Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 15:42:29
Wat heeft het voor zin om te speculeren over een systeem als we nog lang niet weten hoe de selectie er uit gaan zien?
Lodeweges heeft al aangekondigd dat dat hij graag aanvallend wil voetballen, 4-3-3 met de punt naar voren (4-2-3-1 dus). Iedereen die heeft geleerd van Zwolle dit jaar weet dat je vooral je eigen spel moet proberen te blijven spelen, voor zover dat lukt. Het hangt toch van de spelers af hoe het systeem eruit gaat zien. En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is, zal dit systeem wel een aanvallende 4-3-3 worden.
Je bepaald eerst het systeem en dan ga je spelers halen..

En met 4-2-3-1 kan je heel aanvallen maar ook heel verdedigend spelen,het is maar net hoe het word ingevuld..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 17:47:44
Je bepaald eerst het systeem en dan ga je spelers halen..


Klopt, en daarom zei ik al:
"En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is, zal dit systeem wel een aanvallende 4-3-3 worden."

Dat een (aanvallende) 4-3-3 tegen sterkere tegenstanders vooral moet verdedigen is niet meer dan logisch.

Grijskijkert

Citaat van: michello op mei 20, 2013, 16:47:42
Transfervrij:

http://www.transfermarkt.com/en/leonardo/transfers/spieler_4386.html

Kan Henk misschien wel wat mee  :devil  :
(Maar zal wel teveel willen verdienen)
Die voetbalt voorlopig niet meer(misschien helemaal niet meer), heeft 2 weken geleden een zware blessure opgelopen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 17:56:40

En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is
Dat kon hij bijna helemaal in de prullenbak doen nu we komend seizoen in de eredivisie spelen
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 18:36:49
Dat kon hij bijna helemaal in de prullenbak doen nu we komend seizoen in de eredivisie spelen

hoezo? hebben we ineens een grote pot met goud gevonden? we vissen nog altijd in dezelfde vijver

poelie-lwd

Wildschut is transfervrij volgens voetbalprimeur.  :?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 19:08:32
we vissen nog altijd in dezelfde vijver
Dat dacht ik dus niet.. Ik zou zeggen lees bepaalde uitspraken eens van de TS en v/d Belt..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2013, 19:30:32
Wildschut is transfervrij volgens voetbalprimeur.  :?
Heeft een contract tot 30 juni 2014.. Bij voetbalprimeur zitten ze er wel vaker naast.. Maar dat hij weg moet/mag is zeker,ze laten hem volgend jaar niet voor niks weggaan..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 20:14:23
Dat dacht ik dus niet.. Ik zou zeggen lees bepaalde uitspraken eens van de TS en v/d Belt..

Dat zal ik doen grijskijker

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 20:17:13
Dat zal ik doen grijskijker
Zal morgen ook even voor je kijken :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: brambo3004 op mei 20, 2013, 19:08:32
hoezo? hebben we ineens een grote pot met goud gevonden? we vissen nog altijd in dezelfde vijver

jep, die pot heet televisiegeld, extra sponsorinkomsten en meer publiek.
Area 58

Lore

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2013, 19:30:32
Wildschut is transfervrij volgens voetbalprimeur.  :?

Dan heeft VVV wel heel erg foute beslissing genomen door een hoge transfersom te weigeren!

Lees net op Wikipedia dat hij een contract heeft tot 30 juni 2014

Grijskijkert

Citaat van: Lore op mei 20, 2013, 20:30:29
Dan heeft VVV wel heel erg foute beslissing genomen door een hoge transfersom te weigeren!

Lees net op Wikipedia dat hij een contract heeft tot 30 juni 2014
Hoezo? Ze gaan hem deze zomer voor veel geld verkopen let maar op.. 30 juni 2014,heb ik op meerdere site's gelezen en die voorzitter van VVV zei dat ook..
IN HENK WE TRUST!!!

Big Man

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 20:37:11
Hoezo? Ze gaan hem deze zomer voor veel geld verkopen let maar op.. 30 juni 2014,heb ik op meerdere site's gelezen en die voorzitter van VVV zei dat ook..

Als goed gelezen heb heeft hij wel een clausule dat hij bij degradatie voor weinig of niets weg kan. VVV heeft hem inmiddels in het rijtje gezet van spelers die weggaan. Zie link:

http://www.soccernews.nl/news/197352/Degradant_VVV_respecteert_doorlopend_contract_Lokhoff

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 15:21:40
Betaal jij de transfersom en salaris a 1,8 miljoen even?

Nee. Want dat is hij niet waard. Als je mij vorig jaar rond deze tijd had gezegd dat Yuri Rose bij ons kwam voetballen had Ik je ook recht in het gezicht uitgelachen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
** Poolwinner 18/19 - 21/22