Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:18:02
jouw jarenlange ervaring in betaald voetbal zegt het tegenovergestelde?
Ik zeg..laat het maar zien Hemmen..
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:46:11
Ga jij maar lekker op de schoot van v/d Belt zitten..
Wat is nou eigenlijk je probleem? Dat ik het met het beleid van Van den Belt eens ben? Of dat ik het lef heb om het met jou oneens te zijn.

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 18:29:21
Wat is nou eigenlijk je probleem? Dat ik het met het beleid van Van den Belt eens ben? Of dat ik het lef heb om het met jou oneens te zijn.
Ik heb geen problemen :D Jij mag het eens zijn met v/d Belt, dat ben je altijd ,als ik alles terug lees. En sinds wanneer moet je lef hebben om het niet eens met elkaar te zijn.. Mijn reactie was op die lekkere inhoudelijke reactie pfff :R van je.
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 16:24:35
Zeg mislukte pizzabakker,jij zegt me niet wat ik wel en niet mag zeggen of hoe ik moet denken.. doe ik ook niet bij jouw..
Ik heb mijn mening en jij hebt je mening en we hoeven het gelukkig niet met elkaar eens te zijn..

Maar dien naam kon soms beter betweter as grijskijker wese

Grijskijkert

#724
Citaat van: Cor op mei 14, 2013, 18:40:55
Maar dien naam kon soms beter betweter as grijskijker wese
Ja en die van jouw kan beter Corrie zijn, want je zeikt als een wijf..
IN HENK WE TRUST!!!

Delamere

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:35:34
Ik heb geen problemen :D Jij mag het eens zijn met v/d Belt, dat ben je altijd ,als ik alles terug lees. En sinds wanneer moet je lef hebben om het niet eens met elkaar te zijn.. Mijn reactie was op die lekkere inhoudelijke reactie pfff :R van je.
Ik heb ook maar even wat dingen van jou teruggelezen en het moet gezegd, die getuigen allemaal van grote inhoud, diepgang, humor, visie, voetbalverstand, fatsoen, enz.,enz.
Opmerkelijk dat zoveel kwaliteiten allemaal in 1 persoon verenigd kunnen zijn.

Grijskijkert

Citaat van: Delamere op mei 14, 2013, 18:51:59
Ik heb ook maar even wat dingen van jou teruggelezen en het moet gezegd, die getuigen allemaal van grote inhoud, diepgang, humor, visie, voetbalverstand, fatsoen, enz.,enz.
Opmerkelijk dat zoveel kwaliteiten allemaal in 1 persoon verenigd kunnen zijn.
Je hebt echt de verkeerde voor je :_schater,ik heb namelijk geen kwaliteiten :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 18:53:12
Je hebt echt de verkeerde voor je :_schater,ik heb namelijk geen kwaliteiten :_schater

ja je hebt 1 kwaliteit: je maakt je makkelijk geliefd hier :_schater

Dokkumer

Mooi dames, is het nu even afgelopen met het gezeik op elkaar? We missen Arts zeker? :devil

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: grijskijker op mei 14, 2013, 17:28:43
Daarom hoop ik dat ze een andere mooie club vinden, zodat ze niet op hangende pootjes terug naar v/d Belt moeten..

:rodekaart
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: pvanbuijtene op mei 14, 2013, 18:20:05
Hele dag met pik in de hand voor een spiegel zeker?

Dan staat die spiegel naast zijn pc, want hij reageert werkelijk de héle dag overal op :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Cor

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 18:59:40
Mooi dames, is het nu even afgelopen met het gezeik op elkaar? We missen Arts zeker? :devil

Vlgs mij is GK Arts, zelfde humor en voetbalvisie Dokkie. En nu ga ik weer terug naar de leesstand, ben blij dat Cambuur een goed beleid voert en niet hoeft te luisteren naar advies van mannen als GK. O ja GK, ik sta hier gewoon met mijn echte naam  |:) Niet nodig om hier in de anonimiteit te posten  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op mei 14, 2013, 18:59:40
Mooi dames, is het nu even afgelopen met het gezeik op elkaar? We missen Arts zeker? :devil

Kijk maar uit Dokkie, want hij komt met rasse schreden dichterbij jou aantal forumposts :koffie
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Dokkumer

Citaat van: Cor op mei 14, 2013, 19:15:00
Vlgs mij is GK Arts, zelfde humor en voetbalvisie Dokkie. En nu ga ik weer terug naar de leesstand, ben blij dat Cambuur een goed beleid voert en niet hoeft te luisteren naar advies van mannen als GK. O ja GK, ik sta hier gewoon met mijn echte naam  |:) Niet nodig om hier in de anonimiteit te posten  :thumbsup
Ach dat valt wel wat mee... Vind het op zich wel iets hebben dat er eens wat anders geroepen wordt, alleen het op de man spelen hoeft niet..

Oh ja? Jij heette toch M. en M. heet Cor? :devil

Lore

Citaat van: V.A.B. op mei 14, 2013, 16:57:27
It's all in the game, Grijskijker. Een aantal jongens wilde destijds nog niet tekenen in de hoop op een eredivisie avontuur, nu heeft vd Belt de touwtjes in handen en heeft hij terecht geen haast. Uiteindelijk zullen er zeker een paar jongens blijven maar wel voor een passend salaris wat vd Belt middels deze werkwijze heeft kunnen bereiken (onderhandelen kent geen haast!)


Amen, dit doet VD Belt prima. Tuurlijk zijn wij die jongens dankbaar voor hun prestatie het afgelopen jaar, maar daarvoor werden ze ook gewoon betaald!