Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

keije

Misschien is die Loohuis van veendam nu wel wat voor ons.

dit is mien club

Citaat van: keije op maart 25, 2013, 15:33:47
Misschien is die Loohuis van veendam nu wel wat voor ons.

Loohuis Cijntje en Timmermans... ik zeg direct halen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

speculeter

Zou je deze spelers per direct kunnen halen?
Of ze een contract voor volgend seizoen aanbieden?

Vanuit Helmond

Citaat van: peter op maart 25, 2013, 16:38:22
Zou je deze spelers per direct kunnen halen?
Of ze een contract voor volgend seizoen aanbieden?
Bij AGOVV moesten ze nog een aantal dagen na het faillissement wachten voor ze naar een andere club konden, vooral de spelers met een doorlopend contract hebben nog een bepaalde marktwaarde, die je niet aan het faillissement mag onttrekken.
Hangt ook van de curator af.

Holwerd voor Cambuur

Die Cijntje wordt dit jaar 33. Hoeft van mij niet.

Ik hoop dat Droste wil verlengen. Die komt vast wel weer op zijn niveau van vorig jaar terug.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

kgscc

Citaat van: peter op maart 25, 2013, 16:38:22
Zou je deze spelers per direct kunnen halen?
Of ze een contract voor volgend seizoen aanbieden?

Ze kunnen nog acht dagen in beroep gaan. Dus als ze nog ergens geld van een sponsor, een sjeik, een miljardair of waar dan ook vandaan halen, dan zouden deze spelers alsnog bij Veendam blijven. Je zal dus sowieso acht dagen moeten wachten voor je ze kan halen. Dan zouden ze volgens mij per direct haalbaar en inzetbaar zijn (zie ook Joey Godee).

kgscc

Hoor net dat spelers na de tweede vrijdag van maart niet meer mogen voetballen voor een andere club. Dat zou betekenen dat de spelers van Veendam dus pas in het nieuwe seizoen mogen voetballen. Daar gaat de VVCS over in gesprek met de KNVB.

Destroyer

Timmermans halen, vond ik een van de weinige lichtpuntjes in de gezapige wedstrijd tegen veendam destijds. Gewoon drie jaar vastleggen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Chipke

Er zijn toch meer ontslagbrieven verstuurd neem ik aan?

mario

Citaat van: kgscc op maart 25, 2013, 20:23:36
Hoor net dat spelers na de tweede vrijdag van maart niet meer mogen voetballen voor een andere club. Dat zou betekenen dat de spelers van Veendam dus pas in het nieuwe seizoen mogen voetballen. Daar gaat de VVCS over in gesprek met de KNVB.

Spelers zijn 6 weken na uitspreken faillissement transfervrij.

Keizer

Citaat van: Destroyer op maart 25, 2013, 21:25:57
Timmermans halen, vond ik een van de weinige lichtpuntjes in de gezapige wedstrijd tegen veendam destijds. Gewoon drie jaar vastleggen.

Dat was in de uitwedstrijd dan, daar had hij een aantal knappe reddingen. Veendam thuis had hij weinig te doen. In de thuiswedstrijd viel mij vooral die Overtoom op, zeer behendig en een goede traptechniek.

richard

Citaat van: Destroyer op maart 25, 2013, 21:25:57
Timmermans halen, vond ik een van de weinige lichtpuntjes in de gezapige wedstrijd tegen veendam destijds. Gewoon drie jaar vastleggen.

Geen uitstraling, een echte lijn keeper en dus komt ie tekort, niet doen vind ik!!

Chipke

In de Eredivisie lopen ook nog al wat contracten af, haalbare en bruikbare spelers vind ik:

Hans Mulder (Willem II)
Mark Höcher (Willem II)
Robbie Haemhouts (Willem II)
Sigourney Bandjar (RKC Waalwijk) opvolger van Droste?
Luis Pedro (Heracles Almelo)
Darryl van Mieghem (Heracles Almelo)
Andreas Lasnik (NAC Breda)
Danny van den Meiracker (NEC Nijmegen)
Kevin Wattamaleo (NEC Nijmegen)
Danny Wintjens (PEC Zwolle)
Norichio Nieveld (PEC Zwolle)
Frank Olijve (PEC Zwolle)
Arne Slot (PEC Zwolle)
Furdjel Narsingh (PEC Zwolle)
Roland Bergkamp (VVV Venlo)

sunderland

al deze spelers kunnen wij niet betalen .Zou bergkamp wel eens willen zien hier .Iedereen weet dat barto te kort komt

Chipke

Citaat van: sunderland op maart 26, 2013, 12:04:34
al deze spelers kunnen wij niet betalen .Zou bergkamp wel eens willen zien hier .Iedereen weet dat barto te kort komt

Zullen vast wel spelers bij zitten die betaalbaar zijn zie bijv, Van Mieghem,