Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Supersub

Nou ik kan het bijna niet geloven dat ze die spelers in de wachtkamer zetten. Spelers halen uit belofte elftallen is leuk maar absoluut niet genoeg voor lijfsbehoud. Jongens die bij die clubs ook niet bij de selectie zitten, zitten niet zomaar in een belofte elftal. Tuurlijk heb je pareltjes er tussen lopen. Maar die willen ze liever niet verhuren denk ik. Voor de breedte is het leuk, maar meestal zit er een clausule in de huurovereenkomst dat ze perse een X aantal wedstrijden moeten voetballen.
Je hebt 3 jongens nodig die direct wat toevoegen en daarnaast 2 eredivisiewaardige beloften. Spelers als Makrini en Hemmen kunnen het niveau van de eredivisie zeker aan. Droste zal ook een goede rechtsback zijn! Bakker heeft mij een groot deel van het jaar teleurgesteld maar toch zou ik hem er zeker bijhouden. Dit zijn de jongens die je het kampioenschap hebben bezorgd. Een belofte komt hier even minuten maken, degraderen of niet interesseert zo een speler aan het einde van de rit niet zoveel. Jongens die er voor hebben gezweet zullen daar anders over denken.  Huren is ook niet gratis, sommige hebben zelfs een goed contract bij Ajax of PSV. Zullen die dan echt zoveel goedkoper zijn dan een speler vastleggen. Ik heb mijn twijfels, grote twijfels. In het tweede spelen op maandagavond is anders dan er direct er staan tegen AZ, Twente of Vitesse. We hebben de tijd niet om deze jongens nog een half jaar te laten wennen. Gewoon betaalbare eredivisiewaardige spelers aantrekken.

Grijskijkert

#691
Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 15:19:18
Ik vind El Makrini en Droste ook prima spelers maar ze wilden een paar weken geleden nog niet bijtekenen omdat ze op wat beters hoopten. Dat is hun goed recht hoor. Maar ook Cambuur het volste recht om nu eerst even goed rond te kijken voordat er spijkers met koppen worden geslagen.
Door deze rancuneuze houding van v/d Belt e.q. hoop ik eigenlijk dat al deze jongens bij een mooie (eredivisie) club terecht komen, zodat ze niet op hun knieƫn naar het kantoor van v/d Belt hoeven.. Een naar trekje van de heren die de macht hebben...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 15:39:53
komt mijn inziens ook tekort voor eredivisie.
Dat komt door je jaren lange ervaring als eredivisie trainer :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Supersub op mei 14, 2013, 15:44:38
Nou ik kan het bijna niet geloven dat ze die spelers in de wachtkamer zetten. Spelers halen uit belofte elftallen is leuk maar absoluut niet genoeg voor lijfsbehoud. Jongens die bij die clubs ook niet bij de selectie zitten, zitten niet zomaar in een belofte elftal. Tuurlijk heb je pareltjes er tussen lopen. Maar die willen ze liever niet verhuren denk ik. Voor de breedte is het leuk, maar meestal zit er een clausule in de huurovereenkomst dat ze perse een X aantal wedstrijden moeten voetballen.
Je hebt 3 jongens nodig die direct wat toevoegen en daarnaast 2 eredivisiewaardige beloften. Spelers als Makrini en Hemmen kunnen het niveau van de eredivisie zeker aan. Droste zal ook een goede rechtsback zijn! Bakker heeft mij een groot deel van het jaar teleurgesteld maar toch zou ik hem er zeker bijhouden. Dit zijn de jongens die je het kampioenschap hebben bezorgd. Een belofte komt hier even minuten maken, degraderen of niet interesseert zo een speler aan het einde van de rit niet zoveel. Jongens die er voor hebben gezweet zullen daar anders over denken.  Huren is ook niet gratis, sommige hebben zelfs een goed contract bij Ajax of PSV. Zullen die dan echt zoveel goedkoper zijn dan een speler vastleggen. Ik heb mijn twijfels, grote twijfels. In het tweede spelen op maandagavond is anders dan er direct er staan tegen AZ, Twente of Vitesse. We hebben de tijd niet om deze jongens nog een half jaar te laten wennen. Gewoon betaalbare eredivisiewaardige spelers aantrekken.
_O_ :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

In de LC zegt vd Belt dat ie wil huren omdat Cambuur geen eredivisie waardige salarisen kan betalen..

Grijskijkert

Citaat van: Lwdscc op mei 14, 2013, 15:56:28
In de LC zegt vd Belt dat ie wil huren omdat Cambuur geen eredivisie waardige salarisen kan betalen..
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: Supersub op mei 14, 2013, 15:44:38Huren is ook niet gratis, sommige hebben zelfs een goed contract bij Ajax of PSV. Zullen die dan echt zoveel goedkoper zijn dan een speler vastleggen. Ik heb mijn twijfels, grote twijfels.

Adje heeft 15.000 euro gekost voor 1 jaar. Het kan dus zekers goedkoper zijn.
Area 58

Supersub

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

ja want ik denk dat de jongens die hij laat wachten juist spelers zijn die ergens anders ook aan de bak kunnen. Stel je voor dat je speelt met: bakens, van der laan, bijker, oebele, barto aangevuld met beloften van andere clubs. Dit allemaal omdat er zo nodig rancuneus word gedaan. Dit gaat niet gebeuren maar zo komt het nu wel op me over. Misschien moet ik het maar gewoon afwachten

Supersub

Citaat van: Yellow Army op mei 14, 2013, 16:07:17
Adje heeft 15.000 euro gekost voor 1 jaar. Het kan dus zekers goedkoper zijn.

Oke dit wist ik niet, vind dit wel goedkoop. Maar denk jij dat je met 4 spelers als Adje in de basis een wedstrijd of 7 gaat winnen? Daar ligt dus mijn probleem. 1 of 2 is oke maar meer dan dat zonder goede sterke ervaren spelers er omheen lijkt me lastig. Adje heeft weleens aangegeven veel te hebben aan een speler als Makrini omdat die hem dan stuurt. Dat zei ozturk ook over Bakens toen. Dit zegt wel wat.

Galdiano

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

Hou toch eens op met dat negatief gelul!

Je moet realistisch denken! En geloof me dat doen Van den Belt en Smid!
Vorig jaar hebben ze wel bewezen met weinig budget een verassend team neer te zetten!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Yellow Army op mei 14, 2013, 16:07:17
Adje heeft 15.000 euro gekost voor 1 jaar. Het kan dus zekers goedkoper zijn.
Dit een uitzondering,dit kom je 1x in de 10 jaar tegen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 14, 2013, 16:20:03
Hou toch eens op met dat negatief gelul!

Je moet realistisch denken! En geloof me dat doen Van den Belt en Smid!
Vorig jaar hebben ze wel bewezen met weinig budget een verassend team neer te zetten!
Zeg mislukte pizzabakker,jij zegt me niet wat ik wel en niet mag zeggen of hoe ik moet denken.. doe ik ook niet bij jouw..
Ik heb mijn mening en jij hebt je mening en we hoeven het gelukkig niet met elkaar eens te zijn..
IN HENK WE TRUST!!!

Yellow Army

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:21:09
Dit een uitzondering,dit kom je 1x in de 10 jaar tegen..

Inderdaad, Adje is een schot in de roos geweest.
Area 58

Bernardo

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:01:31
v/d Belt denkt zeker dat hij altijd op meevallers stuit(Tighadouini). En als je denkt dat je geen eredivisie waardige salarissen kan/wil betalen, moet je vooral de jongens die je naar de eredivisie hebben gebracht laten wachten,zodat die ook nog weg kunnen lopen..

Wacht gewoon af, heb alle vertrouwen in vd Belt en consorten. Hebben afgelopen jaren met beperkte middelen een goed team op de been gebracht. Heb er nu ook weer vertrouwen in.

cambuurlegend

Zeker een jongen als Makrini moet je nu toch als eerste een knap contract aanbieden, gaat altijd voorop in de strijd en verzaakt nooit !!Ik weet niet of jullie wel eens gaan kijken bij 2e elftallen maar dat stelt over het algemeen niet zo heel veel voor hoor. Zijn voornamelijk elftallen om jongens die buiten de boot vallen , of jongens die terug komen van een blessure de kans te geven om toch te voetballen. Als je denkt 11 Adjes op te pikken wens ik je veel succes. Daarnaast is het zoals hierboven al terecht word opgemerkt vaak zo dat die jongens totaal geen binding met de club hebben en het ze werkelijk een worst zal wezen of we erin blijven ja of nee. Zet nou gewoon een geraamte neer van eigen jongens, vul dat aan met een paar gerichte transfervrije jongens en huur maximaal 4 spelers.