Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Met Hemmen en El Makrini speel je volgend seizoen ook niet om het kampioenschap
















































van de Eredivisie :devil

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 14:36:14
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:31:40
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:24:55
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen
Hoe kom je nou op Hemmen en El Makrini?

Dit zijn ander type spelers, als je nou de Leeuw,Rose,Dijkstra of Telgenkamp noemt..
overtoom en hutten spelen op die posities .En dat vroeg ik toch.Als ze deze jongens halen als opvolger gaan we er op achteruit en speel je niet voor het kampioenschap vlgnd seiz .Vind het wel goede spelers hoor daar gaat het niet om ,niet om beter van te worden
Overtoom speelt dit seizoen op de positie van Rose,maar kan de rol van El Markrini ook aan en heeft daarbij een meer dan prima schot in de benen, en Hutten speelt vooral om Johnatan Opoku heen en start dan van de linkerflank.. Dus andere spelers dan Hemmen of El Makrini..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:06:22
Overtoom speelt dit seizoen op de positie van Rose,maar kan de rol van El Markrini ook aan en heeft daarbij een meer dan prima schot in de benen, en Hutten speelt vooral om Johnatan Opoku heen en start dan van de linkerflank.. Dus andere spelers dan Hemmen of El Makrini..

Het ook zo kan Grijskijker, blijft het overzichtelijk van  :clint

Galdiano

Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:24:05
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:13:21
Quote niet zoveel!  :R
Omdat?

Het irritant en onoverzichtelijk word!

@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronnie tng

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
Het irritant
Het is
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
en onoverzichtelijk
voor lange verhalen
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
word!
wel handig, dan kan je per stuk
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
:0= Reageren!

Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:33:44
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:06:22
Overtoom speelt dit seizoen op de positie van Rose,maar kan de rol van El Markrini ook aan en heeft daarbij een meer dan prima schot in de benen, en Hutten speelt vooral om Johnatan Opoku heen en start dan van de linkerflank.. Dus andere spelers dan Hemmen of El Makrini..

Het ook zo kan Grijskijker, blijft het overzichtelijk van  :clint
Daar heb je gelijk in Ronnie..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 15:24:05
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:13:21
Quote niet zoveel!  :R
Omdat?

Het irritant en onoverzichtelijk word!

@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
Inderdaad gewoon weer een max. instellen..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Ronnie tng op april 12, 2013, 15:38:03
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 15:34:37
@dokkie zou jij weer een max van 3 of 4 quotes in kunnen stellen?
:0= Reageren!
Dien maar een officieel verzoek via de ideeënbus in :devil

Dokkumer

De geneste citaten worden vanaf nu verwijderd. Even op proef. Een andere mogelijkheid heb ik nog niet gezien.

Dokkumer

Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 16:33:16
:0= Reageren!

Dien maar een officieel verzoek via de ideeënbus in :devil
Zo zie je maar weer, de andere quotes zijn nu verwijderd.

sunderland

ik zie het liefst spelers waar we echt beter van worden en geen spelers van middenmoters uit de eerste div .Uitzonderingen zijn er altijd maar geen 3-4 spelers van 1 club .Zou liever v weert hier zien dan een hutten .Moet zeggen dat ik die overtoom wel goed vind hoor .Als veendam zoveel goede spelers had waarom stonden ze dan niet bij de eerste 4

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 17:54:00
ik zie het liefst spelers waar we echt beter van worden en geen spelers van middenmoters uit de eerste div .Uitzonderingen zijn er altijd maar geen 3-4 spelers van 1 club .Zou liever v weert hier zien dan een hutten .Moet zeggen dat ik die overtoom wel goed vind hoor .Als veendam zoveel goede spelers had waarom stonden ze dan niet bij de eerste 4
Ik gaf 4 voorbeelden,4 spelers binnen halen is ook denk ik te veel van het goede..maar je weet het nooit..

Waarom niet bij de eerste 4 simpel het verschil in de selectie is/was te groot..
IN HENK WE TRUST!!!

Supersub

Huren we moeten we niet teveel doen, 1 of 2 maximaal daarnaast zou ik gaan kijken naar een paar bepalende spelers. Vorig jaar van Boxtel. Hese, sandor en de vries. Dit jaar bakens rosé hemmen. Zulke spelers heb je weer nodig. Spelers met ervaring die nog kunnen pieken. Dus geen broekstof types. En dan daaromheen een paar jonge gretige spelers.