Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

AL

Middenveld moet versterkt worden en voorin op de vleugels moet er wat gebeuren!
Achterhoede bij elkaar houden (en indien mogelijk versterken met een goede centrale verdediger).

Isoufi (nummer 10)
Vorthoren (10 of links/rechts midden)
Stachnik (rechtsbuiten)
Houtkoop (linksbuiten)
Maatsen (rechtsbuiten)

Zomaar een paar spelers die haalbaar zijn en wat kunnen toevoegen aan de selectie.
En wat zou ik graag Jack Tuyp hier eens aan het werk willen zien!!

Destroyer

Jack tuyp gaat naar eredivisie, let maar op
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Heeft ie al geprobeerd. Blijft lekker bij Volendam

denistel

Citaat van: marrumer op maart 09, 2013, 13:17:11
v zaanen?

ja lekkere snelle speler   27 jaar 187 duels 47 goals.

denistel

Citaat van: De Gast op maart 09, 2013, 14:04:25
Citaat van: denistel op maart 09, 2013, 12:27:19
---------------------------------------zaari----------------------------------------------

-----droste(in goede doen)         bakens               vd laan              bijker


                                     el makrini                         dantuma


                                                            schokker

            hiwat                                         hemmen                        v zaanen

mooi jong team en fris voetbal vanaf wedstrijd 1 er op knallen


Achterin kan ik begrijpen.. de rest niet. Plaats in het rechterrijtje wordt het dan vrees ik.

wat dan snelle buitens een spits die er 20 maakt als ie alles speelt en een voetballende 10

Holwerd voor Cambuur

Verwacht je zoveel van die Hiwat dan Denistel? Hij speelt toch niet voor niks nooit?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Van Zaanen speelt ie nog?
Schokker achter Hemmen. Twee van die slakken achter elkaar.. Leuke voetballers maar er mag wel wat snelheid in de ploeg.
Dantuma nog niks van gezien.. Zal eerst veel wedstrijden moeten maken. Hiwat idd ook niks van gezien.
Bakens zal niet blijven. Makrini idem. Droste ook.

Maak maar gewoon schoon schip zou ik zeggen

Bascambuur

Vd Heide en De Vries waren ook niet de snelsten, maar toch een aardig duo hoor. Nummer 10 en spits hoeven helemaal niet snel te zijn, gewoon steekpassjes geven en die bal er in schieten.

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 10, 2013, 10:41:13
Van Zaanen speelt ie nog?
Schokker achter Hemmen. Twee van die slakken achter elkaar.. Leuke voetballers maar er mag wel wat snelheid in de ploeg.
Dantuma nog niks van gezien.. Zal eerst veel wedstrijden moeten maken. Hiwat idd ook niks van gezien.
Bakens zal niet blijven. Makrini idem. Droste ook.

Maak maar gewoon schoon schip zou ik zeggen
Wat een kul .als je met een 10 kort achter de spits speelt heb je niks met snelheid te maken .Pelle is ook niet snel en immers ook niet echt .Feyenoord laat trouwens verschillende spelers achter pelle komen

666

Marco v/d Heide zou ik graag willen zien op het middenveld,, Ik hoop dat hij beter wordt en dat hij in de toekomst zeer belangrijk kan zijn voor ons.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sunderland

Ja wie wil hem niet zien .Hopen dat contract word verlengd .In playoffs kan hij de kar misschien trekken

Grijskijkert

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183780 zie ze die ruim 4 ton niet bij elkaar krijgen, ze zijn daar zelf ook somber over.
Maar als Veendam eruit vliegt, dan daar maar gaan "shoppen" Cijntje, Overtoom, Lambooij, Rozema, Loohuis, Hutten, Schmeltz, Timmermans,Te Loeke en Deul zijn voor in de eerste divisie bruikbare spelers
IN HENK WE TRUST!!!

WouterZz

Cambuur bekijkt aflopende contracten

LEEUWARDEN - Binnen tweeweken stuurt Cambuur de selectiespelers met een aflopende verbintenis een brief met de mededeling dat het contract niet verlengd wordt.

Dat is de standaardprocedure. Als een speler voor1 april geen schriftelijk antwoord krijgt, wordt het contract automatisch met een seizoen verlengd. De nieuwe Cambuur-trainer Dwight Lodeweges is de selectie momenteel aan het doorlichten. ,,Er zijn een paar spelers waar het anders bij ligt en waar we graag mee verder willen. Dat hebben wij hun al eerder aangegeven'', zegt Cambuur-directeur Gerald van den Belt. Elf spelers hebben een aflopend contract. Bij drie (Martijn van der Laan, Erik Bakker en Melvin de Leeuw) heeft de club een eenzijdige optie voor contractverlenging. Vier spelers (de keepers Dennis Telgenkamp en Leonard Nienhuis en de aanvallers Adnane Tighadouini en Giovanni Hiwatt) zijn op huurbasis. Mark Diemers vertrekt na dit seizoen naar FC Utrecht.

LC

De Gast

Ben er zo klaar mee... wat een armoedig elftal hebben we momenteel. Een lijdensweg elke week voor supporters sponsors en iedereen die maar wat met Cambuur heeft..

Clint

Citaat van: WouterZz op maart 13, 2013, 15:19:01
Cambuur bekijkt aflopende contracten
LEEUWARDEN - Binnen tweeweken stuurt Cambuur de selectiespelers met een aflopende verbintenis een brief met de mededeling dat het contract niet verlengd wordt.
LC

Meteen maar in de brief vermelden dat er ook GEEN ENKELE KANS DAN WEL MOGELIJKHEID is om dat contract nog te verlengen.

Stelletje wijven!!!!!!!.

Verliezen van Fortuna........ga je doodschamen!!!!!!