Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

je kan best 1 of 2 van dit soort jongens halen .Maar er moet zeker kwaliteit komen waar je vanaf de eerste wedstr op aankunt

Big Man

Citaat van: sunderland op mei 12, 2013, 20:59:25
Als je jou stuk zo leest is de grote vraag ''waarom presteerde veendam dan niks als ze zulke fantastische spelers hadden?''Dat ze hier in lwd wonnen was alleen aan onze trainer te danken .Wij speelden zo slecht .

Zo slecht presteerden zij niet. Op het moment van failliet gaan hadden ze maar een paar punten minder dan Cambuur. Probleem van Veendam was - naast geen geld - geen voorhoede. Daar speelde noodgedwongen Lars Hutten in de spits en die deed het niet eens zo slecht gezien zijn aantal goals. Veendam had een zeer goed middenveld, middelmatige achterhoede met als positieve dissonant Apau en geen spits.

Big Man

Citaat van: sunderland op mei 12, 2013, 21:06:10
je kan best 1 of 2 van dit soort jongens halen .Maar er moet zeker kwaliteit komen waar je vanaf de eerste wedstr op aankunt

Ben het met jou eens! Natuurlijk moet je ze niet allemaal halen. Je moet je eigen selectie aanvullen. Ik zou voor Overtoom en Lambooij gaan. Niet voor niets mochten zij bij Groningen op stage. Overtoom mocht niet blijven omdat ze Van Moorsel al hadden; Lambooij houden ze aan het lijntje; Apau laten ze niet meer lopen.

zeewolde

Citaat van: camsterdambuurinsneek op mei 09, 2013, 22:07:08
Stef Nijland is een serieuze optie. Bron via Ameland waar vader Hans Nijland vaak komt.

Meer 'gossip' vanuit die Amelandse bron:
Nienhuis moet Bizot gaan beconcurreren.
Boutzamar(liwadder, nu A1, Talentvolle linkspoot) terug naar Cambuur, beloften?
Lambooij en Hutten, beide ex-veendam en meetrainend voor een contract bij FCG, is door Cambuur serieuze interesse in getoond.
Cambuur gaat er alles aan doen Adje te houden, FCG ligt op de loer. 
Cambuur verder geinteresseerd in Veendammer Loohuis.

Die serieuze optie lijkt te vervallen. Nijland tekent waarschijnlijk voor 3 seizoenen in Zwolle.

Grijskijkert

Citaat van: moodygrunn op mei 12, 2013, 18:24:29
bij termen als ervaring en routine moet ik altijd denken aan een quote van arne slot:

Mist de huidige selectie niet een beetje ervaring?
'Ach, wat is ervaring? Ik heb het idee dat het begrip ervaring wel eens overdreven wordt. Ik heb bij Sparta op een middenveld gespeeld met jonkies als Kevin Strootman en Erik Falkenburg. Geweldige talenten, maar zonder ervaring. Daarnaast heb ik net zo goed met ervaren jongens gespeeld, dertigers, die na jarenlang profvoetbal nog steeds de verkeerde keuzes maken op het veld. Dus dat zegt me niet zo veel.'
Dat heeft het weekend met van Bommel wel weer laten zien en maakte ons zo geliefde Bakens tegen den Bosch ook niet een domme overtreding met rood tot gevolg.. Dit zijn maar 2 voorbeelden maar er zijn uiteraard veel meer,dus wat is ervaring,doe mij maar super fitte twintigers en dan het liefst begin 20 die ook nog het 1 en ander valt te leren..

Talent en instelling en de rest komt wel..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Bekijk het niet zo zwart-wit grijskijker...

Rose werd in begin van seizoen al afgeschreven, maar wat was hij belangrijk toen het er op aankwam. juist door zijn ervaring nam hij de ploeg op sleeptouw. en dat op een positie waar dat zeer belangrijk is. Heerlijk om spelers als Bijker en Diemers in je ploeg te hebben maar die moeten echt nog wel sturing hebben.

MP4L

#606

Grijskijkert

#607
Citaat van: zeewolde op mei 13, 2013, 10:32:28
Bekijk het niet zo zwart-wit grijskijker...

Rose werd in begin van seizoen al afgeschreven, maar wat was hij belangrijk toen het er op aankwam. juist door zijn ervaring nam hij de ploeg op sleeptouw. en dat op een positie waar dat zeer belangrijk is. Heerlijk om spelers als Bijker en Diemers in je ploeg te hebben maar die moeten echt nog wel sturing hebben.
Die rol van Rose, kan ook iemand van 25(El Makrini) zijn.. En ik heb Rose nooit afgeschreven en zelfs in de moeilijke tijd blijven steunen.. Dus niks ten nadele van Rose,maar ik vind dat Cambuur meer gebaat is bij jongere spelers met een eventuele rest waarde..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: zeewolde op mei 13, 2013, 09:59:55
Die serieuze optie lijkt te vervallen. Nijland tekent waarschijnlijk voor 3 seizoenen in Zwolle.

De meest overschatte speler van het betaald voetbal!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 10:37:43
Die rol van Rose, kan ook iemand van 25(El Makrini) zijn.. En ik heb Rose nooit afgeschreven en zelfs in de moeilijke tijd blijven steunen.. Dus niks ten nadele van Rose,maar ik vind dat Cambuur meer gebaat is bij jongere spelers met een eventuele rest waarde..

Vind El Makrini ook veel onnodige domme kaarten pakken. Ben benieuwd hoe dat een nivo hoger gaat. Zie toch echt graag een paar spelers tussen 28-30 er bij komen die jeugdige spelers begeleiden.

zeewolde

Citaat van: Galdiano op mei 13, 2013, 10:40:35
De meest overschatte speler van het betaald voetbal!

Ben er ook niet rouwig om, denk dat we dat nivo nu ook wel onder contract hebben.

Grijskijkert

#611
Citaat van: zeewolde op mei 13, 2013, 10:42:20
Vind El Makrini ook veel onnodige domme kaarten pakken. Ben benieuwd hoe dat een nivo hoger gaat. Zie toch echt graag een paar spelers tussen 28-30 er bij komen die jeugdige spelers begeleiden.
Hij heeft veel kaarten gepakt een paar erg dom en een paar nodig,en ik gaf maar een voorbeeld.. Maar Bakens had 3 gele kaarten minder (6 in totaal)dit seizoen en Rose 5 gele kaarten en 10 wedstrijden minder gespeeld dus ja zeg het maar...

Maar ben ook er benieuwd hoe El Makrini(en niet alleen hij) hoe hij zich staande houd in een niveau hoger.. En vooral welk systeem er word gespeeld, ik zou een voorstander zijn van het WK systeem met 2 (voetballende)controleurs dus..
IN HENK WE TRUST!!!

brambo3004

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 10:52:50

Maar ben ook er benieuwd hoe El Makrini(en niet alleen hij) hoe hij zich staande houd in een niveau hoger.. En vooral welk systeem er word gespeeld, ik zou een voorstander zijn van het WK systeem met 2 (voetballende)controleurs dus..

Lodeweges heeft al aangekondigd (als het even kan) aanvallend voetbal te willen spelen, met de punt naar voren. Dus met 2 controleurs, maar hoop ze wel ook iets meer kunnen dan alleen controleren.

Grijskijkert

Citaat van: brambo3004 op mei 13, 2013, 10:56:12
Lodeweges heeft al aangekondigd (als het even kan) aanvallend voetbal te willen spelen, met de punt naar voren. Dus met 2 controleurs, maar hoop ze wel ook iets meer kunnen dan alleen controleren.
Ik hoop dat ook, daarom zette ik voetballende ook tussen haakjes.. Ik vind het in ieder geval mooi systeem met veel mogelijkheden..
IN HENK WE TRUST!!!

Clint

Citaat van: brambo3004 op mei 13, 2013, 10:56:12
Lodeweges heeft al aangekondigd (als het even kan) aanvallend voetbal te willen spelen, met de punt naar voren.

Betrof dat niet alleen de Jupiler League?