Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Even Off Topic; WAT RESPECTLOOS  :(
Voor hem 1000 anderen! Hij maar weg, Veendam terug!
Succes met een club vinden...
http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 15:11:26
Even Off Topic; WAT RESPECTLOOS  :(
Voor hem 1000 anderen! Hij maar weg, Veendam terug!
Succes met een club vinden...
http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/
In het forum eerste divisie hebben we het er ook over inderdaad respectloos
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 15:14:02
Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 15:11:26
Even Off Topic; WAT RESPECTLOOS  :(
Voor hem 1000 anderen! Hij maar weg, Veendam terug!
Succes met een club vinden...
http://www.fcupdate.nl/video/4401/veendam-speler-blij-met-bankroet-club/
In het forum eerste divisie hebben we het er ook over inderdaad respectloos

Niet gezien Grijskijker, Excuses  :proost

gobo

Citaat van: grijskijker op april 04, 2013, 15:00:05
Citaat van: Drumfather SCC op april 04, 2013, 14:02:30
Is Evander Sno niet iets voor ons?
Vind het een topper op het middenveld  |:)
Alleen als jij zijn salaris betaald :devil
Wil wel een keer betalen om hem naar de kapper te laten gaan. :devil
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Dokkumer

Cambuur druk op zoek naar nieuwe spelers



En nee dit is Lody Roembiak niet... Die paste niet meer op de foto :devil

speculeter

Citaat van: Dokkumer op april 07, 2013, 11:59:22
Cambuur druk op zoek naar nieuwe spelers



En nee dit is Lody Roembiak niet... Die paste niet meer op de foto :devil

Deze meneer Bony moet wel beseffen dat hij bij ons derde keus word achter Hemmen en
Barto natuurlijk....

marrumer

hij wil zo graag weg bij vitesse, stiekem wil hij natuurlijk naar ons toe !

Dokkumer

Citaat van: peter op april 07, 2013, 12:13:50


Deze meneer Bony moet wel beseffen dat hij bij ons derde keus word achter Hemmen en
Barto natuurlijk....
Wil jij mijn Facebook opmerkingen niet onbeschaamd en zonder bronvermelding overnemen? :devil

sunderland

Citaat van: marrumer op april 07, 2013, 12:26:36
hij wil zo graag weg bij vitesse, stiekem wil hij natuurlijk naar ons toe !
vreselijke club dat vitesse.

Dokkumer


Baresi

Wanneer krijgt cambuur weer een 2e elftal zodat talent,wisselspelers en gebleseerden zich kunnen ontwikkelen en bewijzen tegenover andere teams?En als het te kostbaar is verhoog de entreekaartjes van het 1e met 1 a 2 euro dat moeten we als leeuwarders toch over hebben voor ons  :scc.

Goudvinger

Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 11:56:46
Wanneer krijgt cambuur weer een 2e elftal zodat talent,wisselspelers en gebleseerden zich kunnen ontwikkelen en bewijzen tegenover andere teams?En als het te kostbaar is verhoog de entreekaartjes van het 1e met 1 a 2 euro dat moeten we als leeuwarders toch over hebben voor ons  :scc.

Zodra jij de portemonnee trekt  :proost

Dokkumer

Citaat van: Baresi op april 09, 2013, 11:56:46
Wanneer krijgt cambuur weer een 2e elftal zodat talent,wisselspelers en gebleseerden zich kunnen ontwikkelen en bewijzen tegenover andere teams?En als het te kostbaar is verhoog de entreekaartjes van het 1e met 1 a 2 euro dat moeten we als leeuwarders toch over hebben voor ons  :scc.
En dan jankt iedereen weer dat de kaartjes nóg duurder worden :P

cambuurjordi

Lars Veldwijk van FC Dordrecht gaat naar Excelsior toe .. zonde..
21 jaar 11 doelpunten in 17 duels.
Leek mij een goede versterking voor onze club