Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

rtscc

kunnen we niet wat spelers huren van de beloften van de eredevisie?

mescc

Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:36:56
kunnen we niet wat spelers huren van de beloften van de eredevisie?

jawel.

Grijskijkert

Citaat van: rtscc op april 12, 2013, 07:36:56
kunnen we niet wat spelers huren van de beloften van de eredevisie?
Zo min mogelijk, eigen spelers is eigen vermogen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Cambuur is vast wel bezig op achtergrond. Alleen komt bij ons gelukkig niet alles meer in de media.

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op april 12, 2013, 10:08:33
Cambuur is vast wel bezig op achtergrond. Alleen komt bij ons gelukkig niet alles meer in de media.
Dat is misschien wel zo,maar vind het wel leuk om zoiets te lezen als ze ad rem in springen op dit soort situaties..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

En voor in de breedte, Te Loeke,Loohuis,Apau,Menting en Wagenaar...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:24:55
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen
Hoe kom je nou op Hemmen en El Makrini?

Dit zijn ander type spelers, als je nou de Leeuw,Rose,Dijkstra of Telgenkamp noemt..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

En wie zegt dat Hemmen en El Makrini volgend seizoen nog bij Cambuur spelen?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

#268
leuk dat die spelers met traine bij groningen maar wij moeten ons richten op waar we nu mee bezig zijn
toch,,de selectie daar mut alle aandacht aan worden gegeven en dan moet je niet 4 spelers op proef
hebben te trainen.cambuur weet heus wel wat  daar loopt en de lijstjes zijn er wel.

sunderland

Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:31:40
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:24:55
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 12:11:48
Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 12:08:10
Citaat van: grijskijker op april 12, 2013, 10:00:11
Citaat van: sunderland op april 11, 2013, 20:15:14
Van mij hoeven ze helemaal geen enkele speler van veendam te halen .Zie totaal geen meerwaarde .Sommigen beoordelen die spelers op 1 wedstr tegen cambuur .Die jongens zijn echt niks beter dan wat wij al hebben
Als je het voetbal een beetje volgt dan weet je dat er echt bruikbare spelers bij Veendam zijn,waarom denk je dat er een aantal al op proef zijn bij Fc Groningen..
nee ik volg het niet.Noem maar 1 speler die beter is dan wat we nu hebben op die positie.Voor de breedte misschien wel
Overtoom,Lambooij,Hutten,Rozema en Timmermans..
Doen we toch veel fout bij cambuur als deze spelers beter zijn dan Makrini en Hemmen
Hoe kom je nou op Hemmen en El Makrini?

Dit zijn ander type spelers, als je nou de Leeuw,Rose,Dijkstra of Telgenkamp noemt..
overtoom en hutten spelen op die posities .En dat vroeg ik toch.Als ze deze jongens halen als opvolger gaan we er op achteruit en speel je niet voor het kampioenschap vlgnd seiz .Vind het wel goede spelers hoor daar gaat het niet om ,niet om beter van te worden