Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 13:03:36
met tigatoverdoos hebben we een bekende van hun hier rondlopen, daarnaast zal voor een Room bijvoorbeeld een jongen als Zoet als voorbeeld kunnen dienen....
Vraag me af of ze Adje wel kennen die zat niet met deze heren in de kleedruimte.. Adje kwam in het 2e van Vitesse nauwelijks aan het spelen toe...
IN HENK WE TRUST!!!

Clint

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:10:48
Die spelers,subtop of buitenland anders blijven ze bij Vitesse..

Het was meer een retorische vraag. ;)

veroen

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:13:10
Vraag me af of ze Adje wel kennen die zat niet met deze heren in de kleedruimte.. Adje kwam in het 2e van Vitesse nauwelijks aan het spelen toe...

Jongen heeft toch paar potjes in eerste vitesse gespeeld in 2011 en dus wrs ook tijdje bij selectie gezeten en dus met oa propper en room in kleedkamer gezeten, daarnaast jongens beetje zelfde leeftijd dus in jeugd ook met elkaar gespeeld.

Ben overigens van mening dat je dit soort jongens toch moet gaan proberen ipv spelers uit middenmoot JL

Grijskijkert

Citaat van: clint op mei 14, 2013, 13:20:52
Het was meer een retorische vraag. ;)
Gaat u moeilijke woorden gebruiken :clint
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#679
Citaat van: veroen op mei 14, 2013, 13:22:32


Ben overigens van mening dat je dit soort jongens toch moet gaan proberen ipv spelers uit middenmoot JL
Deze jongen hebben het een beetje in hun bol ook door wat ze bij Vitesse verdienen.. En wachten tot er wat moois voorbij komt.. Propper is wel 1 van de grootste talenten, speelde in alle nationale jeugd elftallen,Room was  eerste keeper tot dat Velthuis weer terug kwam.

Mertens en Chadli speelden in groten van de JL ,dus goede spelers met uitzonderlijke kwaliteiten uit de middenmoot,subtop of top JL zie ik wel zitten..
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

JV van Zuiden ‏@JVvanZuiden  15m 
Frits Dantuma speelt vanaf volgend seizoen voor Topklasser @ONSSneek. De middenvelder komt over van #Cambuur waar hij weinig speelde.

Grijskijkert

Cambuur informeert bij topclubs naar huurlingen
14 mei 2013 13:24 | Bron: Friesch Dagblad | Auteur: Chris Meijer


Cambuur Leeuwarden wil volgend seizoen de selectie flink versterken om goed voor de dag te komen in de Eredivisie. In de zoektocht naar die versterkingen is de Friese promovendus terechtgekomen bij de Nederlandse topclub, in de hoop dat het daarvan spelers op huurbasis over kan nemen.

Gerald van den Belt, algemeen directeur van Cambuur, liet weten dat hij bij Ajax, Feyenoord en PSV heeft geïnformeerd op zoek naar versterkingen voor volgend seizoen. Voorlopig heeft dit echter nog niks opgeleverd. "Maar ook die clubs nemen daarover eerst nog geen beslissing. En zo zit iedereen in de wachtkamer", vertelde Van den Belt tegen het Friesch Dagblad.

"Wij zullen vooral spelers moeten huren, meer dan we van plan waren als eerstedivisionist", vertelde de leidsman van de Friezen over de versterkingen die komende zomer naar Leeuwarden moet komen. "Liever leggen we spelers vast, maar eredivisiewaardige jongens hebben vaak een doorlopend contract."
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 13:37:03
Deze jongen hebben het een beetje in hun bol ook door wat ze bij Vitesse verdienen..

jij hebt ze gesproken?

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op mei 14, 2013, 14:09:43
jij hebt ze gesproken?
Nee, maar er was een interview met ze bij omroep gelderland...
IN HENK WE TRUST!!!

cambuurlegend

Ik las net dat jongens als Makrini en Hemmen in de wachtkamer zitten, daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen.... Dat zijn juist jongens die je zeker moet verlengen !

Delamere

Ik vind El Makrini en Droste ook prima spelers maar ze wilden een paar weken geleden nog niet bijtekenen omdat ze op wat beters hoopten. Dat is hun goed recht hoor. Maar ook Cambuur het volste recht om nu eerst even goed rond te kijken voordat er spijkers met koppen worden geslagen.
Van Hemmen vraag ik me werkelijk af of je die met zijn nogal beperkte techniek wel een contract aan moet bieden, of dat je echt op zoek moet naar iets beters.

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 15:19:18
Van Hemmen vraag ik me werkelijk af of je die met zijn nogal beperkte techniek wel een contract aan moet bieden, of dat je echt op zoek moet naar iets beters.
Beperkte techniek? :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

MP4L

Rodney sneijder is ook transfervrij... Maar denk niet dat we die kunnen krijgen :P

pvanbuijtene

Citaat van: cambuurlegend op mei 14, 2013, 14:58:58
Ik las net dat jongens als Makrini en Hemmen in de wachtkamer zitten, daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen.... Dat zijn juist jongens die je zeker moet verlengen !
Kans dat ze ook afwachten wat ze kunnen huren ofwat ze transfervrij kunnen ophalen.

pvanbuijtene

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 15:37:18
Beperkte techniek? :_schater
komt mijn inziens ook tekort voor eredivisie. Al verraste hij me ieder wedstrijd weer met slimme en behendige acties.