Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

denistel

wie zijn de dik betaalden dan?? die hebben we niet meer hoor.en je wilt ten koste
van het 1e een 2e team hebben?? lijkt me allemaal een beetje vreemd he.
ik snap je gedachte wel maar dat gaat allemaal toch niet zo maar.

een beloften team is qua kosten zo een ton hoor en een eigen jeugdopleiding
oek wel dus zou 2 ton betekenen dan moet je 4 a 5 spelers uit je selectie lozen
maar wat voor team houden we dan over????
verder zit je met waar die teams dan zouden moeten spelen??

hemmen makrini bakens zou ik er graag bij houden maar de 1e 2 daarvan zullen
natuurlijk afwachten of er andere clubs komen.

verder is het afwachten wat de nieuwe trainer voor plannen heeft en hoe je gaat
spelen en daar de juiste spelers voor halen.

opvallende spelers vind ik

isoufi van telstar die is gehuurd van feyenoord??

keeper zaari van eindhoven vond ik tegen cambuur 2x sterk

hutten van veendam is een leuke speler

veldwijk van dordreg een nog jonge maar fysiek sterke spits

dat zijn zo maar wat namen.

verder zou ik boutzamar uit de jeugdopleiding toevoegen aan de
selectie.


maar eerst dit seizoen maar eens afmaken.

DR888SCC

Wat mij betreft moet Cambuur voor  het middenveld echt alles proberen om el Makrini te behouden. Deze speler is  heel erg belangrijk voor een elftal. Hij gaat altijd voorop in de strijd, verovert enorm veel ballen en is daarmee een voorbeeld voor z,n ploeggenoten. Hadden we nog maar een paar spelers van dit kaliber. Voor de verdediging iig Bakens en vd Laan behouden, ook karakterspelers. Voor de voorhoede nieuwe (snelle)spelers aantrekken, welke goed kunnen samenspelen met Schokker. Deze man beschikt n.l. over een sublieme traptechniek, waar andere spelers veel meer gebruik moeten maken. 

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 24, 2013, 00:07:55
wie zijn de dik betaalden dan?? die hebben we niet meer hoor.en je wilt ten koste
van het 1e een 2e team hebben?? lijkt me allemaal een beetje vreemd he.
ik snap je gedachte wel maar dat gaat allemaal toch niet zo maar.

een beloften team is qua kosten zo een ton hoor en een eigen jeugdopleiding
oek wel dus zou 2 ton betekenen dan moet je 4 a 5 spelers uit je selectie lozen
maar wat voor team houden we dan over????
verder zit je met waar die teams dan zouden moeten spelen??

hemmen makrini bakens zou ik er graag bij houden maar de 1e 2 daarvan zullen
natuurlijk afwachten of er andere clubs komen.

verder is het afwachten wat de nieuwe trainer voor plannen heeft en hoe je gaat
spelen en daar de juiste spelers voor halen.

opvallende spelers vind ik

isoufi van telstar die is gehuurd van feyenoord??

keeper zaari van eindhoven vond ik tegen cambuur 2x sterk

hutten van veendam is een leuke speler

veldwijk van dordreg een nog jonge maar fysiek sterke spits

dat zijn zo maar wat namen.

verder zou ik boutzamar uit de jeugdopleiding toevoegen aan de
selectie.


maar eerst dit seizoen maar eens afmaken.
Ik wist niet dat het richting de 2 ton zou gaan, dan misschien eerst een 2e elftal, want daar kan je ook wel jeugd in laten spelen, is ook wel goed voor ze dacht ik zo, net wat bij topclubs gebeurt dat spelers die eigen c/b junioren zijn in a1 of a2 worden gezet of in ieder geval in zo'n competitie..
En  wat spelers betreft moet je creatief zijn, bij voorbeeld Stankov van MVV speelt daar voor het minimum en is niks minder dan Droste of een Correia verdient misschien de helft van wat Droste krijgt maar kwalitatief zou je niet heel veel in leveren..
En ik weet niet wat een Rose of een de Leeuw verdienden maar daar zijn genoeg vervangers voor te vinden die voor minder op de loonlijst komen te staan en als je dan de  helft van die salarissen kan besparen kom je snel in de buurt van een ton , lijkt me zo..

Isoufi heeft bij Feyenoord nog een 2 jarig contract,maar is misschien volgend jaar wel te huren

Zaari heeft begin van het seizoen bij Eindhoven voor 2 jaar getekend, vind hem nogal onzeker over komen en dat was de reden dat hij weg ging bij Den Bosch, maar een goede keeper loopt er in het noorden wel rond toch? En anders zelf opleiden als er een 2e elftal is. Of een Te Loeke terug halen met een jonge keeper er achter

Hutten heeft na dit seizoen nog een jaar te gaan bij Veendam

Veldwijk staat nog 2 jaar onder contract

Maar de spelers die je noemt hebben zeker wel potentie, maar of ze haalbaar zijn?

Waarom kwam Cijntje eigenlijk niet naar Cambuur,want hij zit bij Telstar niet meer bij de selectie..
IN HENK WE TRUST!!!

Sonnema

Cambuur hoeft Cijntje niet omdat er contact is geweest tussen zijn huidige trainer Keizer. Daarom heeft Cambuur afgezien van hem. Maar als Cambuur Hutten wil halen moeten ze gewoon ff wachten Veendam staat op omvallen. Kramer van Volendam zou een zekere versterking zijn zou afgelopen seizoen al naar cambuur maar door een verbeterde aanbieding van Volendam is hij daar gebleven, zijn contract loopt dit jaar af.

papagaaiensoep

Bakker rent zich een slag in de rondte, kan ook wel afmaken maar brengt toch te weinig creativiteit. Eén Makrini op het middenveld is genoeg en zowel Keurntjes als Diemers hebben het niveau (nog) niet. Voor- en achterin alleszins okay dus m.i. moet er bij gelijk blijvende kwaliteit voor en achter vooral op het middenveld iets gebeuren. Weet niet of Rose dit wel kan brengen, vd Heide sowieso maar is zooooo vaak geblesseerd.

DR888SCC

Voorin snelle en beweeglijke spelers aantrekken, omdat Tighadouini toch niet is te behouden. Ditzelfde geldt vermoedelijk ook voor Hemmen, alhoewel deze na de winterstop een stuk minder is als ervoor. Je kunt zien dat een type als Tighadouini voor veel gevaar zorgt, en dat deze vaak prima wordt gelanceerd door Oebele Schokker. Nu voor de rechterkant eenzelfde type speler aantrekken (Hiwat nog onvoldoende zicht op).

sunderland

v boekel halen.Zou ook eens informeren naar v Hyfte .Zou een stunt zijn

brambo3004

Citaat van: sunderland op februari 24, 2013, 15:52:08
v boekel halen.Zou ook eens informeren naar v Hyfte .Zou een stunt zijn

die van Hyfte kan best een potje voetballen, maar wat een zeurkous :gelekaart

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op februari 24, 2013, 16:00:45
Citaat van: sunderland op februari 24, 2013, 15:52:08
v boekel halen.Zou ook eens informeren naar v Hyfte .Zou een stunt zijn

die van Hyfte kan best een potje voetballen, maar wat een zeurkous :gelekaart
En je hebt een tolk nodig om die belg te verstaan :devil
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: DR888SCC op februari 24, 2013, 00:23:58
Wat mij betreft moet Cambuur voor  het middenveld echt alles proberen om el Makrini te behouden. Deze speler is  heel erg belangrijk voor een elftal. Hij gaat altijd voorop in de strijd, verovert enorm veel ballen en is daarmee een voorbeeld voor z,n ploeggenoten. Hadden we nog maar een paar spelers van dit kaliber. Voor de verdediging iig Bakens en vd Laan behouden, ook karakterspelers. Voor de voorhoede nieuwe (snelle)spelers aantrekken, welke goed kunnen samenspelen met Schokker. Deze man beschikt n.l. over een sublieme traptechniek, waar andere spelers veel meer gebruik moeten maken.

er wordt de komende weken hard aan gewerkt

Chipke

Even een aantal aflopende contracten uit de Jupiler League. Niet iedereen is haalbaar, maar ik heb alleen de spelers op een rijtje gezet die het niveau van Cambuur aan zouden kunnen.

Cees Toet (Almere City)
Benjamin van den Broek (FC Den Bosch)
Kevin Begois (FC Den Bosch)
Rogier Molhoek (FC Dordrecht)
Josimar Lima (FC Dordrecht)
Adnan Alisic (FC Dordrecht)
Lars Veldwijk (FC Dordrecht)
Brahim Zaari (FC Eindhoven)
Maikel Verkoelen (FC Eindhoven)
Rob van Boekel (FC Eindhoven)
Harm Zeinstra (FC Emmen)
Shkodran Metaj (FC Emmen)
Ruud Ter Heide (FC Emmen)
Wesley De Ruiter (Excelsior)
Niels Vorthoren (Excelsior)
Darren Maatsen (Excelsior)
Cendrino Misidjan (Go  Ahead Eagles)
Jan Krompkamp (Go Ahead Eagles)
Sjoerd Overgoor (Go Ahead Eagles)
Joost Terol (De Graafschap)
Zarko Grabovac (Helmond Sport)
Gillian Justiana (Helmond Sport)
Charles Kazlauskas (Helmond Sport)
Juanito Sequira (Helmond Sport)
Emrullah Guvenc (Helmond Sport)
Erik Quekel (Helmond Sport)
Sebastian Stachnik (Helmond Sport)
Tom van Hyfte (MVV Maastricht)
Malcolm Esajas (MVV Maastricht)
Richard Arends (FC Oss)
Marcel van der Sloot (FC Oss)
Gijs Luirink (Sparta Rotterdam)
Ilias Bel Hassani (Sparta Rotterdam)
Danny Buijs (Sparta Rotterdam)
Toni Varela (Sparta Rotterdam)
Sandro Calabro (Sparta Rotterdam)
Cor Varkevisser (Telstar)
Anthony Correia (Telstar)
Sjaak Lettinga (Telstar)
Gerry Koning (FC Volendam)
Henny Schilder (FC Volendam)
Maikel van der Werff (PEC Zwolle, gehuurd van Volendam)
Paul de Lange (FC Volendam)
Michiel Kramer (FC Volendam)
Jack Tuyp (FC Volendam)
Ludcinio Marengo (FC Volendam)
Robert Muhren (FC Volendam)

sunderland

van boekel ,van hyfte ,vorthoren,quekel, kramer ,tuyp

sunderland

de rest is niet beter dan we nu hebben of is niet te betalen [belhassani]

denistel

prommes van telstar een sterke verdediger

Chipke

Selectie volgend seizoen:

Doel:

Theo Timmermans
Harm Zeinstra

Verdediging:

Wout Droste
Leon Broekhof
Martijn van der Laan
Lucas Bijker
Johnny de Vries
Cees Toet
Maikel van der Werff
Tim Bakens

Middenveld:

Erik Bakker
Yuri Rose
Marco van der Heide
Mohammed El Makrini
Tom van Hyfte
Niels Vorthoren

Aanval

Darren Maatsen
Martijn Barto
Lars Veldwijk
Oebele Schokker
Sicco Bouwer
Zarko Grabovac

|:) |:) |:) |:) |:)  :0=Kampioenen  :0=