Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Is er trouwens al bekent wat Cambuur met Bakens wil? Heb alle namen wel voorbij zien komen, behalve die van hem

KristCambuur

Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 17:54:00
ik zie het liefst spelers waar we echt beter van worden en geen spelers van middenmoters uit de eerste div .Uitzonderingen zijn er altijd maar geen 3-4 spelers van 1 club .Zou liever v weert hier zien dan een hutten .Moet zeggen dat ik die overtoom wel goed vind hoor .Als veendam zoveel goede spelers had waarom stonden ze dan niet bij de eerste 4

Timmermans zou een prima keeper voor Cambuur zijn, aangezien we voor volgend jaar weer 2 nieuwe keepers nodig hebben. Overtoom is gewoon een erg goede middenvelder die zoals controlerend als op 10 uit de voeten kan.

Een paar goede spelers maken van een niet erg goed team niet een top team. Daarom staan ze niet bij de 1e vier ;)
Cambuur till I die!

Chipke

Mart Dijkstra twee jaar langer bij onze mooie club en Martijn van der Laan heeft zijn contract met één jaar verlengd.

Spelers die ook volgend seizoen onder contract staan:

Oebele Schokker
Lucas Bijker
Martijn van der Laan
Leon Broekhof
Johnny de Vries
Sicco Bouwer
Mart Dijkstra

cambuurjordi

Vd Laan zijn optie in het contract is gelicht, was zelf nog met de club in onderhandeling over een contract voor nog 2 jaar erbij zei die zondag.

cambuurjordi

Is er trouwens al bekent wat Cambuur met Bakens wil? Heb alle namen wel voorbij zien komen, behalve die van hem

Bakens zit zijn heup, stond onlangs ook in de krant. Weet nog niet of hij door gaat, moet volgens mij eerst medisch gekeurd worden

cambuurskwartiertje

Bakens nog onder contract volgend seizoen?

geel-blauw-dokkum.


Home Livescore Standaardsite
Cambuur verder met Dijkstra en Van der Laan

Auteur:
Edwin Radstaat
Gepubliceerd:
Vandaag om 20:01
Categorie:
Nieuws
Mart Dijkstra speelt ook komend seizoen zijn wedstrijden in het shirt van SC Cambuur. De verdediger was in bezit van een aflopend contract, maar besloot zijn loopbaan te vervolgen bij de club uit Friesland.

Dijkstra (22) ondertekende een nieuwe overeenkomst voor twee seizoenen. In het contract werd een optie opgenomen voor één extra jaar. Van der Laan staat nu tot medio 2014 onder contract bij zijn huidige werkgever. Door SC Cambuur werd de eenzijdige optie in zijn overeenkomst gelicht.

SC Cambuur bezet momenteel de tweede plaats in de Jupiler League met slechts twee punten achterstand op lijstaanvoerder FC Volendam. De club uit Friesland stuit de komende twee wedstrijden op FC Emmen.
 




okkele

vd laan zijn we allemaal uiteraard blij mee,dijkstra snap ik niet.
de kans op promotie is nog altijd aanwezig en als dijkstra niet grote stappen maakt in zn ontwikkeling is hij niet geschikt voor de eredivisie.
het lijkt me ook niet dat er andere clubs voor hem in de rij stonden.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: okkele op april 18, 2013, 08:47:22
vd laan zijn we allemaal uiteraard blij mee,dijkstra snap ik niet.
de kans op promotie is nog altijd aanwezig en als dijkstra niet grote stappen maakt in zn ontwikkeling is hij niet geschikt voor de eredivisie.
het lijkt me ook niet dat er andere clubs voor hem in de rij stonden.
Dijkstra 22 jaar, denk je dat een Bakens al het zelfde niveau had als hij nu heeft, die maakte op die leeftijd een mindere indruk dan Dijkstra nu doet..

Het is een jonge vent die door kan groeien naar de Theo Bos van Cambuur..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Ik vind het goed nieuws(Schrijver,Dijkstra,v/d Laan), wat er gister bekend is gemaakt..
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 08:58:09
Het is een jonge vent die door kan groeien naar de Theo Bos van Cambuur..

:? Ten eerste heeft hij geen iconische status en ten tweede was Theo vele malen beter!

okkele

ik vind het ook een rare vergelijking en ik doelde meer op een ander selectiebeleid in geval van promotie.
het kan natuurlijk ook zijn dat ie sneller groeit door betere tegenstanders,maar die tijd word hem in lwd nooit gegund door de aanhang.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op april 18, 2013, 14:04:26
:? Ten eerste heeft hij geen iconische status en ten tweede was Theo vele malen beter!
Die status had Theo ook niet op die leeftijd en zo goed was Theo ook niet op 22 jarige leeftijd want in het begin werd zijn contract steeds met moeite en grootste twijfel verlengt en werden er steeds nieuwe spelers voor zijn positie gehaald.. En steeds haalde Theo op zijn karakter de eerste 11..

En ik zei.. Kan uit groeien naar..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: okkele op april 18, 2013, 14:33:14
ik vind het ook een rare vergelijking en ik doelde meer op een ander selectiebeleid in geval van promotie.
het kan natuurlijk ook zijn dat ie sneller groeit door betere tegenstanders,maar die tijd word hem in lwd nooit gegund door de aanhang.
Promotie is nog geen feit dus ja.. Maar noem eens verdedigers van zijn leeftijd in de eerste divisie de beter zijn..
V/D Laan bijvoorbeeld zat op 22 jarige leeftijd op een dood spoor bij Veendam en kijk waar hij nu staat..
IN HENK WE TRUST!!!

Ronald

Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 14:52:52
Promotie is nog geen feit dus ja.. Maar noem eens verdedigers van zijn leeftijd in de eerste divisie de beter zijn..
V/D Laan bijvoorbeeld zat op 22 jarige leeftijd op een dood spoor bij Veendam en kijk waar hij nu staat..

Broekhof hoort in ieder geval niet in dat rijtje van verdedigers thuis