Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

michello

Sterke kerel maar wij hebben Hemmen, verwacht eigenlijk dat hij wel blijft.

sunderland

Citaat van: michello op april 10, 2013, 10:19:37
Sterke kerel maar wij hebben Hemmen, verwacht eigenlijk dat hij wel blijft.
hoop en verwacht dat cambuur al bezig is om hem ook volgend jaar hier te houden .Hij mag best wat meer verdienen.Hij heeft ook aangegeven dat ie wel in het noorden wil blijven .Een spits die zowel fysiek als in de lucht en ook technisch zo goed is  en scorend vermogen heeft vind je niet snel weer.Zou echt dom zijn om hem niet te belonen .

Chipke

Vind Hemmen persoonlijk beter dan Veldwijk. Hoop ook dat de clubleiding het contract gaat verlengen en ze niet te lang wachten.

Chipke

Spelers die hier volgend seizoen nog onder contract staan:

Leon Broekhof
Oebele Schokker
Lucas Bijker
Johnny De Vries
Sicco Bouwer

sunderland

Citaat van: Chipke op april 10, 2013, 11:32:45
Vind Hemmen persoonlijk beter dan Veldwijk. Hoop ook dat de clubleiding het contract gaat verlengen en ze niet te lang wachten.
veel beter juh

sunderland

Citaat van: Chipke op april 10, 2013, 11:34:05
Spelers die hier volgend seizoen nog onder contract staan:

Leon Broekhof
Oebele Schokker
Lucas Bijker
Johnny De Vries
Sicco Bouwer
zou ook bakens dijkstra en vooral makrini hier houden .Broekhof is tot nu toe een miskleun geweest

kapseltje

Ik mag hopen dat ze Dijkstra laten gaan. Hij komt te kort voor dit niveau en helemaal als je het team naar een hoger niveau wil tillen.

rody rules

bakens en makrini sowieso proberen te houden!

Goudvinger

Hemmen, Bakens, Makrini en v/d Laan zijn in mijn ogen de spelers met een aflopend contract die je er absoluut bij moet houden.

richard

Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!

Bernardo

Citaat van: richard op april 10, 2013, 17:06:42
Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!

Barto ook? :_schater

0517

Citaat van: richard op april 10, 2013, 17:06:42
Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!

Goede zaak. Barto en Dijkstra zijn prima stand ins waarvoor je echt geen anderen meer hoeft te halen! Krijg je ten minste ook geen selectie met 15 nieuwe spelers.

Alles maar verlengen wmb, muv de Leeuw.


poelie-lwd

Citaat van: sunderland op april 10, 2013, 11:41:48
Citaat van: Chipke op april 10, 2013, 11:34:05
Spelers die hier volgend seizoen nog onder contract staan:

Leon Broekhof
Oebele Schokke
Lucas Bijker
Johnny De Vries
Sicco Bouwer
zou ook bakens dijkstra en vooral makrini hier houden .Broekhof is tot nu toe een miskleun geweest
volgend seizoen basisspeler, let maar op
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer


Destroyer

Citaat van: Bernardo op april 10, 2013, 17:08:47
Citaat van: richard op april 10, 2013, 17:06:42
Droste, Dijkstra en barto kunnen nieuw contract krijgen en bijker kan zijn contract verlengen tot 2015!!!

Barto ook? :_schater

Sinds arts weg is, doet hij het steeds beter. 
** Poolwinner 18/19 - 21/22