Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Dreet

Citaat van: Dokkumer op mei 13, 2013, 21:49:21
Als Hofs komt wil ik Zeefuik ook hebben  8P

Die Hofs is een belediging voor het profvoetbal inderdaad, is veel te dik ja! Alsjeblieft niet doen, want dan krijgen we ook nog dat eeuwige gezeur over 'Hofs het straatschoffie'. Wie zit daar nou nog op te wachten?

Johnny van Beukering is ook nog beschikbaar, Jeroen Verhoeven ook.....

Chipke

Feyenoordpings.NL ‏@feyenoordpings  1u 
SC Cambuur, nieuwkomer in Eredivisie, heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar spelers om op huurbasis over te nemen, zo meldt Friesch Dagblad.

Grijskijkert

• Tim Bakens kan zijn actieve loopbaan voortzetten • De verdediger van SC Cambuur had enige tijd twijfels over zijn verdere carrière als betaald voetballer vanwege zijn heup • Deze week zijn er foto's gemaakt van de heup en daaruit bleek dat doorspelen geen verdere schade kan veroorzaken •
bron VI
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Citaat van: Chipke op mei 14, 2013, 10:21:14
Feyenoordpings.NL ‏@feyenoordpings  1u 
SC Cambuur, nieuwkomer in Eredivisie, heeft bij Feyenoord geïnformeerd naar spelers om op huurbasis over te nemen, zo meldt Friesch Dagblad.

Goede zet denk ik zijn veel goede jeugd spelers bij Feyenoord
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op mei 14, 2013, 10:30:43
Goede zet denk ik zijn veel goede jeugd spelers bij Feyenoord
Bij Twente,PSV en Ajax ook op korte termijn word je daar beter van,maar op de lange termijn twijfel ik of het een goede set is..
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 10:55:18
Bij Twente,PSV en Ajax ook op korte termijn word je daar beter van,maar op de lange termijn twijfel ik of het een goede set is..
je moet je op korte termijn ernstig versterken om kans te maken in de eredivisie. As je aankomemd seizoen t net zo goed doet als zwolle en je blijft erin kan je denk ik mwer werken aan lange termijn... daarnaast hebbe we veel jonge spelers die er nu zitten en volg jaar ervaring op doen... kan je ook kijken of hun het niveau aankunne en heb je op lange termijn ook wat aan..

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 11:06:41
je moet je op korte termijn ernstig versterken om kans te maken in de eredivisie. As je aankomemd seizoen t net zo goed doet als zwolle en je blijft erin kan je denk ik mwer werken aan lange termijn... daarnaast hebbe we veel jonge spelers die er nu zitten en volg jaar ervaring op doen... kan je ook kijken of hun het niveau aankunne en heb je op lange termijn ook wat aan..
Ja oke, maar Zwolle heeft ook niet veel spelers gehuurd 3 of 4 geloof ik. Ik denk dat er genoeg spelers rondlopen die je wel in de ere divisie kunnen houden en dan praat je over eigen spelers er is in die situatie een belangrijke rol voor de trainers die moeten spelers beter gaan maken..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

En buitenkans denk ik zo, Henk krijgt hem wel aan het voetballen..

Het gaat niet goed met de loopbaan van Rodney Sneijder. De jongere broer van Oranje-aanvoerder Wesley brak niet door bij Ajax, kende vervolgens een redelijk jaar bij FC Utrecht en tekende afgelopen zomer een contract bij RKC Waalwijk. Sneijder hoopte zich daar in de kijker te kunnen spelen bij enkele grotere clubs, maar in Brabant heeft hij weinig laten zien.
/

De middenvelder deed in 26 competitiewedstrijden mee, maar schreef meer invalbeurten (veertien) dan basisplaatsen (twaalf) achter zijn naam. Het Brabants Dagblad weet dat de technische leiding niet tevreden is over Sneijder en dat de Utrechter transfervrij mag vertrekken. Dit terwijl zijn contract nog een jaar doorloopt.

Sneijder heeft het nieuws dinsdag te horen gekregen en kan dus om zich heen kijken voor een nieuwe werkgever. De middenvelder speelde precies een maand geleden zijn laatste wedstrijd voor RKC, maar in de thuiswedstrijd tegen Feyenoord viel hij uit met een hamstringblessure. Daardoor miste Sneijder de laatste wedstrijden van het seizoen.
IN HENK WE TRUST!!!

veroen

In VI van afgelopen week kwam ik de namen Propper en Room tegen die verhuurd willen worden om minuten te maken.
Probeer dat maar! Room een goede keeper die velthuizen voor zich heeft en het in zijn periode in de goal niet slecht gedaan heeft, Propper goede middenvelder die er net niet doorkomt bij Vitesse.....

Benschop zag ik ook al voorbij komen, is zeker wel een eredivisiewaardige spits maar ik gok dat die veel te duur is.
Is momenteel 1 van de topverdieners bij zijn ploeg in Frankrijk en daar hebben ze behoorlijke inkomsten van oa tv dus gok onbetaalbaar voor ons...

Ronald

Hier een stuk uit het Friesch Dagblad over de komende transferperiode en aflopende contracten Cambuur.


Cambuur en spelers; iedereen zit in de wachtkamer
Gerard Bos

Leeuwarden | Terwijl door supporters al volop wordt gespeculeerd over nieuwe spelers bij SC Cambuur, is het nog onduidelijk hoe het zit met de aflopende contracten van enkele van de huidige spelers. Concrete gesprekken met bijvoorbeeld Wout Droste, Mohamed El Makrini of Michiel Hemmen zijn nog niet gepland, aldus algemeen directeur Gerald van den Belt.
De clubleiding, staf en scouting van de Leeuwarders bespreken vandaag de resultaten van enkele weken intensief in kaart brengen welke spelers mogelijk een versterking voor in de eredivisie zijn. Cambuur kan dankzij het anderhalve week geleden behaalde kampioenschap en daarbij behorende promotie volgens Van den Belt in een andere vijver vissen dan normaal.
,,De vijver waar we de afgelopen seizoenen in visten, kenden we heel goed", legt hij uit, verwijzend naar spelers die op eerstedivisieniveau een versterking zouden zijn voor de club. ,,Maar nu zijn er ineens toch andere, en vooral meer, spelers beschikbaar voor ons. Dat wij komend seizoen in de eredivisie spelen, mist z'n uitwerking niet."
Hoewel de titel onverwacht kwam, hield Cambuur rekening met een promotie. ,,Toen we zo'n twee tot drie weken voor de laatste wedstrijd nog steeds kans maakten op de titel, zijn we intensiever gaan kijken naar spelers die eredivisiewaardig zouden kunnen zijn."
Staf en scouts van de club brachten onder meer de beloftecompetitie nog beter in kaart. Assistent-coach Jan Bruin kende die al goed, doordat hij veelvuldig bij Jong FC Groningen op de bank zat in het kader van de samenwerking van Cambuur met die club.
,,Maar ook Sandor van der Heide en bijvoorbeeld Hans Schrijver (nieuwe technisch coördinator, red.) hebben veel wedstrijden bekeken. Met een man of acht hebben we in drie weken tijd zo'n 24 belofteduels bezocht. Hoofdtrainer Dwight Lodeweges heeft ook veel wedstrijden in de eredivisie bezocht, om een goed beeld te krijgen van wat wij moeten verwachten. Morgen (vandaag, red.) gaan we met z'n allen bij elkaar zitten en zullen we alles bespreken."
Duidelijk is dat Cambuur de tijd neemt om de selectie op peil te brengen. Dat is niks nieuws, want de transfermarkt komt steeds vaker pas laat op gang. ,,Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist. Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract."
Contractverlenging

Cambuur informeerde volgens Van den Belt al bij onder meer Ajax, PSV en Feyenoord naar spelers die eventueel te huur zouden zijn. ,,Maar ook die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer."
Dat geldt ook voor huidige Cambuurspelers als Wout Droste, Erik Bakker en Mohamed El Makrini. Hun contracten lopen af en zij wezen eerder een aanbod tot verlenging af. Nu Cambuur eredivisionist is, is een langer verblijf in Leeuwarden wellicht een optie. ,,Wij zijn niet rancuneus, het zijn goede jongens en goede spelers", zegt Van den Belt. ,,Maar concrete gesprekken om alsnog tot verlenging te komen, zijn nog niet gepland."
Dat geldt ook voor bijvoorbeeld spits Michiel Hemmen en verdediger Tim Bakens, die afgelopen vrijdag te horen kreeg dat hij kan blijven voetballen omdat zijn heup medisch goedgekeurd is. ,,Ik heb wel de intentie om te blijven, want ik heb het naar mijn zin gehad in Leeuwarden", aldus Bakens. ,,Er zijn echter twee partijen voor nodig. Er staat wel een gesprek op het programma om eens te horen wat er mogelijk is van beide kanten."


Grijskijkert

Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 12:31:05
In VI van afgelopen week kwam ik de namen Propper en Room tegen die verhuurd willen worden om minuten te maken.
Probeer dat maar! Room een goede keeper die velthuizen voor zich heeft en het in zijn periode in de goal niet slecht gedaan heeft, Propper goede middenvelder die er net niet doorkomt bij Vitesse.....
Maar deze heren willen geen degradatie voetbal spelen.. Propper had Zwolle al afgewezen..
IN HENK WE TRUST!!!

Clint

Wie zegt dat wij voor degradatie gaan spelen? 8)

veroen

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 12:40:31
Maar deze heren willen geen degradatie voetbal spelen.. Propper had Zwolle al afgewezen..

met tigatoverdoos hebben we een bekende van hun hier rondlopen, daarnaast zal voor een Room bijvoorbeeld een jongen als Zoet als voorbeeld kunnen dienen....

Grijskijkert

Citaat van: Ronald op mei 14, 2013, 12:39:41


Cambuur informeerde volgens Van den Belt al bij onder meer Ajax, PSV en Feyenoord naar spelers die eventueel te huur zouden zijn. ,,Maar ook die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer."
Dat geldt ook voor huidige Cambuurspelers als Wout Droste, Erik Bakker en Mohamed El Makrini. Hun contracten lopen af en zij wezen eerder een aanbod tot verlenging af. Nu Cambuur eredivisionist is, is een langer verblijf in Leeuwarden wellicht een optie. ,,Wij zijn niet rancuneus, het zijn goede jongens en goede spelers", zegt Van den Belt. ,,Maar concrete gesprekken om alsnog tot verlenging te komen, zijn nog niet gepland."
Dat geldt ook voor bijvoorbeeld spits Michiel Hemmen en verdediger Tim Bakens, die afgelopen vrijdag te horen kreeg dat hij kan blijven voetballen omdat zijn heup medisch goedgekeurd is. ,,Ik heb wel de intentie om te blijven, want ik heb het naar mijn zin gehad in Leeuwarden", aldus Bakens. ,,Er zijn echter twee partijen voor nodig. Er staat wel een gesprek op het programma om eens te horen wat er mogelijk is van beide kanten."
Ik betwijfel of v/d Belt e.q. rancuneus zijn, openlijk natrappen richting Pama(totaal onnodig) , nu de spelers die een aanbieding weigerden in de wachtkamer zetten..
Ik zie het als stank voor dank,waarom die speler in de wachtkamer zetten die naar de eredivisie hebben gebracht,is het nou zo moeilijk om op korte termijn gesprekken te starten, en duidelijkheid te geven?
En dat er eredivisie waardige spelers veel doorlopend contract hebben is misschien zo, maar er zijn er ook veel die (bijna)zonder club zitten,als ze nou zeggen voor het salaris wat Cambuur kan/wil bieden is er bijna geen gelouterde eredivisie speler die naar Leeuwarden komt.

Wat verdienen de directeuren bij Cambuur eigenlijk,kan in die salaris huishouding niet gesneden worden?
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: clint op mei 14, 2013, 12:59:11
Wie zegt dat wij voor degradatie gaan spelen? 8)
Die spelers,subtop of buitenland anders blijven ze bij Vitesse..
IN HENK WE TRUST!!!