Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Treb

#795
Leuk heh, dat speculeren. Ik ben alleen bang dat we wat te hoog van de toren blazen..

We zijn een goede jupiler-league club die 'per ongeluk' is gepromoveerd. Als we er volgend seizoen in blijven is het echt een godswonder. Dat is geen pessimisme maar realisme.

Veel spelers zullen Cambuur zien als laatste optie om in de Eredivisie te spelen.
Sowieso nu al degradatie kandidaat nummero uno.
Tuurlijk, we hebben dingen voor.. zoals achterban, ambiance, elke thuis wedstrijd uitverkocht, dit dat. Maar zodra iemand €100,- meer kan verdienen bij RKC gaat zo'n speler naar RKC.

Verder, Leeuwarden.. ver weg, niks aan, doods weet ik veel. Het is niet zo, maar zo zal er over gedacht worden. 3 uur rijden van Amsterdam toch? Zijn allemaal belangrijke aspecten voor een speler om voor Cambuur te kiezen of niet.

Ik heb vertrouwen in de technische staf en vd Belt dat er ook volgend seizoen een representatief elftal op het veld loopt, maar we zullen ieder punt moeten koesteren en vooral thuis bij elkaar moeten sprokkelen.

/azijnmodus uit.  :devil

SCCRulez

Als we dan toch aan het speculeren dan maar met SCC de beurs op!
Realisme heeft in de post-Pama/Menzo periode ook geleid tot optimisme, dus kan wat mij betreft prima samengaan. Een realistisch aankoop- en huur beleid, met een flinke dosis opportunisme van zowel ploeg als supporters dan kunnen we best voor een leuke verrassing zorgen! Wel spelers halen die voór de club door vuur willen, niet zoals bij QPR na degradatie lachend het veld af. STRIJD  |:)

Ronald

Citaat van: michello op mei 14, 2013, 22:09:40
Wat interessant is, zijn (ervaren)" Nederlandse spelers" in het buitenland die weer terug willen keren.  Alá Tim Bakens vorig seizoen.  Heb alleen geen flauw idee of er in die vijver wat te halen valt.

Wat denk je eventueel van Michael dingsdag, ligt er uit bij fc sion en is een ervaren verdediger. Misschien staat hij open voor een terugkeer in Nederland. Ja ik weet het, het is een ex dkv'er, maar dat waren Sandor, Ozan, Mark de Leeuwarder ook en zo hebben we wel vaker oud dkv'ers gehad in Leeuwarden

brambo3004

Citaat van: Ronald op mei 15, 2013, 00:17:38
Wat denk je eventueel van Michael dingsdag, ligt er uit bij fc sion en is een ervaren verdediger. Misschien staat hij open voor een terugkeer in Nederland. Ja ik weet het, het is een ex dkv'er, maar dat waren Sandor, Ozan, Mark de Leeuwarder ook en zo hebben we wel vaker oud dkv'ers gehad in Leeuwarden

Lijkt me geen goed plan, bakte er bij de boeren ook al weinig van, maar hij kent de weg (op de weaze) al wel.

Van horen zeggen uiteraard :P

richard

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:23:16
En ik zou ook Kramer proberen te halen .Zul je snel moeten handelen .Die jongen heeft alles .

Geen uitstraling en geen winnaarsmentaliteit!!

Clint

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:11:28
En v/d Belt is politiek correct als het hem uit komt..

Dat ben ik niet met je eens. En je geeft hem in de discussie wel de schuld van natrappen richting Pama, maar dat was Ype Smid die dat deed in de VI.

richard

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2013, 16:20:03
Hou toch eens op met dat negatief gelul!

Je moet realistisch denken! En geloof me dat doen Van den Belt en Smid!
Vorig jaar hebben ze wel bewezen met weinig budget een verassend team neer te zetten!

Dan moet je ook nog een trainer hebben die er wat verrassend meedoet en die hadden we niet tot 8 wedstrijden voor het einde!! Alles staat met een goede technische staf en als die durft in te grijpen en beslissingen te nemen komen we een heel eind komend seizoen om in de Eredivisie te blijven, met die spelers komt het wel goed alle vertrouwen in Dwight en Henk. Maar vind ook dat er met de huidige jongens die aflopende contracten hebben snel gesproken moet worden!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: clint op mei 15, 2013, 07:48:37
Dat ben ik niet met je eens. En je geeft hem in de discussie wel de schuld van natrappen richting Pama, maar dat was Ype Smid die dat deed in de VI.
Ik dacht dat v/d Belt dit had gezegd, maar dan neem ik die woorden terug.. sorry!
IN HENK WE TRUST!!!

MP4L

Wat vinden jullie eigenlijk van Lukoki van Ajax?

Sonnema

Grijskijker je hebt het zo druk op dit Forum dat je sommige verhalen eerst eens goed moet lezen voor dat je reageert. Respecteer je mening maar het lijkt net of heb je de hele dag niks anders te doen. :proost

Galdiano

Citaat van: grijskijker op mei 15, 2013, 09:17:23
Voorlopig geen Adje.. Hij krijgt een kans bij Vitesse


Jeugdige spelers worden altijd eerst getest in de voorbereiding. Dit soort spelers komen vaak op het allerlaatste moment naar cambuur. Ga er ook maar vanuit dat dit soort spelers pas begin van competitie er zijn. Adje kwam geloof ik ook zeer laat bij de selectie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint

Met al dat geld daar kan ik mij voorstellen dat ze liever voor een 'dure' jongen gaan.

MP4L

Citaat van: Galdiano op mei 15, 2013, 09:46:58
Jeugdige spelers worden altijd eerst getest in de voorbereiding. Dit soort spelers komen vaak op het allerlaatste moment naar cambuur. Ga er ook maar vanuit dat dit soort spelers pas begin van competitie er zijn. Adje kwam geloof ik ook zeer laat bij de selectie.

Klopt, wij waren toen nog bezig met Youness Mokhtar. Deze ging toen naar Zwolle en toen hadden we maar een andere technische speler nodig. Adje wou verhuurt worden maar Menzo zei "Als wij jou gaan verhuren ga je naar Cambuur". Geloof dat dit ongeveer een week voor de deadline was.

Sonnema

Hier onder een paar namen van nederlandse jongens die in het buitenland voetballen, wil niet zeggen dat ze gelijk haalbaar zijn maar misschien zit er wat tussen. Of kun je ze misschien huren.

Youssouf Hersi    Contract afgelopen
Joey Godee         contract tot?
Arjan Swinkels    Contract loopt af
Tom Daemen      Contract loopt af
Gregor van Dijk  Contract loopt af
Remco V/d Schaaf Contract ?
Paul Verhaegh      Contract?
Marc Otten         Contract loopt af? = oudspeler van NEC
Haris Medunjanin Contract ?
Marvin Zeegelaar Contract ? is oud speler van Ajax
Micheal Dingsdag Contract loopt af
Marcel de Jong Contract loopt af = oudspeler van PSV en Roda JC