Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Daddy T.

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Delamere

Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 16:57:27
It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)

Zo is het precies V.A.B.
Heeft niks met rancune of macht te maken, maar maakt deel uit van het onderhandelingsspel.

Grijskijkert

#707
Citaat van: Bernardo op mei 14, 2013, 16:48:17
Wacht gewoon af
Zit niks anders op..

Ik stel een paar vragen(met mijn antwoorden) ,waar zit de waarde van een betaald voetbal club? Op het veld,en wat heeft Cambuur op het veld staan? Weinig tot niks op het moment. Heb opgezocht wat de transferwaarde van de selectie van afgelopen seizoen(12/13) en daar stonden we in de middenmoot..
En nu willen de heren een karrevracht spelers huren met het excuus dat er weinig tot geen eredivisie waardige spelers beschikbaar zijn, wat niet het geval is.. En er wordt gedacht dat spelers huren goedkoper is.. :_schater

1e elftal zonder transferwaarde,geen 2e/beloften elftal(zelfs Almere heeft een 2e),geen eigen jeugd... Maar wel eredivisie voetbal.. Dat is bestaan op een luchtballon!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 16:57:27
It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..
Pfff :R

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 17:40:38
Pfff :R
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
IN HENK WE TRUST!!!

MP4L

Neem ook in gedachten dat als je een mooi contract geeft aan speler zoals El makrini of anderen dat je misschien volgend jaar weer in de Jupiler Leugue zit met veelte dure spelers.

Ik zie El makrini toch het liefst bij Cambuur blijven. Deze jonge is het belangerijkste geweest het hele seizoen. Droste kan proberen zijn oude niveau op te halen. Bakens is een beer en blijft een beer. En Bijker.. dat zal de nieuwe Willems zijn :P

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..

We moeten gewoon afwachten. Vd Belt heeft tot nu toe aangetoond dat hij geen gekke dingen doet. Waarom jij nu ineens zo wantrouwend bent jegens hem, moet jij weten, maar snap ik niets van. Als er iemand krediet verdient voor het succes van dit seizoen is het wel Vd Belt.

rody rules

eens.. maar we hebben nog zeker wel een nieuwe leider/type rose nodig om het jonge team te trekken..maar daar zullen ze ook wel naar op zoek zijn. makrini gaat wel voorop in de strijd en is heel belangrijk voor het team, maar we hebben ook nog een echte 'grootheid' nodig, een speler met een staat van dienst

Grijskijkert

#714
Citaat van: brambo3004 op mei 14, 2013, 17:51:30
Waarom jij nu ineens zo wantrouwend bent jegens hem
Ik hou niet van natrappende mensen en vooral niet van rancuneuze mensen die hebben vaak iets te verbergen.. Vooral als ze roepen dat Pama te veel geld uit gaf. Maar wie ging er over de cijfertjes...
Pama zal vast een hoop fout gedaan hebben, maar dat is het verleden,laat dat rusten..
IN HENK WE TRUST!!!

Daddy T.

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..

:? Uiteindelijk is er maar 1 doel en dat is met minimale middelen een maximale selectie samenstellen en die taak is aan vd Belt. Dat diverse huidige spelers een aanwinst zijn weet vd Belt maar dat weten de spelers ook. Heb gewoon geduld en laat Vd Belt zijn werk doen en oordeel niet obv de berichten uit de media, waarin vd Belt politiek correct blijft en hiermee de onderhandelingen niet in gevaar brengt...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Grijskijkert

Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 17:58:30
:? Uiteindelijk is er maar 1 doel en dat is met minimale middelen een maximale selectie samenstellen en die taak is aan vd Belt. Dat diverse huidige spelers een aanwinst zijn weet vd Belt maar dat weten de spelers ook. Heb gewoon geduld en laat Vd Belt zijn werk doen en oordeel niet obv de berichten uit de media, waarin vd Belt politiek correct blijft en hiermee de onderhandelingen niet in gevaar brengt...
Dan kan je toch nog steeds onderhandelingen gaan starten met de spelers waar je mee door wil en niet zeggen toen wilden ze niet tekenen nu wachten ze maar..en dan er bij zeggen dat je niet rancuneus bent.. En v/d Belt is politiek correct als het hem uit komt..

Maar wat ik al eerder zei,1e elftal zonder transferwaarde,geen 2e/beloften elftal(zelfs Almere heeft een 2e),geen eigen jeugd... Maar wel eredivisievoetbal, dat is bestaan op een luchtballon!
IN HENK WE TRUST!!!

pvanbuijtene

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 15:47:36
Dat komt door je jaren lange ervaring als eredivisie trainer :_schater
jouw jarenlange ervaring in betaald voetbal zegt het tegenovergestelde?

pvanbuijtene

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
Je vindt het wel leuk om op de man te spelen of niet??? Volgens mij vindt je jezelf bijzonder geweldig? Hele dag met pik in de hand voor een spiegel zeker?

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:20:05

Hele dag met pik in de hand voor een spiegel zeker?
Wil je jouw bezigheden niet bij mij opdringen.. :_schater
IN HENK WE TRUST!!!