Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:23:16
En ik zou ook Kramer proberen te halen .Zul je snel moeten handelen .Die jongen heeft alles .
Zei al nee tegen NEC en NAC hij wacht op wat beters volgens vi radio.. Dus die zie ik niet zo snel deze kan op komen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:30:07
Zei al nee tegen NEC en NAC hij wacht op wat beters volgens vi radio.. Dus die zie ik niet zo snel deze kan op komen..
dkv :R

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 14, 2013, 21:28:29
Er moet wel een snelle counterspits bij
Of hele rappe buitens.. Spits in zakken en de buiten er overheen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:31:21
Of hele rappe buitens.. Spits in zakken en de buiten er overheen..
Dan zou het mooi zijn als je Adje kunt houden... En voor de humoristen onder ons

:0=HIWAT Sneller dan zijn schaduw :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:32:51
Dan zou het mooi zijn als je Adje kunt houden...


Is hij transfervrij? Hij had een contract tot juli 2013.. weet of Vitesse verlengt heeft.
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:34:29
Is hij transfervrij? Hij had een contract tot juli 2013.. weet of Vitesse verlengt heeft.
Tja ik weet niet of de optie voor een bepaalde datum gelicht moet zijn en heb er verder ook niks over gelezen... Dus ik heb hoop dat die (nog) niet gelicht is en hij volgend seizoen bij ons blijft te bewonderen.
Ik heb goede hoop, want Vitesse schijnt meer van de huurjongens van Chelsea te houden :devil

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:38:45
Tja ik weet niet of de optie voor een bepaalde datum gelicht moet zijn en heb er verder ook niks over gelezen... Dus ik heb hoop dat die (nog) niet gelicht is en hij volgend seizoen bij ons blijft te bewonderen.
Ik heb goede hoop, want Vitesse schijnt meer van de huurjongens van Chelsea te houden :devil
Zou mooi zijn dat hij transfervrij is, gelijk 4 jaar vastleggen en niet transfervrij weer een jaar huren...bij Vitesse krijgt hij geen kans.
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 21:40:29
Zou mooi zijn dat hij transfervrij is, gelijk 4 jaar vastleggen en niet transfervrij weer een jaar huren...bij Vitesse krijgt hij geen kans.
Let wel, ik ben er niet zeker van dus zal even rondneuzen of ik meer kan vinden...
Mocht hij idd transfervrij zijn moet je hem zeker voor langere tijd vastleggen..

michello

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 21:44:24
Let wel, ik ben er niet zeker van dus zal even rondneuzen of ik meer kan vinden...
Mocht hij idd transfervrij zijn moet je hem zeker voor langere tijd vastleggen..

"Tighadouini heeft in Arnhem nog en contract tot 2014"
:thumbsup

Ik zeg indien mogelijk: Nog een jaar huren en dan na de winterstop gelijk voor 2/3 jaar vastleggen  ;)

Zwolsecambuurfan

Is het eventueel een optie om een speler uit het buitenland te halen of dit voor Cambuur helemaal niet mogelijk? Huren uit buitenland? Heeft zwolle ook gedaan toch?

Dokkumer

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 14, 2013, 21:56:41
Is het eventueel een optie om een speler uit het buitenland te halen of dit voor Cambuur helemaal niet mogelijk? Huren uit buitenland? Heeft zwolle ook gedaan toch?
Hangt er ook vanaf wat er "in de aanbieding" is.

@michello, bedankt. Heb ik me dus vergist.

michello

Wat interessant is, zijn (ervaren)" Nederlandse spelers" in het buitenland die weer terug willen keren.  Alá Tim Bakens vorig seizoen.  Heb alleen geen flauw idee of er in die vijver wat te halen valt. 


Big Man

Zou kijken of je Henk Bos van Groningen aan kunt trekken. Kleine manneke en bloed snel. Ideaal voor als je een keer op de counter moet spelen. Ook een jongen die als linker of rechterspits kan spelen.

cambuurlegend

Citaat van: Big Man op mei 14, 2013, 22:22:30
Zou kijken of je Henk Bos van Groningen aan kunt trekken. Kleine manneke en bloed snel. Ideaal voor als je een keer op de counter moet spelen. Ook een jongen die als linker of rechterspits kan spelen.

Aldus de vader van Henk Bos....... :_schater