningen)

Dat van Tim Keurntjes klopt niet.

Van de pagina van Groningen:
Op het veld van Euroborg zal algemeen directeur Hans Nijland na afloop van het duel met Ajax het woord richten tot de afzwaaiende spelers Oluwafemi Ajilore, Tim Keurntjes, Luis Pedro en Tim Sparv en hoofdtrainer Robert Maaskant.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ruppppert op mei 11, 2013, 18:59:04
Guijt en Snijders weg bij Willem 2

Naast Guijt en Snijders nemen de Tilburgers ook afscheid van Mitchell Piqué, Arjan Christianen en Sofian Akouili, zo weet het Brabants Dagblad. Dat Danny Guijt bij het vijftal hoort dat de club moet verlaten, is opvallend. Hij was dit seizoen een tamelijk vaste waarde in de formatie van trainer Jurgen Streppe

zit verder ook niks bijzonders bij
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 11, 2013, 20:19:09
Een aantal spelers die ik graag zie komen, en mijn inziens een goede toevoeging zou zijn voor komend seizoen, en zeker realistisch zijn!  |:)

Mijn lijstje:

- Ajilore                   28 jaar                Groningen                 Middenvelder
- Höcher                  28 jaar                Willem II                    Aanvaller
- Janse                    26 jaar                NAC                           Verdediger               
- Lebedynski           22 jaar                Roda JC                     Aanvaller
- Van der Hart         18 jaar                Ajax                          Keeper
- Messaoud             22 jaar                AZ                             Middenvelder


Laatst genoemde is een heel talentvolle middenvelder, en beresterk aan de bal, met een goede trap!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 11, 2013, 22:20:57
Hmm, hocher vond ik in de eerste divisie top, maar in eredivisie helemaal niks. Janse gaat niet oor niets weg bij NAC. Ajilore was heel zwak bij Groningen. Ben niet zo positief over dat lijstje. Het lijken ook uitgebluste spelers. Je moet jong vers bloed hebben of spelers die nog steeds de honger hebben om te knallen! :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 11, 2013, 22:21:35
Messaoud overigens wel okay!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 11, 2013, 22:56:33
Citaat van: punkman op mei 11, 2013, 17:37:16
Dat van Tim Keurntjes klopt niet.

Van de pagina van Groningen:
Op het veld van Euroborg zal algemeen directeur Hans Nijland na afloop van het duel met Ajax het woord richten tot de afzwaaiende spelers Oluwafemi Ajilore, Tim Keurntjes, Luis Pedro en Tim Sparv en hoofdtrainer Robert Maaskant.

in januari was het contract met keurntjes toch met 2 jaar verlengd snap er helemaal niks van
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: justremco op mei 11, 2013, 23:32:49
Dat ging volgens mij om een optie voor 2 jaar denistel ;)

Ben zelf wel gecharmeerd van Antonia en Promes van de egels. Ook lijkt het mij een goed idee om talentvolle jongens van de topclubs te huren, mits dit niet teveel kost natuurlijk. En Tighadouini moeten we ook behouden!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: mescc op mei 11, 2013, 23:51:52
http://www.footballculture.com/2013/04/11/open-brief-aan-jarchinio-antonio-en-alle-voetballers/

die gast moeten wij hier niet willen hebben!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: mescc op mei 12, 2013, 00:14:56
MBOUA niet meer beskikbaar? 8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: hydoscc op mei 12, 2013, 00:26:34
waar moet je eigenlijk aan denken qua loon voor spelers die we gaan halen?

Want we hebben geen tonnen beschikbaar toch, zit je dan rond 60 tot 70k in het jaar?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: hydoscc op mei 12, 2013, 00:26:56
per speler uiteraard
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 12, 2013, 00:27:23
Promes van Eagles zie ik haar graag komen. Erg leuke voetbal, ook voor de toekomst.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Cambuur123 op mei 12, 2013, 00:30:16
Proberen Mulder weg te halen bij Willem 2, sterke speler, goeie inzet, ervaring. Hiernaast is het een leider, en die heeft ons team nog niet nu..

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 12, 2013, 00:35:31
Ik was erg gecharmeerd van die Lima van Dordt
Centrale verdediger met lengte (1.91) Beresterk en ook kopsterk
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dreet op mei 12, 2013, 01:38:27
Ik vond die Lima in de uitwedstrijd bij Dordt ook positief opvallen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op mei 12, 2013, 07:16:55
Citaat van: Galdiano op mei 11, 2013, 20:19:09
Een aantal spelers die ik graag zie komen, en mijn inziens een goede toevoeging zou zijn voor komend seizoen, en zeker realistisch zijn!  |:)

Mijn lijstje:

- Ajilore                   28 jaar                Groningen                 Middenvelder
- Höcher                  28 jaar                Willem II                    Aanvaller
- Janse                    26 jaar                NAC                           Verdediger               
- Lebedynski           22 jaar                Roda JC                     Aanvaller
- Van der Hart         18 jaar                Ajax                          Keeper
- Messaoud             22 jaar                AZ                             Middenvelder


Laatst genoemde is een heel talentvolle middenvelder, en beresterk aan de bal, met een goede trap!

Hou maar op met je lijstjes want deze spelers voegen niks toe!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2013, 07:26:06
Vd hart wel. Zou jij als ex keeper toch moeten weten.  l8l
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ruppppert op mei 12, 2013, 08:31:50
Hij zit al enige tijd dicht tegen speeltijd aan, maar Peter van Ooijen slaagt er niet in om door te breken bij PSV. SC Cambuur ziet wel heil in de komst van het talent.

De kampioen van de Jupiler League acteert met ingang van het nieuwe seizoen op het podium van de Eredivisie, en wil de gelederen voldoende aansterken om een reële strijd tegen degradatie te kunnen leveren.

De Friezen hebben hun oog laten vallen op Van Ooijen, die bij PSV diverse ervaren krachten voor zich moet dulden. Dat weet het Eindhovens Dagblad zaterdagavond te melden. Cambuur zou op zoek zijn naar spelers die zich al op het hoogste niveau bewezen hebben, maar bij hun werkgever buiten de boot vallen. Een huurconstructie zou uitkomst kunnen bieden
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op mei 12, 2013, 08:32:22
Citaat van: poelie-lwd op mei 12, 2013, 07:26:06
Vd hart wel. Zou jij als ex keeper toch moeten weten.  l8l

Te jong!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2013, 09:31:11
Citaat van: richard op mei 12, 2013, 07:16:55
Hou maar op met je lijstjes want deze spelers voegen niks toe!!!
Dat is makkelijke gezegd Richard maar welke spelers voegen in jouw ogen wel wat toe? Spelers die wekelijks  in de eerste divisie uitblinken voegen volgens jouw niks toe, spelers die zich staande houden in de ere divisie voegen volgens jouw niks toe, welke spelers dan wel geschikt Richard?

http://www.ed.nl/sport/voetbal/psv/cambuur-heeft-interesse-in-van-ooijen-1.3812281
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2013/05/11/3971918/cambuur-wil-psv-talent-aantrekken
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/cambuur-heeft-psv-talent-van-ooijen-vizier

Kom de naam Peter van Ooijen op meerdere site's tegen.. En Lesley de Sa en nog een paar Ajax spelers(o.a. Dijks) mogen verhuurd worden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2013, 10:16:30
Het valt me op dat er veelal alleen eerste divisie namen vallen. We moeten echt met een ander kaliber nu komen aanzetten anders weet je dat je volgend jaar meteen weer rechtstreeks degradeert. Er zijn niets voor niets twee lijsten met spelers opgesteld voor volgend seizoen door de staf. Die van ooien ken ik niet maar vertrouw er op dat dit een groot talent is.

Bovendien hoop ik ten zeerste dat de visie graag of niet spelen voor de club in stand blijft.  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 12, 2013, 10:22:11
Nog even gegoogled  :devil
Die van ooien maakte een schitterend goal in de uefa met psv. 8-0 tegen zeta of zo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 12, 2013, 10:40:41
Citaat van: Destroyer op mei 12, 2013, 10:16:30
Het valt me op dat er veelal alleen eerste divisie namen vallen. We moeten echt met een ander kaliber nu komen aanzetten anders weet je dat je volgend jaar meteen weer rechtstreeks degradeert. Er zijn niets voor niets twee lijsten met spelers opgesteld voor volgend seizoen door de staf. Die van ooien ken ik niet maar vertrouw er op dat dit een groot talent is.

Bovendien hoop ik ten zeerste dat de visie graag of niet spelen voor de club in stand blijft.  :thumbsup
Ik weet niet wat er mis is met goede jonge talentvolle eerste divisie voetballers, ik weet wel dat ze gretig en betaalbaar zijn.. En er zijn genoeg voorbeelden zijn van dit soort spelers die het prima doen in de ere divisie.. Het is aan de trainersstaf om dit soort gasten nog beter te maken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 12, 2013, 10:55:34
Citaat van: grijskijker op mei 12, 2013, 10:40:41
Ik weet niet wat er mis is met goede jonge talentvolle eerste divisie voetballers, ik weet wel dat ze gretig en betaalbaar zijn.. En er zijn genoeg voorbeelden zijn van dit soort spelers die het prima doen in de ere divisie.. Het is aan de trainersstaf om dit soort gasten nog beter te maken..

Talentvolle spelers heb je al in de selectie. En het is ged dat ze bezig zijn met spelers als van Ooijen maar er zal toch wat ervaring in de ploeg moeten komen. Met een basisteam van gemiddeld 21, 22 jaar ga je het niet redden. Bovendien heb je op dit moment alleen Bakens met redelijk wat eredivisie-ervaring. Daar moeten er zeker 3 a 4 bij komen. Liefst spelers voor in de as of middenveld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 12, 2013, 11:05:05
Citaat van: hydoscc op mei 12, 2013, 00:26:34
waar moet je eigenlijk aan denken qua loon voor spelers die we gaan halen?

Want we hebben geen tonnen beschikbaar toch, zit je dan rond 60 tot 70k in het jaar?

denk dat je dan bij de hoogsten zit ja.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 12, 2013, 11:06:15
Citaat van: zeewolde op mei 12, 2013, 10:55:34
Talentvolle spelers heb je al in de selectie. En het is ged dat ze bezig zijn met spelers als van Ooijen maar er zal toch wat ervaring in de ploeg moeten komen. Met een basisteam van gemiddeld 21, 22 jaar ga je het niet redden. Bovendien heb je op dit moment alleen Bakens met redelijk wat eredivisie-ervaring. Daar moeten er zeker 3 a 4 bij komen. Liefst spelers voor in de as of middenveld.

ach willem 2 had aardig wat routine gehaald maar lukte toch oek niet echt.

je moet zeker centraal wel ervaring hebben maar jeugdig elan ken oek goed weze toch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 12, 2013, 11:10:37
Citaat van: denistel op mei 12, 2013, 11:06:15
ach willem 2 had aardig wat routine gehaald maar lukte toch oek niet echt.

je moet zeker centraal wel ervaring hebben maar jeugdig elan ken oek goed weze toch.

volgens mij geef ik ongeveer hetzelfde aan. Jeugdig elan ok, maar je moet een mix van ervaring en jeugd hebben. Met alleen maar jeugd strijden tegen degradatie gaat lastig worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 12, 2013, 11:56:14
1 0f 2 dertigers vind ik wel voldoende en dan zeker niet voorin!. Ook spelers rond de 26/28 hebben ervaring!
Zie liever jonge spelers met doorgroei mogelijkheden. Die kunnen beter worden, zijn minder vaak geblesseerd (over het algemeen) en kunnen nog wat geld opleveren.

Een paar spelers huren van topclubs vind ik prima.
van Ooijen en Adnane zijn jongens die prima mee kunnen in de eredivisie!

Hans Mulder (Willem 2) vind ik persoonlijk een hele goede. Een leiderstype die ook nog eens een balletje kan trappen (en nog maar 26 geloof ik).
Promes is zeer talentvol, wellicht huren van Twente, eventueel met optie tot koop?
Leeuwin van Ado was een hele goede (dit seizoen veel geblesseerd geweest), kan op meerdere posites achterin en op het middenveld en is transfervrij en nog vrij jong.
Antonia is wel wat lastig wellicht, maar zou onder Henk en Dwight weer helemaal kunnen opleven (de potentie is er wel in ieder geval).

Ach, er zijn zat goede spelers. Ik heb wel vertrouwen in de Ts en v/d Belt. Het is de kunst om creatief te zijn.
Goede spelers hoeven niet altijd veel te kosten (neem het voorbeeld van Adnane).

Het zal sowieso een hele zware opgave worden om niet rechtstreeks te degraderen, want we zijn natuurlijk degradatiekandidaat nummer 1.
Ik heb dan liever dat we over jonge talentvolle spelers beschikken (die gewoon weer bovenin mee kunnen draaien in jupiler league) dan dat we met dure oude jongens opgescheept zitten (en er weer acties nodig zijn om te overleven).



Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dreet op mei 12, 2013, 12:59:53
Zou zo'n Van Oyen nou echt beter zijn dan Bakker? Laat ze eerst eens fatsoenlijk met Bakker om de tafel gaan, voordat ze afdankertjes van PSV halen. Dat ze nu een soort tweede lijst met spelers hanteren, betekent niet dat daar geen Jupilerspelers in zitten. Uiteraard moet er op elke linie minstens 1 speler met eredivisie-ervaring bij, maar jongens die er in de Eerste Divisie bovenuit steken, kun je best nemen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: bok op mei 12, 2013, 13:30:30
waarom degradatiekandidaat nr 1 de overige 2 promovenda (go ahead , de graafschapof degradatiekandidaten (vvv, roda jc) zijn op dit moment al niets beter dan onze club CAMBUUR !!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 12, 2013, 14:26:02
Ik zou niet de weg kiezen die veel promovendi vaak kiezen, dure (eredivisie-) ervaren spelers halen en dan toch degraderen. Geld weg en weer opnieuw beginnen. Jongens die "middelbare voetballeeftijd" hebben bereikt en niet in de basis staan bij een stabiele middenmotor zijn gewoon niet goed genoeg voor de eredivisie.  Niet aan beginnen kost gewoon een hoop geld.

Cambuur kan beter kiezen voor talentvolle jongens die kunnen doorgroeien. Ik herinner mij het debuut van bijvoorbeeld Michael Mols nog. Afgetest door de Ajax opleiding maar door Cambuur opgepikt. Dat soort jongens en niet de types Yuri Rose. Dat is namelijk het type dat niet goed genoeg meer is voor de eredivisie maar vaak op naam wordt aangetrokken. In de Jupiler League lopen er genoeg talenten met potentie rond en die ook nog eens goedkoop zijn (geen transfergeld; transfergeld is niet meer van deze tijd). SC Veendam had een aantal leuke voetballers rondlopen die wel passen bij Cambuur.  Jongens die ook een hoger niveau hebben dan een gedeelte van de huidige Cambuur selectie. Voor de mensen die het vergeten zijn, Cambuur werd thuis weggespeeld door Veendam; ook uit was Cambuur niet echt de bovenliggende partij (1-1). Met name het middenveld van Veendam was klassen beter dan dat van Cambuur. Veendam is failliet en die jongens zijn transfervrij.

FC Groningen trekt zoals het nu lijkt Mitch Apau aan, een fysieke sterke en snelle verdediger uit de Ajax opleiding. Daarvoor is Cambuur te laat. Ook voor een jongen als Lars Lambooij heeft Groningen belangstelling. Lambooij is een kleine tweebenig middenvelder met een groot loopvermogen, creatieve spelers maar ook een bal afpakker. De Engelsen zouden zeggen een echte "box to box"speler. Was het grootste talent van Willem II maar ging naar Veendam omdat Willem II vervolgens koos voor "namen" om in de eredivisie te blijven wat vervolgens niet lukte. Dat gold bijvoorbeeld ook voor Michael de Leeuw; die werd op hetzelfde moment ook weggestuurd voor grote namen.

Lambooij deed het "sloopwerk" op het middenveld voor mijns inziens één van de beste nummer 10's van de Jupiler League, Tom Overtoom ( jong, 22 jaar!). Overtoom was de nummer 10 van jong Ajax die daar wegging omdat hij ene Eriksen voor zich had. Koos voor Sparta maar kon niet met Michiel Vonk door één deur en leverde vrijwillig zijn contract in. Dook vorig jaar bij Veendam weer op en is/was daar de publiekslieveling en is door de supporters gekozen tot beste spelers van het seizoen. Een type Erik Bakker maar dan een klasse of drie beter. Google maar eens op zijn naam en je vindt wel youtube filmpjes uit zijn Ajax tijd.

Last but not least, Boy Deul. Als groot talent door Andries Jonker bij Volendam opgepikt, meegenomen naar Willem II en vandaar door Van Gaal en Jonker naar Bayern Munchen. Was een tijdlang het alternatief voor Ribery, trainde mee raakte zwaar geblesseerd en maakt nooit zijn debuut. Speelde wel in Bayern Munchen II maar zijn contract werd na de langdurige blessure ontbonden. Dook ook vorig jaar op bij Veendam, was één van de regisseurs van het middenveld en raakte nooit geblesseerd. Men was bang dat zijn knie het niets zou houden; dat was ook de twijfel die was. Hij werd bij Veendam iedere wedstrijd beter. Een topper in spé. Van Gaal neemt zo'n jongen toch niet voor niets mee naar Bayern.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 12, 2013, 14:54:59
Citaat van: Big Man op mei 12, 2013, 14:26:02
Ik zou niet de weg kiezen die veel promovendi vaak kiezen, dure (eredivisie-) ervaren spelers halen en dan toch degraderen. Geld weg en weer opnieuw beginnen. Jongens die "middelbare voetballeeftijd" hebben bereikt en niet in de basis staan bij een stabiele middenmotor zijn gewoon niet goed genoeg voor de eredivisie.  Niet aan beginnen kost gewoon een hoop geld.

Cambuur kan beter kiezen voor talentvolle jongens die kunnen doorgroeien. Ik herinner mij het debuut van bijvoorbeeld Michael Mols nog. Afgetest door de Ajax opleiding maar door Cambuur opgepikt. Dat soort jongens en niet de types Yuri Rose. Dat is namelijk het type dat niet goed genoeg meer is voor de eredivisie maar vaak op naam wordt aangetrokken. In de Jupiler League lopen er genoeg talenten met potentie rond en die ook nog eens goedkoop zijn (geen transfergeld; transfergeld is niet meer van deze tijd). SC Veendam had een aantal leuke voetballers rondlopen die wel passen bij Cambuur.  Jongens die ook een hoger niveau hebben dan een gedeelte van de huidige Cambuur selectie. Voor de mensen die het vergeten zijn, Cambuur werd thuis weggespeeld door Veendam; ook uit was Cambuur niet echt de bovenliggende partij (1-1). Met name het middenveld van Veendam was klassen beter dan dat van Cambuur. Veendam is failliet en die jongens zijn transfervrij.

FC Groningen trekt zoals het nu lijkt Mitch Apau aan, een fysieke sterke en snelle verdediger uit de Ajax opleiding. Daarvoor is Cambuur te laat. Ook voor een jongen als Lars Lambooij heeft Groningen belangstelling. Lambooij is een kleine tweebenig middenvelder met een groot loopvermogen, creatieve spelers maar ook een bal afpakker. De Engelsen zouden zeggen een echte "box to box"speler. Was het grootste talent van Willem II maar ging naar Veendam omdat Willem II vervolgens koos voor "namen" om in de eredivisie te blijven wat vervolgens niet lukte. Dat gold bijvoorbeeld ook voor Michael de Leeuw; die werd op hetzelfde moment ook weggestuurd voor grote namen.

Lambooij deed het "sloopwerk" op het middenveld voor mijns inziens één van de beste nummer 10's van de Jupiler League, Tom Overtoom ( jong, 22 jaar!). Overtoom was de nummer 10 van jong Ajax die daar wegging omdat hij ene Eriksen voor zich had. Koos voor Sparta maar kon niet met Michiel Vonk door één deur en leverde vrijwillig zijn contract in. Dook vorig jaar bij Veendam weer op en is/was daar de publiekslieveling en is door de supporters gekozen tot beste spelers van het seizoen. Een type Erik Bakker maar dan een klasse of drie beter. Google maar eens op zijn naam en je vindt wel youtube filmpjes uit zijn Ajax tijd.

Last but not least, Boy Deul. Als groot talent door Andries Jonker bij Volendam opgepikt, meegenomen naar Willem II en vandaar door Van Gaal en Jonker naar Bayern Munchen. Was een tijdlang het alternatief voor Ribery, trainde mee raakte zwaar geblesseerd en maakt nooit zijn debuut. Speelde wel in Bayern Munchen II maar zijn contract werd na de langdurige blessure ontbonden. Dook ook vorig jaar op bij Veendam, was één van de regisseurs van het middenveld en raakte nooit geblesseerd. Men was bang dat zijn knie het niets zou houden; dat was ook de twijfel die was. Hij werd bij Veendam iedere wedstrijd beter. Een topper in spé. Van Gaal neemt zo'n jongen toch niet voor niets mee naar Bayern.

Hier ben ik het heel erg mee eens. Goede spelers uit de Jupiler league een kans geven is helemaal niet slecht. Deze jongens willen zich juist bewijzen in een hogere klasse, hebben honger naar nog meer. Liever deze jongens, dan spelers die uitgeblust aan de aftrap verschijnen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 12, 2013, 17:15:46
Citaat van: richard op mei 12, 2013, 08:32:22
Te jong!!

Wat goed is komt snel!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 12, 2013, 18:24:29
Citaat van: denistel op mei 12, 2013, 11:06:15
ach willem 2 had aardig wat routine gehaald maar lukte toch oek niet echt.

je moet zeker centraal wel ervaring hebben maar jeugdig elan ken oek goed weze toch.

bij termen als ervaring en routine moet ik altijd denken aan een quote van arne slot:

Mist de huidige selectie niet een beetje ervaring?
'Ach, wat is ervaring? Ik heb het idee dat het begrip ervaring wel eens overdreven wordt. Ik heb bij Sparta op een middenveld gespeeld met jonkies als Kevin Strootman en Erik Falkenburg. Geweldige talenten, maar zonder ervaring. Daarnaast heb ik net zo goed met ervaren jongens gespeeld, dertigers, die na jarenlang profvoetbal nog steeds de verkeerde keuzes maken op het veld. Dus dat zegt me niet zo veel.'
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: GerardFraneker op mei 12, 2013, 20:04:56

Vandaag bij Grunn - Ajax geweest.
Tim Keurntjes nam afscheid van zijn werkgever.
Ook nam Sparv afscheid van de FC. Ze zijn opzoek naar een geschikte club voor hem.
Ik zou zeggen nu die toch in het Noorden is maar halen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 12, 2013, 20:59:25
Citaat van: Big Man op mei 12, 2013, 14:26:02
Ik zou niet de weg kiezen die veel promovendi vaak kiezen, dure (eredivisie-) ervaren spelers halen en dan toch degraderen. Geld weg en weer opnieuw beginnen. Jongens die "middelbare voetballeeftijd" hebben bereikt en niet in de basis staan bij een stabiele middenmotor zijn gewoon niet goed genoeg voor de eredivisie.  Niet aan beginnen kost gewoon een hoop geld.

Cambuur kan beter kiezen voor talentvolle jongens die kunnen doorgroeien. Ik herinner mij het debuut van bijvoorbeeld Michael Mols nog. Afgetest door de Ajax opleiding maar door Cambuur opgepikt. Dat soort jongens en niet de types Yuri Rose. Dat is namelijk het type dat niet goed genoeg meer is voor de eredivisie maar vaak op naam wordt aangetrokken. In de Jupiler League lopen er genoeg talenten met potentie rond en die ook nog eens goedkoop zijn (geen transfergeld; transfergeld is niet meer van deze tijd). SC Veendam had een aantal leuke voetballers rondlopen die wel passen bij Cambuur.  Jongens die ook een hoger niveau hebben dan een gedeelte van de huidige Cambuur selectie. Voor de mensen die het vergeten zijn, Cambuur werd thuis weggespeeld door Veendam; ook uit was Cambuur niet echt de bovenliggende partij (1-1). Met name het middenveld van Veendam was klassen beter dan dat van Cambuur. Veendam is failliet en die jongens zijn transfervrij.

FC Groningen trekt zoals het nu lijkt Mitch Apau aan, een fysieke sterke en snelle verdediger uit de Ajax opleiding. Daarvoor is Cambuur te laat. Ook voor een jongen als Lars Lambooij heeft Groningen belangstelling. Lambooij is een kleine tweebenig middenvelder met een groot loopvermogen, creatieve spelers maar ook een bal afpakker. De Engelsen zouden zeggen een echte "box to box"speler. Was het grootste talent van Willem II maar ging naar Veendam omdat Willem II vervolgens koos voor "namen" om in de eredivisie te blijven wat vervolgens niet lukte. Dat gold bijvoorbeeld ook voor Michael de Leeuw; die werd op hetzelfde moment ook weggestuurd voor grote namen.

Lambooij deed het "sloopwerk" op het middenveld voor mijns inziens één van de beste nummer 10's van de Jupiler League, Tom Overtoom ( jong, 22 jaar!). Overtoom was de nummer 10 van jong Ajax die daar wegging omdat hij ene Eriksen voor zich had. Koos voor Sparta maar kon niet met Michiel Vonk door één deur en leverde vrijwillig zijn contract in. Dook vorig jaar bij Veendam weer op en is/was daar de publiekslieveling en is door de supporters gekozen tot beste spelers van het seizoen. Een type Erik Bakker maar dan een klasse of drie beter. Google maar eens op zijn naam en je vindt wel youtube filmpjes uit zijn Ajax tijd.

Last but not least, Boy Deul. Als groot talent door Andries Jonker bij Volendam opgepikt, meegenomen naar Willem II en vandaar door Van Gaal en Jonker naar Bayern Munchen. Was een tijdlang het alternatief voor Ribery, trainde mee raakte zwaar geblesseerd en maakt nooit zijn debuut. Speelde wel in Bayern Munchen II maar zijn contract werd na de langdurige blessure ontbonden. Dook ook vorig jaar op bij Veendam, was één van de regisseurs van het middenveld en raakte nooit geblesseerd. Men was bang dat zijn knie het niets zou houden; dat was ook de twijfel die was. Hij werd bij Veendam iedere wedstrijd beter. Een topper in spé. Van Gaal neemt zo'n jongen toch niet voor niets mee naar Bayern.
Als je jou stuk zo leest is de grote vraag ''waarom presteerde veendam dan niks als ze zulke fantastische spelers hadden?''Dat ze hier in lwd wonnen was alleen aan onze trainer te danken .Wij speelden zo slecht .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 12, 2013, 21:01:47
Tim Keurntjes kennen wij zo langzamerhand wel. Hij heeft mij niet kunnen bekoren. Het volgens mij ook geen speler die nog veel beter wordt als ik naar zijn historie kijk.  Hij heeft als jong talent bij De Graafschap 5 wedstrijden in de eredivisie gespeeld. Toen is hij door FC Groningen gehaald. Driejarig contract gekregen en in de eerste twee jaar maar 8 wedstrijden bij FC Groningen meegedaan. Derde jaar niet voor niets aan Cambuur verhuurd. Groningen wilde wel van hem af omdat zij na 2 jaar wel tot de conclusie waren gekomen dat er geen potentie meer inzat. Niet goed genoeg voor Groningen en als je zag wat er vandaag op het veld stond bij Groningen dan waren dat ook geen wereldsterren in ook maar een middelmatig elftal. Niet doen zou ik zeggen.

Tim Sparv is inmiddels 26 jaar maar een heel ervaren kracht. Is een verdedigende middenveld die zeker wel het niveau heeft voor de eredivisie. Ik ben regelmatig bij Groningen geweest en heb hem vaak zien spelen.  Hij is kampioen in het breed spelen en ik vind dat hij het spel vertraagd. Daarentegen is het wel een slimme voetballer die het goed spel ziet. Zou een goede kracht kunnen zijn maar is geen leider in het veld; meer een nuttige breker. Ik zou niet voor hem kiezen omdat Cambuur met name een leider nodig heeft.

Als ik een jongen van Groningen zou nemen dan zou ik gaan voor bijvoorbeeld Henk Bos. Een jongen van 20 jaar. Een snelle buitenspeler met een actie die ook in een twee spitsensysteem terecht kan. Hij gaat bij Groningen komend seizoen denk ik buiten de boot vallen. Een ideaal moment voor Cambuur om hem op te pikken. Dat is een jongen met groeipotentie gezien zijn leeftijd. Dit jaar ook al een paar keer een basisplaats bij Groningen gehad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 12, 2013, 21:06:10
je kan best 1 of 2 van dit soort jongens halen .Maar er moet zeker kwaliteit komen waar je vanaf de eerste wedstr op aankunt
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 12, 2013, 21:09:32
Citaat van: sunderland op mei 12, 2013, 20:59:25
Als je jou stuk zo leest is de grote vraag ''waarom presteerde veendam dan niks als ze zulke fantastische spelers hadden?''Dat ze hier in lwd wonnen was alleen aan onze trainer te danken .Wij speelden zo slecht .

Zo slecht presteerden zij niet. Op het moment van failliet gaan hadden ze maar een paar punten minder dan Cambuur. Probleem van Veendam was - naast geen geld - geen voorhoede. Daar speelde noodgedwongen Lars Hutten in de spits en die deed het niet eens zo slecht gezien zijn aantal goals. Veendam had een zeer goed middenveld, middelmatige achterhoede met als positieve dissonant Apau en geen spits.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 12, 2013, 21:13:17
Citaat van: sunderland op mei 12, 2013, 21:06:10
je kan best 1 of 2 van dit soort jongens halen .Maar er moet zeker kwaliteit komen waar je vanaf de eerste wedstr op aankunt

Ben het met jou eens! Natuurlijk moet je ze niet allemaal halen. Je moet je eigen selectie aanvullen. Ik zou voor Overtoom en Lambooij gaan. Niet voor niets mochten zij bij Groningen op stage. Overtoom mocht niet blijven omdat ze Van Moorsel al hadden; Lambooij houden ze aan het lijntje; Apau laten ze niet meer lopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 13, 2013, 09:59:55
Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Die serieuze optie lijkt te vervallen. Nijland tekent waarschijnlijk voor 3 seizoenen in Zwolle.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 10:28:27
Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2013, 18:24:29
bij termen als ervaring en routine moet ik altijd denken aan een quote van arne slot:

Mist de huidige selectie niet een beetje ervaring?
'Ach, wat is ervaring? Ik heb het idee dat het begrip ervaring wel eens overdreven wordt. Ik heb bij Sparta op een middenveld gespeeld met jonkies als Kevin Strootman en Erik Falkenburg. Geweldige talenten, maar zonder ervaring. Daarnaast heb ik net zo goed met ervaren jongens gespeeld, dertigers, die na jarenlang profvoetbal nog steeds de verkeerde keuzes maken op het veld. Dus dat zegt me niet zo veel.'
Dat heeft het weekend met van Bommel wel weer laten zien en maakte ons zo geliefde Bakens tegen den Bosch ook niet een domme overtreding met rood tot gevolg.. Dit zijn maar 2 voorbeelden maar er zijn uiteraard veel meer,dus wat is ervaring,doe mij maar super fitte twintigers en dan het liefst begin 20 die ook nog het 1 en ander valt te leren..

Talent en instelling en de rest komt wel..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 13, 2013, 10:32:28
Bekijk het niet zo zwart-wit grijskijker...

Rose werd in begin van seizoen al afgeschreven, maar wat was hij belangrijk toen het er op aankwam. juist door zijn ervaring nam hij de ploeg op sleeptouw. en dat op een positie waar dat zeer belangrijk is. Heerlijk om spelers als Bijker en Diemers in je ploeg te hebben maar die moeten echt nog wel sturing hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op mei 13, 2013, 10:37:05
Peter van Ooijen, scoren kan ie wel.

http://www.youtube.com/watch?v=q0-zpDc95H8

http://www.youtube.com/watch?v=33A5vOessmc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 10:37:43
Citaat van: zeewolde op mei 13, 2013, 10:32:28
Bekijk het niet zo zwart-wit grijskijker...

Rose werd in begin van seizoen al afgeschreven, maar wat was hij belangrijk toen het er op aankwam. juist door zijn ervaring nam hij de ploeg op sleeptouw. en dat op een positie waar dat zeer belangrijk is. Heerlijk om spelers als Bijker en Diemers in je ploeg te hebben maar die moeten echt nog wel sturing hebben.
Die rol van Rose, kan ook iemand van 25(El Makrini) zijn.. En ik heb Rose nooit afgeschreven en zelfs in de moeilijke tijd blijven steunen.. Dus niks ten nadele van Rose,maar ik vind dat Cambuur meer gebaat is bij jongere spelers met een eventuele rest waarde..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 13, 2013, 10:40:35
Citaat van: zeewolde op mei 13, 2013, 09:59:55
Die serieuze optie lijkt te vervallen. Nijland tekent waarschijnlijk voor 3 seizoenen in Zwolle.

De meest overschatte speler van het betaald voetbal!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 13, 2013, 10:42:20
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 10:37:43
Die rol van Rose, kan ook iemand van 25(El Makrini) zijn.. En ik heb Rose nooit afgeschreven en zelfs in de moeilijke tijd blijven steunen.. Dus niks ten nadele van Rose,maar ik vind dat Cambuur meer gebaat is bij jongere spelers met een eventuele rest waarde..

Vind El Makrini ook veel onnodige domme kaarten pakken. Ben benieuwd hoe dat een nivo hoger gaat. Zie toch echt graag een paar spelers tussen 28-30 er bij komen die jeugdige spelers begeleiden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 13, 2013, 10:43:10
Citaat van: Galdiano op mei 13, 2013, 10:40:35
De meest overschatte speler van het betaald voetbal!

Ben er ook niet rouwig om, denk dat we dat nivo nu ook wel onder contract hebben.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 10:52:50
Citaat van: zeewolde op mei 13, 2013, 10:42:20
Vind El Makrini ook veel onnodige domme kaarten pakken. Ben benieuwd hoe dat een nivo hoger gaat. Zie toch echt graag een paar spelers tussen 28-30 er bij komen die jeugdige spelers begeleiden.
Hij heeft veel kaarten gepakt een paar erg dom en een paar nodig,en ik gaf maar een voorbeeld.. Maar Bakens had 3 gele kaarten minder (6 in totaal)dit seizoen en Rose 5 gele kaarten en 10 wedstrijden minder gespeeld dus ja zeg het maar...

Maar ben ook er benieuwd hoe El Makrini(en niet alleen hij) hoe hij zich staande houd in een niveau hoger.. En vooral welk systeem er word gespeeld, ik zou een voorstander zijn van het WK systeem met 2 (voetballende)controleurs dus..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 13, 2013, 10:56:12
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 10:52:50

Maar ben ook er benieuwd hoe El Makrini(en niet alleen hij) hoe hij zich staande houd in een niveau hoger.. En vooral welk systeem er word gespeeld, ik zou een voorstander zijn van het WK systeem met 2 (voetballende)controleurs dus..

Lodeweges heeft al aangekondigd (als het even kan) aanvallend voetbal te willen spelen, met de punt naar voren. Dus met 2 controleurs, maar hoop ze wel ook iets meer kunnen dan alleen controleren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 11:08:11
Citaat van: brambo3004 op mei 13, 2013, 10:56:12
Lodeweges heeft al aangekondigd (als het even kan) aanvallend voetbal te willen spelen, met de punt naar voren. Dus met 2 controleurs, maar hoop ze wel ook iets meer kunnen dan alleen controleren.
Ik hoop dat ook, daarom zette ik voetballende ook tussen haakjes.. Ik vind het in ieder geval mooi systeem met veel mogelijkheden..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op mei 13, 2013, 11:11:08
Citaat van: brambo3004 op mei 13, 2013, 10:56:12
Lodeweges heeft al aangekondigd (als het even kan) aanvallend voetbal te willen spelen, met de punt naar voren.

Betrof dat niet alleen de Jupiler League?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 11:17:20
Citaat van: clint op mei 13, 2013, 11:11:08
Betrof dat niet alleen de Jupiler League?
Klopt, maar uit de mond van de Jong kwam wel aanvallend voetbal en vooral voetbal(geen VVV taferelen)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCC-J op mei 13, 2013, 11:37:28
Citaat van: Galdiano op mei 13, 2013, 10:40:35
De meest overschatte speler van het betaald voetbal!
EENS! waarom hij het grote talent werd genoemd is mij ook nooit duidelijk geworden... nergens gepresteerd die vent.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 11:40:10
Citaat van: SCC-J op mei 13, 2013, 11:37:28
nergens gepresteerd die vent.
Dan moet jij je gaan verdiepen in de speler, want dit is onzin,FC Groningen, hij heeft als jong ventje daar prima gepresteerd !

Hij is alleen veeel te vroeg naar PSV gegaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 13, 2013, 12:13:46
mutte zeker nog wel 2 meer geroutineerde spelrs bij komen maar die hoeven niet 28 te zijn,,,met 25 26 jaar kun je ook wel routine hebben.

en voordeel van jeugdige spelers is dat je er ook nog verder mee kunt.

isoufi-v hyfte-promes

v ooyen psv en lukoki ajax misschien voor de huur

ik ben benieuwd wat we gaan halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 13, 2013, 12:35:26
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 11:40:10
Dan moet jij je gaan verdiepen in de speler, want dit is onzin,FC Groningen, hij heeft als jong ventje daar prima gepresteerd !

Hij is alleen veeel te vroeg naar PSV gegaan..
bij groningen heeft hij 1,5 jaar goed gespeeld .Psv dacht de nieuwe robben te hebben .5 jaar niks gepresteerd .Ik denk dat een speler die 5 jaar stil heeft gestaan niet veel meer gaat brengen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 12:38:25
Citaat van: sunderland op mei 13, 2013, 12:35:26
bij groningen heeft hij 1,5 jaar goed gespeeld .Psv dacht de nieuwe robben te hebben .5 jaar niks gepresteerd .Ik denk dat een speler die 5 jaar stil heeft gestaan niet veel meer gaat brengen
Inderdaad wat ik al zei, veel te vroeg naar PSV gegaan, had beter nog 2 jaar bij Groningen kunnen voetballen, maar dat is achteraf lullen, ben benieuwd of ze hem weer aan het voetballen krijgen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 13, 2013, 12:40:25
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 10:28:27
Dat heeft het weekend met van Bommel wel weer laten zien en maakte ons zo geliefde Bakens tegen den Bosch ook niet een domme overtreding met rood tot gevolg.. Dit zijn maar 2 voorbeelden maar er zijn uiteraard veel meer,dus wat is ervaring,doe mij maar super fitte twintigers en dan het liefst begin 20 die ook nog het 1 en ander valt te leren..

Talent en instelling en de rest komt wel..
word een beetje kriegel van het woord talent .Populair woord hier .Jij doet net alsof jonge jongens geen krt pakken .Als jij denkt dat we het zonder ervaring redden in de erediv heb je het mooi mis .En ervaring kan ook een speler van 26 zijn .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 13, 2013, 12:46:04
afgl seiz hadden we de ideale mix .Ervaring ook door jongens die al veel wedstr in de eerste div hadden gespeeld .Bijv Droste
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 12:46:12
Citaat van: denistel op mei 13, 2013, 12:13:46
mutte zeker nog wel 2 meer geroutineerde spelrs bij komen maar die hoeven niet 28 te zijn,,,met 25 26 jaar kun je ook wel routine hebben.

en voordeel van jeugdige spelers is dat je er ook nog verder mee kunt.

isoufi-v hyfte-promes

v ooyen psv en lukoki ajax misschien voor de huur

ik ben benieuwd wat we gaan halen
Inderdaad een speler hoeft geen 30 plusser te zijn om ervaring te hebben.. van Hyfte heeft nog een jaar bij MVV met een optie,is dus niet zomaar te halen.. Promes mag het in de voorbereiding proberen bij Twente,dus die geloven wel in hem..
van Ooijen is huren mogelijk(bron PSV), Lukoki,Dijks,de Sa en zo nog een aantal mogen verhuurd worden aan een goede club..
Isoufi is zo op te halen, en als de trainers hem weten te prikkelen dan kan het een topper worden ala Mertens en Chadli.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 12:49:36
Citaat van: sunderland op mei 13, 2013, 12:40:25
word een beetje kriegel van het woord talent .Populair woord hier .Jij doet net alsof jonge jongens geen krt pakken .Als jij denkt dat we het zonder ervaring redden in de erediv heb je het mooi mis .En ervaring kan ook een speler van 26 zijn .
Ik zeg helemaal niet dat jonge spelers geen kaarten pakken, ik zeg alleen dat het niet aan leeftijd gebonden is.. En als je goed leest zeg ik , dat ik liever een ervaren jongen van in de 20 heb dan een 30 plusser..

We zijn het aardig eens dus :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCC-J op mei 13, 2013, 12:51:19
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 12:38:25
Inderdaad wat ik al zei,

uhh nee! dat zei je niet. Je vond het onzin! Jonge het op het hoogste niveau niets gepresteerd en niets laten zien. maar volgens jou is het een goede speler om dat hij het in de jeugd wel goed heeft gedaan.... DAAAG!  :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 12:56:05
Citaat van: SCC-J op mei 13, 2013, 12:51:19
uhh nee! dat zei je niet. Je vond het onzin! Jonge het op het hoogste niveau niets gepresteerd en niets laten zien. maar volgens jou is het een goede speler om dat hij het in de jeugd wel goed heeft gedaan.... DAAAG!  :R
Leer eerst lezen zou ik zeggen.. domme mee prater..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCC-J op mei 13, 2013, 13:05:26
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 12:56:05
domme mee prater..
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 13:06:42
Citaat van: SCC-J op mei 13, 2013, 13:05:26
:_schater
Dat is een verwachte reactie.. zo voorspelbaar ook...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 14:57:51
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 12, 2013, 14:54:59
Hier ben ik het heel erg mee eens. Goede spelers uit de Jupiler league een kans geven is helemaal niet slecht. Deze jongens willen zich juist bewijzen in een hogere klasse, hebben honger naar nog meer. Liever deze jongens, dan spelers die uitgeblust aan de aftrap verschijnen.
Ik ook, en je zal wel eens een misser hebben, maar dat is dan niet 1 die gelijk tonnen kost....

Denk dat het salaris plafon richting de 70.000 gaat en daar komt een gelouterde speler niet voor..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: piene hassus op mei 13, 2013, 18:17:51
Dat is dan jammer
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op mei 13, 2013, 18:44:33
Danny Buijs? (30) Is wel een type speler die hier zou passen. én eredivisie ervaring. Contract bij Sparta loopt af.

Edit:  Zie trouwens dat hij wel erg veel blessures heeft gehad dit seizoen... Tja...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 19:04:59
Beschikbare spelers en transfervrij..

Keepers:

Robbert te Loeke 24 jaar
Theo Timmermans 23 jaar
Micky Van der Hart 18 jaar


Verdedigers:

Giliano Wijnaldum 20 jaar
Guy Ramos 26 jaar
Tom Hiariej 24 jaar
Joey Brock 24 jaar
Joeri Schroyen 22 jaar
Ramon Leeuwin 25 jaar
Norichio Nieveld 24 jaar
Jens Janse 26 jaar
Milan Hoek 21 jaar


middenvelders:

Peter van Ooijen 20 jaar (te huur PSV)
Ali Messaoud 22 jaar
Kevin Wattamaleo 24 jaar
Hans Mulder 26 jaar
Tom Overtoom 22 jaar
Lars Lambooij 25 jaar
Niek Loohuis 27 jaar
Nourdin Boukhari 32 jaar
Rémy Amieux 26 jaar


Aanvallers:

Charlison Benschop 23 jaar
Lesley de Sa 19 jaar (te huur Ajax)
Mikolaj Lebedynski 22 jaar
Daryl van Mieghem 23 jaar
Genaro Snijders 22 jaar
Shabir Isoufi 21 jaar
Jarchinio Antonia 22 jaar
Malcolm Esajas 26 jaar
Boy Deul 25 jaar
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Gast op mei 13, 2013, 20:12:03
Citaat van: michello op mei 13, 2013, 18:44:33
Danny Buijs? (30) Is wel een type speler die hier zou passen. én eredivisie ervaring. Contract bij Sparta loopt af.

Edit:  Zie trouwens dat hij wel erg veel blessures heeft gehad dit seizoen... Tja...

Leuk voor de 1ste divisie. Op zn retour. Zakt niet voor niets steeds verder af
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op mei 13, 2013, 20:19:53
Boukhari????? Wat kan die nog toevoegen
En als we de keepers ff bekijken daar zit niet veel bij dat jonkje van 18 kan nu nog geen eerste keeper worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 20:25:07
Citaat van: Sonnema op mei 13, 2013, 20:19:53
Boukhari????? Wat kan die nog toevoegen
En als we de keepers ff bekijken daar zit niet veel bij dat jonkje van 18 kan nu nog geen eerste keeper worden.
Boukari speelde Sneijder uit het elftal bij RKC en is 1 die de kar wel kan trekken en v/d Hart is inderdaad niet direct te halen als eerste keeper maar misschien iets voor de toekomst..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 13, 2013, 20:27:33
Citaat van: Sonnema op mei 13, 2013, 20:19:53
Boukhari????? Wat kan die nog toevoegen
En als we de keepers ff bekijken daar zit niet veel bij dat jonkje van 18 kan nu nog geen eerste keeper worden.
Zoiets als Tammer en Muller in '99....  :X
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 13, 2013, 20:29:14
Tom Hiariej is wel een speler die wat toevoegt aan Cambuur. Nog jong een heeft eredivisie ervaring bij Groningen opgedaan. Lars Hutten is niet meer vrij. Heeft net getekend bij Excelsior. Theo Timmermans is jongen die wel bij Cambuur past. Een echte fries en Cambuur fan die uit Garijp komt. Heeft een goed seizoen bij Veendam gedraaid. Daar vonden ze hem een verademing vergelijken bij Leonard Nienhuis. Hij hield ook Robbert ten Loeke achter zich; dus wie weet.   
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 13, 2013, 20:34:26
Citaat van: Big Man op mei 13, 2013, 20:29:14
Tom Hiariej is wel een speler die wat toevoegt aan Cambuur. Nog jong een heeft eredivisie ervaring bij Groningen opgedaan. Lars Hutten is niet meer vrij. Heeft net getekend bij Excelsior. Theo Timmermans is jongen die wel bij Cambuur past. Een echte fries en Cambuur fan die uit Garijp komt. Heeft een goed seizoen bij Veendam gedraaid. Daar vonden ze hem een verademing vergelijken bij Leonard Nienhuis. Hij hield ook Robbert ten Loeke achter zich; dus wie weet.   
Ik hoop dat Nienhuis blijft en mag hij het wat mij betreft "uitvechten" met  Timmermans..

Zag het net dat Hutten naar Excelsior is gegaan dus die van het lijstje schrappen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 13, 2013, 20:43:36
Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 14:57:51
Ik ook, en je zal wel eens een misser hebben, maar dat is dan niet 1 die gelijk tonnen kost....

Denk dat het salaris plafon richting de 70.000 gaat en daar komt een gelouterde speler niet voor..

Nee, precies en dat is dan maar goed ook. 70.000 euro is een hoop geld en daarnaast spelen ze ook nog voor premies. Jonge gretige spelers ( huur Ajax, psv, vitesse, twente en feyenoord) en spelers uit de Jupiler league (de top. Promes, etc.) kunnen voor Cambuur de eventuele handhaving veilig stellen. DAARNAAST: als je degradeert, dan heb je relatief goede spelers uit de top van de Jupilerleague en misschien kom je er dan uiteindelijk nog sterker uit! Ik voorzie een mooie toekomst als de hand op de knip blijft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 13, 2013, 20:46:35
Citaat van: V.A.B. op mei 13, 2013, 20:27:33
Zoiets als Tammer en Muller in '99....  :X

Tammer was inderdaad een drama, maar Muller was wel een goede voetballer. Vaak geblesseerd, dat wel. Uit de Barcelona school als ik me het goed herinner;-) Scheepers, dat was een drama!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 13, 2013, 20:50:55
Is Nicky Hofs misschien een ervaren speler voor Cambuur. Was sinds de winterstop verhuurd aan Willem II. Wel een karakter voetballer die volgens mij wel bij Cambuur past.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Trainer op mei 13, 2013, 21:37:03
Benschop was een jonge goede spits, kwam niet uit de verf bij AZ maar zou bij Cambuur zichzelf weer kunnen bewijzen.....eredivisie-ervaring en scorend vermogen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DannySCC op mei 13, 2013, 21:41:43
Die Hiariej lijkt me wel een goeie versterking met de nodige ervaring in eredivisie
ik hoop dat Nienhuis gewoon blijft en dan Timmermans als 2e doelman hierheen halen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: maikcambuur op mei 13, 2013, 21:47:17
Citaat van: Big Man op mei 13, 2013, 20:50:55
Is Nicky Hofs misschien een ervaren speler voor Cambuur. Was sinds de winterstop verhuurd aan Willem II. Wel een karakter voetballer die volgens mij wel bij Cambuur past.

Heb je gezien hoe dik die kerel was afgelopen wedstrijden? Nee, geef mij maar jonge honden die zich nog moeten bewijzen i.p.v die volgevreten 'vedettes'. Wel moet er natuurlijk wat ervaring bij. Alleen dat kunnen ook midden twintigers zijn. Ik zou nog liever Guijt terug halen dan Nick Hofs aan de selectie toevoegen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:49:21
Als Hofs komt wil ik Zeefuik ook hebben  8P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 21:51:35
Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Type Jeroen Zoet is perfect als 2e denk ik..
Die van Ooijen zie ik wel zitten trouwens  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 13, 2013, 21:51:56
Citaat van: maikcambuur op mei 13, 2013, 21:47:17
Heb je gezien hoe dik die kerel was afgelopen wedstrijden? Nee, geef mij maar jonge honden die zich nog moeten bewijzen i.p.v die volgevreten 'vedettes'. Wel moet er natuurlijk wat ervaring bij. Alleen dat kunnen ook midden twintigers zijn. Ik zou nog liever Guijt terug halen dan Nick Hofs aan de selectie toevoegen.

Ik vind Hofs wel betere voetballer dan Guijt.  Dat vind ik meer een blind paard. Maar ja, Hofs is inderdaad teveel in shoarma tent geweest of heeft teveel aan de bar gestaan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 13, 2013, 21:58:37
Citaat van: Trainer op mei 13, 2013, 21:37:03
Benschop was een jonge goede spits, kwam niet uit de verf bij AZ maar zou bij Cambuur zichzelf weer kunnen bewijzen.....eredivisie-ervaring en scorend vermogen.

Op zich wel een spits voor Cambuur maar dan ga je Hemmen niet verlengen. Dan zou je 3 centrumspitsen hebben. Wie zou je liever hebben, Benschop of Hemmen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: jeff op mei 13, 2013, 22:07:25
Citaat van: Big Man op mei 13, 2013, 21:58:37
Op zich wel een spits voor Cambuur maar dan ga je Hemmen niet verlengen. Dan zou je 3 centrumspitsen hebben. Wie zou je liever hebben, Benschop of Hemmen?
De gene die elke week 110% inzet en vechtlust laat zien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: moodygrunn op mei 13, 2013, 22:18:03
Citaat van: Trainer op mei 13, 2013, 21:37:03
Benschop was een jonge goede spits, kwam niet uit de verf bij AZ maar zou bij Cambuur zichzelf weer kunnen bewijzen.....eredivisie-ervaring en scorend vermogen.

statistieken laten toch een ander beeld zien  :?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57164&typeofpage=84137 (http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57164&typeofpage=84137)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Keizer op mei 13, 2013, 22:19:50
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 21:51:35
Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Type Jeroen Zoet is perfect als 2e denk ik..
Die van Ooijen zie ik wel zitten trouwens  |:)

Goedkoop, jong, en heeft zich zeker dit seizoen bewezen bij Veendam. Denk dat je hem een kans moet geven als 2de keeper achter bijvoorbeeld Nienhuis, en dan durf ik er ook nog wel geld op in te zetten dat hij die concurrentiestrijd wint. Ik zie het in ieder geval meer zitten dan een v/d Hart die ik nooit heb zien keepen, dat hij bij Ajax 3de keeper is zegt mij niks.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 13, 2013, 22:25:53
Bij Veendam vonden ze onze vriend Nienhuis niets. Te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans kwam van de amateurs maar was binnen no time de onomstreden eerste keeper. Als hij echt beter is dan Nienhuis zit er wel wat in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 13, 2013, 22:27:02
Citaat van: moodygrunn op mei 13, 2013, 22:18:03
statistieken laten toch een ander beeld zien  :?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57164&typeofpage=84137 (http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57164&typeofpage=84137)

Statistieken Hemmen zijn beter. Benschop is wel twee jaar jonger1
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 22:36:52
Ik vind nog steeds dat we een Eredivisiewaardige doelman er bij moeten halen,
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op mei 14, 2013, 08:46:01
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 22:36:52
Ik vind nog steeds dat we een Eredivisiewaardige doelman er bij moeten halen,

Eens al heb ik wel vertrouwen in Nienhuis maar die Timmermans is echt een dooie op die goal vind ik en heeft geen uitstraling!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 14, 2013, 09:29:22
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 21:51:35
Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Type Jeroen Zoet is perfect als 2e denk ik..
Die van Ooijen zie ik wel zitten trouwens  |:)

Type Jeroen Zoet is fantastisch, maar wie zou dat moeten zijn?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 09:50:01
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 21:51:35
Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Omdat jij hem niet kent is hij niet ere divisie waardig?

Ik ga er vanuit dat Nienhuis blijft dus de namen die ik noem zijn dus 2e keepers..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 09:52:44
Citaat van: richard op mei 14, 2013, 08:46:01
Timmermans is echt een dooie op die goal vind ik en heeft geen uitstraling!!
Maakte moeiteloos de overstap van amateurs naar betaald voetbal en dat voor een jonge vent van toen net 22 en dat is jong voor een keeper!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 09:53:47
Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 22:36:52
Ik vind nog steeds dat we een Eredivisiewaardige doelman er bij moeten halen,
Nienhuis kan in zijn huidige vorm prima als eerste keeper..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dreet op mei 14, 2013, 10:05:17
Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:49:21
Als Hofs komt wil ik Zeefuik ook hebben  8P

Die Hofs is een belediging voor het profvoetbal inderdaad, is veel te dik ja! Alsjeblieft niet doen, want dan krijgen we ook nog dat eeuwige gezeur over 'Hofs het straatschoffie'. Wie zit daar nou nog op te wachten?

Johnny van Beukering is ook nog beschikbaar, Jeroen Verhoeven ook.....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 14, 2013, 10:21:14
Feyenoordpings.NL ‏@feyenoordpings  1u 
SC Cambuur, nieuwkomer in Eredivisie, heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar spelers om op huurbasis over te nemen, zo meldt Friesch Dagblad.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 10:27:16
• Tim Bakens kan zijn actieve loopbaan voortzetten • De verdediger van SC Cambuur had enige tijd twijfels over zijn verdere carrière als betaald voetballer vanwege zijn heup • Deze week zijn er foto's gemaakt van de heup en daaruit bleek dat doorspelen geen verdere schade kan veroorzaken •
bron VI
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: dit is mien club op mei 14, 2013, 10:30:43
Citaat van: Chipke op mei 14, 2013, 10:21:14
Feyenoordpings.NL ‏@feyenoordpings  1u 
SC Cambuur, nieuwkomer in Eredivisie, heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar spelers om op huurbasis over te nemen, zo meldt Friesch Dagblad.

Goede zet denk ik zijn veel goede jeugd spelers bij Feyenoord
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 10:55:18
Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2013, 10:30:43
Goede zet denk ik zijn veel goede jeugd spelers bij Feyenoord
Bij Twente,PSV en Ajax ook op korte termijn word je daar beter van,maar op de lange termijn twijfel ik of het een goede set is..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 11:06:41
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 10:55:18
Bij Twente,PSV en Ajax ook op korte termijn word je daar beter van,maar op de lange termijn twijfel ik of het een goede set is..
je moet je op korte termijn ernstig versterken om kans te maken in de eredivisie. As je aankomemd seizoen t net zo goed doet als zwolle en je blijft erin kan je denk ik mwer werken aan lange termijn... daarnaast hebbe we veel jonge spelers die er nu zitten en volg jaar ervaring op doen... kan je ook kijken of hun het niveau aankunne en heb je op lange termijn ook wat aan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 11:14:30
Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 11:06:41
je moet je op korte termijn ernstig versterken om kans te maken in de eredivisie. As je aankomemd seizoen t net zo goed doet als zwolle en je blijft erin kan je denk ik mwer werken aan lange termijn... daarnaast hebbe we veel jonge spelers die er nu zitten en volg jaar ervaring op doen... kan je ook kijken of hun het niveau aankunne en heb je op lange termijn ook wat aan..
Ja oke, maar Zwolle heeft ook niet veel spelers gehuurd 3 of 4 geloof ik. Ik denk dat er genoeg spelers rondlopen die je wel in de ere divisie kunnen houden en dan praat je over eigen spelers er is in die situatie een belangrijke rol voor de trainers die moeten spelers beter gaan maken..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 12:02:03
En buitenkans denk ik zo, Henk krijgt hem wel aan het voetballen..

Het gaat niet goed met de loopbaan van Rodney Sneijder. De jongere broer van Oranje-aanvoerder Wesley brak niet door bij Ajax, kende vervolgens een redelijk jaar bij FC Utrecht en tekende afgelopen zomer een contract bij RKC Waalwijk. Sneijder hoopte zich daar in de kijker te kunnen spelen bij enkele grotere clubs, maar in Brabant heeft hij weinig laten zien.
/

De middenvelder deed in 26 competitiewedstrijden mee, maar schreef meer invalbeurten (veertien) dan basisplaatsen (twaalf) achter zijn naam. Het Brabants Dagblad weet dat de technische leiding niet tevreden is over Sneijder en dat de Utrechter transfervrij mag vertrekken. Dit terwijl zijn contract nog een jaar doorloopt.

Sneijder heeft het nieuws dinsdag te horen gekregen en kan dus om zich heen kijken voor een nieuwe werkgever. De middenvelder speelde precies een maand geleden zijn laatste wedstrijd voor RKC, maar in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord viel hij uit met een hamstringblessure. Daardoor miste Sneijder de laatste wedstrijden van het seizoen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 14, 2013, 12:31:05
In VI van afgelopen week kwam ik de namen Propper en Room tegen die verhuurd willen worden om minuten te maken.
Probeer dat maar! Room een goede keeper die velthuizen voor zich heeft en het in zijn periode in de goal niet slecht gedaan heeft, Propper goede middenvelder die er net niet doorkomt bij Vitesse.....

Benschop zag ik ook al voorbij komen, is zeker wel een eredivisiewaardige spits maar ik gok dat die veel te duur is.
Is momenteel 1 van de topverdieners bij zijn ploeg in Frankrijk en daar hebben ze behoorlijke inkomsten van oa tv dus gok onbetaalbaar voor ons...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronald op mei 14, 2013, 12:39:41
Hier een stuk uit het Friesch Dagblad over de komende transferperiode en aflopende contracten Cambuur.


Cambuur en spelers; iedereen zit in de wachtkamer
Gerard Bos

Leeuwarden | Terwijl door supporters al volop wordt gespeculeerd over nieuwe spelers bij SC Cambuur, is het nog onduidelijk hoe het zit met de aflopende contracten van enkele van de huidige spelers. Concrete gesprekken met bijvoorbeeld Wout Droste, Mohamed El Makrini of Michiel Hemmen zijn nog niet gepland, aldus algemeen directeur Gerald van den Belt.
De clubleiding, staf en scouting van de Leeuwarders bespreken vandaag de resultaten van enkele weken intensief in kaart brengen welke spelers mogelijk een versterking voor in de eredivisie zijn. Cambuur kan dankzij het anderhalve week geleden behaalde kampioenschap en daarbij behorende promotie volgens Van den Belt in een andere vijver vissen dan normaal.
,,De vijver waar we de afgelopen seizoenen in visten, kenden we heel goed", legt hij uit, verwijzend naar spelers die op eerstedivisieniveau een versterking zouden zijn voor de club. ,,Maar nu zijn er ineens toch andere, en vooral meer, spelers beschikbaar voor ons. Dat wij komend seizoen in de eredivisie spelen, mist z'n uitwerking niet."
Hoewel de titel onverwacht kwam, hield Cambuur rekening met een promotie. ,,Toen we zo'n twee tot drie weken voor de laatste wedstrijd nog steeds kans maakten op de titel, zijn we intensiever gaan kijken naar spelers die eredivisiewaardig zouden kunnen zijn."
Staf en scouts van de club brachten onder meer de beloftecompetitie nog beter in kaart. Assistent-coach Jan Bruin kende die al goed, doordat hij veelvuldig bij Jong FC Groningen op de bank zat in het kader van de samenwerking van Cambuur met die club.
,,Maar ook Sandor van der Heide en bijvoorbeeld Hans Schrijver (nieuwe technisch coördinator, red.) hebben veel wedstrijden bekeken. Met een man of acht hebben we in drie weken tijd zo'n 24 belofteduels bezocht. Hoofdtrainer Dwight Lodeweges heeft ook veel wedstrijden in de eredivisie bezocht, om een goed beeld te krijgen van wat wij moeten verwachten. Morgen (vandaag, red.) gaan we met z'n allen bij elkaar zitten en zullen we alles bespreken."
Duidelijk is dat Cambuur de tijd neemt om de selectie op peil te brengen. Dat is niks nieuws, want de transfermarkt komt steeds vaker pas laat op gang. ,,Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist. Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract."
Contractverlenging

Cambuur informeerde volgens Van den Belt al bij onder meer Ajax, PSV en Feyenoord naar spelers die eventueel te huur zouden zijn. ,,Maar ook die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer."
Dat geldt ook voor huidige Cambuurspelers als Wout Droste, Erik Bakker en Mohamed El Makrini. Hun contracten lopen af en zij wezen eerder een aanbod tot verlenging af. Nu Cambuur eredivisionist is, is een langer verblijf in Leeuwarden wellicht een optie. ,,Wij zijn niet rancuneus, het zijn goede jongens en goede spelers", zegt Van den Belt. ,,Maar concrete gesprekken om alsnog tot verlenging te komen, zijn nog niet gepland."
Dat geldt ook voor bijvoorbeeld spits Michiel Hemmen en verdediger Tim Bakens, die afgelopen vrijdag te horen kreeg dat hij kan blijven voetballen omdat zijn heup medisch goedgekeurd is. ,,Ik heb wel de intentie om te blijven, want ik heb het naar mijn zin gehad in Leeuwarden", aldus Bakens. ,,Er zijn echter twee partijen voor nodig. Er staat wel een gesprek op het programma om eens te horen wat er mogelijk is van beide kanten."

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 12:40:31
Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 12:31:05
In VI van afgelopen week kwam ik de namen Propper en Room tegen die verhuurd willen worden om minuten te maken.
Probeer dat maar! Room een goede keeper die velthuizen voor zich heeft en het in zijn periode in de goal niet slecht gedaan heeft, Propper goede middenvelder die er net niet doorkomt bij Vitesse.....
Maar deze heren willen geen degradatie voetbal spelen.. Propper had Zwolle al afgewezen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op mei 14, 2013, 12:59:11
Wie zegt dat wij voor degradatie gaan spelen? 8)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 14, 2013, 13:03:36
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 12:40:31
Maar deze heren willen geen degradatie voetbal spelen.. Propper had Zwolle al afgewezen..

met tigatoverdoos hebben we een bekende van hun hier rondlopen, daarnaast zal voor een Room bijvoorbeeld een jongen als Zoet als voorbeeld kunnen dienen....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 13:09:38
Citaat van: Ronald op mei 14, 2013, 12:39:41


Cambuur informeerde volgens Van den Belt al bij onder meer Ajax, PSV en Feyenoord naar spelers die eventueel te huur zouden zijn. ,,Maar ook die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer."
Dat geldt ook voor huidige Cambuurspelers als Wout Droste, Erik Bakker en Mohamed El Makrini. Hun contracten lopen af en zij wezen eerder een aanbod tot verlenging af. Nu Cambuur eredivisionist is, is een langer verblijf in Leeuwarden wellicht een optie. ,,Wij zijn niet rancuneus, het zijn goede jongens en goede spelers", zegt Van den Belt. ,,Maar concrete gesprekken om alsnog tot verlenging te komen, zijn nog niet gepland."
Dat geldt ook voor bijvoorbeeld spits Michiel Hemmen en verdediger Tim Bakens, die afgelopen vrijdag te horen kreeg dat hij kan blijven voetballen omdat zijn heup medisch goedgekeurd is. ,,Ik heb wel de intentie om te blijven, want ik heb het naar mijn zin gehad in Leeuwarden", aldus Bakens. ,,Er zijn echter twee partijen voor nodig. Er staat wel een gesprek op het programma om eens te horen wat er mogelijk is van beide kanten."
Ik betwijfel of v/d Belt e.q. rancuneus zijn, openlijk natrappen richting Pama(totaal onnodig) , nu de spelers die een aanbieding weigerden in de wachtkamer zetten..
Ik zie het als stank voor dank,waarom die speler in de wachtkamer zetten die naar de eredivisie hebben gebracht,is het nou zo moeilijk om op korte termijn gesprekken te starten, en duidelijkheid te geven?
En dat er eredivisie waardige spelers veel doorlopend contract hebben is misschien zo, maar er zijn er ook veel die (bijna)zonder club zitten,als ze nou zeggen voor het salaris wat Cambuur kan/wil bieden is er bijna geen gelouterde eredivisie speler die naar Leeuwarden komt.

Wat verdienen de directeuren bij Cambuur eigenlijk,kan in die salaris huishouding niet gesneden worden?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 13:10:48
Citaat van: clint op mei 14, 2013, 12:59:11
Wie zegt dat wij voor degradatie gaan spelen? 8)
Die spelers,subtop of buitenland anders blijven ze bij Vitesse..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 13:13:10
Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 13:03:36
met tigatoverdoos hebben we een bekende van hun hier rondlopen, daarnaast zal voor een Room bijvoorbeeld een jongen als Zoet als voorbeeld kunnen dienen....
Vraag me af of ze Adje wel kennen die zat niet met deze heren in de kleedruimte.. Adje kwam in het 2e van Vitesse nauwelijks aan het spelen toe...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op mei 14, 2013, 13:20:52
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:10:48
Die spelers,subtop of buitenland anders blijven ze bij Vitesse..

Het was meer een retorische vraag. ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 14, 2013, 13:22:32
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:13:10
Vraag me af of ze Adje wel kennen die zat niet met deze heren in de kleedruimte.. Adje kwam in het 2e van Vitesse nauwelijks aan het spelen toe...

Jongen heeft toch paar potjes in eerste vitesse gespeeld in 2011 en dus wrs ook tijdje bij selectie gezeten en dus met oa propper en room in kleedkamer gezeten, daarnaast jongens beetje zelfde leeftijd dus in jeugd ook met elkaar gespeeld.

Ben overigens van mening dat je dit soort jongens toch moet gaan proberen ipv spelers uit middenmoot JL
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 13:29:51
Citaat van: clint op mei 14, 2013, 13:20:52
Het was meer een retorische vraag. ;)
Gaat u moeilijke woorden gebruiken :clint
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 13:37:03
Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 13:22:32


Ben overigens van mening dat je dit soort jongens toch moet gaan proberen ipv spelers uit middenmoot JL
Deze jongen hebben het een beetje in hun bol ook door wat ze bij Vitesse verdienen.. En wachten tot er wat moois voorbij komt.. Propper is wel 1 van de grootste talenten, speelde in alle nationale jeugd elftallen,Room was  eerste keeper tot dat Velthuis weer terug kwam.

Mertens en Chadli speelden in groten van de JL ,dus goede spelers met uitzonderlijke kwaliteiten uit de middenmoot,subtop of top JL zie ik wel zitten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Chipke op mei 14, 2013, 13:50:37
JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden  15m 
Frits Dantuma speelt vanaf volgend seizoen voor Topklasser @ONSSneek. De middenvelder komt over van #Cambuur waar hij weinig speelde.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 13:58:11
Cambuur informeert bij topclubs naar huurlingen
14 mei 2013 13:24 | Bron: Friesch Dagblad | Auteur: Chris Meijer


Cambuur Leeuwarden wil volgend seizoen de selectie flink versterken om goed voor de dag te komen in de Eredivisie. In de zoektocht naar die versterkingen is de Friese promovendus terechtgekomen bij de Nederlandse topclub, in de hoop dat het daarvan spelers op huurbasis over kan nemen.

Gerald van den Belt, algemeen directeur van Cambuur, liet weten dat hij bij Ajax, Feyenoord en PSV heeft geïnformeerd op zoek naar versterkingen voor volgend seizoen. Voorlopig heeft dit echter nog niks opgeleverd. "Maar ook die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer", vertelde Van den Belt tegen het Friesch Dagblad.

"Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist", vertelde de leidsman van de Friezen over de versterkingen die komende zomer naar Leeuwarden moet komen. "Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract."
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 14, 2013, 14:09:43
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:37:03
Deze jongen hebben het een beetje in hun bol ook door wat ze bij Vitesse verdienen..

jij hebt ze gesproken?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 14:23:06
Citaat van: zeewolde op mei 14, 2013, 14:09:43
jij hebt ze gesproken?
Nee, maar er was een interview met ze bij omroep gelderland...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurlegend op mei 14, 2013, 14:58:58
Ik las net dat jongens als Makrini en Hemmen in de wachtkamer zitten, daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen.... Dat zijn juist jongens die je zeker moet verlengen !
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Delamere op mei 14, 2013, 15:19:18
Ik vind El Makrini en Droste ook prima spelers maar ze wilden een paar weken geleden nog niet bijtekenen omdat ze op wat beters hoopten. Dat is hun goed recht hoor. Maar ook Cambuur het volste recht om nu eerst even goed rond te kijken voordat er spijkers met koppen worden geslagen.
Van Hemmen vraag ik me werkelijk af of je die met zijn nogal beperkte techniek wel een contract aan moet bieden, of dat je echt op zoek moet naar iets beters.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 15:37:18
Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 15:19:18
Van Hemmen vraag ik me werkelijk af of je die met zijn nogal beperkte techniek wel een contract aan moet bieden, of dat je echt op zoek moet naar iets beters.
Beperkte techniek? :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op mei 14, 2013, 15:38:21
Rodney sneijder is ook transfervrij... Maar denk niet dat we die kunnen krijgen :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 15:38:41
Citaat van: cambuurlegend op mei 14, 2013, 14:58:58
Ik las net dat jongens als Makrini en Hemmen in de wachtkamer zitten, daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen.... Dat zijn juist jongens die je zeker moet verlengen !
Kans dat ze ook afwachten wat ze kunnen huren ofwat ze transfervrij kunnen ophalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 15:39:53
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 15:37:18
Beperkte techniek? :_schater
komt mijn inziens ook tekort voor eredivisie. Al verraste hij me ieder wedstrijd weer met slimme en behendige acties.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Supersub op mei 14, 2013, 15:44:38
Nou ik kan het bijna niet geloven dat ze die spelers in de wachtkamer zetten. Spelers halen uit belofte elftallen is leuk maar absoluut niet genoeg voor lijfsbehoud. Jongens die bij die clubs ook niet bij de selectie zitten, zitten niet zomaar in een belofte elftal. Tuurlijk heb je pareltjes er tussen lopen. Maar die willen ze liever niet verhuren denk ik. Voor de breedte is het leuk, maar meestal zit er een clausule in de huurovereenkomst dat ze perse een X aantal wedstrijden moeten voetballen.
Je hebt 3 jongens nodig die direct wat toevoegen en daarnaast 2 eredivisiewaardige beloften. Spelers als Makrini en Hemmen kunnen het niveau van de eredivisie zeker aan. Droste zal ook een goede rechtsback zijn! Bakker heeft mij een groot deel van het jaar teleurgesteld maar toch zou ik hem er zeker bijhouden. Dit zijn de jongens die je het kampioenschap hebben bezorgd. Een belofte komt hier even minuten maken, degraderen of niet interesseert zo een speler aan het einde van de rit niet zoveel. Jongens die er voor hebben gezweet zullen daar anders over denken.  Huren is ook niet gratis, sommige hebben zelfs een goed contract bij Ajax of PSV. Zullen die dan echt zoveel goedkoper zijn dan een speler vastleggen. Ik heb mijn twijfels, grote twijfels. In het tweede spelen op maandagavond is anders dan er direct er staan tegen AZ, Twente of Vitesse. We hebben de tijd niet om deze jongens nog een half jaar te laten wennen. Gewoon betaalbare eredivisiewaardige spelers aantrekken.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 15:45:16
Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 15:19:18
Ik vind El Makrini en Droste ook prima spelers maar ze wilden een paar weken geleden nog niet bijtekenen omdat ze op wat beters hoopten. Dat is hun goed recht hoor. Maar ook Cambuur het volste recht om nu eerst even goed rond te kijken voordat er spijkers met koppen worden geslagen.
Door deze rancuneuze houding van v/d Belt e.q. hoop ik eigenlijk dat al deze jongens bij een mooie (eredivisie) club terecht komen, zodat ze niet op hun knieën naar het kantoor van v/d Belt hoeven.. Een naar trekje van de heren die de macht hebben...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 15:47:36
Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 15:39:53
komt mijn inziens ook tekort voor eredivisie.
Dat komt door je jaren lange ervaring als eredivisie trainer :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 15:51:28
Citaat van: Supersub op mei 14, 2013, 15:44:38
Nou ik kan het bijna niet geloven dat ze die spelers in de wachtkamer zetten. Spelers halen uit belofte elftallen is leuk maar absoluut niet genoeg voor lijfsbehoud. Jongens die bij die clubs ook niet bij de selectie zitten, zitten niet zomaar in een belofte elftal. Tuurlijk heb je pareltjes er tussen lopen. Maar die willen ze liever niet verhuren denk ik. Voor de breedte is het leuk, maar meestal zit er een clausule in de huurovereenkomst dat ze perse een X aantal wedstrijden moeten voetballen.
Je hebt 3 jongens nodig die direct wat toevoegen en daarnaast 2 eredivisiewaardige beloften. Spelers als Makrini en Hemmen kunnen het niveau van de eredivisie zeker aan. Droste zal ook een goede rechtsback zijn! Bakker heeft mij een groot deel van het jaar teleurgesteld maar toch zou ik hem er zeker bijhouden. Dit zijn de jongens die je het kampioenschap hebben bezorgd. Een belofte komt hier even minuten maken, degraderen of niet interesseert zo een speler aan het einde van de rit niet zoveel. Jongens die er voor hebben gezweet zullen daar anders over denken.  Huren is ook niet gratis, sommige hebben zelfs een goed contract bij Ajax of PSV. Zullen die dan echt zoveel goedkoper zijn dan een speler vastleggen. Ik heb mijn twijfels, grote twijfels. In het tweede spelen op maandagavond is anders dan er direct er staan tegen AZ, Twente of Vitesse. We hebben de tijd niet om deze jongens nog een half jaar te laten wennen. Gewoon betaalbare eredivisiewaardige spelers aantrekken.
_O_ :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lwdscc op mei 14, 2013, 15:56:28
In de LC zegt vd Belt dat ie wil huren omdat Cambuur geen eredivisie waardige salarisen kan betalen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 16:01:31
Citaat van: Lwdscc op mei 14, 2013, 15:56:28
In de LC zegt vd Belt dat ie wil huren omdat Cambuur geen eredivisie waardige salarisen kan betalen..
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 14, 2013, 16:07:17
Citaat van: Supersub op mei 14, 2013, 15:44:38Huren is ook niet gratis, sommige hebben zelfs een goed contract bij Ajax of PSV. Zullen die dan echt zoveel goedkoper zijn dan een speler vastleggen. Ik heb mijn twijfels, grote twijfels.

Adje heeft 15.000 euro gekost voor 1 jaar. Het kan dus zekers goedkoper zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Supersub op mei 14, 2013, 16:10:31
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

ja want ik denk dat de jongens die hij laat wachten juist spelers zijn die ergens anders ook aan de bak kunnen. Stel je voor dat je speelt met: bakens, van der laan, bijker, oebele, barto aangevuld met beloften van andere clubs. Dit allemaal omdat er zo nodig rancuneus word gedaan. Dit gaat niet gebeuren maar zo komt het nu wel op me over. Misschien moet ik het maar gewoon afwachten
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Supersub op mei 14, 2013, 16:13:00
Citaat van: Yellow Army op mei 14, 2013, 16:07:17
Adje heeft 15.000 euro gekost voor 1 jaar. Het kan dus zekers goedkoper zijn.

Oke dit wist ik niet, vind dit wel goedkoop. Maar denk jij dat je met 4 spelers als Adje in de basis een wedstrijd of 7 gaat winnen? Daar ligt dus mijn probleem. 1 of 2 is oke maar meer dan dat zonder goede sterke ervaren spelers er omheen lijkt me lastig. Adje heeft weleens aangegeven veel te hebben aan een speler als Makrini omdat die hem dan stuurt. Dat zei ozturk ook over Bakens toen. Dit zegt wel wat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 14, 2013, 16:20:03
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

Hou toch eens op met dat negatief gelul!

Je moet realistisch denken! En geloof me dat doen Van den Belt en Smid!
Vorig jaar hebben ze wel bewezen met weinig budget een verassend team neer te zetten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 16:21:09
Citaat van: Yellow Army op mei 14, 2013, 16:07:17
Adje heeft 15.000 euro gekost voor 1 jaar. Het kan dus zekers goedkoper zijn.
Dit een uitzondering,dit kom je 1x in de 10 jaar tegen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 16:24:35
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2013, 16:20:03
Hou toch eens op met dat negatief gelul!

Je moet realistisch denken! En geloof me dat doen Van den Belt en Smid!
Vorig jaar hebben ze wel bewezen met weinig budget een verassend team neer te zetten!
Zeg mislukte pizzabakker,jij zegt me niet wat ik wel en niet mag zeggen of hoe ik moet denken.. doe ik ook niet bij jouw..
Ik heb mijn mening en jij hebt je mening en we hoeven het gelukkig niet met elkaar eens te zijn..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 14, 2013, 16:43:50
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:21:09
Dit een uitzondering,dit kom je 1x in de 10 jaar tegen..

Inderdaad, Adje is een schot in de roos geweest.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 14, 2013, 16:48:17
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

Wacht gewoon af, heb alle vertrouwen in vd Belt en consorten. Hebben afgelopen jaren met beperkte middelen een goed team op de been gebracht. Heb er nu ook weer vertrouwen in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurlegend op mei 14, 2013, 16:48:27
Zeker een jongen als Makrini moet je nu toch als eerste een knap contract aanbieden, gaat altijd voorop in de strijd en verzaakt nooit !!Ik weet niet of jullie wel eens gaan kijken bij 2e elftallen maar dat stelt over het algemeen niet zo heel veel voor hoor. Zijn voornamelijk elftallen om jongens die buiten de boot vallen , of jongens die terug komen van een blessure de kans te geven om toch te voetballen. Als je denkt 11 Adjes op te pikken wens ik je veel succes. Daarnaast is het zoals hierboven al terecht word opgemerkt vaak zo dat die jongens totaal geen binding met de club hebben en het ze werkelijk een worst zal wezen of we erin blijven ja of nee. Zet nou gewoon een geraamte neer van eigen jongens, vul dat aan met een paar gerichte transfervrije jongens en huur maximaal 4 spelers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 14, 2013, 16:57:27
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Delamere op mei 14, 2013, 17:05:13
Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 16:57:27
It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)

Zo is het precies V.A.B.
Heeft niks met rancune of macht te maken, maar maakt deel uit van het onderhandelingsspel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 17:26:27
Citaat van: Bernardo op mei 14, 2013, 16:48:17
Wacht gewoon af
Zit niks anders op..

Ik stel een paar vragen(met mijn antwoorden) ,waar zit de waarde van een betaald voetbal club? Op het veld,en wat heeft Cambuur op het veld staan? Weinig tot niks op het moment. Heb opgezocht wat de transferwaarde van de selectie van afgelopen seizoen(12/13) en daar stonden we in de middenmoot..
En nu willen de heren een karrevracht spelers huren met het excuus dat er weinig tot geen eredivisie waardige spelers beschikbaar zijn, wat niet het geval is.. En er wordt gedacht dat spelers huren goedkoper is.. :_schater

1e elftal zonder transferwaarde,geen 2e/beloften elftal(zelfs Almere heeft een 2e),geen eigen jeugd... Maar wel eredivisie voetbal.. Dat is bestaan op een luchtballon!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 17:28:43
Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 16:57:27
It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Delamere op mei 14, 2013, 17:40:38
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..
Pfff :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 17:46:11
Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 17:40:38
Pfff :R
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op mei 14, 2013, 17:49:14
Neem ook in gedachten dat als je een mooi contract geeft aan speler zoals El makrini of anderen dat je misschien volgend jaar weer in de Jupiler Leugue zit met veelte dure spelers.

Ik zie El makrini toch het liefst bij Cambuur blijven. Deze jonge is het belangerijkste geweest het hele seizoen. Droste kan proberen zijn oude niveau op te halen. Bakens is een beer en blijft een beer. En Bijker.. dat zal de nieuwe Willems zijn :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 14, 2013, 17:51:30
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..

We moeten gewoon afwachten. Vd Belt heeft tot nu toe aangetoond dat hij geen gekke dingen doet. Waarom jij nu ineens zo wantrouwend bent jegens hem, moet jij weten, maar snap ik niets van. Als er iemand krediet verdient voor het succes van dit seizoen is het wel Vd Belt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: rody rules op mei 14, 2013, 17:55:44
eens.. maar we hebben nog zeker wel een nieuwe leider/type rose nodig om het jonge team te trekken..maar daar zullen ze ook wel naar op zoek zijn. makrini gaat wel voorop in de strijd en is heel belangrijk voor het team, maar we hebben ook nog een echte 'grootheid' nodig, een speler met een staat van dienst
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 17:55:59
Citaat van: brambo3004 op mei 14, 2013, 17:51:30
Waarom jij nu ineens zo wantrouwend bent jegens hem
Ik hou niet van natrappende mensen en vooral niet van rancuneuze mensen die hebben vaak iets te verbergen.. Vooral als ze roepen dat Pama te veel geld uit gaf. Maar wie ging er over de cijfertjes...
Pama zal vast een hoop fout gedaan hebben, maar dat is het verleden,laat dat rusten..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 14, 2013, 17:58:30
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..

:? Uiteindelijk is er maar 1 doel en dat is met minimale middelen een maximale selectie samenstellen en die taak is aan vd Belt. Dat diverse huidige spelers een aanwinst zijn weet vd Belt maar dat weten de spelers ook. Heb gewoon geduld en laat Vd Belt zijn werk doen en oordeel niet obv de berichten uit de media, waarin vd Belt politiek correct blijft en hiermee de onderhandelingen niet in gevaar brengt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 18:11:28
Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 17:58:30
:? Uiteindelijk is er maar 1 doel en dat is met minimale middelen een maximale selectie samenstellen en die taak is aan vd Belt. Dat diverse huidige spelers een aanwinst zijn weet vd Belt maar dat weten de spelers ook. Heb gewoon geduld en laat Vd Belt zijn werk doen en oordeel niet obv de berichten uit de media, waarin vd Belt politiek correct blijft en hiermee de onderhandelingen niet in gevaar brengt...
Dan kan je toch nog steeds onderhandelingen gaan starten met de spelers waar je mee door wil en niet zeggen toen wilden ze niet tekenen nu wachten ze maar..en dan er bij zeggen dat je niet rancuneus bent.. En v/d Belt is politiek correct als het hem uit komt..

Maar wat ik al eerder zei,1e elftal zonder transferwaarde,geen 2e/beloften elftal(zelfs Almere heeft een 2e),geen eigen jeugd... Maar wel eredivisievoetbal, dat is bestaan op een luchtballon!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:18:02
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 15:47:36
Dat komt door je jaren lange ervaring als eredivisie trainer :_schater
jouw jarenlange ervaring in betaald voetbal zegt het tegenovergestelde?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:20:05
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
Je vindt het wel leuk om op de man te spelen of niet??? Volgens mij vindt je jezelf bijzonder geweldig? Hele dag met pik in de hand voor een spiegel zeker?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 18:22:07
Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:20:05

Hele dag met pik in de hand voor een spiegel zeker?
Wil je jouw bezigheden niet bij mij opdringen.. :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 18:23:02
Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:18:02
jouw jarenlange ervaring in betaald voetbal zegt het tegenovergestelde?
Ik zeg..laat het maar zien Hemmen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Delamere op mei 14, 2013, 18:29:21
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
Wat is nou eigenlijk je probleem? Dat ik het met het beleid van Van den Belt eens ben? Of dat ik het lef heb om het met jou oneens te zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 18:35:34
Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 18:29:21
Wat is nou eigenlijk je probleem? Dat ik het met het beleid van Van den Belt eens ben? Of dat ik het lef heb om het met jou oneens te zijn.
Ik heb geen problemen :D Jij mag het eens zijn met v/d Belt, dat ben je altijd ,als ik alles terug lees. En sinds wanneer moet je lef hebben om het niet eens met elkaar te zijn.. Mijn reactie was op die lekkere inhoudelijke reactie pfff :R van je.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Cor op mei 14, 2013, 18:40:55
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:24:35
Zeg mislukte pizzabakker,jij zegt me niet wat ik wel en niet mag zeggen of hoe ik moet denken.. doe ik ook niet bij jouw..
Ik heb mijn mening en jij hebt je mening en we hoeven het gelukkig niet met elkaar eens te zijn..

Maar dien naam kon soms beter betweter as grijskijker wese
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 18:42:36
Citaat van: Cor op mei 14, 2013, 18:40:55
Maar dien naam kon soms beter betweter as grijskijker wese
Ja en die van jouw kan beter Corrie zijn, want je zeikt als een wijf..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Delamere op mei 14, 2013, 18:51:59
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:35:34
Ik heb geen problemen :D Jij mag het eens zijn met v/d Belt, dat ben je altijd ,als ik alles terug lees. En sinds wanneer moet je lef hebben om het niet eens met elkaar te zijn.. Mijn reactie was op die lekkere inhoudelijke reactie pfff :R van je.
Ik heb ook maar even wat dingen van jou teruggelezen en het moet gezegd, die getuigen allemaal van grote inhoud, diepgang, humor, visie, voetbalverstand, fatsoen, enz.,enz.
Opmerkelijk dat zoveel kwaliteiten allemaal in 1 persoon verenigd kunnen zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 18:53:12
Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 18:51:59
Ik heb ook maar even wat dingen van jou teruggelezen en het moet gezegd, die getuigen allemaal van grote inhoud, diepgang, humor, visie, voetbalverstand, fatsoen, enz.,enz.
Opmerkelijk dat zoveel kwaliteiten allemaal in 1 persoon verenigd kunnen zijn.
Je hebt echt de verkeerde voor je :_schater,ik heb namelijk geen kwaliteiten :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 14, 2013, 18:55:58
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:53:12
Je hebt echt de verkeerde voor je :_schater,ik heb namelijk geen kwaliteiten :_schater

ja je hebt 1 kwaliteit: je maakt je makkelijk geliefd hier :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 18:59:40
Mooi dames, is het nu even afgelopen met het gezeik op elkaar? We missen Arts zeker? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:12:46
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..

:rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:14:48
Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:20:05
Hele dag met pik in de hand voor een spiegel zeker?

Dan staat die spiegel naast zijn pc, want hij reageert werkelijk de héle dag overal op :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Cor op mei 14, 2013, 19:15:00
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 18:59:40
Mooi dames, is het nu even afgelopen met het gezeik op elkaar? We missen Arts zeker? :devil

Vlgs mij is GK Arts, zelfde humor en voetbalvisie Dokkie. En nu ga ik weer terug naar de leesstand, ben blij dat Cambuur een goed beleid voert en niet hoeft te luisteren naar advies van mannen als GK. O ja GK, ik sta hier gewoon met mijn echte naam  |:) Niet nodig om hier in de anonimiteit te posten  :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:16:40
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 18:59:40
Mooi dames, is het nu even afgelopen met het gezeik op elkaar? We missen Arts zeker? :devil

Kijk maar uit Dokkie, want hij komt met rasse schreden dichterbij jou aantal forumposts :koffie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 19:22:00
Citaat van: Cor op mei 14, 2013, 19:15:00
Vlgs mij is GK Arts, zelfde humor en voetbalvisie Dokkie. En nu ga ik weer terug naar de leesstand, ben blij dat Cambuur een goed beleid voert en niet hoeft te luisteren naar advies van mannen als GK. O ja GK, ik sta hier gewoon met mijn echte naam  |:) Niet nodig om hier in de anonimiteit te posten  :thumbsup
Ach dat valt wel wat mee... Vind het op zich wel iets hebben dat er eens wat anders geroepen wordt, alleen het op de man spelen hoeft niet..

Oh ja? Jij heette toch M. en M. heet Cor? :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 14, 2013, 19:22:38
Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 16:57:27
It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)


Amen, dit doet VD Belt prima. Tuurlijk zijn wij die jongens dankbaar voor hun prestatie het afgelopen jaar, maar daarvoor werden ze ook gewoon betaald!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 19:22:50
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:16:40
Kijk maar uit Dokkie, want hij komt met rasse schreden dichterbij jou aantal forumposts :koffie
Ghehe, dat interesseert me nu helemaal geen zak. Als ik dat niet had gewild was de prullenbak dichtbij en had ik nog meer onzin hier neergezet. Ben momenteel vooral in leesstand.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 14, 2013, 19:25:57
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..

Huh? Begrijp ik je nu verkeerd? Vind je dat VD Belt gelijk actie moet ondernemen en daardoor (waarschijnlijk) meer moet betalen? De consequentie is dat er minder geld beschikbaar is voor noodzakelijke versterkingen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 14, 2013, 19:29:32
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:55:59
Ik hou niet van natrappende mensen en vooral niet van rancuneuze mensen die hebben vaak iets te verbergen.. Vooral als ze roepen dat Pama te veel geld uit gaf. Maar wie ging er over de cijfertjes...
Pama zal vast een hoop fout gedaan hebben, maar dat is het verleden,laat dat rusten..

Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 14, 2013, 19:35:05
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 19:22:50
...Ben momenteel vooral in leesstand...

:_schater  .... Momenteel is vanavond? Lees voor de grap eens je onzin berichten van vandaag terug in het Tim Bakens topic.. :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 19:40:18
Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 19:29:32
Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond
Pama had het met Riedstra hoog in de bol zoals al 43000 keer geroepen is. Hij heeft de enorme fout gemaakt om niks op papier te laten zetten wat de garantstelling betrof.
En veel mensen zijn ook alweer vergeten dat ook Pama direct een sanering heeft ingezet. Begon al met het schrappen van de premies, er kwamen geen dure spelers meer binnen -de spelers die al kwamen hadden al getekend voordat Riedstra overleed-. Omdat sinds dit seizoen er echt geen dure jongens meer rondlopen zul je binnenkort pas echt resultaten zien van de sanering.

Ik hoop natuurlijk dat er met minimale middelen een Eredivisiewaardige selectie neer kan worden gezet, mocht dit niet lukken is dat jammer. Liever degraderen met een gezonde huishouding dan een jaar langer in de Eredivisie met enorme tekorten en weer de gang richting Categorie 1. Je kunt dan gezond en met een acceptabel team weer een poging wagen om te promoveren.

Qua inkomsten valt er niet heel veel meer te verdienen in dit stadion, dus hoop ik ook op een enorme vaart in de nieuwbouw van het stadion.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 19:41:08
Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 19:35:05
:_schater  .... Momenteel is vanavond? Lees voor de grap eens je onzin berichten van vandaag terug in het Tim Bakens topic.. :rodekaart
Nee hoor, die hoef ik niet terug te lezen. Heb ze immers zelf getikt :devil
Overigens zei ik Vooral, dat betekent niet dat je van mijn onzin af bent :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 19:42:49
Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 19:29:32
Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 14, 2013, 19:45:55
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 19:42:49
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..

Dat was ondertussen wel duidelijk :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:48:55
Iemand op voetbalzone heeft wat namen op een rijtje gezet:

Van Ajax:

- Lukoki
- Legeon
- Dijks
- Andersen
- De Sa
- Boccara
- Klaassen
- Koppers
- Sporkslede

Van Psv:

- Ritzmaier
- Van Ooijen
- Maria

Van Feyenoord:

- Te Vrede
- Steenvoorden
- Manu
- Achahbar
- Ramsteijn

Van FC Twente:

- Born
- Röseler
- Gyasi
- Eghan
- Joshua John
- Promes
- Zschusschen


Ik ken van de meesten alleen maar de naam. Zit er wat bij?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 19:51:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:48:55
Iemand op voetbalzone heeft wat namen op een rijtje gezet:

Van Ajax:

- Lukoki
- Legeon
- Dijks
- Andersen
- De Sa
- Boccara
- Klaassen
- Koppers
- Sporkslede

Van Psv:

- Ritzmaier
- Van Ooijen
- Maria

Van Feyenoord:

- Te Vrede
- Steenvoorden
- Manu
- Achahbar
- Ramsteijn

Van FC Twente:

- Born
- Röseler
- Gyasi
- Eghan
- Joshua John
- Promes
- Zschusschen


Ik ken van de meesten alleen maar de naam. Zit er wat bij?
Zeker wel, maar wanneer kan je ze krijgen, veel van deze gasten willen eerst voor hun kans bij hun club gaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 14, 2013, 20:12:47
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 19:42:49
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..

:O azijnpisserij
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 14, 2013, 20:17:26
Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 19:29:32
Uh pama ging toen nog gewoon over de cijfertjes en die had het hoog in zijn bol, vanaf het moment dat vd Belt bij ons aan de slag is worden er jaarlijks stappen gemaakt naar de categorie waar we heen willen namelijk financieel gezond
_O_

Als je bij een nieuwe werkgever bent aangenomen., kijk je eerst ook de kast uit de boom. Later weet je beter hoe de vork in de steel zit, wie te vertrouwen zijn en wie het achter de ellebogen heeft zitten.  Ofwel lul niet zo dom over van de belt. Die man verdient een standbeeld wat die gepresteerd heeft met deze financiële middelen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 20:21:10
Citaat van: Destroyer op mei 14, 2013, 20:17:26
kijk je eerst ook de kast uit de boom.

Au! :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:27:29
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 19:42:49
Was v/d belt niet onder Pama 2 jaar financieel directeur? En natuurlijk heeft v/d Belt ook hele goede dingen gedaan maar een aantal dingen vallen me vies tegen..
Ehm even bij de weg... Wat heeft vd Belt in jouw ogen verkeerd gedaan? Ben ik ook wel benieuwd naar ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 14, 2013, 20:31:05
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 20:21:10
Au! :_schater
:_schater klote swype! Scherp hoor  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurlegend op mei 14, 2013, 20:31:32
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 14, 2013, 19:48:55


Van Ajax:

- Dijks
- Andersen

Van Psv:

- Van Ooijen

Van Feyenoord:

- Achahbar

Van FC Twente:
- Born
- Gyasi
- Promes



Zit er wat bij?

De rest kun je mijn inziens rustig doorstrepen.... Vind vooral dat Promes zich dit seizoen prima heeft ontwikkeld.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:33:00
Promes kun je waarschijnlijk ook wel doorstrepen, die gaat terug naar Twente en naar wat ik begrepen heb krijgt hij een kans.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 14, 2013, 20:34:18
Ik vond het hier de laatste dagen erg gezellig, maar nu gaat het me te ver. Wat een vervelende sfeer. Je mag hier blijkbaar je mening niet geven, want dan komt er gezeik. Nou daar heb ik maling aan. Van der Belt is een zegen voor deze club. Iedere beleidsbepaler heeft wel een eigenschap waar iemand het niet mee eens is, maar hij heeft samen met Ype Smid deze club van de ondergang gered! Pama heeft een poging gewaagd, no hard feelings naar hem toe, maar hij heeft hier ook een dikke partij stront achtergelaten. We ruimen daar nog steeds een hele boel van op!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurlegend op mei 14, 2013, 20:34:31
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:33:00
Promes kun je waarschijnlijk ook wel doorstrepen, die gaat terug naar Twente en naar wat ik begrepen heb krijgt hij een kans.

Klopt, en terecht!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 14, 2013, 20:45:32
Ik denk overigens dat je ook naar Nederlanders moet kijken die in het buitenland spelen en eventueel terug willen keren. Heeft iemand daar lijstjes van?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 20:45:53
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 12:40:31
Maar deze heren willen geen degradatie voetbal spelen.. Propper had Zwolle al afgewezen..
betekent dat wij dan niet mogen informeren .Tiga kent hem goed
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 20:48:20
Citaat van: MP4L op mei 14, 2013, 15:38:21
Rodney sneijder is ook transfervrij... Maar denk niet dat we die kunnen krijgen :P
leuk voor erbij ,maar echte meerwaarde?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 14, 2013, 20:48:54
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 20:48:20
leuk voor erbij ,maar echte meerwaarde?

Hahaha
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 20:52:27
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
haha het gaat grijskijker niet naar de zin .Het is mij 2 jaar niet naar de zin gegaan met arts .Nu heb ik alle vertouwen in dit bestuur en td .ze hebben gewoon afgesproken nu eerst alles op een rijtje te zetten .Vanaf vlgnd week worden contracten verlengd
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Unknown op mei 14, 2013, 20:52:49
Wat een hoop reacties zeg in dat nieuwsbericht op voetbalzone.
Leuk om te zien dat iedereen zo met ons mee denkt daar  :zweep
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 20:54:56
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:42:36
Ja en die van jouw kan beter Corrie zijn, want je zeikt als een wijf..
nou nou grijskijker jij gedraagd je hier alsof alleen jouw mening belangerijk is
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:55:39
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 20:54:56
nou nou grijskijker jij gedraagd je hier alsof alleen jouw mening belangerijk is
Sunderland.. Het is nu net weer wat gesust.. Doe ff niet vriend ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 20:57:48
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:27:29
Ehm even bij de weg... Wat heeft vd Belt in jouw ogen verkeerd gedaan? Ben ik ook wel benieuwd naar ;)
Het onnodige (late)natrappen richting Pama/Riedstra.Zelf 2 jaar onder Pama werken en niks ondernemen en achteraf wel naar buiten trede. Zeggen niet rancuneus te zijn, maar omdat spelers 3 weken terug niet tekenden nu maar moeten wachten, dat is een rancuneuze actie.. En ik snap dat er een paar spelers(3 a 4) gehuurd moeten worden, maar de rst is echt wel te vinden,Zwolle heeft het ook zo gedaan.. De selectie heeft op dit moment geen financiële waarde op Bijker en v/d Laan na misschien en met een leger aan huurlingen wordt dat niet beter en voor de mensen die denken dat huren niks kost zitten er naast want je moet vaak het salaris betalen..

En dit is van de laatste 3 weken tot deze voorvallen had ik net als velen een hoge pet op van v/d Belt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 20:59:16
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 20:54:56
nou nou grijskijker jij gedraagd je hier alsof alleen jouw mening belangerijk is
Net zo belangrijk als die van u :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:01:04
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 20:55:39
Sunderland.. Het is nu net weer wat gesust.. Doe ff niet vriend ;)
oke
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:04:50
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 20:59:16
Net zo belangrijk als die van u :proost
het enige waar ik steeds pissig om werd is dat velen hier lange tijd niet wouden zien dat arts wegmoest .En daar ging ik steeds op in .Nu is er rust bij mij behalve als er weer iemand met een middelmatige eerste div speler op de proppen komt
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:08:47
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:04:50
het enige waar ik steeds pissig om werd is dat velen hier lange tijd niet wouden zien dat arts wegmoest .En daar ging ik steeds op in .Nu is er rust bij mij behalve als er weer iemand met een middelmatige eerste div speler op de proppen komt
Wat vind je middelmatige eerste divisie spelers?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:11:55
in het begin kwamen hier namen voorbij van jongens die toevallig tegen ons goed hadden gespeeld .Hutten bijv .leuke speler mooi voor exelcior
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:13:42
zou van hyfte hier wel graag zien .Hij heeft nog een contract maar wij weten niet wat in dat contract staat .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:14:01
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 20:57:48
Het onnodige (late)natrappen richting Pama/Riedstra.Zelf 2 jaar onder Pama werken en niks ondernemen en achteraf wel naar buiten trede. Zeggen niet rancuneus te zijn, maar omdat spelers 3 weken terug niet tekenden nu maar moeten wachten, dat is een rancuneuze actie.. En ik snap dat er een paar spelers(3 a 4) gehuurd moeten worden, maar de rst is echt wel te vinden,Zwolle heeft het ook zo gedaan.. De selectie heeft op dit moment geen financiële waarde op Bijker en v/d Laan na misschien en met een leger aan huurlingen wordt dat niet beter en voor de mensen die denken dat huren niks kost zitten er naast want je moet vaak het salaris betalen..

En dit is van de laatste 3 weken tot deze voorvallen had ik net als velen een hoge pet op van v/d Belt..
Dat natrappen was van Smid, dat wil ik Gerald niet aanrekenen. Overigens nergens voor nodig geweest, ook geen excuus mogelijk. Als je de boel wilt benoemen doe het dan als een heer en niet op deze manier.

Over het tekenen: Komt inderdaad wel heel bot over, maar er wordt op korte termijn toch weer met de betreffende spelers gesproken. Ik meende dat sunderland het over volgende week had. All part of the game, maar had misschien ook beter verwoord moeten worden.

Bijna de hele scoutingslijst moest de prullenbak weer in en dan heb je tijd nodig om weer een flink aantal haalbare en geschikte spelers bij elkaar te zoeken. Ben het zeker met je eens dat er niet teveel gehuurd moet worden, het blijft geld kosten en levert uiteindelijk niets op. Bijker en v.d. Laan zijn naast Barto en Dijkstra volgens mij ook de enige met doorlopende contracten -dus tot na komend seizoen-. Dus ja, daar mag zeker weer wat kapitaal komen te staan.

Ik zou trouwens ook alle opties gaan bekijken om weer een Beloftenelftal in het leven te roepen. Jongens als Broekhof hebben vorig seizoen nauwelijks gespeeld en als ze in moesten vallen zag je het gebrek aan wedstrijdritme. Plus dat jongens die terugkomen van een blessure ook weer dat wedstrijdritme op kunnen doen.
Ik meende dat het 2-2,5 ton op jaarbasis kostte, iemand die dat kan bevestigen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:14:43
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:13:42
zou van hyfte hier wel graag zien .Hij heeft nog een contract maar wij weten niet wat in dat contract staat .
Goede voetballer, maar volgens mij is er nog altijd het principe "er worden geen transfersommen betaald". M.a.w. daar is geen geld voor beschikbaar.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:15:17
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:11:55
in het begin kwamen hier namen voorbij van jongens die toevallig tegen ons goed hadden gespeeld .Hutten bijv .leuke speler mooi voor exelcior
Voor de breedte ook wel...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:19:35
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:14:43
Goede voetballer, maar volgens mij is er nog altijd het principe "er worden geen transfersommen betaald". M.a.w. daar is geen geld voor beschikbaar.
sommigen hebben in hun contract dat als er een betere club komt zij dan wegmogen voor een gelimiteerd bedrag .You know domi van dijk
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:21:00
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:14:01
Dat natrappen was van Smid, dat wil ik Gerald niet aanrekenen. Overigens nergens voor nodig geweest, ook geen excuus mogelijk. Als je de boel wilt benoemen doe het dan als een heer en niet op deze manier.

Over het tekenen: Komt inderdaad wel heel bot over, maar er wordt op korte termijn toch weer met de betreffende spelers gesproken. Ik meende dat sunderland het over volgende week had. All part of the game, maar had misschien ook beter verwoord moeten worden.

Bijna de hele scoutingslijst moest de prullenbak weer in en dan heb je tijd nodig om weer een flink aantal haalbare en geschikte spelers bij elkaar te zoeken. Ben het zeker met je eens dat er niet teveel gehuurd moet worden, het blijft geld kosten en levert uiteindelijk niets op. Bijker en v.d. Laan zijn naast Barto en Dijkstra volgens mij ook de enige met doorlopende contracten -dus tot na komend seizoen-. Dus ja, daar mag zeker weer wat kapitaal komen te staan.

Ik zou trouwens ook alle opties gaan bekijken om weer een Beloftenelftal in het leven te roepen. Jongens als Broekhof hebben vorig seizoen nauwelijks gespeeld en als ze in moesten vallen zag je het gebrek aan wedstrijdritme. Plus dat jongens die terugkomen van een blessure ook weer dat wedstrijdritme op kunnen doen.
Ik meende dat het 2-2,5 ton op jaarbasis kostte, iemand die dat kan bevestigen?
:thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:21:07
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:15:17
Voor de breedte ook wel...zie liever hemmen en benschop
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:23:06
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:21:07
Voor de breedte ook wel...zie liever hemmen en benschop
Die laatste schijnt veel te willen verdienen.. Hemmen en Barto dan maar :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:23:16
En ik zou ook Kramer proberen te halen .Zul je snel moeten handelen .Die jongen heeft alles .
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:25:51
Dit soort top jupiler spelers aanvullen met 3 erediv krachten .Kun je heel goed elftal neerzetten en kun je ook nog geld verdienen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:26:11
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:19:35
sommigen hebben in hun contract dat als er een betere club komt zij dan wegmogen voor een gelimiteerd bedrag .You know domi van dijk
Gelimiteerd is nog steeds een transfersom, dan zou het echt een appel en een ei moeten zijn.. Of hoe noemden :R en :D het ook alweer? Een buitenkansje toch?

Even serieuzer... Ik ben van mening dat Gerald daar heel strikt in is, tenminste zo komt hij op me over. Of er moet een potje van het spelersfonds zijn, waaruit wat geput kan worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:28:29
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:23:06
Die laatste schijnt veel te willen verdienen.. Hemmen en Barto dan maar :D
Er moet wel een snelle counterspits bij
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:30:07
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:23:16
En ik zou ook Kramer proberen te halen .Zul je snel moeten handelen .Die jongen heeft alles .
Zei al nee tegen NEC en NAC hij wacht op wat beters volgens vi radio.. Dus die zie ik niet zo snel deze kan op komen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 14, 2013, 21:31:16
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:30:07
Zei al nee tegen NEC en NAC hij wacht op wat beters volgens vi radio.. Dus die zie ik niet zo snel deze kan op komen..
dkv :R
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:31:21
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:28:29
Er moet wel een snelle counterspits bij
Of hele rappe buitens.. Spits in zakken en de buiten er overheen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:32:15
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:31:16
dkv :R
Hij zei wat beters :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:32:51
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:31:21
Of hele rappe buitens.. Spits in zakken en de buiten er overheen..
Dan zou het mooi zijn als je Adje kunt houden... En voor de humoristen onder ons

:0=HIWAT Sneller dan zijn schaduw :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:34:29
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:32:51
Dan zou het mooi zijn als je Adje kunt houden...


Is hij transfervrij? Hij had een contract tot juli 2013.. weet of Vitesse verlengt heeft.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:38:45
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:34:29
Is hij transfervrij? Hij had een contract tot juli 2013.. weet of Vitesse verlengt heeft.
Tja ik weet niet of de optie voor een bepaalde datum gelicht moet zijn en heb er verder ook niks over gelezen... Dus ik heb hoop dat die (nog) niet gelicht is en hij volgend seizoen bij ons blijft te bewonderen.
Ik heb goede hoop, want Vitesse schijnt meer van de huurjongens van Chelsea te houden :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 14, 2013, 21:40:29
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:38:45
Tja ik weet niet of de optie voor een bepaalde datum gelicht moet zijn en heb er verder ook niks over gelezen... Dus ik heb hoop dat die (nog) niet gelicht is en hij volgend seizoen bij ons blijft te bewonderen.
Ik heb goede hoop, want Vitesse schijnt meer van de huurjongens van Chelsea te houden :devil
Zou mooi zijn dat hij transfervrij is, gelijk 4 jaar vastleggen en niet transfervrij weer een jaar huren...bij Vitesse krijgt hij geen kans.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:44:24
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:40:29
Zou mooi zijn dat hij transfervrij is, gelijk 4 jaar vastleggen en niet transfervrij weer een jaar huren...bij Vitesse krijgt hij geen kans.
Let wel, ik ben er niet zeker van dus zal even rondneuzen of ik meer kan vinden...
Mocht hij idd transfervrij zijn moet je hem zeker voor langere tijd vastleggen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op mei 14, 2013, 21:52:36
Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:44:24
Let wel, ik ben er niet zeker van dus zal even rondneuzen of ik meer kan vinden...
Mocht hij idd transfervrij zijn moet je hem zeker voor langere tijd vastleggen..

"Tighadouini heeft in Arnhem nog en contract tot 2014"
:thumbsup

Ik zeg indien mogelijk: Nog een jaar huren en dan na de winterstop gelijk voor 2/3 jaar vastleggen  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 14, 2013, 21:56:41
Is het eventueel een optie om een speler uit het buitenland te halen of dit voor Cambuur helemaal niet mogelijk? Huren uit buitenland? Heeft zwolle ook gedaan toch?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:57:46
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 14, 2013, 21:56:41
Is het eventueel een optie om een speler uit het buitenland te halen of dit voor Cambuur helemaal niet mogelijk? Huren uit buitenland? Heeft zwolle ook gedaan toch?
Hangt er ook vanaf wat er "in de aanbieding" is.

@michello, bedankt. Heb ik me dus vergist.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op mei 14, 2013, 22:09:40
Wat interessant is, zijn (ervaren)" Nederlandse spelers" in het buitenland die weer terug willen keren.  Alá Tim Bakens vorig seizoen.  Heb alleen geen flauw idee of er in die vijver wat te halen valt. 

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 14, 2013, 22:22:30
Zou kijken of je Henk Bos van Groningen aan kunt trekken. Kleine manneke en bloed snel. Ideaal voor als je een keer op de counter moet spelen. Ook een jongen die als linker of rechterspits kan spelen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: cambuurlegend op mei 14, 2013, 23:14:42
Citaat van: Big Man op mei 14, 2013, 22:22:30
Zou kijken of je Henk Bos van Groningen aan kunt trekken. Kleine manneke en bloed snel. Ideaal voor als je een keer op de counter moet spelen. Ook een jongen die als linker of rechterspits kan spelen.

Aldus de vader van Henk Bos....... :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Treb op mei 14, 2013, 23:55:17
Leuk heh, dat speculeren. Ik ben alleen bang dat we wat te hoog van de toren blazen..

We zijn een goede jupiler-league club die 'per ongeluk' is gepromoveerd. Als we er volgend seizoen in blijven is het echt een godswonder. Dat is geen pessimisme maar realisme.

Veel spelers zullen Cambuur zien als laatste optie om in de Eredivisie te spelen.
Sowieso nu al degradatie kandidaat nummero uno.
Tuurlijk, we hebben dingen voor.. zoals achterban, ambiance, elke thuis wedstrijd uitverkocht, dit dat. Maar zodra iemand €100,- meer kan verdienen bij RKC gaat zo'n speler naar RKC.

Verder, Leeuwarden.. ver weg, niks aan, doods weet ik veel. Het is niet zo, maar zo zal er over gedacht worden. 3 uur rijden van Amsterdam toch? Zijn allemaal belangrijke aspecten voor een speler om voor Cambuur te kiezen of niet.

Ik heb vertrouwen in de technische staf en vd Belt dat er ook volgend seizoen een representatief elftal op het veld loopt, maar we zullen ieder punt moeten koesteren en vooral thuis bij elkaar moeten sprokkelen.

/azijnmodus uit.  :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 15, 2013, 00:06:14
Als we dan toch aan het speculeren dan maar met SCC de beurs op!
Realisme heeft in de post-Pama/Menzo periode ook geleid tot optimisme, dus kan wat mij betreft prima samengaan. Een realistisch aankoop- en huur beleid, met een flinke dosis opportunisme van zowel ploeg als supporters dan kunnen we best voor een leuke verrassing zorgen! Wel spelers halen die voór de club door vuur willen, niet zoals bij QPR na degradatie lachend het veld af. STRIJD  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Ronald op mei 15, 2013, 00:17:38
Citaat van: michello op mei 14, 2013, 22:09:40
Wat interessant is, zijn (ervaren)" Nederlandse spelers" in het buitenland die weer terug willen keren.  Alá Tim Bakens vorig seizoen.  Heb alleen geen flauw idee of er in die vijver wat te halen valt.

Wat denk je eventueel van Michael dingsdag, ligt er uit bij fc sion en is een ervaren verdediger. Misschien staat hij open voor een terugkeer in Nederland. Ja ik weet het, het is een ex dkv'er, maar dat waren Sandor, Ozan, Mark de Leeuwarder ook en zo hebben we wel vaker oud dkv'ers gehad in Leeuwarden
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 15, 2013, 01:27:25
Citaat van: Ronald op mei 15, 2013, 00:17:38
Wat denk je eventueel van Michael dingsdag, ligt er uit bij fc sion en is een ervaren verdediger. Misschien staat hij open voor een terugkeer in Nederland. Ja ik weet het, het is een ex dkv'er, maar dat waren Sandor, Ozan, Mark de Leeuwarder ook en zo hebben we wel vaker oud dkv'ers gehad in Leeuwarden

Lijkt me geen goed plan, bakte er bij de boeren ook al weinig van, maar hij kent de weg (op de weaze) al wel.

Van horen zeggen uiteraard :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op mei 15, 2013, 07:42:22
Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:23:16
En ik zou ook Kramer proberen te halen .Zul je snel moeten handelen .Die jongen heeft alles .

Geen uitstraling en geen winnaarsmentaliteit!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op mei 15, 2013, 07:48:37
Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:11:28
En v/d Belt is politiek correct als het hem uit komt..

Dat ben ik niet met je eens. En je geeft hem in de discussie wel de schuld van natrappen richting Pama, maar dat was Ype Smid die dat deed in de VI.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: richard op mei 15, 2013, 07:54:07
Citaat van: Galdiano op mei 14, 2013, 16:20:03
Hou toch eens op met dat negatief gelul!

Je moet realistisch denken! En geloof me dat doen Van den Belt en Smid!
Vorig jaar hebben ze wel bewezen met weinig budget een verassend team neer te zetten!

Dan moet je ook nog een trainer hebben die er wat verrassend meedoet en die hadden we niet tot 8 wedstrijden voor het einde!! Alles staat met een goede technische staf en als die durft in te grijpen en beslissingen te nemen komen we een heel eind komend seizoen om in de Eredivisie te blijven, met die spelers komt het wel goed alle vertrouwen in Dwight en Henk. Maar vind ook dat er met de huidige jongens die aflopende contracten hebben snel gesproken moet worden!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2013, 09:17:23
Voorlopig geen Adje.. Hij krijgt een kans bij Vitesse.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/huurlingen-krijgen-nieuwe-kans-bij-vitesse
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 15, 2013, 09:18:51
Citaat van: clint op mei 15, 2013, 07:48:37
Dat ben ik niet met je eens. En je geeft hem in de discussie wel de schuld van natrappen richting Pama, maar dat was Ype Smid die dat deed in de VI.
Ik dacht dat v/d Belt dit had gezegd, maar dan neem ik die woorden terug.. sorry!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op mei 15, 2013, 09:40:26
Wat vinden jullie eigenlijk van Lukoki van Ajax?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op mei 15, 2013, 09:41:02
Grijskijker je hebt het zo druk op dit Forum dat je sommige verhalen eerst eens goed moet lezen voor dat je reageert. Respecteer je mening maar het lijkt net of heb je de hele dag niks anders te doen. :proost
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2013, 09:46:58
Citaat van: grijskijker op mei 15, 2013, 09:17:23
Voorlopig geen Adje.. Hij krijgt een kans bij Vitesse


Jeugdige spelers worden altijd eerst getest in de voorbereiding. Dit soort spelers komen vaak op het allerlaatste moment naar cambuur. Ga er ook maar vanuit dat dit soort spelers pas begin van competitie er zijn. Adje kwam geloof ik ook zeer laat bij de selectie.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Clint op mei 15, 2013, 09:54:36
Met al dat geld daar kan ik mij voorstellen dat ze liever voor een 'dure' jongen gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: MP4L op mei 15, 2013, 09:56:20
Citaat van: Galdiano op mei 15, 2013, 09:46:58
Jeugdige spelers worden altijd eerst getest in de voorbereiding. Dit soort spelers komen vaak op het allerlaatste moment naar cambuur. Ga er ook maar vanuit dat dit soort spelers pas begin van competitie er zijn. Adje kwam geloof ik ook zeer laat bij de selectie.

Klopt, wij waren toen nog bezig met Youness Mokhtar. Deze ging toen naar Zwolle en toen hadden we maar een andere technische speler nodig. Adje wou verhuurt worden maar Menzo zei "Als wij jou gaan verhuren ga je naar Cambuur". Geloof dat dit ongeveer een week voor de deadline was.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sonnema op mei 15, 2013, 11:24:22
Hier onder een paar namen van nederlandse jongens die in het buitenland voetballen, wil niet zeggen dat ze gelijk haalbaar zijn maar misschien zit er wat tussen. Of kun je ze misschien huren.

Youssouf Hersi    Contract afgelopen
Joey Godee         contract tot?
Arjan Swinkels    Contract loopt af
Tom Daemen      Contract loopt af
Gregor van Dijk  Contract loopt af
Remco V/d Schaaf Contract ?
Paul Verhaegh      Contract?
Marc Otten         Contract loopt af? = oudspeler van NEC
Haris Medunjanin Contract ?
Marvin Zeegelaar Contract ? is oud speler van Ajax
Micheal Dingsdag Contract loopt af
Marcel de Jong Contract loopt af = oudspeler van PSV en Roda JC
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 15, 2013, 11:27:00
Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 18:51:59
humor, visie, voetbalverstand, fatsoen, enz.,enz.
Opmerkelijk dat zoveel kwaliteiten allemaal in 1 persoon verenigd kunnen zijn.

In alle bescheidenheid kan ik u melden, dat is mogelijk.  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Louw op mei 15, 2013, 11:56:29
Is Doke Schmidt niet wat?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2013, 12:27:28
Citaat van: Louw op mei 15, 2013, 11:56:29
Is Doke Schmidt niet wat?

Wat denk je zelf? Waar komt die vandaan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 15, 2013, 12:52:15
Citaat van: Louw op mei 15, 2013, 11:56:29
Is Doke Schmidt niet wat?

hou even op zeg
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 15, 2013, 12:53:26
Citaat van: Treb op mei 14, 2013, 23:55:17
Leuk heh, dat speculeren. Ik ben alleen bang dat we wat te hoog van de toren blazen..

We zijn een goede jupiler-league club die 'per ongeluk' is gepromoveerd. Als we er volgend seizoen in blijven is het echt een godswonder. Dat is geen pessimisme maar realisme.

Veel spelers zullen Cambuur zien als laatste optie om in de Eredivisie te spelen.
Sowieso nu al degradatie kandidaat nummero uno.
Tuurlijk, we hebben dingen voor.. zoals achterban, ambiance, elke thuis wedstrijd uitverkocht, dit dat. Maar zodra iemand €100,- meer kan verdienen bij RKC gaat zo'n speler naar RKC.

Verder, Leeuwarden.. ver weg, niks aan, doods weet ik veel. Het is niet zo, maar zo zal er over gedacht worden. 3 uur rijden van Amsterdam toch? Zijn allemaal belangrijke aspecten voor een speler om voor Cambuur te kiezen of niet.

Ik heb vertrouwen in de technische staf en vd Belt dat er ook volgend seizoen een representatief elftal op het veld loopt, maar we zullen ieder punt moeten koesteren en vooral thuis bij elkaar moeten sprokkelen.

/azijnmodus uit.  :devil

stel dat er nog een 1e div ploeg promoveerd
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: speculeter op mei 15, 2013, 13:40:11
Ik blijf vol vertrouwen.......
Ze zullen heus nog wel met verrassende namen komen.
We staan gewoon te boek als een geweldige volksclub.
En er zijn straks genoeg voetballers die voor ons willen
spelen.........elke wedstrijd volle bak.....gekkenhuis.
We hebben gewoon dikke promotie voor onze club
gemaakt de laatste maanden.
En daar ben ik trots op :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 15, 2013, 13:54:00
Wat mij betreft mogen ze wel met wat namen komen. Ik wil graag wat zoethoudertjes:-) Wel goede zoethouders overigens. Ik zag namelijk dat Heracles 8 proefspelers bij de selectie heeft gevoegd. Deze mogen zich allemaal bewijzen. Als je die namen ziet, dan vraag ik me af of wij niet teveel willen. Heracles haalt ook spelers van Ajax A1, AZ 2 en amateurclubs!  :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bas058 op mei 15, 2013, 14:00:39
Mitchell Pique en Danny Guijt lopen transfervrij de deur uit bij Willem II. Is het geen optie om beide of 1 van beide terug te halen? :D
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: vialli op mei 15, 2013, 14:08:49
Citaat van: Bas058 op mei 15, 2013, 14:00:39
Mitchell Pique en Danny Guijt lopen transfervrij de deur uit bij Willem II. Is het geen optie om beide of 1 van beide terug te halen? :D

NEE
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: keije op mei 15, 2013, 15:25:50
Messaoud van Az  laten we daar maar eens mee beginnen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: el haj op mei 15, 2013, 15:49:47
Citaat van: keije op mei 15, 2013, 15:25:50
Messaoud van Az  laten we daar maar eens mee beginnen

Zou direct de beste transfer (voor ons) van de periode zijn. Zie 'm hier heel graag komen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 15, 2013, 17:13:26
Citaat van: Louw op mei 15, 2013, 11:56:29
Is Doke Schmidt niet wat?

Louw is Louw Schmidt?

Of toevallig berichtje gelzen op Voetbalzone?

Talenten van DKV gaan maar lekker naar Emmen, die hoeven we niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Louw op mei 15, 2013, 17:30:36
Geen idee wie Louw Schmidt is :P
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: piene hassus op mei 15, 2013, 17:38:02
Guyt het bewezen ut nivo niet an te kennen inne eredivisie, dus die mutte we niet wille
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 15, 2013, 17:38:29
Komende 10 dgen zullen we weinig horen ;) vd Belt is op een welverdiende vakantie!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 15, 2013, 18:16:35
Citaat van: Galdiano op mei 15, 2013, 17:38:29
Komende 10 dgen zullen we weinig horen ;) vd Belt is op een welverdiende vakantie!

mwoaah.

Lees net dat alle huurlingen terug gaan naar eigen club. Keurntjes krijgt geen contract.
Hemmen wil kijken naar avontuur in buitenland en ook El Makrini lijkt weg te gaan.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 15, 2013, 18:20:56
Citaat van: cambuurlegend op mei 14, 2013, 23:14:42
Aldus de vader van Henk Bos....... :_schater

Ik heb veel familie maar die komen allemaal uit het Heitelân en Bos is toch echt een Groninger. Nee de reden dat ik zijn naam noem is dat hij dit seizoen al een aantal basisplaatsen bij Groningen heeft gehad en het niet slecht deed. Komt uit het Noorden (Stadskanaal volgens mij) dus zal ook wel bij een noordelijke club willen spelen. Bij Groningen gaat hij buiten de boot vallen omdat die al een wereld andere voorhoede spelers hebben met Dikkertje Dap voorop.

Richairo Zivkovic zou ook een leuke speler zijn maar die wel Groningen waarschijnlijk alleen maar verhuren. Jongen is pas 17 jaar en heeft zijn debuut ook al gemaakt. Krijgt volgens seizoen denk ik ook niet veel speeltijd.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: wiekie1969 op mei 15, 2013, 18:22:48
Een leegloop dreigt, hoop dat cambuur snel handelt met het aantrekken vd nieuwe spelers. Hewwe we centjes???
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCC-J op mei 15, 2013, 18:43:48
Citaat van: zeewolde op mei 15, 2013, 18:16:35
mwoaah.

Lees net dat alle huurlingen terug gaan naar eigen club. Keurntjes krijgt geen contract.
Hemmen wil kijken naar avontuur in buitenland en ook El Makrini lijkt weg te gaan.
Dacht dat hemmen als doel had eredivisie
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 15, 2013, 18:47:30
Makrini pakt toch veel te veel kaarten, en vraag me af of Hemmen de Eredivisie wel aan kan. Next.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: zeewolde op mei 15, 2013, 18:50:06
Citaat van: SCC-J op mei 15, 2013, 18:43:48
Dacht dat hemmen als doel had eerste divisie

ik denk dat je ere bedoelt ;) Dit is nieuws van Henk Albers de HAH reporter.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op mei 15, 2013, 18:50:32
Als ze niet willen blijven dan is het niet anders.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 15, 2013, 18:58:09
Ja, als Makrimi en Hemmen weg willen dan opent dat weer deuren naar andere spelers uit de eerste divisie. Er loopt genoeg talent rond! Ik denk dat zowel Hemmen als Makrimi goede contracten hebben en dat levert dus weer ruimte op voor nieuwe spelers!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Taurus op mei 15, 2013, 19:27:56
Update omtrent selectie, met bijgewerkt overzicht: (na onderhoud met Van den Belt) http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/22175/selectie-en-trainersstaf-cambuur-huidige-en-komende-seizoen/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/22175/selectie-en-trainersstaf-cambuur-huidige-en-komende-seizoen/)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: 666 op mei 15, 2013, 19:36:03
Citaat van: De Taurus op mei 15, 2013, 19:27:56
Update omtrent selectie, met bijgewerkt overzicht: (na onderhoud met Van den Belt) http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/22175/selectie-en-trainersstaf-cambuur-huidige-en-komende-seizoen/ (http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/22175/selectie-en-trainersstaf-cambuur-huidige-en-komende-seizoen/)

We houden niets over als je het overzicht bekijkt... Moet heel wat gebeuren.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op mei 15, 2013, 19:37:45
Nog genoeg tijd  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 15, 2013, 19:39:09
Waarom gaat Van der Beltbdan juist nu op vakantie! Doe dat dan in September!! Erg vervelend dit! Makrimi is wel goed hoor. Erg jammer dat hij gaat. Zal wel naar Zwolle gaan:-(
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: De Taurus op mei 15, 2013, 19:53:16
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 15, 2013, 19:39:09
Waarom gaat Van der Beltbdan juist nu op vakantie! Doe dat dan in September!! Erg vervelend dit! Makrimi is wel goed hoor. Erg jammer dat hij gaat. Zal wel naar Zwolle gaan:-(
Hij is nu in Harlingen hoor. En Vd Belt heeft een mobieltje,,,dat scheelt,, daarnaast nog anderen om hem heen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 15, 2013, 20:03:43
Komt allemaal goed. Zoals het al vijf jaar elke keer weer goed komt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 15, 2013, 20:56:25
Citaat van: gewoon een fan op mei 15, 2013, 18:50:32
Als ze niet willen blijven dan is het niet anders.

Begreep dat Hemmen wel graag wil blijven omdat Cambuur in de eredivisie gaat spelen. Er is ook belangstelling voor hem vanuit het buitenland waar hij een hoop geld kan verdienen, aanmerkelijk meer dan bij Cambuur. Zijn voorkeur gaat echter uit naar Cambuur maar als Cambuur er nog niet uit is of ze met hem verder willen is de aanbieding uit het buitenland te mooi om te laten lopen. Van der Belt wil volgens mij terecht eerst de nieuwe markt verkennen. Dan is kans is dan aanwezig dat Hemmen al elders heeft getekend. Jammer genoeg levert dat Cambuur niets op omdat hij transfervrij is.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 15, 2013, 22:54:46
 Feyenoord wil Achahbar na de zomer graag verhuren

15/05/2013 22:14

Feyenoord-spits Anass Achahbar mag uitkijken naar een nieuwe club, waar hij op huurbasis speeltijd moet opdoen. De speler van Oranje Onder-19 komt voor het volgende seizoen niet voor in de plannen van trainer Ronald Koeman.

Ook in de huidige jaargang mocht Achahbar worden verhuurd, maar daarvan zag hij zelf af. Na de winterstop leek hij even dicht bij een basisplaats op de positie van de geblesseerde rechtsbuiten Ruben Schaken, maar uiteindelijk verdween Achahbar weer naar de reservebank.

'Anass moet nu gaan spelen', zegt technisch directeur Martin van Geel in Voetbal International. 'We zullen hem uitleggen dat die stap voor zijn carrière het beste is en dat we openstaan voor clubs die hem die kans willen geven.'

Guyon Fernandez en Sekou Cissé zijn bezig aan hun laatste dagen bij Feyenoord. De aanvallers moeten ondanks een doorlopend contract vertrekken. Van Geel: 'We zijn bereid met elke partij te praten, maar er heeft zich nog geen club gemeld voor Sekou of Guyon.' (Martijn Krabbendam)

Ist wat? Ik heb hem nog nooit zien spelen iig.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 15, 2013, 23:01:43
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 15, 2013, 19:39:09
Waarom gaat Van der Beltbdan juist nu op vakantie! Doe dat dan in September!! Erg vervelend dit! Makrimi is wel goed hoor. Erg jammer dat hij gaat. Zal wel naar Zwolle gaan:-(

omdat in september het seizoen weer bezig is he,,,,,,,er zijn amper nog transfers op dit moment play off lopen nog dus over 2 weken zal er wel meer nieuws
komen heb geduld zou ik zo zeggen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: pvanbuijtene op mei 15, 2013, 23:02:54
Die jongen kan echt goed voetballen... mentaliteit is stukken minder. Geeft niet altijd 100% op trainingen en heeft daarom nooit veeo gespeeld. 
De enthousiasme van oa henk de jong kan wel goed op m werken misschien... zodra hij wekelijks speelt zal motivatie wel beter worden... zou een top'aankoop' zijn. Kan als spits en buitenspeler goed uit de voeten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DannySCC op mei 15, 2013, 23:52:26
Ik zeg proberen om achahbar en sneijder binnen te halen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: vialli op mei 16, 2013, 00:03:54
Citaat van: denistel op mei 15, 2013, 23:01:43
omdat in september het seizoen weer bezig is he,,,,,,,er zijn amper nog transfers op dit moment play off lopen nog dus over 2 weken zal er wel meer nieuws
komen heb geduld zou ik zo zeggen

Inderdaad laat die man even met rust, we binne  KAMPIOEN wudden we hevve een paar prachtige weken had en ik hef d'r alle vertrouwen in dat er straks weer un mooi elftal staat om die Eredivisie clubs even sien te laten wie Cambuur Leeuwadden is.
LAAT SE MAAR KOMME, WE LUSTEN SE RAUW!!!!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 16, 2013, 00:10:10
Laatste weken van de transferperiode zijn veel belangrijker. De markt moet eerst nog op gang komen want iedereen kijkt eerst nog even de kat uit de boom.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2013, 10:58:33
Zelfs ADO,dkv en Heracles gaan uit de vijver(topclubs) vissen waar wij ook uit moeten vissen,de spoeling word wel erg dun zo,maar we houden hoop...

Heb mijn lijstje transfervrije spelers maar weer bij gewerkt,als spelers al een club hebben hoor ik het graag..

Keepers:

Theo Zwarthoed 30 jaar
Richard Arends 22 jaar
Robbert te Loeke 24 jaar
Theo Timmermans 23 jaar                                       
Micky Van der Hart 18 jaar
Chiel Kramer 21 jaar

Verdedigers:                                                 

Giliano Wijnaldum 20 jaar
Guy Ramos 26 jaar
Tom Hiariej 24 jaar
Joey Brock 24 jaar                         
Joeri Schroyen 22 jaar
Ramon Leeuwin 25 jaar
Norichio Nieveld 24 jaar                                       
Jens Janse 26 jaar
Cees Toet 25 jaar

middenvelders:


Ali Messaoud 22 jaar
Kevin Wattamaleo 24 jaar
Hans Mulder 26 jaar
Tom Overtoom 22 jaar
Lars Lambooij 25 jaar
Niek Loohuis 27 jaar
Nourdin Boukhari 32 jaar
Rémy Amieux 26 jaar
Koen Daerden 31 jaar
Niels Vorthoren 25 jaar
Ramon Voorn 26 jaar
Rodney Sneijder 22 jaar

Aanvallers:

Leroy George 26 jaar
Charlison Benschop 23 jaar
Mikolaj Lebedynski 22 jaar
Daryl van Mieghem 23 jaar
Genaro Snijders 22 jaar
Shabir Isoufi 21 jaar
Jarchinio Antonia 22 jaar
Malcolm Esajas 26 jaar
Boy Deul 25 jaar
Mick van Buren 20 jaar
Nenad Sreckovic 25 jaar
Charlton Vicento 22 jaar

Huren:

Verdedigers:

Kaj Ramsteijn 23 jaar Feyenoord
Dico Koppers 21 jaar Ajax
Ruben Ligeon 21 jaar Ajax
Nils Röseler 21 jaar Fc Twente

Middenvelders:

Peter van OOijen 20 jaar PSV
Fabian Sporkslede 20 jaar Ajax
Ilan Boccara 20 jaar Ajax
Davy Klaassen 20 jaar Ajax
Shadrach Eghan 18 jaar Fc Twente

Aanvallers:

Anass Achahbar 19 jaar Feyenoord
Lesley de Sa 19 jaar Ajax
Jody Lukoki 20 jaar Ajax
Felitciano Zschusschen 18 jaar Fc Twente
Joshua John 24 jaar Fc Twente
Jerson Cabral 22 jaar Fc Twente
Edwin Gyasi 21 jaar Fc Twente
Mirco Born 18 jaar Fc Twente
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 16, 2013, 10:58:38
Ajax staat open voor verhuur Dijks aan Heerenveen

16/05/2013 10:41

Rodney Dijks speelt mogelijk komend seizoen voor SC Heerenveen. Ajax staat niet onwelwillend tegenover een verhuur van de twintigjarige verdediger.

SC Heerenveen heeft in Amsterdam geïnformeerd naar de mogelijkheid Dijks tijdelijk over te nemen. Ajax heeft nog geen besluit genomen over de toekomst van de verdediger, maar wijst een verhuur op voorhand niet af.

Door de terugkeer van de herstelde Nicolai Boilesen zijn de perspectieven voor Dijks op veel speeltijd mager. In Friesland kan de belofte waarschijnlijk wel die ruime ervaring in de Eredivisie opdoen.

Bron: vi.nl

Deze jongen had ik graag bij Cambuur zien spelen, maar helaas die ***** boeren zijn ons denk ik te snel af. Jammer dat van Basten daar nu zit, want die heeft korte lijntjes met Ajax...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 16, 2013, 11:28:11
Wij hebben toch een goede linksback. Dus dat lijkt me helemaal geen prioriteit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2013, 11:51:25
Citaat van: Bernardo op mei 16, 2013, 11:28:11
Wij hebben toch een goede linksback. Dus dat lijkt me helemaal geen prioriteit.
En als daar iets mee gebeurt? Blessure,vormcrisis of dat hij het niveau (nog) niet aan kan... En een beetje concurrentie kan geen kwaad lijkt mij.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 16, 2013, 13:01:16
Citaat van: grijskijker op mei 16, 2013, 11:51:25
En als daar iets mee gebeurt? Blessure,vormcrisis of dat hij het niveau (nog) niet aan kan... En een beetje concurrentie kan geen kwaad lijkt mij.

Daarnaast kan Dijks ook centraal spelen, dus je dek er nogal wat mee af, maar ja, misschien was deze jongen wel helemaal niet haalbaar.  :scc
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 16, 2013, 13:12:15
ik denk dat je de posities waar je een goeie hebt staan je daar niet nog 1 gaat halen die qua geld
nogal wat wil verdienen toch.
denk dat er 3 a 4 posities zijn waar we wat meer geld aan kunnen besteden en voor de rest
vooral teamspelers zien te halen die het een eer vinden om hier te komen spelen.maar das mijn mening,
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sampdoria op mei 16, 2013, 13:14:23
Rodney Dijks? Dan is Mitchell dus nog beschikbaar.  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2013, 13:18:01
Citaat van: denistel op mei 16, 2013, 13:12:15
ik denk dat je de posities waar je een goeie hebt staan je daar niet nog 1 gaat halen die qua geld
nogal wat wil verdienen toch.
denk dat er 3 a 4 posities zijn waar we wat meer geld aan kunnen besteden en voor de rest
vooral teamspelers zien te halen die het een eer vinden om hier te komen spelen.maar das mijn mening,
Daar heb je ook zeker gelijk in,voor de linksback heb je Bijker en voor daar achter kan je een transfervrije Joey Brock of Joeri Schroyen halen maar zeker geen speler waardoor Bijker op de bank beland..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Galdiano op mei 16, 2013, 13:32:31
Ik zeg nog steeds, Suk halen! Veel meer power dan Bakker!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 16, 2013, 13:37:53
Citaat van: Galdiano op mei 16, 2013, 13:32:31
Ik zeg nog steeds, Suk halen! Veel meer power dan Bakker!!
Heb je gelijk in.. Maar doordat Go Ahead nog geld krijgt is hij niet transfervrij en ondertussen traint hij daar ook weer..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:55:25
Theo Timmermans, Ramon Leeuwin Ali Messaoud, Peter van OOijen, Anass Achahbar  |:)
Vicento ook wel interessante optie, maar wel wat opvliegend karaktertje  :rodekaart
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 16, 2013, 22:57:13
Citaat van: SCCRulez op mei 16, 2013, 22:55:25
Theo Timmermans
:zucht
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 17, 2013, 01:09:25
Citaat van: grijskijker op mei 16, 2013, 13:37:53
Heb je gelijk in.. Maar doordat Go Ahead nog geld krijgt is hij niet transfervrij en ondertussen traint hij daar ook weer..

Suk is wel degelijk transfervrij. GAE mag dan nog geld van het failliete Beerschot krijgen, maar hebben geen bankgarantie. Dus naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze daar naar fluiten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 17, 2013, 01:11:01
Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2013, 01:09:25
Suk is wel degelijk transfervrij. GAE mag dan nog geld van het failliete Beerschot krijgen, maar hebben geen bankgarantie. Dus naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze daar naar fluiten.

Dat mannetje kunnen we anders goed gebruiken
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 17, 2013, 08:26:36
ik ben nu langzamerhand wel zeer benieuwd wanneer de eerste versterking bekend wordt...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 17, 2013, 08:42:03
de eerste 10 dagen niks
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 17, 2013, 08:43:16
Citaat van: Drumfather SCC op mei 16, 2013, 22:57:13
:zucht
wat is dat hier steeds met die timmermans .De meesten weten niet eens hoe hij keept .Niks bijzonders
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: sunderland op mei 17, 2013, 08:47:22
Citaat van: grijskijker op mei 16, 2013, 13:37:53
Heb je gelijk in.. Maar doordat Go Ahead nog geld krijgt is hij niet transfervrij en ondertussen traint hij daar ook weer..
maae egels hebben ook geen enkel recht .zo werkt het niet
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 09:22:38
Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2013, 01:09:25
Suk is wel degelijk transfervrij. GAE mag dan nog geld van het failliete Beerschot krijgen, maar hebben geen bankgarantie. Dus naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze daar naar fluiten.
Ik had het gelezen/gehoord op rtv oost en vi radio,dat het geen uitgemaakte zaak was en dat ze zelfs Overmars hebben in geschakeld om de transfer rechten terug te krijgen..

Maar zou mooi zijn als wij hem transfervrij op kunnen pikken...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 09:27:25
Citaat van: sunderland op mei 17, 2013, 08:43:16
wat is dat hier steeds met die timmermans .De meesten weten niet eens hoe hij keept .Niks bijzonders
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 17, 2013, 11:15:10
Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 09:27:25
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...

dus iemand die een bankzitten bij ons op de bank houdt is goed genoeg voor ons? Te Loeke lieten ze niet voor niks zo makkelijk lopen hoor....

Daarnaast zijn er veel mensen die achabar noemen, op basis waarvan?
Aantal keer in zien vallen en echt niks bijzonders, daarnaast een mannetje die het qua motivatie nogal lastig met zichzelf heeft, zo iemand hebben wij toch helemaal niet nodig hier?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 11:54:17
Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 11:15:10
dus iemand die een bankzitten bij ons op de bank houdt is goed genoeg voor ons? Te Loeke lieten ze niet voor niks zo makkelijk lopen hoor....

Gevalletje selectief lezen.. Te Loeke eiste een basis plek en een salaris wat Cambuur niet wou/kon betalen en op basis van die grote mond was het daaag Te Loeke

Even voor de duidelijkheid,ik zeg niet dat hij direct eerste keeper moet worden,maar misschien kan hij daar naar te groeien.

Toen hij nog bij Sneek keepte zat hij vaak thuis wedstrijd op de tribune..Wel mooi toch een "eigen"jongen bij de selectie..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 12:00:48
Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 11:15:10


Daarnaast zijn er veel mensen die achabar noemen, op basis waarvan?
Aantal keer in zien vallen en echt niks bijzonders, daarnaast een mannetje die het qua motivatie nogal lastig met zichzelf heeft, zo iemand hebben wij toch helemaal niet nodig hier?
Vaste keuze in jong oranje onder 19, zit vast bij  de A selectie van Feyenoord..

Hij speelde meer wedstrijden dan je aangegeven inval beurten, die invalbeurten krijgt hij ook op basis van prestatie.. En ik heb via Feyenoord tv redelijk wat wedstrijden van hem gezien en hij kan best wat.. en hij is net 19..

En als hij lastig zou zijn te motiveren of voor andere problemen zorgde, had Koeman hem allang naar Excelsior gestuurd..

Maar of hij bij Cambuur past weet alleen de TS :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 17, 2013, 12:50:42
Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 09:27:25
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...

foutloos zeker niet en voor de ere div denk ik dat ie te kort komt.wel een jongen uit eigen streek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 17, 2013, 12:52:19
Citaat van: Destroyer op mei 17, 2013, 08:26:36
ik ben nu langzamerhand wel zeer benieuwd wanneer de eerste versterking bekend wordt...

wees geduldig kerel ze legge niet voor het oprapen he
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 12:54:50
Dus als ik het goed begrijp willen de meesten hier, 2 a 3 eredivisie keepers met bij bijbehorend salaris.. Ipv 1 eredivisie keeper en 2 jonge keepers daarachter..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 12:56:40
Citaat van: denistel op mei 17, 2013, 12:52:19
wees geduldig kerel ze legge niet voor het oprapen he
Zijn er genoeg, maar er zal door de TS nog wel  bekeken moeten worden welke gasten hier passen en in het systeem passen wat de TS wil spelen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 17, 2013, 13:00:01
Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 12:56:40
Zijn er genoeg, maar er zal door de TS nog wel  bekeken moeten worden welke gasten hier passen en in het systeem passen wat de TS wil spelen..

dat bedoel ik dus oek he.kest wel snel een paar man binnen halen maar daar krijg je later misschien spijt van.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 17, 2013, 13:02:31
Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 12:00:48
Vaste keuze in jong oranje onder 19, zit vast bij  de A selectie van Feyenoord..

Hij speelde meer wedstrijden dan je aangegeven inval beurten, die invalbeurten krijgt hij ook op basis van prestatie.. En ik heb via Feyenoord tv redelijk wat wedstrijden van hem gezien en hij kan best wat.. en hij is net 19..


Dat hij daarbij zit zegt me niet zoveel, en dat hij dan aardig speelt is leuk maar dat is tegen jongens van eigen leeftijd en die treft ie niet in de eredivisie.
Daarnaast heeft ie voor Feyenoord nog nooit een goal in de competitie gemaakt en vind ik hem echt te klein voor een spits als je zoals wij komend seizoen soms ook wat meer vechtvoetbal moet spelen....
Indien hemmen niet blijft moet je gaan kijken of je ergens een type als Benson op de kop kan tikken, per jaar toch goed voor goaltje of 10 in de eredivisie en dat heb je nodig....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 13:04:43
Citaat van: denistel op mei 17, 2013, 13:00:01
wel snel een paar man binnen halen maar daar krijg je later misschien spijt van.
Inderdaad beter 2x doorlichten, dan achteraf spijt hebben..

En ik denk ook dat we anders gaan spelen in vergelijk met de eerste divisie.. Compacter met veel snelheid voor op..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 13:09:50
Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 13:02:31
Dat hij daarbij zit zegt me niet zoveel, en dat hij dan aardig speelt is leuk maar dat is tegen jongens van eigen leeftijd en die treft ie niet in de eredivisie.
Daarnaast heeft ie voor Feyenoord nog nooit een goal in de competitie gemaakt en vind ik hem echt te klein voor een spits als je zoals wij komend seizoen soms ook wat meer vechtvoetbal moet spelen....

Heb je dit niet met veel talenten? Ik zie hem meer in een rol als Adje afgelopen seizoen had, dus van de flank of van achter een sterke spits.. Maar wat ik al zei het is aan de TS of hij in het totaal plaatje past..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: nikjeuh op mei 17, 2013, 13:10:52
@Grijskijker
Mats Rits staat op jouw lijstje van 2-3 pagina's terug.. Was een talent van Ajax (niet PSV) maar is in januari 2013 voor 2,5 jaar vastgelegd door KV Mechelen... Dus ben bang dat ie van het lijstje af kan.

Sneijder zal wel te veel vragen.. Maar verder is het een mooi lijstje waar uit elke linie best 2 spelers Cambuur kunnen/mogen versterken!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 17, 2013, 13:13:51
Citaat van: nikjeuh op mei 17, 2013, 13:10:52
@Grijskijker
Mats Rits staat op jouw lijstje van 2-3 pagina's terug.. Was een talent van Ajax (niet PSV) maar is in januari 2013 voor 2,5 jaar vastgelegd door KV Mechelen... Dus ben bang dat ie van het lijstje af kan.

Dank u :thumbsup, zal mijn lijstje meteen aanpassen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 17, 2013, 13:23:14
Citaat van: nikjeuh op mei 17, 2013, 13:10:52
Sneijder zal wel te veel vragen.. Maar verder is het een mooi lijstje waar uit elke linie best 2 spelers Cambuur kunnen/mogen versterken!

Denk dat ze bij RKC ook geen topsalarissen betalen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 17, 2013, 14:28:18
Ik zou het zelf niet heel erg fijn vinden als er nog twee eerstedivisieclubs promoveren. Deze clubs moeten namelijk uit dezelfde vijver vissen! Deze vijver is al niet heel diep en deze extra concurrentie kan dodelijk zijn. Als Sparta en Volendam promoveren zullen spelers eerder voor deze clubs kiezen, omdat deze dichtbij de randstad liggen. Dit geldt ook voor De Graafschap (wel verder, maar misschien ook aantrekkelijker). Ik weet dat Cambuur zeer aantrekkelijk is voor de supporters van Cambuur, maar het merendeel van de spelers weet waarschijnlijk niet eens waar Leeuwarden ligt.
Sparta heeft daarnaast een mooi onderkomen, de club komt uit een superstad (Rotterdam) en er is meer budget, dus meer te verdienen. Volendam is wat mij betreft alleen qua locatie aantrekkelijk, al vraag ik me af of spelers het trekken om in zo'n toeristendorp te wonen. Volemdam zal ook wel flink putten uit de eigen jeugdopleiding. De Graafschap heeft een mooi onderkomen, trouwe supporters en ligt relatief gunstig (afstand randstad).
Ik zou iedere speler Cambuur aanraden omdat de sfeer uniek is en omdat Leeuwarden de leukste stad van Nederland is, maar wie vertelt dit aan deze jongens!

hmmmm, Rodney Sneijder in Leeuwarden. Wesley en Jolante op de tribune. Zie jij het? Ik weet het niet. Misschien neemt broetjelief een zak geld mee. Hij verdient toch een slordige 12,5 miljoen per jaar:-P





Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 17, 2013, 14:38:35
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 17, 2013, 14:28:18
De Graafschap heeft een mooi onderkomen, trouwe supporters en ligt relatief gunstig (afstand randstad).

De Achterhoek heet niet voor niets de Achterhoek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 17, 2013, 14:41:58
Citaat van: brambo3004 op mei 17, 2013, 14:38:35
De Achterhoek heet niet voor niets de Achterhoek.

|:) :thumbsup :_schater :_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 17, 2013, 14:45:14
Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2013, 13:23:14
Denk dat ze bij RKC ook geen topsalarissen betalen.

Gemiddeld salaris bij RKC lag iig 2 jaar geleden <100.000 euro.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: keije op mei 17, 2013, 15:08:02
Rodney Sneyder is in  gesprek met Nec.   Messaoud, Propper, Room , Promes, Suk en nog wat snelle aanvallers.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 17, 2013, 15:13:42
Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 11:54:17
Gevalletje selectief lezen.. Te Loeke eiste een basis plek en een salaris wat Cambuur niet wou/kon betalen en op basis van die grote mond was het daaag Te Loeke



Echt waar?  :_schater hoe kunnen mensen zichzelf overschatten!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 17, 2013, 15:16:12
Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 13:02:31
Dat hij daarbij zit zegt me niet zoveel, en dat hij dan aardig speelt is leuk maar dat is tegen jongens van eigen leeftijd en die treft ie niet in de eredivisie.
Daarnaast heeft ie voor Feyenoord nog nooit een goal in de competitie gemaakt en vind ik hem echt te klein voor een spits als je zoals wij komend seizoen soms ook wat meer vechtvoetbal moet spelen....
Indien hemmen niet blijft moet je gaan kijken of je ergens een type als Benson op de kop kan tikken, per jaar toch goed voor goaltje of 10 in de eredivisie en dat heb je nodig....

Scoorde hij niet tegen DKV? Laatste wedstrijd vorig seizoen?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 17, 2013, 15:43:13
Citaat van: Lore op mei 17, 2013, 15:16:12
Scoorde hij niet tegen DKV? Laatste wedstrijd vorig seizoen?

volgens VI niet ;) http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?viewid=51&dbid=68843&typeofpage=84137
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 17, 2013, 17:31:09
Citaat van: Lore op mei 17, 2013, 15:16:12
Scoorde hij niet tegen DKV? Laatste wedstrijd vorig seizoen?

Dat was Manu
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2013, 19:04:16
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 17, 2013, 14:28:18
De Graafschap heeft een mooi onderkomen, trouwe supporters

Dat dacht ik ook altijd, maar heb je bijvoorbeeld gisteren de samenvattingen gezien tegen Roda? Lang niet vol. Mannetje of 6000 maar...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 17, 2013, 20:33:43
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2013, 19:04:16
Dat dacht ik ook altijd, maar heb je bijvoorbeeld gisteren de samenvattingen gezien tegen Roda? Lang niet vol. Mannetje of 6000 maar...

Hmm, ja zag ik ook al, blijkbaar heeft men er weinig
Vertrouwen in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: hydoscc op mei 17, 2013, 20:36:39
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2013, 19:04:16
Dat dacht ik ook altijd, maar heb je bijvoorbeeld gisteren de samenvattingen gezien tegen Roda? Lang niet vol. Mannetje of 6000 maar...

ja vreselijk weinig mensen, daar maak je geen reclame mee.

Als spelers onze wedstrijden zagen, hele stadion vol en topsfeer, zou ik toch rap hier heen komen.
Volgend jaar elke wedstrijd volle bak, dan wil je als speler toch graag hier spelen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 17, 2013, 20:58:54
Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 09:27:25
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...

Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.   
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 17, 2013, 21:01:13
Citaat van: Big Man op mei 17, 2013, 20:58:54
Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.

Of ze hebben er bij Veendam helemaal geen kijk op.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: punkman op mei 17, 2013, 21:01:59
Citaat van: Big Man op mei 17, 2013, 20:58:54
Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.
Beviel mij heel goed, misschien de juiste man op de juiste plek ?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 17, 2013, 21:41:22
Citaat van: Big Man op mei 17, 2013, 20:58:54
Even ter aanvulling! Leonard Nienhuis keepte vorig seizoen bij Veendam. Bij Veendam vond men Nienhuis niet goed genoeg, te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans was volgens de Veendammers het afgelopen seizoen een paar klassen beter dan Nienhuis daar oit heeft gekeept. Timmermans zal geen slechte keeper zijn.
Timmermans heb ik eigenlijk op wat momenten in de samenvattingen nog nooit zien keepen. Nienhuis is me goed bevallen. Absoluut geen lijnkeeper zoals men in Veendam riep, ondanks zijn relatief geringe lengte redelijk tot goed in de lucht en rust uitstralend.

Op voorhand had ik dit zeker niet verwacht, alleen viel Telgenkamp me toch tegen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: punkman op mei 17, 2013, 22:22:42
Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2013, 21:41:22
Timmermans heb ik eigenlijk op wat momenten in de samenvattingen nog nooit zien keepen. Nienhuis is me goed bevallen. Absoluut geen lijnkeeper zoals men in Veendam riep, ondanks zijn relatief geringe lengte redelijk tot goed in de lucht en rust uitstralend.

Op voorhand had ik dit zeker niet verwacht, alleen viel Telgenkamp me toch tegen.

Had ook zeer goede hoop op Telgenkamp.
Is mij ook zeer tegengevallen.
Vond Nienhuis een verademing en straalde gezag uit in de 16.
Wat mij betreft hier volgend jaar weer, denk dat hij nog kan groeien.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: camsterdambuurinsneek op mei 18, 2013, 00:39:30
Keepers zou ik zeggen:
Probeer Nienhuis weer te huren, haal Timmermans erbij en Ubbergen op zelfde contract als 3e keeper. Prima!

Verdediging:
Zet 'm maar weer neer als laatste serie. Ik bedoel Droste, Bakens, vd Laan zijn eredivisiewaardig voor niveau waarop Cambuur denkt te kunnen handhaven. Lucas is twijfelgeval al is ie heel groot talent en denk ik dat hij eredivisie gemakkelijk aan kan! Betekent dat je er nog 2 eredivisiewaardige verdedigers bij moet hebben die zowel centraal als op de back kunnen spelen. En dan 1 linkspoot en 1 rechtspoot.

Middenveld:
Kiezen voor routine op het verdedigende blok. Bijvoorbeeld Hans Mulder en als je hem een prestatiecontract kunt aanbieden en hij wil, een Orlando Engelaar. Natuurlijk is hij dubieus maar voetballen, leiden en een blok zetten kan hij wel. En ervaring, met overwicht en fysiek! En denkt vooruit! Aanvallend heb je dan een loper nodig die voor de goal komt, het gat in duikt wat de spits laat vallen en kán scoren. Erik Bakker kan dat! Ik heb zelden een meer scorende middenvelder gezien in Leeuwarden en daarnaast werkt ie kei en kei hard!

Aanval:
Ik denk dat Cambuur met 2 man, in vrijere rol vanaf buitenkanten, voorop zal spelen. En een, lopende, hangende spits ertussen. Zo'n laatste kan Barto invullen maar bijvoorbeeld ook een Messaoud van AZ, da's echt een goeie hoor. Buitenkanten heb je dan Oepie voor de pass en een snelle, technische (type Tighadouini) voor de actie en snelheid.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 18, 2013, 00:43:33
Engelaar is veertienvoudig international met dito salaris. Dream on...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 18, 2013, 10:00:54
Citaat van: Dokkumer op mei 17, 2013, 21:41:22
Timmermans heb ik eigenlijk op wat momenten in de samenvattingen nog nooit zien keepen. Nienhuis is me goed bevallen. Absoluut geen lijnkeeper zoals men in Veendam riep, ondanks zijn relatief geringe lengte redelijk tot goed in de lucht en rust uitstralend.

Op voorhand had ik dit zeker niet verwacht, alleen viel Telgenkamp me toch tegen.

Zeker, was vergeten hoeveel hij punten gekost heeft! Gelukkig heeft het seizoebsoverzicht mijn geheugen opgefrist! Weg ermee....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 18, 2013, 10:03:00
Citaat van: Bernardo op mei 17, 2013, 17:31:09
Dat was Manu

Je hebt helemaal gelijk. Mooi was ie wel!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Delamere op mei 18, 2013, 10:24:18
Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 18, 2013, 00:39:30

Aanval:
Ik denk dat Cambuur met 2 man, in vrijere rol vanaf buitenkanten, voorop zal spelen. En een, lopende, hangende spits ertussen. Zo'n laatste kan Barto invullen maar bijvoorbeeld ook een Messaoud van AZ, da's echt een goeie hoor. Buitenkanten heb je dan Oepie voor de pass en een snelle, technische (type Tighadouini) voor de actie en snelheid.

Messaoud zou volgens sommigen hier een goede aanwinst zijn. Die jongen zegt op zijn twitter dat er tussen hem en een club iets speelt en dat er binnenkort wel meer bekend wordt. Zou het hier om Cambuur gaan?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 18, 2013, 12:19:57
Mogelijke versterkingen:

Keeper:
Room (Vitesse), Timmermans (clubloos)

Verdediging:
Leeuwin (ADO):kan rechtsback, rechts centraal achterin  en rechts middenveld
Knops (MVV): linker centrale verdediger
Marcel de Jong (Augsburg): Linksback en eventueel links centraal achterin.
Schroyen (Fortuna) : linksback
Dingsdag (FC Sion) : linker centrale verdediger


Middenveld:
Hans Mulder (Willem 2) : controlerende middenvelder (zeg maar El Makrini, maar dan voetballend beter).
Gianluca Nijholt (Rusland, maar wil terug naar Nederland): Linksbenige middenvelder
Haemhouts (Willem 2): Linksbenige middenvelder
Hiariej (Groningen) Controlerende middenvelder, kan ook rechtsback
Messaoud (AZ) : Nummer 10, fantastische speler. Kan ook voorin uit de voeten
Isoufi (Feyenoord) : Nummer 10, kan ook voorin uit de voeten
Peter van Ooijen (PSV huur) : centrale middenvelder
Suk (clubloos? voorheen Eagles) : Dynamische en sterke (rechter)middenvelder

Aanval:
Poepon (ADO): centrumspits
Achabar (Feyenoord): centrumspits/rechtsbuiten
Antonia (Eagles): rechtsbuiten/linksbuiten
Vicento (ADO): linksbuiten
ten Voorde (NEC) : centrumspits
Ars (bulgarije?) : centrumspits
Pedro (bulgarije? voorheen Heracles) : rechtsbuiten/linksbuiten
Sana (Ajax): rechtsbuiten
Kramer (Volendam): Centrumspits/schaduw spits


Ach mooi om allemaal namen te bedenken, maar de club heeft uitgesproken om vooral spelers te huren.
Er zullen dus wel spelers komen die wij totaal niet verwachten.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: nepomuk op mei 18, 2013, 12:47:30
Heerlijk, dat speculeren. :)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Sakas op mei 18, 2013, 19:17:07
Zeker leuk dat speculeren. Als we op afgelopen seizoen mogen vertrouwen, komen er wel een paar leuke spelers uit de hoge hoed. Wie had afgelopen seizoen de namen: Rose, Bakens en Hemmen voorspeld? Volgens mij kwamen deze ook uit een vrij onverwachte hoek. Wel benieuwd overigens, heb allleen niet de verwachting dat er binnenkort al namen bekend gemaakt worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bakker90 op mei 18, 2013, 19:25:28
Bij het bovengenoemde lijst(je) voeg ik toe..

- Jack tuyp ''Spits FC Volendam''
- Van der velde '' middenvelder FC Dortrecht''
- Overtoom '' AZ "
- Tighardouini weer proberen te huren ''Vitesse''
- Ten rouwelaar ''doelman NAC Breda"
- Iliass Bel Hassani ''middenvelder Sparta Rotterdam''
- Donovan Deekman '' Aanvaller Sparta Rotterdam''
- Reimerink " VVV Venlo"
- Wildschut '' VVV Venlo"
- Maenpaa ''doelman VVV Venlo"
- Eric Botteghin ''Verdediger NAC Breda''

Wel redelijk goeie spelers waar er wel een aantal zijn die je kunt halen en serieus versterkingen zijn.. wel leuk indd die speculaties.!!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 18, 2013, 23:21:58
Citaat van: Bakker90 op mei 18, 2013, 19:25:28
Bij het bovengenoemde lijst(je) voeg ik toe..

- Jack tuyp ''Spits FC Volendam''
- Van der velde '' middenvelder FC Dortrecht''
- Overtoom '' AZ "
- Tighardouini weer proberen te huren ''Vitesse''
- Ten rouwelaar ''doelman NAC Breda"
- Iliass Bel Hassani ''middenvelder Sparta Rotterdam''
- Donovan Deekman '' Aanvaller Sparta Rotterdam''
- Reimerink " VVV Venlo"
- Wildschut '' VVV Venlo"
- Maenpaa ''doelman VVV Venlo"
- Eric Botteghin ''Verdediger NAC Breda''

Wel redelijk goeie spelers waar er wel een aantal zijn die je kunt halen en serieus versterkingen zijn.. wel leuk indd die speculaties.!!
Leuk joh spelers met contracten en spelers die in de belangstelling staan van gerenommeerde clubs uit de eredivisie, en betaal jij de afkoopsommen? Als je Cambuur een beetje volgt weet je dat Cambuur geen afkoopsommen gaat betalen..
V/D Velde Dordrecht?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Treb op mei 18, 2013, 23:44:49
Citaat van: Bakker90 op mei 18, 2013, 19:25:28
Bij het bovengenoemde lijst(je) voeg ik toe..

- Jack tuyp ''Spits FC Volendam''
- Van der velde '' middenvelder FC Dortrecht''
- Overtoom '' AZ "
- Tighardouini weer proberen te huren ''Vitesse''
- Ten rouwelaar ''doelman NAC Breda"
- Iliass Bel Hassani ''middenvelder Sparta Rotterdam''
- Donovan Deekman '' Aanvaller Sparta Rotterdam''
- Reimerink " VVV Venlo"
- Wildschut '' VVV Venlo"
- Maenpaa ''doelman VVV Venlo"
- Eric Botteghin ''Verdediger NAC Breda''

Wel redelijk goeie spelers waar er wel een aantal zijn die je kunt halen en serieus versterkingen zijn.. wel leuk indd die speculaties.!!

Sorry hoor, Botteghin, Wildschut en Overtoom wel redelijk goede spelers?  :_schater

Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: veroen op mei 18, 2013, 23:49:51
Citaat van: Bakker90 op mei 18, 2013, 19:25:28
Bij het bovengenoemde lijst(je) voeg ik toe..

- Jack tuyp ''Spits FC Volendam''
- Van der velde '' middenvelder FC Dortrecht''
- Overtoom '' AZ "
- Tighardouini weer proberen te huren ''Vitesse''
- Ten rouwelaar ''doelman NAC Breda"
- Iliass Bel Hassani ''middenvelder Sparta Rotterdam''
- Donovan Deekman '' Aanvaller Sparta Rotterdam''
- Reimerink " VVV Venlo"
- Wildschut '' VVV Venlo"
- Maenpaa ''doelman VVV Venlo"
- Eric Botteghin ''Verdediger NAC Breda''

Wel redelijk goeie spelers waar er wel een aantal zijn die je kunt halen en serieus versterkingen zijn.. wel leuk indd die speculaties.!!

dacht al even welke "voetbalkenner" kraamt deze onzin uit maar toen ik de naam zag was dit lijstje ook ineens verklaarbaar...
Misschien dat Maher, Eriksen en Toivonen ook wel kunnen die willen ook een stap maken... ZUCHT
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dokkumer op mei 19, 2013, 00:35:46
Citaat van: veroen op mei 18, 2013, 23:49:51
dacht al even welke "voetbalkenner" kraamt deze onzin uit maar toen ik de naam zag was dit lijstje ook ineens verklaarbaar...
Misschien dat Maher, Eriksen en Toivonen ook wel kunnen die willen ook een stap maken... ZUCHT
Het schijnt dat van Bommel stiekem ook nog een jaartje in de Eredivisie wil voetballen. Maar alleen als Cambuur zich meldt, Fortuna was zijn eerste optie maar die promoveren helaas niet.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 19, 2013, 11:32:47
en een linker centrale verdediger gaan we geen geld in steken neem ik aan?? vd laan en broekhof hebben beide een contract dus
waarom dan nog een 3e speler voor de zelfde plaats daar hevve we geen geld voor.

4 gerichte versterkingen die wat duurder mogen zijn en dan denk ik aan een keeper een middenvelder een snelle buiten en een spits als hemmen el makrini en
adnane weg gaan.en verder de selectie rond maken met jongens die hier graag willen spelen en die team spelers zijn.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 19, 2013, 11:55:33
Komt er komend seizoen ook weer een beloften team?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: AL op mei 19, 2013, 14:27:00
MVV blijf in de eerste divisie. Mooi moment om Labylle aan te trekken.
Hebben wij als supporters op de tribune ook wat om naar te kijken :y
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Drumfather SCC op mei 19, 2013, 14:52:54
Zit nu GAE-VVV te kijken maar ik zou de Eagles echt een aanwinst vinden voor de Eredivisie
Pure volksclub en een fris elftal! VVV moet nu 3 maken (0-1 tussenstand)

Jammer dat Promes terug moet naar Twente maar die Antonia kan ook wel een aanwinst zijn
Anders Ozan maar weer terug  ;) Nwofor is opzich ook wel een leuke speler

Maar oh wat zou ik Tigha graag willen houden...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: piene hassus op mei 19, 2013, 16:03:15
Ozan biedt te min, het alleen mar un goeie trap soms
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 16:54:55
Zoals ik eerder al zei vind ik het helemaal niet prettig dat er nog een Jupilerleague club promoveert. Vissen in dezelfde vijver is erg vervelend. Daarnaast hoorde is net een opmerking over fris voetbal van Go Ahead. Ik ben het daar mee eens, maar deze club zal niet meer/minder een aanwinst zijn dan Cambuur. C
Ub heeft met Antonia en Promes twee toppers in huis. Ook keeper Marsman is erg goed, maar de rest is erg middelmatig (minder dan Cambuur).
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op mei 19, 2013, 17:22:46
Wij hebben het voordeel dat we twee weken voorsprong hebben. Het is een kwestie om zo snel mogelijk met potentiële versterkingen om de tafel te gaan voordat clubs als GAE/Sparta/Volendam dat doen. Dan ben je die clubs iig voor.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 17:46:36
Ja, dat klopt zeker. Roda blijft er wel in denk ik, dus dat betekent geen Sparta. Goa Ahead gun ik het overigens wel. Zou de tweede keer zijn dat Cambuur samen met de Eagles naar de Eredivisie gaat. Go Ahead heeft ook een roemrucht verleden:-)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 17:48:26
Ik hoop niet dat Cambuur Marcel Seio haalt van VVV:-(
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 17:48:35
Seip
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: wietze op mei 19, 2013, 17:52:08
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 17:48:35
Seip

Vind die Seip helemaal niet zo'n verkeerde speler. Doet een hoop opruimen achterin.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Bernardo op mei 19, 2013, 17:52:39
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 39m
#NEC zou al interesse hebben getoond voor #Türk van het zojuist gedegradeerde #VVV Kans dat hij bij #CAMBUUR terugkeert vrijwel gering.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: ejvdkam op mei 19, 2013, 18:05:55
Anno Jansen zou een mooie versterking zijn, terughalen die jongen, al heb ik geen idee van zijn huidige contract en wat voor afkoopsom er betaald moet worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2013, 18:31:04
Citaat van: ejvdkam op mei 19, 2013, 18:05:55
Anno Jansen zou een mooie versterking zijn, terughalen die jongen, al heb ik geen idee van zijn huidige contract en wat voor afkoopsom er betaald moet worden.
Anco Jansen mag voor 1.5 miljoen van club wisselen werd er bij langs de lijn gezegd.. En Duitse clubs hebben interesse..

Afkoopsom? :_schater Volg het (Cambuur)nieuws ,dan weet je dat Cambuur geen transfersommen kan/wil betalen en zich richt op transfervrije spelers en spelers die ze kunnen huren..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 19, 2013, 18:34:09
Citaat van: wietze op mei 19, 2013, 17:52:08
Vind die Seip helemaal niet zo'n verkeerde speler. Doet een hoop opruimen achterin.
Niet nodig,positie is al dubbel bezet(als Bakens verlengt) laten we ons richten op posities die niet in gevuld zijn..

En Seip is een drama speler voegt niks maar ook dan helemaal niks toe....
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 19, 2013, 18:35:03
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 16:54:55
Zoals ik eerder al zei vind ik het helemaal niet prettig dat er nog een Jupilerleague club promoveert. Vissen in dezelfde vijver is erg vervelend. Daarnaast hoorde is net een opmerking over fris voetbal van Go Ahead. Ik ben het daar mee eens, maar deze club zal niet meer/minder een aanwinst zijn dan Cambuur. C
Ub heeft met Antonia en Promes twee toppers in huis. Ook keeper Marsman is erg goed, maar de rest is erg middelmatig (minder dan Cambuur).

Ik vind het het beste wat er kon gebeuren. RKC, Cambuur en Volendam/eagles krijgen gelijke begrotingen! Dat ze in dezelfde vijver vissen zal allemaal wel,  dan moet je gewoon je werk beter doen dan zij!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 19, 2013, 19:21:03
Citaat van: Bernardo op mei 19, 2013, 11:55:33
Komt er komend seizoen ook weer een beloften team?

nee
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: denistel op mei 19, 2013, 19:22:17
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 16:54:55
Zoals ik eerder al zei vind ik het helemaal niet prettig dat er nog een Jupilerleague club promoveert. Vissen in dezelfde vijver is erg vervelend. Daarnaast hoorde is net een opmerking over fris voetbal van Go Ahead. Ik ben het daar mee eens, maar deze club zal niet meer/minder een aanwinst zijn dan Cambuur. C
Ub heeft met Antonia en Promes twee toppers in huis. Ook keeper Marsman is erg goed, maar de rest is erg middelmatig (minder dan Cambuur).


is toch al maar beter zei kunnen ook geen gigantische aankopen doen en wij hebben daardoor meer kans om er in te blijven
zelfde geldt voor Volendam en tevens dichter bij dan venlo.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: harrylwd op mei 19, 2013, 20:40:30
Welke spelers spelen hier volgend seizoen nu sowieso?
Bartho, Bakens, Schokker, Bijker,
wie nog meer?

Als Cambuur iets wil kan het beter komende week toch? voordat de andere clubs ook gaan vissen! (Vol, Spa, Roda, GAE)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 19, 2013, 21:24:46
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!
Ozan ook graag terug halen. Goede technische speler.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 21:55:05
Citaat van: Destroyer op mei 19, 2013, 21:24:46
Ozan ook graag terug halen. Goede technische speler.

Hier zul je nog flink voor in de buidel moeten tasten! Dat kan Cambuur niet. Tenzij VVV geld nodig heeft / of er staat een clausule in zijn contract dat hij weg mag bij degradatie...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 19, 2013, 22:12:48
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 21:55:05
of er staat een clausule in zijn contract dat hij weg mag bij degradatie...

niet het geval dus reken maar niet op zijn terugkeer...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 19, 2013, 22:36:01
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 21:55:05
Hier zul je nog flink voor in de buidel moeten tasten! Dat kan Cambuur niet. Tenzij VVV geld nodig heeft / of er staat een clausule in zijn contract dat hij weg mag bij degradatie...

Let maar op, vvv heeft straks Veel minder inkomsten. Zou me niks verbazen als zulke contacten ontbonden worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 20, 2013, 00:23:17
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!

Kansloos. Heeft 't nogal hoog in de bol door vorig seizoen. Dit jaar flut, maar zal toch belangstelling voor zijn van clubs die veel meer salaris kunnen bieden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: SCCRulez op mei 20, 2013, 00:26:23
Citaat van: michello op mei 19, 2013, 17:22:46
Wij hebben het voordeel dat we twee weken voorsprong hebben. Het is een kwestie om zo snel mogelijk met potentiële versterkingen om de tafel te gaan voordat clubs als GAE/Sparta/Volendam dat doen. Dan ben je die clubs iig voor.

Helaas horen we nog niet zoveel... Mogelijk wachten spelers ook even af, zodat ze afgewogen keuze kunnen maken. Mogen van mij wel wat namen bekend gaan worden! |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 10:02:27
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!
DKV heeft vorig seizoen een miljoen geboden en later 1.3, en VVV wou hem daarvoor niet kwijt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 10:07:58
Citaat van: Destroyer op mei 19, 2013, 22:36:01
Let maar op, vvv heeft straks Veel minder inkomsten. Zou me niks verbazen als zulke contacten ontbonden worden.
Heb op L1 een interview gezien met de voorzitter van VVV, de doorlopende contracten hebben een clausule, Merendeel van de spelers krijgen een ander bedrag in de eerste divisie en een paar worden transfervrij.. Maar ze proberen de selectie bij elkaar te houden, de gehuurde spelers gaan in ieder geval weg.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 10:47:37
Ik hoorde bij OF bedragen van 800.000 voorbij komen voor nieuwe spelers is het dan 1,1 miljoen(vorig jaar) + 8 ton ? Als dit zo is kan je op de markt van transfervrij spelers leuk shoppen..

Weet iemand hier meer over?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 20, 2013, 10:52:41
Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!

Dat lijkt mij helemaal niet haalbaar...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 20, 2013, 10:55:30
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 10:47:37
Ik hoorde bij OF bedragen van 800.000 voorbij komen voor nieuwe spelers is het dan 1,1 miljoen(vorig jaar) + 8 ton ? Als dit zo is kan je op de markt van transfervrij spelers leuk shoppen..

Weet iemand hier meer over?

Klinkt inderdaad wel logisch, want de begroting zou 2 tot 2 1/2 miljoen stijgen. Een groot deel hiervan gaat in het stadion en de organisatie.

Denk alleen dat wij ons niet rijk moeten rekenen, omdat veel huidige spelers ook vinden dat ze meer moeten verdienen.  Niet alles kan dus naar nieuwe spelers!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2013, 11:00:03
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 10:02:27
DKV heeft vorig seizoen een miljoen geboden en later 1.3, en VVV wou hem daarvoor niet kwijt.

Die jongen heeft afgelopen seizoen geen knikker geraakt. Denk je dat hij nog steeds zoveel waard is?

Heeft tot 2014 een contract. Weet niet of daar een clausule in is opgenomen. Enfin, ik weet ook wel dat Wildschut contracteren waarschijnlijk a bridge too far is maar niet geschoten is altijd mis he ;)

realistisch gezien zou Wildschut DE vervanger kunnen zijn van Chadli als die naar Juventus gaat.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 20, 2013, 11:02:33
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 10:47:37
Ik hoorde bij OF bedragen van 800.000 voorbij komen voor nieuwe spelers is het dan 1,1 miljoen(vorig jaar) + 8 ton ? Als dit zo is kan je op de markt van transfervrij spelers leuk shoppen..

Weet iemand hier meer over?
Dat weet ik bijna zeker.  Ze hebben in vier a vijf jaar het budget van 2, 1 naar 1, 1 gebracht afgelopen seizoen.  Dus zou het logisch zijn dat het nu 1, 9 wordt.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 20, 2013, 11:04:17
Ik denk dat er nu heel slim gespeelt wordt. Weinig uitlekken naar de media en in alle rust verder werken. Verwacht deze week eigenlijk wel paar aankopen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2013, 11:08:32
Ik ben echt benieuwd wat het netwerk van Lodeweges ons gaat brengen. Met het beoogde systeem en spelopvatting wat hij voor ogen heeft ontkom je er niet aan om te huren van topclubs. Het interview met vd Belt had dezelfde strekking.

:0= Spannend!!  |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2013, 11:18:36
Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 11:04:17
Ik denk dat er nu heel slim gespeelt wordt. Weinig uitlekken naar de media en in alle rust verder werken. Verwacht deze week eigenlijk wel paar aankopen.

Juist. Heel anders dan "vroeger", toen alles op straat kwam te liggen.
Echter verwacht ik deze we(e)k(en) nog niks. We zijn pas 2 weken kampioen en dat zagen we nou niet bepaald aankomen. Eerst moet je nieuwe lijstjes maken en dan ook nog onderhandelen. Lijkt me niet dat dat in 2-3 weken afgerond is.

Ook ik ben erg benieuwd naar wat het netwerk van Lodeweges ons zal brengen. Dat hij al op zoveel plaatsen heeft gewerkt, lijkt me een groot voordeel.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 12:19:10
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2013, 11:18:36
Juist. Heel anders dan "vroeger", toen alles op straat kwam te liggen.
Echter verwacht ik deze we(e)k(en) nog niks. We zijn pas 2 weken kampioen en dat zagen we nou niet bepaald aankomen. Eerst moet je nieuwe lijstjes maken en dan ook nog onderhandelen. Lijkt me niet dat dat in 2-3 weken afgerond is.

Ook ik ben erg benieuwd naar wat het netwerk van Lodeweges ons zal brengen. Dat hij al op zoveel plaatsen heeft gewerkt, lijkt me een groot voordeel.
Ik denk dat je gelijkt hebt wat betreft de eventuele gehuurde spelers maar, ik verwacht de komende weken wel nieuws over contracten die wel of niet verlengt worden en van transfervrij spelers die deze kant op komen.. Op dit moment staan er 9 spelers onder contract en daar zal wel wat bij moeten...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Collingwood op mei 20, 2013, 12:42:18
Ik hoop inderdaad dat er in ieder geval snel nieuws komt over spelers van de huidige ploeg die al dan niet behouden kunnen worden. Dan weten we toch weer iets beter waar we aan toe zijn.

Verder ben ik bang dat we voor een groot deel van de nieuwelingen lang moeten wachten, aangezien er veel gehuurd gaat worden, en het gaat hier vaak om spelers die pas tijdens de voorbereiding bij hun club buiten de boot vallen.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat Van der Belt en co voor ons in petto hebben, maar ik heb er honderd procent van trouwen in dat ze een eredivisiewaardige ploeg op de been kunnen brengen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 12:55:05
Citaat van: Collingwood op mei 20, 2013, 12:42:18

Verder ben ik bang dat we voor een groot deel van de nieuwelingen lang moeten wachten, aangezien er veel gehuurd gaat worden, en het gaat hier vaak om spelers die pas tijdens de voorbereiding bij hun club buiten de boot vallen.

Daarom is het ook wel noodzaak om transfervrije spelers binnen te hengelen en om de tafel te zitten met spelers waar het contract is afgelopen,zodat je in de voorbereiding een elftal kan opstellen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:28:57
Wildschut - nee juh, erg overskatte speler wat mij betreft. Ik hoop op Adje, alleen tja da's miskien te lang wachten op iets dat niet gaat lukken want ja STEL dat 'ie het deze keer wél redt bij Vitas, of minimaal bankzitter. Dan zallie der wel blieve.

Met Hemmen su ik het mooi probere in de spits, schat in dat die het wel redt. Sterk, technisch, kopsterk, prima spits. Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Oepie in de ere. Salst sien dat het type voetbal der 'em ok nog goed leit. Verder vraag ik mij af of Bakker het redt. Makrini vast houwe, sukken hest nodig! En Nienhuus ... dacht altiid dat Meul het wel kon, maar die vond ik vaak ok niet best. Nienhuus het het wel erg best deen, maar ja wel met een ploeg die vooral vooruut voetbalde en druk zette.

Al met al denk ik dat er vooral op het middenveld wat bij mut. Mo is der wat mij betreft de enige zekerhied, maar die mut nog tekene (attie dat doet althans).

Of: 4-4-2 met MvdH met de punt naar voren?? Met Hemmen en links/rechts een buutenspeler, bij voorkeur tweebenig, die zelf ok een goal ken make.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:32:38
Binne der trouwens inmiddels ok een zootsie selectiespelers met aflopende contracten die op Liwadder vrouwen om legge te pompen? Dat ken der bij twijfel mogelijk ok nog voor zorge dat ze toch nog weer eerder bij SCC gaan tekenen.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Daddy T. op mei 20, 2013, 13:46:57
Citaat van: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:32:38
Binne der trouwens inmiddels ok een zootsie selectiespelers met aflopende contracten die op Liwadder vrouwen om legge te pompen? Dat ken der bij twijfel mogelijk ok nog voor zorge dat ze toch nog weer eerder bij SCC gaan tekenen.

:_schater Alsof een voetballer zich zou binden aan een club ivm al die vrouwtjes die voor het oprapen liggen? Iedere stad het sien schatjes...na 2 jaar hier een lijst afgewerkt te hebben zijn ze ook wel weer es toe aan wat nieuw vlees  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 20, 2013, 13:48:45
Hoe is het nu eigenlijk met die Sjoerd Ars? Twee seizoenen aardige indruk achter gelaten bij PEC. Is die nog steeds in het buitenland?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 20, 2013, 13:50:11
Citaat van: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:28:57
Wildschut - nee juh, erg overskatte speler wat mij betreft. Ik hoop op Adje, alleen tja da's miskien te lang wachten op iets dat niet gaat lukken want ja STEL dat 'ie het deze keer wél redt bij Vitas, of minimaal bankzitter. Dan zallie der wel blieve.

Met Hemmen su ik het mooi probere in de spits, schat in dat die het wel redt. Sterk, technisch, kopsterk, prima spits. Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Oepie in de ere. Salst sien dat het type voetbal der 'em ok nog goed leit. Verder vraag ik mij af of Bakker het redt. Makrini vast houwe, sukken hest nodig! En Nienhuus ... dacht altiid dat Meul het wel kon, maar die vond ik vaak ok niet best. Nienhuus het het wel erg best deen, maar ja wel met een ploeg die vooral vooruut voetbalde en druk zette.

Al met al denk ik dat er vooral op het middenveld wat bij mut. Mo is der wat mij betreft de enige zekerhied, maar die mut nog tekene (attie dat doet althans).

Of: 4-4-2 met MvdH met de punt naar voren?? Met Hemmen en links/rechts een buutenspeler, bij voorkeur tweebenig, die zelf ok een goal ken make.

Wildschut deed het bij PEC wel leuk. Denk dat ome Henk m wel kan kneden  ;)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 20, 2013, 14:45:33
Wanneer eindigt de transferperiode trouwens? Eind aug?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: DannySCC op mei 20, 2013, 14:48:58
Citaat van: Yellow Army op mei 20, 2013, 14:45:33
Wanneer eindigt de transferperiode trouwens? Eind aug?

Jep 31ste geloof ik
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 15:21:40
Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 13:50:11
Wildschut deed het bij PEC wel leuk. Denk dat ome Henk m wel kan kneden  ;)
Betaal jij de transfersom en salaris a 1,8 miljoen even?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 15:26:02
Citaat van: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:28:57

Of: 4-4-2 met MvdH met de punt naar voren?? Met Hemmen en links/rechts een buutenspeler, bij voorkeur tweebenig, die zelf ok een goal ken make.
4-2-3-1 denk dat dit systeem beter is, je word in ieder geval niet snel over lopen ,omdat je de ruimtes klein houd..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 20, 2013, 15:42:29
Wat heeft het voor zin om te speculeren over een systeem als we nog lang niet weten hoe de selectie er uit gaan zien?
Lodeweges heeft al aangekondigd dat dat hij graag aanvallend wil voetballen, 4-3-3 met de punt naar voren (4-2-3-1 dus). Iedereen die heeft geleerd van Zwolle dit jaar weet dat je vooral je eigen spel moet proberen te blijven spelen, voor zover dat lukt. Het hangt toch van de spelers af hoe het systeem eruit gaat zien. En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is, zal dit systeem wel een aanvallende 4-3-3 worden.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: michello op mei 20, 2013, 16:47:42
Transfervrij:

http://www.transfermarkt.com/en/leonardo/transfers/spieler_4386.html  (http://www.transfermarkt.com/en/leonardo/transfers/spieler_4386.html)

Kan Henk misschien wel wat mee  :devil  :
(Maar zal wel teveel willen verdienen)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 17:47:44
Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 15:42:29
Wat heeft het voor zin om te speculeren over een systeem als we nog lang niet weten hoe de selectie er uit gaan zien?
Lodeweges heeft al aangekondigd dat dat hij graag aanvallend wil voetballen, 4-3-3 met de punt naar voren (4-2-3-1 dus). Iedereen die heeft geleerd van Zwolle dit jaar weet dat je vooral je eigen spel moet proberen te blijven spelen, voor zover dat lukt. Het hangt toch van de spelers af hoe het systeem eruit gaat zien. En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is, zal dit systeem wel een aanvallende 4-3-3 worden.
Je bepaald eerst het systeem en dan ga je spelers halen..

En met 4-2-3-1 kan je heel aanvallen maar ook heel verdedigend spelen,het is maar net hoe het word ingevuld..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 20, 2013, 17:56:40
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 17:47:44
Je bepaald eerst het systeem en dan ga je spelers halen..


Klopt, en daarom zei ik al:
"En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is, zal dit systeem wel een aanvallende 4-3-3 worden."

Dat een (aanvallende) 4-3-3 tegen sterkere tegenstanders vooral moet verdedigen is niet meer dan logisch.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 18:35:11
Citaat van: michello op mei 20, 2013, 16:47:42
Transfervrij:

http://www.transfermarkt.com/en/leonardo/transfers/spieler_4386.html  (http://www.transfermarkt.com/en/leonardo/transfers/spieler_4386.html)

Kan Henk misschien wel wat mee  :devil  :
(Maar zal wel teveel willen verdienen)
Die voetbalt voorlopig niet meer(misschien helemaal niet meer), heeft 2 weken geleden een zware blessure opgelopen..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 18:36:49
Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 17:56:40

En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is
Dat kon hij bijna helemaal in de prullenbak doen nu we komend seizoen in de eredivisie spelen
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 20, 2013, 19:08:32
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 18:36:49
Dat kon hij bijna helemaal in de prullenbak doen nu we komend seizoen in de eredivisie spelen

hoezo? hebben we ineens een grote pot met goud gevonden? we vissen nog altijd in dezelfde vijver
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: poelie-lwd op mei 20, 2013, 19:30:32
Wildschut is transfervrij volgens voetbalprimeur.  :?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 20:14:23
Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 19:08:32
we vissen nog altijd in dezelfde vijver
Dat dacht ik dus niet.. Ik zou zeggen lees bepaalde uitspraken eens van de TS en v/d Belt..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 20:17:02
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2013, 19:30:32
Wildschut is transfervrij volgens voetbalprimeur.  :?
Heeft een contract tot 30 juni 2014.. Bij voetbalprimeur zitten ze er wel vaker naast.. Maar dat hij weg moet/mag is zeker,ze laten hem volgend jaar niet voor niks weggaan..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: brambo3004 op mei 20, 2013, 20:17:13
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 20:14:23
Dat dacht ik dus niet.. Ik zou zeggen lees bepaalde uitspraken eens van de TS en v/d Belt..

Dat zal ik doen grijskijker
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 20:18:01
Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 20:17:13
Dat zal ik doen grijskijker
Zal morgen ook even voor je kijken :thumbsup
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Yellow Army op mei 20, 2013, 20:29:08
Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 19:08:32
hoezo? hebben we ineens een grote pot met goud gevonden? we vissen nog altijd in dezelfde vijver

jep, die pot heet televisiegeld, extra sponsorinkomsten en meer publiek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Lore op mei 20, 2013, 20:30:29
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2013, 19:30:32
Wildschut is transfervrij volgens voetbalprimeur.  :?

Dan heeft VVV wel heel erg foute beslissing genomen door een hoge transfersom te weigeren!

Lees net op Wikipedia dat hij een contract heeft tot 30 juni 2014
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 20, 2013, 20:37:11
Citaat van: Lore op mei 20, 2013, 20:30:29
Dan heeft VVV wel heel erg foute beslissing genomen door een hoge transfersom te weigeren!

Lees net op Wikipedia dat hij een contract heeft tot 30 juni 2014
Hoezo? Ze gaan hem deze zomer voor veel geld verkopen let maar op.. 30 juni 2014,heb ik op meerdere site's gelezen en die voorzitter van VVV zei dat ook..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 20, 2013, 21:06:38
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 20:37:11
Hoezo? Ze gaan hem deze zomer voor veel geld verkopen let maar op.. 30 juni 2014,heb ik op meerdere site's gelezen en die voorzitter van VVV zei dat ook..

Als goed gelezen heb heeft hij wel een clausule dat hij bij degradatie voor weinig of niets weg kan. VVV heeft hem inmiddels in het rijtje gezet van spelers die weggaan. Zie link:

http://www.soccernews.nl/news/197352/Degradant_VVV_respecteert_doorlopend_contract_Lokhoff
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 20, 2013, 22:34:43
Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 15:21:40
Betaal jij de transfersom en salaris a 1,8 miljoen even?

Nee. Want dat is hij niet waard. Als je mij vorig jaar rond deze tijd had gezegd dat Yuri Rose bij ons kwam voetballen had Ik je ook recht in het gezicht uitgelachen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 20, 2013, 22:37:18
Citaat van: Big Man op mei 20, 2013, 21:06:38
Als goed gelezen heb heeft hij wel een clausule dat hij bij degradatie voor weinig of niets weg kan. VVV heeft hem inmiddels in het rijtje gezet van spelers die weggaan. Zie link:

http://www.soccernews.nl/news/197352/Degradant_VVV_respecteert_doorlopend_contract_Lokhoff

Van mij mogen ze seip ook wel halen. Goede verdediger.  Prikt er ook wel eens een paar in.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: okkele op mei 20, 2013, 22:45:57
of ramstein,stukje jonger.

maakt oek leuke muziek.
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Supersub op mei 20, 2013, 22:52:51
Het liefst wil ik eerst onze eigen jongens contracteren en dan pas andere! dan kan je pas per positie goed bekijken wie je nodig hebt en waar. er is alleen vanuit de club gecommuniceerd heeft er iemand wat van de spelers zelf gehoord??
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: WouterZz op mei 20, 2013, 23:28:31
Enkele nederlandse spelers in het buitenland die wellicht verhuurd mogen worden...

Keeper
Dorus de Vries (Wolverhampton Wanderers)

Verdediging
Paul Verhaegh (transfervrij)
Serginho Greene (FK Vojvodina)
Dustley Mulder (Levski Sofia)

Aanval
Johan Voskamp (Śląsk Wrocław)
John Verhoek (Stade Rennes, wel geblesseerd)
Jeremy Bokila (Zulte Waregem)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: wietze op mei 21, 2013, 04:17:55
http://www.transfervrijevoetballers.nl/spelersoverzichten.html?division=eredivisie-spelers
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 06:09:08
Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:34:43
Nee. Want dat is hij niet waard. Als je mij vorig jaar rond deze tijd had gezegd dat Yuri Rose bij ons kwam voetballen had Ik je ook recht in het gezicht uitgelachen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
:_schater
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 06:11:58
Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:37:18
Van mij mogen ze seip ook wel halen. Goede verdediger.  Prikt er ook wel eens een paar in.
:_schater
Hou op met die Seip zeg, die kan amper een bal recht vooruit spelen laat staan naar de goede kleur.. En verdedigen kan hij ook niet,bv die Kolder heeft hem echt voor l*l gezet..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 06:14:58
Citaat van: WouterZz op mei 20, 2013, 23:28:31
Enkele nederlandse spelers in het buitenland die wellicht verhuurd mogen worden...

Keeper
Dorus de Vries (Wolverhampton Wanderers)

Verdediging
Paul Verhaegh (transfervrij)
Serginho Greene (FK Vojvodina)
Dustley Mulder (Levski Sofia)

Aanval
Johan Voskamp (Śląsk Wrocław)
John Verhoek (Stade Rennes, wel geblesseerd)
Jeremy Bokila (Zulte Waregem)
Verhaegh heeft getekend bij Augsburg,PSV en Twente zat ook achter hem aan..

En de rest zijn middelmatige eerste divisie spelers...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 06:19:35
Citaat van: Big Man op mei 20, 2013, 21:06:38
Als goed gelezen heb heeft hij wel een clausule dat hij bij degradatie voor weinig of niets weg kan. VVV heeft hem inmiddels in het rijtje gezet van spelers die weggaan. Zie link:

http://www.soccernews.nl/news/197352/Degradant_VVV_respecteert_doorlopend_contract_Lokhoff
Staat alleen verlaten, dit klopt met de uitspraken van Soentjes(voorzitter), ze willen nog even cashen.. DKV,Twente en een paar Duitse clubs hebben interesse
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 21, 2013, 07:42:34
Citaat van: grijskijker op mei 21, 2013, 06:11:58
:_schater
Hou op met die Seip zeg, die kan amper een bal recht vooruit spelen laat staan naar de goede kleur.. En verdedigen kan hij ook niet,bv die Kolder heeft hem echt voor l*l gezet..

Dat komt omdat hij het niet meer zag zitten met vvv in de eredivisie. Hij heeft waarschijnlijk gedacht dat er nu naar eens een echte club als de eagles moet promoveren  :devil maar serieus denk dat hij wel beter kan!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 08:06:07
Citaat van: Destroyer op mei 21, 2013, 07:42:34
Dat komt omdat hij het niet meer zag zitten met vvv in de eredivisie. Hij heeft waarschijnlijk gedacht dat er nu naar eens een echte club als de eagles moet promoveren  :devil maar serieus denk dat hij wel beter kan!
Dan zag hij het , het hele seizoen niet zitten dus,ik heb het hele seizoen om hem kunnen lachen.. Wat een drama speler.. En z'n DKV verleden is ook zeker niet in zijn voordeel.. En daarbij als Bakens zijn contract verlengt is de positie van rechter centrale verdediger dubbel bezet, dus is hij niet nodig en anders zijn er wel betere beschikbaar..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Dreet op mei 21, 2013, 09:41:33
Die Wildschut mag eerst wel es naar de weightwatchers met sien dikke bealch, een vette pad is het wurden. Niet doen dus, zelfde categorie as Nicky Hofs en al die andere suggenaamde voorbeeldprofs..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 10:11:16
Citaat van: Dreet op mei 21, 2013, 09:41:33
Die Wildschut mag eerst wel es naar de weightwatchers met sien dikke bealch, een vette pad is het wurden. Niet doen dus, zelfde categorie as Nicky Hofs en al die andere suggenaamde voorbeeldprofs..
Weet niet wat jij dik vind,maar heb een paar beelden van de laatste 2 wedstrijden bekeken(en stil gezet) en ik zie geen dikke bealch dus weet niet waar je dit vandaan haalt..

Maar genoeg over de niet haalbare Wildschut,waarom over een speler praten die toch niet haalbaar is...
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 21, 2013, 10:51:57
Citaat van: grijskijker op mei 21, 2013, 10:11:16
Weet niet wat jij dik vind,maar heb een paar beelden van de laatste 2 wedstrijden bekeken(en stil gezet) en ik zie geen dikke bealch dus weet niet waar je dit vandaan haalt..

Maar genoeg over de niet haalbare Wildschut,waarom over een speler praten die toch niet haalbaar is...

Gewoon omdat het kan...   :devil
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 21, 2013, 10:53:03
Citaat van: grijskijker op mei 21, 2013, 08:06:07
En z'n DKV verleden is ook zeker niet in zijn voordeel..

Je eerste redenen oke, maaar hier wordt ik zo moe van...  :O
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Destroyer op mei 21, 2013, 10:53:38
Citaat van: Dreet op mei 21, 2013, 09:41:33
Die Wildschut mag eerst wel es naar de weightwatchers met sien dikke bealch, een vette pad is het wurden. Niet doen dus, zelfde categorie as Nicky Hofs en al die andere suggenaamde voorbeeldprofs..


:? Volgens mij is hij strak afgetraind!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: oost op mei 21, 2013, 17:12:10
Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:34:43
Nee. Want dat is hij niet waard. Als je mij vorig jaar rond deze tijd had gezegd dat Yuri Rose bij ons kwam voetballen had Ik je ook recht in het gezicht uitgelachen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

idd rose was voor mij toen ook een grote verassing..

Daarom heb ik ook alle vertrouwen in de TS |:) |:) |:)
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 17:28:05
Citaat van: oost op mei 21, 2013, 17:12:10
idd rose was voor mij toen ook een grote verassing..

Hoezo verrassing? Hij zou naar de amateurs van Spakenburg , maar bedacht zich.. Dat was verrassende dus?
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: oost op mei 21, 2013, 17:39:25
Ik wist niet dat hij naar spakenburg zou.
Maar een speler met zijn naam moet je als cambuur altijd blij mee zijn, Wel  vielen zijn prestatie's  vies tegen moet ik zeggen. Maar dat doet er niet meer toe. Wat ik ermee wil zeggen is dat we nu naar andere spelers kunnen gaan kijken. Dus niet alleen 1e divisie Maar ook eredivisie spelers. En ik beschouwde Rose altijd als een nuttige eredivisie speler
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 17:54:18
Citaat van: oost op mei 21, 2013, 17:39:25
Ik wist niet dat hij naar spakenburg zou.
Maar een speler met zijn naam moet je als cambuur altijd blij mee zijn, Wel  vielen zijn prestatie's  vies tegen moet ik zeggen. Maar dat doet er niet meer toe. Wat ik ermee wil zeggen is dat we nu naar andere spelers kunnen gaan kijken. Dus niet alleen 1e divisie Maar ook eredivisie spelers. En ik beschouwde Rose altijd als een nuttige eredivisie speler
Zijn spel is erg fysiek en dat leverde veel (kleine) blessures op zodat hij sporadisch zijn echte niveau haalde.. En heeft een afscheid gekregen wat hij verdiende..
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Grijskijkert op mei 21, 2013, 17:58:17
Hier een aangepaste lijst van spelers,iemand nog suggesties? En als spelers al een club hebben hoor ik het graag...

Keepers:

Theo Zwarthoed 30 jaar
Robbert te Loeke 24 jaar
Theo Timmermans 23 jaar                                       
Micky Van der Hart 18 jaar
Chiel Kramer 21 jaar

Verdedigers:                                                 

Giliano Wijnaldum 20 jaar
Guy Ramos 26 jaar
Tom Hiariej 24 jaar
Joey Brock 24 jaar                         
Joeri Schroyen 22 jaar
Ramon Leeuwin 25 jaar
Norichio Nieveld 24 jaar                                       
Jens Janse 26 jaar
Cees Toet 25 jaar
Milan Hoeks 21 jaar
Nathaniel Will 24 jaar

middenvelders:


Ali Messaoud 22 jaar
Kevin Wattamaleo 24 jaar
Hans Mulder 26 jaar
Tom Overtoom 22 jaar
Lars Lambooij 25 jaar
Niek Loohuis 27 jaar
Nourdin Boukhari 32 jaar
Rémy Amieux 26 jaar
Koen Daerden 31 jaar
Niels Vorthoren 25 jaar
Ramon Voorn 26 jaar
Rodney Sneijder 22 jaar

Aanvallers:

Leroy George 26 jaar
Charlison Benschop 23 jaar
Mikolaj Lebedynski 22 jaar
Daryl van Mieghem 23 jaar
Genaro Snijders 22 jaar
Shabir Isoufi 21 jaar
Jarchinio Antonia 22 jaar
Malcolm Esajas 26 jaar
Boy Deul 25 jaar
Mick van Buren 20 jaar
Nenad Sreckovic 25 jaar
Charlton Vicento 22 jaar
Danny van den Meiracker 24 jaar

Huren:

Verdedigers:

Kaj Ramsteijn 23 jaar Feyenoord
Dico Koppers 21 jaar Ajax
Ruben Ligeon 21 jaar Ajax
Nils Röseler 21 jaar Fc Twente

Middenvelders:

Peter van Ooijen 20 jaar PSV
Fabian Sporkslede 20 jaar Ajax
Ilan Boccara 20 jaar Ajax
Davy Klaassen 20 jaar Ajax
Shadrach Eghan 18 jaar Fc Twente

Aanvallers:

Anass Achahbar 19 jaar Feyenoord
Lesley de Sa 19 jaar Ajax
Jody Lukoki 20 jaar Ajax
Felitciano Zschusschen 18 jaar Fc Twente
Joshua John 24 jaar Fc Twente
Jerson Cabral 22 jaar Fc Twente
Edwin Gyasi 21 jaar Fc Twente
Mirco Born 18 jaar Fc Twente
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: Big Man op mei 21, 2013, 19:14:45
Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:37:18
Van mij mogen ze seip ook wel halen. Goede verdediger.  Prikt er ook wel eens een paar in.

Ach ik denk dan maar VVV is niet voor niks gedegradeerd. Waarom zou Cambuur jongens halen van een club die aangetoond heeft niet het eredivisie niveau te hebben? Eerlijk is eerlijk, Seip heeft ook niet meer de leeftijd om talent genoemd te mogen worden!
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: keije op mei 21, 2013, 20:33:27
Mooi stel krokkettenvangers  die keepers......
Titel: Re: Selectie seizoen 2013/2014
Bericht door: gewoon een fan op mei 21, 2013, 20:35:49
Citaat van: Big Man op mei 21, 2013, 19:14:45
Ach ik denk dan maar VVV is niet voor niks gedegradeerd. Waarom zou Cambuur jongens halen van een club die aangetoond heeft niet het eredivisie niveau te hebben? Eerlijk is eerlijk, Seip heeft ook niet meer de leeftijd om talent genoemd te mogen worden!
Dus mocht Roda JC degraderen dan zijn de spelers van Roda niet eredivisie waardig  :? nou ik zou toch echt die Malki hier wel willen hebben  :proost