Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: Big Man op mei 20, 2013, 21:06:38
Als goed gelezen heb heeft hij wel een clausule dat hij bij degradatie voor weinig of niets weg kan. VVV heeft hem inmiddels in het rijtje gezet van spelers die weggaan. Zie link:

http://www.soccernews.nl/news/197352/Degradant_VVV_respecteert_doorlopend_contract_Lokhoff

Van mij mogen ze seip ook wel halen. Goede verdediger.  Prikt er ook wel eens een paar in.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

of ramstein,stukje jonger.

maakt oek leuke muziek.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Supersub

Het liefst wil ik eerst onze eigen jongens contracteren en dan pas andere! dan kan je pas per positie goed bekijken wie je nodig hebt en waar. er is alleen vanuit de club gecommuniceerd heeft er iemand wat van de spelers zelf gehoord??

WouterZz

Enkele nederlandse spelers in het buitenland die wellicht verhuurd mogen worden...

Keeper
Dorus de Vries (Wolverhampton Wanderers)

Verdediging
Paul Verhaegh (transfervrij)
Serginho Greene (FK Vojvodina)
Dustley Mulder (Levski Sofia)

Aanval
Johan Voskamp (Śląsk Wrocław)
John Verhoek (Stade Rennes, wel geblesseerd)
Jeremy Bokila (Zulte Waregem)


Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:34:43
Nee. Want dat is hij niet waard. Als je mij vorig jaar rond deze tijd had gezegd dat Yuri Rose bij ons kwam voetballen had Ik je ook recht in het gezicht uitgelachen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
:_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 20, 2013, 22:37:18
Van mij mogen ze seip ook wel halen. Goede verdediger.  Prikt er ook wel eens een paar in.
:_schater
Hou op met die Seip zeg, die kan amper een bal recht vooruit spelen laat staan naar de goede kleur.. En verdedigen kan hij ook niet,bv die Kolder heeft hem echt voor l*l gezet..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: WouterZz op mei 20, 2013, 23:28:31
Enkele nederlandse spelers in het buitenland die wellicht verhuurd mogen worden...

Keeper
Dorus de Vries (Wolverhampton Wanderers)

Verdediging
Paul Verhaegh (transfervrij)
Serginho Greene (FK Vojvodina)
Dustley Mulder (Levski Sofia)

Aanval
Johan Voskamp (Śląsk Wrocław)
John Verhoek (Stade Rennes, wel geblesseerd)
Jeremy Bokila (Zulte Waregem)
Verhaegh heeft getekend bij Augsburg,PSV en Twente zat ook achter hem aan..

En de rest zijn middelmatige eerste divisie spelers...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Big Man op mei 20, 2013, 21:06:38
Als goed gelezen heb heeft hij wel een clausule dat hij bij degradatie voor weinig of niets weg kan. VVV heeft hem inmiddels in het rijtje gezet van spelers die weggaan. Zie link:

http://www.soccernews.nl/news/197352/Degradant_VVV_respecteert_doorlopend_contract_Lokhoff
Staat alleen verlaten, dit klopt met de uitspraken van Soentjes(voorzitter), ze willen nog even cashen.. DKV,Twente en een paar Duitse clubs hebben interesse
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 21, 2013, 06:11:58
:_schater
Hou op met die Seip zeg, die kan amper een bal recht vooruit spelen laat staan naar de goede kleur.. En verdedigen kan hij ook niet,bv die Kolder heeft hem echt voor l*l gezet..

Dat komt omdat hij het niet meer zag zitten met vvv in de eredivisie. Hij heeft waarschijnlijk gedacht dat er nu naar eens een echte club als de eagles moet promoveren  :devil maar serieus denk dat hij wel beter kan!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 21, 2013, 07:42:34
Dat komt omdat hij het niet meer zag zitten met vvv in de eredivisie. Hij heeft waarschijnlijk gedacht dat er nu naar eens een echte club als de eagles moet promoveren  :devil maar serieus denk dat hij wel beter kan!
Dan zag hij het , het hele seizoen niet zitten dus,ik heb het hele seizoen om hem kunnen lachen.. Wat een drama speler.. En z'n DKV verleden is ook zeker niet in zijn voordeel.. En daarbij als Bakens zijn contract verlengt is de positie van rechter centrale verdediger dubbel bezet, dus is hij niet nodig en anders zijn er wel betere beschikbaar..
IN HENK WE TRUST!!!

Dreet

Die Wildschut mag eerst wel es naar de weightwatchers met sien dikke bealch, een vette pad is het wurden. Niet doen dus, zelfde categorie as Nicky Hofs en al die andere suggenaamde voorbeeldprofs..

Grijskijkert

#987
Citaat van: Dreet op mei 21, 2013, 09:41:33
Die Wildschut mag eerst wel es naar de weightwatchers met sien dikke bealch, een vette pad is het wurden. Niet doen dus, zelfde categorie as Nicky Hofs en al die andere suggenaamde voorbeeldprofs..
Weet niet wat jij dik vind,maar heb een paar beelden van de laatste 2 wedstrijden bekeken(en stil gezet) en ik zie geen dikke bealch dus weet niet waar je dit vandaan haalt..

Maar genoeg over de niet haalbare Wildschut,waarom over een speler praten die toch niet haalbaar is...
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 21, 2013, 10:11:16
Weet niet wat jij dik vind,maar heb een paar beelden van de laatste 2 wedstrijden bekeken(en stil gezet) en ik zie geen dikke bealch dus weet niet waar je dit vandaan haalt..

Maar genoeg over de niet haalbare Wildschut,waarom over een speler praten die toch niet haalbaar is...

Gewoon omdat het kan...   :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 21, 2013, 08:06:07
En z'n DKV verleden is ook zeker niet in zijn voordeel..

Je eerste redenen oke, maaar hier wordt ik zo moe van...  :O
** Poolwinner 18/19 - 21/22