Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus


michello

#631
Danny Buijs? (30) Is wel een type speler die hier zou passen. én eredivisie ervaring. Contract bij Sparta loopt af.

Edit:  Zie trouwens dat hij wel erg veel blessures heeft gehad dit seizoen... Tja...

Grijskijkert

#632
Beschikbare spelers en transfervrij..

Keepers:

Robbert te Loeke 24 jaar
Theo Timmermans 23 jaar
Micky Van der Hart 18 jaar


Verdedigers:

Giliano Wijnaldum 20 jaar
Guy Ramos 26 jaar
Tom Hiariej 24 jaar
Joey Brock 24 jaar
Joeri Schroyen 22 jaar
Ramon Leeuwin 25 jaar
Norichio Nieveld 24 jaar
Jens Janse 26 jaar
Milan Hoek 21 jaar


middenvelders:

Peter van Ooijen 20 jaar (te huur PSV)
Ali Messaoud 22 jaar
Kevin Wattamaleo 24 jaar
Hans Mulder 26 jaar
Tom Overtoom 22 jaar
Lars Lambooij 25 jaar
Niek Loohuis 27 jaar
Nourdin Boukhari 32 jaar
Rémy Amieux 26 jaar


Aanvallers:

Charlison Benschop 23 jaar
Lesley de Sa 19 jaar (te huur Ajax)
Mikolaj Lebedynski 22 jaar
Daryl van Mieghem 23 jaar
Genaro Snijders 22 jaar
Shabir Isoufi 21 jaar
Jarchinio Antonia 22 jaar
Malcolm Esajas 26 jaar
Boy Deul 25 jaar
IN HENK WE TRUST!!!

De Gast

Citaat van: michello op mei 13, 2013, 18:44:33
Danny Buijs? (30) Is wel een type speler die hier zou passen. én eredivisie ervaring. Contract bij Sparta loopt af.

Edit:  Zie trouwens dat hij wel erg veel blessures heeft gehad dit seizoen... Tja...

Leuk voor de 1ste divisie. Op zn retour. Zakt niet voor niets steeds verder af

Sonnema

Boukhari????? Wat kan die nog toevoegen
En als we de keepers ff bekijken daar zit niet veel bij dat jonkje van 18 kan nu nog geen eerste keeper worden.

Grijskijkert

Citaat van: Sonnema op mei 13, 2013, 20:19:53
Boukhari????? Wat kan die nog toevoegen
En als we de keepers ff bekijken daar zit niet veel bij dat jonkje van 18 kan nu nog geen eerste keeper worden.
Boukari speelde Sneijder uit het elftal bij RKC en is 1 die de kar wel kan trekken en v/d Hart is inderdaad niet direct te halen als eerste keeper maar misschien iets voor de toekomst..
IN HENK WE TRUST!!!

Daddy T.

Citaat van: Sonnema op mei 13, 2013, 20:19:53
Boukhari????? Wat kan die nog toevoegen
En als we de keepers ff bekijken daar zit niet veel bij dat jonkje van 18 kan nu nog geen eerste keeper worden.
Zoiets als Tammer en Muller in '99....  :X
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Big Man

Tom Hiariej is wel een speler die wat toevoegt aan Cambuur. Nog jong een heeft eredivisie ervaring bij Groningen opgedaan. Lars Hutten is niet meer vrij. Heeft net getekend bij Excelsior. Theo Timmermans is jongen die wel bij Cambuur past. Een echte fries en Cambuur fan die uit Garijp komt. Heeft een goed seizoen bij Veendam gedraaid. Daar vonden ze hem een verademing vergelijken bij Leonard Nienhuis. Hij hield ook Robbert ten Loeke achter zich; dus wie weet.   

Grijskijkert

Citaat van: Big Man op mei 13, 2013, 20:29:14
Tom Hiariej is wel een speler die wat toevoegt aan Cambuur. Nog jong een heeft eredivisie ervaring bij Groningen opgedaan. Lars Hutten is niet meer vrij. Heeft net getekend bij Excelsior. Theo Timmermans is jongen die wel bij Cambuur past. Een echte fries en Cambuur fan die uit Garijp komt. Heeft een goed seizoen bij Veendam gedraaid. Daar vonden ze hem een verademing vergelijken bij Leonard Nienhuis. Hij hield ook Robbert ten Loeke achter zich; dus wie weet.   
Ik hoop dat Nienhuis blijft en mag hij het wat mij betreft "uitvechten" met  Timmermans..

Zag het net dat Hutten naar Excelsior is gegaan dus die van het lijstje schrappen.
IN HENK WE TRUST!!!

Zwolsecambuurfan

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 14:57:51
Ik ook, en je zal wel eens een misser hebben, maar dat is dan niet 1 die gelijk tonnen kost....

Denk dat het salaris plafon richting de 70.000 gaat en daar komt een gelouterde speler niet voor..

Nee, precies en dat is dan maar goed ook. 70.000 euro is een hoop geld en daarnaast spelen ze ook nog voor premies. Jonge gretige spelers ( huur Ajax, psv, vitesse, twente en feyenoord) en spelers uit de Jupiler league (de top. Promes, etc.) kunnen voor Cambuur de eventuele handhaving veilig stellen. DAARNAAST: als je degradeert, dan heb je relatief goede spelers uit de top van de Jupilerleague en misschien kom je er dan uiteindelijk nog sterker uit! Ik voorzie een mooie toekomst als de hand op de knip blijft.

Zwolsecambuurfan

Citaat van: V.A.B. op mei 13, 2013, 20:27:33
Zoiets als Tammer en Muller in '99....  :X

Tammer was inderdaad een drama, maar Muller was wel een goede voetballer. Vaak geblesseerd, dat wel. Uit de Barcelona school als ik me het goed herinner;-) Scheepers, dat was een drama!

Big Man

Is Nicky Hofs misschien een ervaren speler voor Cambuur. Was sinds de winterstop verhuurd aan Willem II. Wel een karakter voetballer die volgens mij wel bij Cambuur past.

Trainer

Benschop was een jonge goede spits, kwam niet uit de verf bij AZ maar zou bij Cambuur zichzelf weer kunnen bewijzen.....eredivisie-ervaring en scorend vermogen.

DannySCC

Die Hiariej lijkt me wel een goeie versterking met de nodige ervaring in eredivisie
ik hoop dat Nienhuis gewoon blijft en dan Timmermans als 2e doelman hierheen halen
AMF

maikcambuur

Citaat van: Big Man op mei 13, 2013, 20:50:55
Is Nicky Hofs misschien een ervaren speler voor Cambuur. Was sinds de winterstop verhuurd aan Willem II. Wel een karakter voetballer die volgens mij wel bij Cambuur past.

Heb je gezien hoe dik die kerel was afgelopen wedstrijden? Nee, geef mij maar jonge honden die zich nog moeten bewijzen i.p.v die volgevreten 'vedettes'. Wel moet er natuurlijk wat ervaring bij. Alleen dat kunnen ook midden twintigers zijn. Ik zou nog liever Guijt terug halen dan Nick Hofs aan de selectie toevoegen.