Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Misschien leuk om hier alvast een topic aan te wijden. Over pak m beet vijf/zes maanden begint de voorbereiding op het nieuwe seizoen alweer  Welke contracten moeten volgens jullie verlengt worden en welke spelers kunnen wel vertrekken.

Doorlopende contracten:

Oebele Schokker
Lucas Bijker
Yuri Rose
Leon Broekhof
Johnny de Vries
Sicco Bouwer

Dokkumer

Om er maar 3 inkoppertjes in te gooien.
Hemmen
Bakens
El-Makrini

:0=Gisteren nog bijtekenen AUB

YellowBlue

Van der Laan
Bakker
Ozturk

El tikkemerinnie proberen over te nemen van Vitesse

Barto, Dijkstra lozen

sunderland

Citaat van: Dokkumer op januari 22, 2013, 15:47:18
Om er maar 3 inkoppertjes in te gooien.
Hemmen
Bakens
El-Makrini

:0=Gisteren nog bijtekenen AUB
:0= :0= :0= :0= :0= :0=IDD

Chipke

Bakens, Hemmen en El Macaroni moeten ze sowieso verlengen. Erg belangrijk als die behouden blijven, de drie belangrijkste spelers in mijn ogen.

Bakker90

#5
1.   Telgenkamp (gehuurd van Herales Almelo)
2.   Droste (ben benieuwd of hij wel of niet bij wil tekenen)
3.   Broekhof (contract laten ontbinden)
4.   V/d Laan
5.   Bakker
6.   Rose (is niet de gangmaker van SC Cambuur)
7.   V/d Heide
8.   Barto (red het net niet jammer)
9.   Tighardouini (zeker houden)
10. De Leeuw
11. Hemmen (zeker houden)
12. Schokker
13. Dijkstra ( kan opzich nog bijtekenen is geen slechte verdediger)
14. Ozturk
15. Bijker ( speelt haast nooit toekomst.?!)
16. Diemers (naar FC Utrecht)
17. Dantuma (speelt haast nooit toekomst.?!)
18. Ubbergen
19. El Markini
20. Nienhuis (gehuurd van FC Groningen)
21. De Vries
22. Bouwer (speelt haast nooit toekomst.?!)
23. Keurntjes
24. Bakens

Wat vinden jullie.?! wat kan er bij en wat kan mischien nog weg volgens jullie mening..

Chipke

1.   Dennis Telgenkamp (Naar Heracles Almelo)
2.   Wout Droste (Verlengen A.U.B)
3.   Leon Broekhof. (Contract loopt door)
4.   Martijn van der Laan (Verlengen A.U.B)
5.   Cerillio Cijntje (Contract aanbieden)
6.   Erik Bakker (Verlengen A.U.B)
7.   Yuri Rose (Contract loopt door)
8.   Marco van der Heide (Verlengen A.U.B)
9.   Martijn Barto (Niet verlengen)
10. Adnane Tighadouini (Naar Vitesse)
11. Melvin de Leeuw (Niet verlengen)
12. Michiel Hemmen (Verlengen A.U.B)
14. Oebele Schokker (Contract loopt door)
15. Mart Dijkstra (Verlengen A.U.B)
16. Alim Öztürk (Verlengen A.U.B)
17. Lucas Bijker (Verlengen A.U.B)
18. Mark Diemers (Naar FC Utrecht)
19. Frits Dantuma (Niet verlengen)
20. Rodney Ubbergen (Niet verlengen)
21. Mohammed El Makrini (Verlengen A.U.B)
22. Leonard Nienhuis (Naar FC Groningen)
23. Johnny De Vries (Contract loopt door)
24. Sicco Bouwer (Contract loopt door)
27. Tim Keurntjes (Naar FC Groningen)
30. Tim Bakens (Verlengen A.U.B)

Grijskijkert

Citaat van: Bakker90 op januari 24, 2013, 18:05:42
1.   Telgenkamp (gehuurd van Herales Almelo)
2.   Droste (ben benieuwd of hij wel of niet bij wil tekenen)
3.   Broekhof (contract laten ontbinden)
4.   V/d Laan
5.   Bakker
6.   Rose (is niet de gangmaker van SC Cambuur)
7.   V/d Heide
8.   Barto (red het net niet jammer)
9.   Tighardouini (zeker houden)
10. De Leeuw
11. Hemmen (zeker houden)
12. Schokker
13. Dijkstra ( kan opzich nog bijtekenen is geen slechte verdediger)
14. Ozturk
15. Bijker ( speelt haast nooit toekomst.?!)
16. Diemers (naar FC Utrecht)
17. Dantuma (speelt haast nooit toekomst.?!)
18. Ubbergen
19. El Markini
20. Nienhuis (gehuurd van FC Groningen)
21. De Vries
22. Bouwer (speelt haast nooit toekomst.?!)
23. Keurntjes
24. Bakens

Wat vinden jullie.?! wat kan er bij en wat kan mischien nog weg volgens jullie mening..
Onnozel gelul(je vraagt naar mijn mening),zomaar contracten ontbinden? Ben blij dat jij geen invloed hebt anders gaan we snel AGOVV achterna..
IN HENK WE TRUST!!!

Bakker90

Zo bedoel ik het niet.. ik wist van sommige spelers niet wie wel of niet langer contract had..  Over Broekhof ben ik wel uitgesproken die voegt gewoon niets toe aan de selectie.. Wat ik bedoel met deze lijst is wie volgens jullie een contract verlenging kan krijgen.. wie jullie als versterkingen zien.. en wie jullie niet zien als versterking in de toekomst.. misschien heb ik het zo goed verwoord..  8P

Grijskijkert

Citaat van: Bakker90 op januari 25, 2013, 23:41:35
Wat ik bedoel met deze lijst is wie volgens jullie een contract verlenging kan krijgen.. wie jullie als versterkingen zien.. en wie jullie niet zien als versterking in de toekomst.. misschien heb ik het zo goed verwoord..  8P
Als of wij daar enige zeggenschap in hebben.. Ik zou zeggen laat het aan de "geleerden"over ;)
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Zullen we dit forum dan maar opdoeken?

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op januari 25, 2013, 23:55:57
Citaat van: Bakker90 op januari 25, 2013, 23:41:35
Wat ik bedoel met deze lijst is wie volgens jullie een contract verlenging kan krijgen.. wie jullie als versterkingen zien.. en wie jullie niet zien als versterking in de toekomst.. misschien heb ik het zo goed verwoord..  8P
Als of wij daar enige zeggenschap in hebben.. Ik zou zeggen laat het aan de "geleerden"over ;)
Dan kunnen we dus ook onze commentaren op de wedstrijden etc. voor ons houden. Je kunt toch wel gewoon discussiëren over welke spelers bij "moeten" tekenen, de tas mogen pakken of onze mooie kutclub mogen versterken.

poelie-lwd

Cerilio Cijntje maakt niet langer deel uit van de wedstrijdselectie van Telstar. Een disciplinaire straf ligt ten grondslag aan de uitsluiting van de twintigjarige spits.

Cijntje is dit seizoen een vaste waarde bij Telstar, maar volgens trainer Marcel Keizer is de maat voorlopig vol. "Het is een disciplinaire maatregel. Voor de rest wil ik er niks over kwijt", aldus de Telstar-coach tegen RTV Noord-Holland. Cijntje produceerde dit seizoen vijf doelpunten.

Keizer is wel bereid zijn spits een nieuwe kans te geven. Cijntje's contract loopt nog tot 2015 en is volgens de trainer niet ontbonden. "Als er een andere club komt, kan hij daarheen en anders traint-ie met ons mee." De spits speelde onlangs een proefwedstrijd voor SC Cambuur.

Telstar is intussen druk bezig met de zoektocht naar een nieuwe afmaker. Diangi Matusiwa (27) staat bovenaan het lijstje. Keizer: "Er is overschrijvinig aangevraagd, maar hij komt van een club uit Slovenie en dat duurt langer dan twee dagen. Ik ga er vanuit dat hij er volgende week bij is."

Bron: Voetbalprimeur

Slagvaardig handelen is het credo  :D
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op januari 26, 2013, 10:39:02

Je kunt toch wel gewoon discussiëren over welke spelers bij "moeten" tekenen, de tas mogen pakken of onze mooie kutclub mogen versterken.
Dat kan inderdaad wel,maar dan toch wel met wat meer verstand ,er wordt zo makkelijke over gepraat(straks spelen die spelers een paar goede wedstrijden achter elkaar en dan zijn het weer toppers),iedereen weet dat je niet zomaar een contract kan ontbinden en vooral niet een contract dat nog 2,5 jaar doorloopt en jeugd spelers  worden zomaar afgeserveerd,alleen omdat betreffend persoon ze niet ziet spelen..
Maar jullie hebben gelijk , ik had anders kunnen/moeten reageren
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Daarin ben ik het met je eens. We kunnen alles wel afserveren of 30.000 onhaalbare namen gaan neerkwakken -goh wat mis ik die AlwaysSCC want dan wist je tenminste wie NIET kwamen-, een beetje verder mee en nadenken mag zeker wel.