Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 11:04:17
Ik denk dat er nu heel slim gespeelt wordt. Weinig uitlekken naar de media en in alle rust verder werken. Verwacht deze week eigenlijk wel paar aankopen.

Juist. Heel anders dan "vroeger", toen alles op straat kwam te liggen.
Echter verwacht ik deze we(e)k(en) nog niks. We zijn pas 2 weken kampioen en dat zagen we nou niet bepaald aankomen. Eerst moet je nieuwe lijstjes maken en dan ook nog onderhandelen. Lijkt me niet dat dat in 2-3 weken afgerond is.

Ook ik ben erg benieuwd naar wat het netwerk van Lodeweges ons zal brengen. Dat hij al op zoveel plaatsen heeft gewerkt, lijkt me een groot voordeel.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 20, 2013, 11:18:36
Juist. Heel anders dan "vroeger", toen alles op straat kwam te liggen.
Echter verwacht ik deze we(e)k(en) nog niks. We zijn pas 2 weken kampioen en dat zagen we nou niet bepaald aankomen. Eerst moet je nieuwe lijstjes maken en dan ook nog onderhandelen. Lijkt me niet dat dat in 2-3 weken afgerond is.

Ook ik ben erg benieuwd naar wat het netwerk van Lodeweges ons zal brengen. Dat hij al op zoveel plaatsen heeft gewerkt, lijkt me een groot voordeel.
Ik denk dat je gelijkt hebt wat betreft de eventuele gehuurde spelers maar, ik verwacht de komende weken wel nieuws over contracten die wel of niet verlengt worden en van transfervrij spelers die deze kant op komen.. Op dit moment staan er 9 spelers onder contract en daar zal wel wat bij moeten...
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Ik hoop inderdaad dat er in ieder geval snel nieuws komt over spelers van de huidige ploeg die al dan niet behouden kunnen worden. Dan weten we toch weer iets beter waar we aan toe zijn.

Verder ben ik bang dat we voor een groot deel van de nieuwelingen lang moeten wachten, aangezien er veel gehuurd gaat worden, en het gaat hier vaak om spelers die pas tijdens de voorbereiding bij hun club buiten de boot vallen.

Ik ben heel erg benieuwd naar wat Van der Belt en co voor ons in petto hebben, maar ik heb er honderd procent van trouwen in dat ze een eredivisiewaardige ploeg op de been kunnen brengen.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 20, 2013, 12:42:18

Verder ben ik bang dat we voor een groot deel van de nieuwelingen lang moeten wachten, aangezien er veel gehuurd gaat worden, en het gaat hier vaak om spelers die pas tijdens de voorbereiding bij hun club buiten de boot vallen.

Daarom is het ook wel noodzaak om transfervrije spelers binnen te hengelen en om de tafel te zitten met spelers waar het contract is afgelopen,zodat je in de voorbereiding een elftal kan opstellen..
IN HENK WE TRUST!!!

papagaaiensoep

Wildschut - nee juh, erg overskatte speler wat mij betreft. Ik hoop op Adje, alleen tja da's miskien te lang wachten op iets dat niet gaat lukken want ja STEL dat 'ie het deze keer wél redt bij Vitas, of minimaal bankzitter. Dan zallie der wel blieve.

Met Hemmen su ik het mooi probere in de spits, schat in dat die het wel redt. Sterk, technisch, kopsterk, prima spits. Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Oepie in de ere. Salst sien dat het type voetbal der 'em ok nog goed leit. Verder vraag ik mij af of Bakker het redt. Makrini vast houwe, sukken hest nodig! En Nienhuus ... dacht altiid dat Meul het wel kon, maar die vond ik vaak ok niet best. Nienhuus het het wel erg best deen, maar ja wel met een ploeg die vooral vooruut voetbalde en druk zette.

Al met al denk ik dat er vooral op het middenveld wat bij mut. Mo is der wat mij betreft de enige zekerhied, maar die mut nog tekene (attie dat doet althans).

Of: 4-4-2 met MvdH met de punt naar voren?? Met Hemmen en links/rechts een buutenspeler, bij voorkeur tweebenig, die zelf ok een goal ken make.

papagaaiensoep

Binne der trouwens inmiddels ok een zootsie selectiespelers met aflopende contracten die op Liwadder vrouwen om legge te pompen? Dat ken der bij twijfel mogelijk ok nog voor zorge dat ze toch nog weer eerder bij SCC gaan tekenen.

Daddy T.

Citaat van: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:32:38
Binne der trouwens inmiddels ok een zootsie selectiespelers met aflopende contracten die op Liwadder vrouwen om legge te pompen? Dat ken der bij twijfel mogelijk ok nog voor zorge dat ze toch nog weer eerder bij SCC gaan tekenen.

:_schater Alsof een voetballer zich zou binden aan een club ivm al die vrouwtjes die voor het oprapen liggen? Iedere stad het sien schatjes...na 2 jaar hier een lijst afgewerkt te hebben zijn ze ook wel weer es toe aan wat nieuw vlees  ;)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Destroyer

Hoe is het nu eigenlijk met die Sjoerd Ars? Twee seizoenen aardige indruk achter gelaten bij PEC. Is die nog steeds in het buitenland?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:28:57
Wildschut - nee juh, erg overskatte speler wat mij betreft. Ik hoop op Adje, alleen tja da's miskien te lang wachten op iets dat niet gaat lukken want ja STEL dat 'ie het deze keer wél redt bij Vitas, of minimaal bankzitter. Dan zallie der wel blieve.

Met Hemmen su ik het mooi probere in de spits, schat in dat die het wel redt. Sterk, technisch, kopsterk, prima spits. Ik ben heel erg benieuwd naar de ontwikkeling van Oepie in de ere. Salst sien dat het type voetbal der 'em ok nog goed leit. Verder vraag ik mij af of Bakker het redt. Makrini vast houwe, sukken hest nodig! En Nienhuus ... dacht altiid dat Meul het wel kon, maar die vond ik vaak ok niet best. Nienhuus het het wel erg best deen, maar ja wel met een ploeg die vooral vooruut voetbalde en druk zette.

Al met al denk ik dat er vooral op het middenveld wat bij mut. Mo is der wat mij betreft de enige zekerhied, maar die mut nog tekene (attie dat doet althans).

Of: 4-4-2 met MvdH met de punt naar voren?? Met Hemmen en links/rechts een buutenspeler, bij voorkeur tweebenig, die zelf ok een goal ken make.

Wildschut deed het bij PEC wel leuk. Denk dat ome Henk m wel kan kneden  ;)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Wanneer eindigt de transferperiode trouwens? Eind aug?
Area 58

DannySCC

Citaat van: Yellow Army op mei 20, 2013, 14:45:33
Wanneer eindigt de transferperiode trouwens? Eind aug?

Jep 31ste geloof ik
AMF

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 13:50:11
Wildschut deed het bij PEC wel leuk. Denk dat ome Henk m wel kan kneden  ;)
Betaal jij de transfersom en salaris a 1,8 miljoen even?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: papagaaiensoep op mei 20, 2013, 13:28:57

Of: 4-4-2 met MvdH met de punt naar voren?? Met Hemmen en links/rechts een buutenspeler, bij voorkeur tweebenig, die zelf ok een goal ken make.
4-2-3-1 denk dat dit systeem beter is, je word in ieder geval niet snel over lopen ,omdat je de ruimtes klein houd..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Wat heeft het voor zin om te speculeren over een systeem als we nog lang niet weten hoe de selectie er uit gaan zien?
Lodeweges heeft al aangekondigd dat dat hij graag aanvallend wil voetballen, 4-3-3 met de punt naar voren (4-2-3-1 dus). Iedereen die heeft geleerd van Zwolle dit jaar weet dat je vooral je eigen spel moet proberen te blijven spelen, voor zover dat lukt. Het hangt toch van de spelers af hoe het systeem eruit gaat zien. En aangezien Lodeweges al maanden zijn technische beleid aan het uitstippelen is, zal dit systeem wel een aanvallende 4-3-3 worden.

michello

Transfervrij:

http://www.transfermarkt.com/en/leonardo/transfers/spieler_4386.html

Kan Henk misschien wel wat mee  :devil  :
(Maar zal wel teveel willen verdienen)