Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Reina


Len Cantello

Klasse, Reina! Goed om weer eens bericht van je te lezen.
:0= DIT SEIZOEN DE KAMPIOEN!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Reina


AL

Wanneer gaan ze contractbesprekingen houden?
Zou Makrini, Bakens, v/d Laan en Bakker hier zeker proberen te houden.

En voor nieuwe spelers kijk eens bij Volendam: Tuyp, Kramer, Muhren contract loopt af.
Verder heeft Houtkoop (Eagles) een aflopend contract.
En Isoufi kan je toch ook huren als Telstar dat kan?
Wellicht mag een speler als van Moorsel weg bij Gronignen (of worden verhuurd). Mamedov schijnt het ook weer redelijk goed te doen.
Vond ik hier altijd al een speler met mogelijkheden.

denistel

1e gesprek met makrini is al weest...maar ja die jongen wacht natuurlijk af
wat er de komende maanden gaat gebeuren enige at cambuur kan doen
is hem een goede aanbieding doen.

sunderland

Citaat van: AL op maart 02, 2013, 14:33:56
Wanneer gaan ze contractbesprekingen houden?
Zou Makrini, Bakens, v/d Laan en Bakker hier zeker proberen te houden.

En voor nieuwe spelers kijk eens bij Volendam: Tuyp, Kramer, Muhren contract loopt af.
Verder heeft Houtkoop (Eagles) een aflopend contract.
En Isoufi kan je toch ook huren als Telstar dat kan?
Wellicht mag een speler als van Moorsel weg bij Gronignen (of worden verhuurd). Mamedov schijnt het ook weer redelijk goed te doen.
Vond ik hier altijd al een speler met mogelijkheden.
jij noemt een aantal namen die echt niet beter zijn dan wat we hebben .Kramer en Tuyp zijn zeker heel goed .Van Moorsel zou idd een slimme zet zijn

dennisw8

er mag volgend jaar genoeg veranderd worden.  8)

Galdiano

Als je een goede keepers vastlegd, en je behoud in je as, Bakens, Makrini en Hemmen, ben ik heel tevreden. En kun je met getalenteerde spelers een leuk team opbouwen.
Buitens die de durf hebben om continue te gaan. En een goede voorzet hebben.
Backs die genoeg loop vermogen hebben dat ze enkele keren per wedstrijd over het middenveld denderen.

En eventueel gewoon 3-4-3 spelen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Galdiano op maart 06, 2013, 16:35:18
Als je een goede keepers vastlegd, en je behoud in je as, Bakens, Makrini en Hemmen, ben ik heel tevreden. En kun je met getalenteerde spelers een leuk team opbouwen.
Buitens die de durf hebben om continue te gaan. En een goede voorzet hebben.
Backs die genoeg loop vermogen hebben dat ze enkele keren per wedstrijd over het middenveld denderen.

En eventueel gewoon 3-4-3 spelen!

en een paar vuurvreters of klootzakken of hoe je ze maar wilt noemen maar die weten
wat er van je gevraagd wordt op de juiste momenten.

De Gast

#69
Ik neem aan dat de as het wel bekeken heeft na dit seizoen. De rest is middelmaat of minder en mogen wat mij betreft vertrekken. Op wat jongens als Bijker en Dijkstra na.. Hopelijk een nieuw fris voetballend elftal! Ben erg benieuwd

denistel

---------------------------------------zaari----------------------------------------------

-----droste(in goede doen)         bakens               vd laan              bijker


                                     el makrini                         dantuma


                                                            schokker

            hiwat                                         hemmen                        v zaanen

mooi jong team en fris voetbal vanaf wedstrijd 1 er op knallen

marrumer


De Gast

Citaat van: denistel op maart 09, 2013, 12:27:19
---------------------------------------zaari----------------------------------------------

-----droste(in goede doen)         bakens               vd laan              bijker


                                     el makrini                         dantuma


                                                            schokker

            hiwat                                         hemmen                        v zaanen

mooi jong team en fris voetbal vanaf wedstrijd 1 er op knallen


Achterin kan ik begrijpen.. de rest niet. Plaats in het rechterrijtje wordt het dan vrees ik.

sunderland

Tis jammer dat de meesten nu denken dat we geen goeie spelers hebben nu we zo slecht voetballen .We hebben absoluut een prima selectie alleen is de ts van het nivo 4e klas

sunderland

Tis een raadsel waarom we hiwat hebben gehuurd