Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

 Feyenoord wil Achahbar na de zomer graag verhuren

15/05/2013 22:14

Feyenoord-spits Anass Achahbar mag uitkijken naar een nieuwe club, waar hij op huurbasis speeltijd moet opdoen. De speler van Oranje Onder-19 komt voor het volgende seizoen niet voor in de plannen van trainer Ronald Koeman.

Ook in de huidige jaargang mocht Achahbar worden verhuurd, maar daarvan zag hij zelf af. Na de winterstop leek hij even dicht bij een basisplaats op de positie van de geblesseerde rechtsbuiten Ruben Schaken, maar uiteindelijk verdween Achahbar weer naar de reservebank.

'Anass moet nu gaan spelen', zegt technisch directeur Martin van Geel in Voetbal International. 'We zullen hem uitleggen dat die stap voor zijn carrière het beste is en dat we openstaan voor clubs die hem die kans willen geven.'

Guyon Fernandez en Sekou Cissé zijn bezig aan hun laatste dagen bij Feyenoord. De aanvallers moeten ondanks een doorlopend contract vertrekken. Van Geel: 'We zijn bereid met elke partij te praten, maar er heeft zich nog geen club gemeld voor Sekou of Guyon.' (Martijn Krabbendam)

Ist wat? Ik heb hem nog nooit zien spelen iig.
Area 58

denistel

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 15, 2013, 19:39:09
Waarom gaat Van der Beltbdan juist nu op vakantie! Doe dat dan in September!! Erg vervelend dit! Makrimi is wel goed hoor. Erg jammer dat hij gaat. Zal wel naar Zwolle gaan:-(

omdat in september het seizoen weer bezig is he,,,,,,,er zijn amper nog transfers op dit moment play off lopen nog dus over 2 weken zal er wel meer nieuws
komen heb geduld zou ik zo zeggen

pvanbuijtene

Die jongen kan echt goed voetballen... mentaliteit is stukken minder. Geeft niet altijd 100% op trainingen en heeft daarom nooit veeo gespeeld. 
De enthousiasme van oa henk de jong kan wel goed op m werken misschien... zodra hij wekelijks speelt zal motivatie wel beter worden... zou een top'aankoop' zijn. Kan als spits en buitenspeler goed uit de voeten.

DannySCC

Ik zeg proberen om achahbar en sneijder binnen te halen!
AMF

vialli

Citaat van: denistel op mei 15, 2013, 23:01:43
omdat in september het seizoen weer bezig is he,,,,,,,er zijn amper nog transfers op dit moment play off lopen nog dus over 2 weken zal er wel meer nieuws
komen heb geduld zou ik zo zeggen

Inderdaad laat die man even met rust, we binne  KAMPIOEN wudden we hevve een paar prachtige weken had en ik hef d'r alle vertrouwen in dat er straks weer un mooi elftal staat om die Eredivisie clubs even sien te laten wie Cambuur Leeuwadden is.
LAAT SE MAAR KOMME, WE LUSTEN SE RAUW!!!!!

Yellow Army

Laatste weken van de transferperiode zijn veel belangrijker. De markt moet eerst nog op gang komen want iedereen kijkt eerst nog even de kat uit de boom.
Area 58

Grijskijkert

#846
Zelfs ADO,dkv en Heracles gaan uit de vijver(topclubs) vissen waar wij ook uit moeten vissen,de spoeling word wel erg dun zo,maar we houden hoop...

Heb mijn lijstje transfervrije spelers maar weer bij gewerkt,als spelers al een club hebben hoor ik het graag..

Keepers:

Theo Zwarthoed 30 jaar
Richard Arends 22 jaar
Robbert te Loeke 24 jaar
Theo Timmermans 23 jaar                                       
Micky Van der Hart 18 jaar
Chiel Kramer 21 jaar

Verdedigers:                                                 

Giliano Wijnaldum 20 jaar
Guy Ramos 26 jaar
Tom Hiariej 24 jaar
Joey Brock 24 jaar                         
Joeri Schroyen 22 jaar
Ramon Leeuwin 25 jaar
Norichio Nieveld 24 jaar                                       
Jens Janse 26 jaar
Cees Toet 25 jaar

middenvelders:


Ali Messaoud 22 jaar
Kevin Wattamaleo 24 jaar
Hans Mulder 26 jaar
Tom Overtoom 22 jaar
Lars Lambooij 25 jaar
Niek Loohuis 27 jaar
Nourdin Boukhari 32 jaar
Rémy Amieux 26 jaar
Koen Daerden 31 jaar
Niels Vorthoren 25 jaar
Ramon Voorn 26 jaar
Rodney Sneijder 22 jaar

Aanvallers:

Leroy George 26 jaar
Charlison Benschop 23 jaar
Mikolaj Lebedynski 22 jaar
Daryl van Mieghem 23 jaar
Genaro Snijders 22 jaar
Shabir Isoufi 21 jaar
Jarchinio Antonia 22 jaar
Malcolm Esajas 26 jaar
Boy Deul 25 jaar
Mick van Buren 20 jaar
Nenad Sreckovic 25 jaar
Charlton Vicento 22 jaar

Huren:

Verdedigers:

Kaj Ramsteijn 23 jaar Feyenoord
Dico Koppers 21 jaar Ajax
Ruben Ligeon 21 jaar Ajax
Nils Röseler 21 jaar Fc Twente

Middenvelders:

Peter van OOijen 20 jaar PSV
Fabian Sporkslede 20 jaar Ajax
Ilan Boccara 20 jaar Ajax
Davy Klaassen 20 jaar Ajax
Shadrach Eghan 18 jaar Fc Twente

Aanvallers:

Anass Achahbar 19 jaar Feyenoord
Lesley de Sa 19 jaar Ajax
Jody Lukoki 20 jaar Ajax
Felitciano Zschusschen 18 jaar Fc Twente
Joshua John 24 jaar Fc Twente
Jerson Cabral 22 jaar Fc Twente
Edwin Gyasi 21 jaar Fc Twente
Mirco Born 18 jaar Fc Twente
IN HENK WE TRUST!!!

Zwolsecambuurfan

Ajax staat open voor verhuur Dijks aan Heerenveen

16/05/2013 10:41

Rodney Dijks speelt mogelijk komend seizoen voor SC Heerenveen. Ajax staat niet onwelwillend tegenover een verhuur van de twintigjarige verdediger.

SC Heerenveen heeft in Amsterdam geïnformeerd naar de mogelijkheid Dijks tijdelijk over te nemen. Ajax heeft nog geen besluit genomen over de toekomst van de verdediger, maar wijst een verhuur op voorhand niet af.

Door de terugkeer van de herstelde Nicolai Boilesen zijn de perspectieven voor Dijks op veel speeltijd mager. In Friesland kan de belofte waarschijnlijk wel die ruime ervaring in de Eredivisie opdoen.

Bron: vi.nl

Deze jongen had ik graag bij Cambuur zien spelen, maar helaas die ***** boeren zijn ons denk ik te snel af. Jammer dat van Basten daar nu zit, want die heeft korte lijntjes met Ajax...

Bernardo

Wij hebben toch een goede linksback. Dus dat lijkt me helemaal geen prioriteit.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op mei 16, 2013, 11:28:11
Wij hebben toch een goede linksback. Dus dat lijkt me helemaal geen prioriteit.
En als daar iets mee gebeurt? Blessure,vormcrisis of dat hij het niveau (nog) niet aan kan... En een beetje concurrentie kan geen kwaad lijkt mij.
IN HENK WE TRUST!!!

Zwolsecambuurfan

Citaat van: grijskijker op mei 16, 2013, 11:51:25
En als daar iets mee gebeurt? Blessure,vormcrisis of dat hij het niveau (nog) niet aan kan... En een beetje concurrentie kan geen kwaad lijkt mij.

Daarnaast kan Dijks ook centraal spelen, dus je dek er nogal wat mee af, maar ja, misschien was deze jongen wel helemaal niet haalbaar.  :scc

denistel

ik denk dat je de posities waar je een goeie hebt staan je daar niet nog 1 gaat halen die qua geld
nogal wat wil verdienen toch.
denk dat er 3 a 4 posities zijn waar we wat meer geld aan kunnen besteden en voor de rest
vooral teamspelers zien te halen die het een eer vinden om hier te komen spelen.maar das mijn mening,

Sampdoria

Rodney Dijks? Dan is Mitchell dus nog beschikbaar.  |:)

Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 16, 2013, 13:12:15
ik denk dat je de posities waar je een goeie hebt staan je daar niet nog 1 gaat halen die qua geld
nogal wat wil verdienen toch.
denk dat er 3 a 4 posities zijn waar we wat meer geld aan kunnen besteden en voor de rest
vooral teamspelers zien te halen die het een eer vinden om hier te komen spelen.maar das mijn mening,
Daar heb je ook zeker gelijk in,voor de linksback heb je Bijker en voor daar achter kan je een transfervrije Joey Brock of Joeri Schroyen halen maar zeker geen speler waardoor Bijker op de bank beland..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Ik zeg nog steeds, Suk halen! Veel meer power dan Bakker!!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets