Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Destroyer op mei 17, 2013, 08:26:36
ik ben nu langzamerhand wel zeer benieuwd wanneer de eerste versterking bekend wordt...

wees geduldig kerel ze legge niet voor het oprapen he

Grijskijkert

#871
Dus als ik het goed begrijp willen de meesten hier, 2 a 3 eredivisie keepers met bij bijbehorend salaris.. Ipv 1 eredivisie keeper en 2 jonge keepers daarachter..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 17, 2013, 12:52:19
wees geduldig kerel ze legge niet voor het oprapen he
Zijn er genoeg, maar er zal door de TS nog wel  bekeken moeten worden welke gasten hier passen en in het systeem passen wat de TS wil spelen..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 12:56:40
Zijn er genoeg, maar er zal door de TS nog wel  bekeken moeten worden welke gasten hier passen en in het systeem passen wat de TS wil spelen..

dat bedoel ik dus oek he.kest wel snel een paar man binnen halen maar daar krijg je later misschien spijt van.

veroen

Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 12:00:48
Vaste keuze in jong oranje onder 19, zit vast bij  de A selectie van Feyenoord..

Hij speelde meer wedstrijden dan je aangegeven inval beurten, die invalbeurten krijgt hij ook op basis van prestatie.. En ik heb via Feyenoord tv redelijk wat wedstrijden van hem gezien en hij kan best wat.. en hij is net 19..


Dat hij daarbij zit zegt me niet zoveel, en dat hij dan aardig speelt is leuk maar dat is tegen jongens van eigen leeftijd en die treft ie niet in de eredivisie.
Daarnaast heeft ie voor Feyenoord nog nooit een goal in de competitie gemaakt en vind ik hem echt te klein voor een spits als je zoals wij komend seizoen soms ook wat meer vechtvoetbal moet spelen....
Indien hemmen niet blijft moet je gaan kijken of je ergens een type als Benson op de kop kan tikken, per jaar toch goed voor goaltje of 10 in de eredivisie en dat heb je nodig....

Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 17, 2013, 13:00:01
wel snel een paar man binnen halen maar daar krijg je later misschien spijt van.
Inderdaad beter 2x doorlichten, dan achteraf spijt hebben..

En ik denk ook dat we anders gaan spelen in vergelijk met de eerste divisie.. Compacter met veel snelheid voor op..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 13:02:31
Dat hij daarbij zit zegt me niet zoveel, en dat hij dan aardig speelt is leuk maar dat is tegen jongens van eigen leeftijd en die treft ie niet in de eredivisie.
Daarnaast heeft ie voor Feyenoord nog nooit een goal in de competitie gemaakt en vind ik hem echt te klein voor een spits als je zoals wij komend seizoen soms ook wat meer vechtvoetbal moet spelen....

Heb je dit niet met veel talenten? Ik zie hem meer in een rol als Adje afgelopen seizoen had, dus van de flank of van achter een sterke spits.. Maar wat ik al zei het is aan de TS of hij in het totaal plaatje past..
IN HENK WE TRUST!!!

nikjeuh

@Grijskijker
Mats Rits staat op jouw lijstje van 2-3 pagina's terug.. Was een talent van Ajax (niet PSV) maar is in januari 2013 voor 2,5 jaar vastgelegd door KV Mechelen... Dus ben bang dat ie van het lijstje af kan.

Sneijder zal wel te veel vragen.. Maar verder is het een mooi lijstje waar uit elke linie best 2 spelers Cambuur kunnen/mogen versterken!

Grijskijkert

Citaat van: nikjeuh op mei 17, 2013, 13:10:52
@Grijskijker
Mats Rits staat op jouw lijstje van 2-3 pagina's terug.. Was een talent van Ajax (niet PSV) maar is in januari 2013 voor 2,5 jaar vastgelegd door KV Mechelen... Dus ben bang dat ie van het lijstje af kan.

Dank u :thumbsup, zal mijn lijstje meteen aanpassen..
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: nikjeuh op mei 17, 2013, 13:10:52
Sneijder zal wel te veel vragen.. Maar verder is het een mooi lijstje waar uit elke linie best 2 spelers Cambuur kunnen/mogen versterken!

Denk dat ze bij RKC ook geen topsalarissen betalen.
Area 58

Zwolsecambuurfan

Ik zou het zelf niet heel erg fijn vinden als er nog twee eerstedivisieclubs promoveren. Deze clubs moeten namelijk uit dezelfde vijver vissen! Deze vijver is al niet heel diep en deze extra concurrentie kan dodelijk zijn. Als Sparta en Volendam promoveren zullen spelers eerder voor deze clubs kiezen, omdat deze dichtbij de randstad liggen. Dit geldt ook voor De Graafschap (wel verder, maar misschien ook aantrekkelijker). Ik weet dat Cambuur zeer aantrekkelijk is voor de supporters van Cambuur, maar het merendeel van de spelers weet waarschijnlijk niet eens waar Leeuwarden ligt.
Sparta heeft daarnaast een mooi onderkomen, de club komt uit een superstad (Rotterdam) en er is meer budget, dus meer te verdienen. Volendam is wat mij betreft alleen qua locatie aantrekkelijk, al vraag ik me af of spelers het trekken om in zo'n toeristendorp te wonen. Volemdam zal ook wel flink putten uit de eigen jeugdopleiding. De Graafschap heeft een mooi onderkomen, trouwe supporters en ligt relatief gunstig (afstand randstad).
Ik zou iedere speler Cambuur aanraden omdat de sfeer uniek is en omdat Leeuwarden de leukste stad van Nederland is, maar wie vertelt dit aan deze jongens!

hmmmm, Rodney Sneijder in Leeuwarden. Wesley en Jolante op de tribune. Zie jij het? Ik weet het niet. Misschien neemt broetjelief een zak geld mee. Hij verdient toch een slordige 12,5 miljoen per jaar:-P






brambo3004

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 17, 2013, 14:28:18
De Graafschap heeft een mooi onderkomen, trouwe supporters en ligt relatief gunstig (afstand randstad).

De Achterhoek heet niet voor niets de Achterhoek.

veroen


Daddy T.

Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2013, 13:23:14
Denk dat ze bij RKC ook geen topsalarissen betalen.

Gemiddeld salaris bij RKC lag iig 2 jaar geleden <100.000 euro.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

keije

Rodney Sneyder is in  gesprek met Nec.   Messaoud, Propper, Room , Promes, Suk en nog wat snelle aanvallers.