Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

richard

Citaat van: clint op maart 19, 2013, 07:35:43
Citaat van: WouterZz op maart 13, 2013, 15:19:01
Cambuur bekijkt aflopende contracten
LEEUWARDEN - Binnen tweeweken stuurt Cambuur de selectiespelers met een aflopende verbintenis een brief met de mededeling dat het contract niet verlengd wordt.
LC

Meteen maar in de brief vermelden dat er ook GEEN ENKELE KANS DAN WEL MOGELIJKHEID is om dat contract nog te verlengen.

Stelletje wijven!!!!!!!.

Verliezen van Fortuna........ga je doodschamen!!!!!!

er is 1 iemand die je gelijk 25000 meer moet geven en dat is makrini en laat de rest lekker verrotten!!!

sunderland

lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee

speculeter

Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....

Goudvinger

Citaat van: peter op maart 19, 2013, 21:38:21
Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....

Wat is het probleem dan?  :zweep

speculeter

Citaat van: Goudvinger op maart 19, 2013, 21:39:33
Citaat van: peter op maart 19, 2013, 21:38:21
Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....

Wat is het probleem dan?  :zweep Jij bent een rasoptimist....komt de naam Arts je bekend voor? :_schater

sunderland

Citaat van: Goudvinger op maart 19, 2013, 21:39:33
Citaat van: peter op maart 19, 2013, 21:38:21
Citaat van: sunderland op maart 19, 2013, 21:11:33
lees net dat Tuyp beslist wil vertrekken bij Volendam .Kom op halen deze topper .Brengt sowieso 20 goals mee
Wil naar eredivisie of buitenland.....

Wat is het probleem dan?  :zweep
Erediv haalt hem niet .Denk dat we wel kans maken .Mutte ze Arts voor een gesprek naar hem toesture

denistel

waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

moodygrunn

Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313
In Henk en Sandor we trust

sunderland


denistel

Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2013, 00:27:26
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313

leuke speler het er al stuk of 20 inleggen.

Sander Scc

Citaat van: denistel op maart 25, 2013, 09:04:15
Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2013, 00:27:26
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313

leuke speler het er al stuk of 20 inleggen.

En hij voetbalt tenminste leuk mee, kun je van Hemmen niet zeggen..

Grijskijkert

Veendam valt vanmiddag om,meteen daar maar shoppen lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Citaat van: denistel op maart 25, 2013, 09:04:15
Citaat van: moodygrunn op maart 24, 2013, 00:27:26
Citaat van: denistel op maart 23, 2013, 23:22:30
waren vanmiddag bij een topklasse duel om een speler te bekijken hoorde ik op
tv oost.

het gaat volgens de commentator om Jeffrey Jongeneelen van Katwijk,

http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=160957&cat=313

leuke speler het er al stuk of 20 inleggen.

Zal je denken Denistel? Als het maar niet zo'n gevalletje Barto word... Leuk doen in de Topklasse, Prut bij Cambuur
Probeer dan iemand met ervaring te halen om enigsinds een teleurstelling én geldverspilling te voorkomen
En je kunt iemand ook niet op beelden van 1 wedstrijd beoordelen, Momentopname!
Afwachten dus... En nou eens GOED scouten Cambuur!