Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: kapseltje op april 10, 2013, 11:44:25
Ik mag hopen dat ze Dijkstra laten gaan. Hij komt te kort voor dit niveau en helemaal als je het team naar een hoger niveau wil tillen.

Wordt ook wel beter. Let maar op.


** Poolwinner 18/19 - 21/22

veroen

Citaat van: kapseltje op april 10, 2013, 11:44:25
Ik mag hopen dat ze Dijkstra laten gaan. Hij komt te kort voor dit niveau en helemaal als je het team naar een hoger niveau wil tillen.

Jongen uit de regio die blij is voor Cambuur te spelen en een goede stand in is voor meerdere posities.
Daarnaast heeft ie zeker wel een aantal sterke wedstrijden gespeeld.

Mooi verlengen met hem!

dit is mien club

Denistel en Van der Belt waren gister morgen te horen bij o.f.

Volgens van der Belt promoveerd Cambuur binnen twee jaar.
"is het niet nu dan volgend jaar" aldus van der Belt. Cambuur is er klaar voor.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Chipke

Voor degene die het nog niet gezien heeft, het Jupiler League elftal van de week met de gehele Cambuur aanval.


Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op april 11, 2013, 11:55:43
Denistel en Van der Belt waren gister morgen te horen bij o.f.

Volgens van der Belt promoveerd Cambuur binnen twee jaar.
"is het niet nu dan volgend jaar" aldus van der Belt. Cambuur is er klaar voor.

En wat zei Denistel? Over 3 weken kampioen? |:)

Chipke

Welk programma van o.f. dit is mien club? En was het op de radio?

dit is mien club

Was idd op de radio. O.F. Actueel...

06.45 uur>??? 07.45 uur>Denistel en andere supp. 08.45 uur> van der Belt

Volgens mij kan je het wel terug luisteren
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op april 11, 2013, 12:10:00
Citaat van: dit is mien club op april 11, 2013, 11:55:43
Denistel en Van der Belt waren gister morgen te horen bij o.f.

Volgens van der Belt promoveerd Cambuur binnen twee jaar.
"is het niet nu dan volgend jaar" aldus van der Belt. Cambuur is er klaar voor.

En wat zei Denistel? Over 3 weken kampioen? |:)
Denistel kom er maar in
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

KristCambuur

Timmermans lijkt mij een prima optie (misschien) als 2e optie want ik hoop echt dat we Nienhuis behouden kunnen! Verder zou een creatieve middenvelder ook handig zijn want sinds het vertrek van Sandor van der Heide en Türk zou mis ik wel zo iemand op het middenveld. Misschien Tom Overtoom gratis (ex-Veendam) en/of als we promoveren misschien een (iets) duurdere speler! Broekhof mag van mij vertrekken en het zou prachtig zijn als Hemmen en Tighadouini ook bij Cambuur blijven.
Cambuur till I die!

KristCambuur

Vinden jullie dat Cambuur nog (gratis) spelers moet aantrekken voor volgend seizoen?
Zo ja, wie?

Ik zelf zou Tom Overtoom en Theo Timmermans graag zien komen!  :scc
Cambuur till I die!

denistel

gratis zal wel maar het gaat oek om salarissen.

nienhuis gewoon als 1e keeper nemen.het super veel concurrentie bij grunnen.
is nu al bekend met onze club dus moet kenne.
2e keeper mag van mij ubbie wel worden die jongen is het hele seizoen
toch al fanatiek bezig bij de club.

sunderland

Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben

punkman

Mag misschien zeurderig zijn, maar had dit topic gehoeven ?
Kan toch ook in het topic selectie 2013/2014 ?


sunderland


Dokkumer

Citaat van: punkman op april 11, 2013, 20:19:12
Mag misschien zeurderig zijn, maar had dit topic gehoeven ?
Kan toch ook in het topic selectie 2013/2014 ?
Klopt en daarom verhuist de hele boel daar naartoe ;)