Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ik ben blij dat De Jong heeft aangegeven dat Cambuur op zoek zal gaan naar vier à vijf versterkingen, want ik denk dat die nodig zijn om handhaving te bewerkstelligen. Nog blijer ben ik dat duidelijk wordt gezegd dat hierbij geen onverantwoorde financiële risico's zullen worden genomen. Promotie is op dit moment een zegen, maar moet over enkele jaren niet de aanleiding zijn gebleken tot de ondergang van ons mooie clubke. 

Van de huidige selectie heb ik er vertrouwen in dat de volgende spelers het niveau van de eredivisie zullen aankunnen:

                                                                      Nienhuis

Droste                        Bakens                                                                (...)                         Van der Laan

                         El Makrini                                                                                (...)
                                                                Bakker/Schokker

(...)                                                                Hemmen                                                          Tighadouini

Daarnaast kan het gros van de overige spelers wat mij betreft wel als reserve worden behouden. Ik ben er hierbij vanuit gegaan dat SCC de spelers met aflopende contracten en huurlingen weet te behouden. Ik denk dan ook dat dat zeker geen kansloze missie is.

Op de posities die ik blanco heb gelaten zou ik graag versterkingen zien. Van der Laan heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt als centrale verdediger, maar ik ben bang dat hij voor het hoogste niveau toch iets te klein is. Hij zou denk ik een prima linksback zijn, ook omdat ik niet helemaal zeker ben van Bijker. Die is toch in vrij veel wedstrijden in de problemen gekomen.

Naast El Makrini is er denk ik nog behoefte aan een sterke balveroverende middenvelder, zeker als er met Oepie Schokker op '10' wordt gespeeld. Bas Sibum zou hiervoor denk ik wel een interessante optie zijn (zoals Chipke suggereert). Ook zou ik de terugkeer van Ozan Türk toejuichen, mocht VVV degraderen. Volgens mij heeft hij het zelf ook altijd wel naar zijn zin gehad in Leeuwarden.

Voor de positie in de aanval hebben we denk ik nog een speler nodig a la Tighadouini. Qua creativiteit zijn we naar mijn mening nog te veel van hem (en natuurlijk de opvliegingen van Schokker) afhankelijk. Jongens als Melvin de Leeuw komen daarvoor wat mij betreft duidelijk te kort.

Kalmte alleen kan u redden.

Chipke

                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini

Grijskijkert

#452
Citaat van: Collingwood op mei 06, 2013, 13:26:31
Ik ben blij dat De Jong heeft aangegeven dat Cambuur op zoek zal gaan naar vier à vijf versterkingen, want ik denk dat die nodig zijn om handhaving te bewerkstelligen. Nog blijer ben ik dat duidelijk wordt gezegd dat hierbij geen onverantwoorde financiële risico's zullen worden genomen. Promotie is op dit moment een zegen, maar moet over enkele jaren niet de aanleiding zijn gebleken tot de ondergang van ons mooie clubke. 

Van de huidige selectie heb ik er vertrouwen in dat de volgende spelers het niveau van de eredivisie zullen aankunnen:

                                                                      Nienhuis

Droste                        Bakens                                                                (...)                         Van der Laan

                         El Makrini                                                                                (...)
                                                                Bakker/Schokker

(...)                                                                Hemmen                                                          Tighadouini

Daarnaast kan het gros van de overige spelers wat mij betreft wel als reserve worden behouden. Ik ben er hierbij vanuit gegaan dat SCC de spelers met aflopende contracten en huurlingen weet te behouden. Ik denk dan ook dat dat zeker geen kansloze missie is.

Op de posities die ik blanco heb gelaten zou ik graag versterkingen zien. Van der Laan heeft op mij een uitstekende indruk gemaakt als centrale verdediger, maar ik ben bang dat hij voor het hoogste niveau toch iets te klein is. Hij zou denk ik een prima linksback zijn, ook omdat ik niet helemaal zeker ben van Bijker. Die is toch in vrij veel wedstrijden in de problemen gekomen.

Naast El Makrini is er denk ik nog behoefte aan een sterke balveroverende middenvelder, zeker als er met Oepie Schokker op '10' wordt gespeeld. Bas Sibum zou hiervoor denk ik wel een interessante optie zijn (zoals Chipke suggereert). Ook zou ik de terugkeer van Ozan Türk toejuichen, mocht VVV degraderen. Volgens mij heeft hij het zelf ook altijd wel naar zijn zin gehad in Leeuwarden.

Voor de positie in de aanval hebben we denk ik nog een speler nodig a la Tighadouini. Qua creativiteit zijn we naar mijn mening nog te veel van hem (en natuurlijk de opvliegingen van Schokker) afhankelijk. Jongens als Melvin de Leeuw komen daarvoor wat mij betreft duidelijk te kort.
Met een groot deel van je verhaal kan k het wel vinden, maar waarom een goed centrum uit elkaar halen ze vullen elkaar perfect aan en sinds wanneer speel je elke wedstrijd tegen een spits van 2 meter je hebt tegenwoordig eerder een snelle bewegelijke spits tegen je..
Het verhaal Bijker,hij kwam vaak in de problemen door een overtal situatie(niet mee verdedigen van de mensen voor zich),hij moet gewoon de kans hebben,maar er moet wel een linksback bij komen voor het geval van blessure en tegenvallende prestaties..
Turk heeft na dit seizoen 2 jaar bij VVV dus hem halen is niet realistisch.. Maar middenvelders zijn zeker nodig en ik weet niet een Sibum moet verdienen maar in de eerste divisie zijn er ook wel een paar..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op mei 06, 2013, 13:45:04
                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini
Ik vind v/d Laan beter dan die van Mosselveld die maakt al jaren geen indruk.. Antonia zou een prima versterking zijn,Sibum weet ik niet is vrij duur en dat type spelers zijn er wel meer, Overtoom kan ook op die positie spelen en is goedkoper en jonger..
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 13:48:31
Met een groot deel van je verhaal kan k het wel vinden, maar waarom een goed centrum uit elkaar halen ze vullen elkaar perfect aan en sinds wanneer speel je elke wedstrijd tegen een spits van 2 meter je hebt tegenwoordig eerder een snelle bewegelijke spits tegen je..
Het verhaal Bijker,hij kwam vaak in de problemen door een overtal situatie(niet mee verdedigen van de mensen voor zich),hij moet gewoon de kans hebben,maar er moet wel een linksback bij komen voor het geval van blessure en tegenvallende prestaties..
Turk heeft na dit seizoen 2 jaar bij VVV dus hem halen is niet realistisch.. Maar middenvelders zijn zeker nodig en ik weet niet een Sibum moet verdienen maar in de eerste divisie zijn er ook wel een paar..

Op zich mogen ze het van mij wel proberen met Bakens en Van der Laan in het centrum, zeker als er zoals je zegt nog een linksback bij komt. Als Bijker dan toch door de mand blijkt te vallen op het hoogste niveau kan hij worden vervangen. Of dan zou Van der Laan alsnog naar de linksbackpositie kunnen schuiven, en dan kan Broekhof een kans krijgen.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat Sibum wel haalbaar is, bij Waasland-Beveren zullen toch ook wel geen topsalarissen betaald worden. Ook heeft hij al eens met Lodeweges gewerkt (hoewel dit uiteraard ook een reden kan zijn om juist niet naar Cambuur te komen, haha). Türk lijkt me in ieder geval niet haalbaar als VVV in de eredivisie blijft. Degraderen ze, dan zal hij misschien zelf op een vertrek aandringen. Maar dit is ook meer een wens van mij, dan dat ik het echt zie gebeuren.

Citaat van: Chipke op mei 06, 2013, 13:45:04
                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini

Ik heb eerlijk gezegd wel mijn twijfels over Antonia. Volgens mij is hij wel erg wisselvallig. In de uitwedstrijd tegen Cambuur kwam hij bijvoorbeeld totaal niet in het stuk voor, en maakte hij een nogal ongeïnteresseerde indruk. Ik heb ook her en der gelezen dat de Go Ahead Eagles fans niet altijd even gecharmeerd van hem zijn. Tegen Volendam echter was hij één van de beteren aan GAE-zijde, en als hij elke week zo speelt is hij wat mij betreft van harte welkom.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Even een paar transfervrije spelers..

Shabir Isoufi
Jarchinio Antonia
Charlton Vicento
Malcolm Esajas
Lars Hutten
Van Der Velde
Tom Overtoom
Tom Hiariej
Joey Brock
Joeri Schroyen
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Chipke op mei 06, 2013, 13:45:04
                                                                      Nienhuis

Droste                                    Bakens                                    van Mosselveld                         Van der Laan


                         El Makrini                                                                                Sibum
                                                                      Bakker


Antonia                                                           Hemmen                                                          Tighadouini

Geen plaats voor Oebele en Barto?? Mooi duo, zeker een kans geven

papier

Vd Laan op linksback hebben we dit seizoen kunnen zien, dat is hem niet helemaal. Gewoon mooi in het centrum wat mij betreft komend seizoen. Zeker niet eruit halen voor een Van Mosselveld, daar word je niet vrolijk van.

El FLaco

Groningen gaat terug naar een selectie van 20 ipv de 24 die ze nu hebben, zo zijn er vast nog wel een paar ere-div clubs waar 4 jongens net buiten de boot vallen.
Keuze genoeg dus.
Daarnaast is huren op het laatste moment ook een mogelijkheid.

Kunnen ons geen missers veroorloven, elke huurling/ aankoop etc MOET een voltreffer zijn.

Succes Technische Staf

Lore

Ik snap echt niet dat sommige mensen met Berto in de basis de Eredivisie in willen. Natuurlijk heeft hij veel gescoord de laatste wedstrijden, maandag kreeg hij nog veel meer kansen voor! Die kansen gaan wij niet zoveel krijgen in de Eredivisie.

Vast een aardige vent, werkt ook hard, maar wij gaan een niveau omhoog, dus Barth naar de bank.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

oost058


wiekie1969

Droste, Makrini, Hemmen, Bakens en Bakker tekenen hopelijk bij. Gas geven met die bende. 1e rijtje volgend seizoen!!!

dit is mien club

#463
4 a 5 versterkingen? ik hoop dat Droste, Makrini, Hemmen, Bakens en Bakker daar niet ondervallen.

Dat wil zeggen de boven genoemde spelers laten bij tekenen en dan nog 4 a 5 ere divisie waardige spelers halen.
Graag zoveel mogelijk nederlanders zodat de communicatie in het veld goed verloopt en niet net als bij VVV en Roda JC een talk langs de zijlijn moeten hebben.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Ik zeg Van Hyfte halen, als ik het goed heb, is die transfervrij.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets