Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Dreet op mei 21, 2013, 09:41:33
Die Wildschut mag eerst wel es naar de weightwatchers met sien dikke bealch, een vette pad is het wurden. Niet doen dus, zelfde categorie as Nicky Hofs en al die andere suggenaamde voorbeeldprofs..


:? Volgens mij is hij strak afgetraind!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

oost

Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:34:43
Nee. Want dat is hij niet waard. Als je mij vorig jaar rond deze tijd had gezegd dat Yuri Rose bij ons kwam voetballen had Ik je ook recht in het gezicht uitgelachen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

idd rose was voor mij toen ook een grote verassing..

Daarom heb ik ook alle vertrouwen in de TS |:) |:) |:)

Grijskijkert

Citaat van: oost op mei 21, 2013, 17:12:10
idd rose was voor mij toen ook een grote verassing..

Hoezo verrassing? Hij zou naar de amateurs van Spakenburg , maar bedacht zich.. Dat was verrassende dus?
IN HENK WE TRUST!!!

oost

Ik wist niet dat hij naar spakenburg zou.
Maar een speler met zijn naam moet je als cambuur altijd blij mee zijn, Wel  vielen zijn prestatie's  vies tegen moet ik zeggen. Maar dat doet er niet meer toe. Wat ik ermee wil zeggen is dat we nu naar andere spelers kunnen gaan kijken. Dus niet alleen 1e divisie Maar ook eredivisie spelers. En ik beschouwde Rose altijd als een nuttige eredivisie speler

Grijskijkert

Citaat van: oost op mei 21, 2013, 17:39:25
Ik wist niet dat hij naar spakenburg zou.
Maar een speler met zijn naam moet je als cambuur altijd blij mee zijn, Wel  vielen zijn prestatie's  vies tegen moet ik zeggen. Maar dat doet er niet meer toe. Wat ik ermee wil zeggen is dat we nu naar andere spelers kunnen gaan kijken. Dus niet alleen 1e divisie Maar ook eredivisie spelers. En ik beschouwde Rose altijd als een nuttige eredivisie speler
Zijn spel is erg fysiek en dat leverde veel (kleine) blessures op zodat hij sporadisch zijn echte niveau haalde.. En heeft een afscheid gekregen wat hij verdiende..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#995
Hier een aangepaste lijst van spelers,iemand nog suggesties? En als spelers al een club hebben hoor ik het graag...

Keepers:

Theo Zwarthoed 30 jaar
Robbert te Loeke 24 jaar
Theo Timmermans 23 jaar                                       
Micky Van der Hart 18 jaar
Chiel Kramer 21 jaar

Verdedigers:                                                 

Giliano Wijnaldum 20 jaar
Guy Ramos 26 jaar
Tom Hiariej 24 jaar
Joey Brock 24 jaar                         
Joeri Schroyen 22 jaar
Ramon Leeuwin 25 jaar
Norichio Nieveld 24 jaar                                       
Jens Janse 26 jaar
Cees Toet 25 jaar
Milan Hoeks 21 jaar
Nathaniel Will 24 jaar

middenvelders:


Ali Messaoud 22 jaar
Kevin Wattamaleo 24 jaar
Hans Mulder 26 jaar
Tom Overtoom 22 jaar
Lars Lambooij 25 jaar
Niek Loohuis 27 jaar
Nourdin Boukhari 32 jaar
Rémy Amieux 26 jaar
Koen Daerden 31 jaar
Niels Vorthoren 25 jaar
Ramon Voorn 26 jaar
Rodney Sneijder 22 jaar

Aanvallers:

Leroy George 26 jaar
Charlison Benschop 23 jaar
Mikolaj Lebedynski 22 jaar
Daryl van Mieghem 23 jaar
Genaro Snijders 22 jaar
Shabir Isoufi 21 jaar
Jarchinio Antonia 22 jaar
Malcolm Esajas 26 jaar
Boy Deul 25 jaar
Mick van Buren 20 jaar
Nenad Sreckovic 25 jaar
Charlton Vicento 22 jaar
Danny van den Meiracker 24 jaar

Huren:

Verdedigers:

Kaj Ramsteijn 23 jaar Feyenoord
Dico Koppers 21 jaar Ajax
Ruben Ligeon 21 jaar Ajax
Nils Röseler 21 jaar Fc Twente

Middenvelders:

Peter van Ooijen 20 jaar PSV
Fabian Sporkslede 20 jaar Ajax
Ilan Boccara 20 jaar Ajax
Davy Klaassen 20 jaar Ajax
Shadrach Eghan 18 jaar Fc Twente

Aanvallers:

Anass Achahbar 19 jaar Feyenoord
Lesley de Sa 19 jaar Ajax
Jody Lukoki 20 jaar Ajax
Felitciano Zschusschen 18 jaar Fc Twente
Joshua John 24 jaar Fc Twente
Jerson Cabral 22 jaar Fc Twente
Edwin Gyasi 21 jaar Fc Twente
Mirco Born 18 jaar Fc Twente
IN HENK WE TRUST!!!

Big Man

Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:37:18
Van mij mogen ze seip ook wel halen. Goede verdediger.  Prikt er ook wel eens een paar in.

Ach ik denk dan maar VVV is niet voor niks gedegradeerd. Waarom zou Cambuur jongens halen van een club die aangetoond heeft niet het eredivisie niveau te hebben? Eerlijk is eerlijk, Seip heeft ook niet meer de leeftijd om talent genoemd te mogen worden!

keije

Mooi stel krokkettenvangers  die keepers......

gewoon een fan

Citaat van: Big Man op mei 21, 2013, 19:14:45
Ach ik denk dan maar VVV is niet voor niks gedegradeerd. Waarom zou Cambuur jongens halen van een club die aangetoond heeft niet het eredivisie niveau te hebben? Eerlijk is eerlijk, Seip heeft ook niet meer de leeftijd om talent genoemd te mogen worden!
Dus mocht Roda JC degraderen dan zijn de spelers van Roda niet eredivisie waardig  :? nou ik zou toch echt die Malki hier wel willen hebben  :proost