Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 16, 2013, 13:32:31
Ik zeg nog steeds, Suk halen! Veel meer power dan Bakker!!
Heb je gelijk in.. Maar doordat Go Ahead nog geld krijgt is hij niet transfervrij en ondertussen traint hij daar ook weer..
IN HENK WE TRUST!!!

SCCRulez

Theo Timmermans, Ramon Leeuwin Ali Messaoud, Peter van OOijen, Anass Achahbar  |:)
Vicento ook wel interessante optie, maar wel wat opvliegend karaktertje  :rodekaart

Drumfather SCC


Yellow Army

Citaat van: grijskijker op mei 16, 2013, 13:37:53
Heb je gelijk in.. Maar doordat Go Ahead nog geld krijgt is hij niet transfervrij en ondertussen traint hij daar ook weer..

Suk is wel degelijk transfervrij. GAE mag dan nog geld van het failliete Beerschot krijgen, maar hebben geen bankgarantie. Dus naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze daar naar fluiten.
Area 58

brambo3004

Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2013, 01:09:25
Suk is wel degelijk transfervrij. GAE mag dan nog geld van het failliete Beerschot krijgen, maar hebben geen bankgarantie. Dus naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze daar naar fluiten.

Dat mannetje kunnen we anders goed gebruiken

Destroyer

ik ben nu langzamerhand wel zeer benieuwd wanneer de eerste versterking bekend wordt...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland


sunderland

Citaat van: Drumfather SCC op mei 16, 2013, 22:57:13
:zucht
wat is dat hier steeds met die timmermans .De meesten weten niet eens hoe hij keept .Niks bijzonders

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 16, 2013, 13:37:53
Heb je gelijk in.. Maar doordat Go Ahead nog geld krijgt is hij niet transfervrij en ondertussen traint hij daar ook weer..
maae egels hebben ook geen enkel recht .zo werkt het niet

Grijskijkert

Citaat van: Yellow Army op mei 17, 2013, 01:09:25
Suk is wel degelijk transfervrij. GAE mag dan nog geld van het failliete Beerschot krijgen, maar hebben geen bankgarantie. Dus naar alle waarschijnlijkheid kunnen ze daar naar fluiten.
Ik had het gelezen/gehoord op rtv oost en vi radio,dat het geen uitgemaakte zaak was en dat ze zelfs Overmars hebben in geschakeld om de transfer rechten terug te krijgen..

Maar zou mooi zijn als wij hem transfervrij op kunnen pikken...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 17, 2013, 08:43:16
wat is dat hier steeds met die timmermans .De meesten weten niet eens hoe hij keept .Niks bijzonders
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...
IN HENK WE TRUST!!!

veroen

Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 09:27:25
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...

dus iemand die een bankzitten bij ons op de bank houdt is goed genoeg voor ons? Te Loeke lieten ze niet voor niks zo makkelijk lopen hoor....

Daarnaast zijn er veel mensen die achabar noemen, op basis waarvan?
Aantal keer in zien vallen en echt niks bijzonders, daarnaast een mannetje die het qua motivatie nogal lastig met zichzelf heeft, zo iemand hebben wij toch helemaal niet nodig hier?

Grijskijkert

Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 11:15:10
dus iemand die een bankzitten bij ons op de bank houdt is goed genoeg voor ons? Te Loeke lieten ze niet voor niks zo makkelijk lopen hoor....

Gevalletje selectief lezen.. Te Loeke eiste een basis plek en een salaris wat Cambuur niet wou/kon betalen en op basis van die grote mond was het daaag Te Loeke

Even voor de duidelijkheid,ik zeg niet dat hij direct eerste keeper moet worden,maar misschien kan hij daar naar te groeien.

Toen hij nog bij Sneek keepte zat hij vaak thuis wedstrijd op de tribune..Wel mooi toch een "eigen"jongen bij de selectie..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#868
Citaat van: veroen op mei 17, 2013, 11:15:10


Daarnaast zijn er veel mensen die achabar noemen, op basis waarvan?
Aantal keer in zien vallen en echt niks bijzonders, daarnaast een mannetje die het qua motivatie nogal lastig met zichzelf heeft, zo iemand hebben wij toch helemaal niet nodig hier?
Vaste keuze in jong oranje onder 19, zit vast bij  de A selectie van Feyenoord..

Hij speelde meer wedstrijden dan je aangegeven inval beurten, die invalbeurten krijgt hij ook op basis van prestatie.. En ik heb via Feyenoord tv redelijk wat wedstrijden van hem gezien en hij kan best wat.. en hij is net 19..

En als hij lastig zou zijn te motiveren of voor andere problemen zorgde, had Koeman hem allang naar Excelsior gestuurd..

Maar of hij bij Cambuur past weet alleen de TS :)
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: grijskijker op mei 17, 2013, 09:27:25
Keepte bij Veendam foutloos, doet geen gekke dingen in de goal en hield Te Loeke daar op de bank is nog jong en is Cambuur supporter.. En misschien op termijn eerste keeper,maar dat moet de tijd uitwijzen...

foutloos zeker niet en voor de ere div denk ik dat ie te kort komt.wel een jongen uit eigen streek.