Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Als Hofs komt wil ik Zeefuik ook hebben  8P

Drumfather SCC

Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Type Jeroen Zoet is perfect als 2e denk ik..
Die van Ooijen zie ik wel zitten trouwens  |:)

Big Man

Citaat van: maikcambuur op mei 13, 2013, 21:47:17
Heb je gezien hoe dik die kerel was afgelopen wedstrijden? Nee, geef mij maar jonge honden die zich nog moeten bewijzen i.p.v die volgevreten 'vedettes'. Wel moet er natuurlijk wat ervaring bij. Alleen dat kunnen ook midden twintigers zijn. Ik zou nog liever Guijt terug halen dan Nick Hofs aan de selectie toevoegen.

Ik vind Hofs wel betere voetballer dan Guijt.  Dat vind ik meer een blind paard. Maar ja, Hofs is inderdaad teveel in shoarma tent geweest of heeft teveel aan de bar gestaan!

Big Man

Citaat van: Trainer op mei 13, 2013, 21:37:03
Benschop was een jonge goede spits, kwam niet uit de verf bij AZ maar zou bij Cambuur zichzelf weer kunnen bewijzen.....eredivisie-ervaring en scorend vermogen.

Op zich wel een spits voor Cambuur maar dan ga je Hemmen niet verlengen. Dan zou je 3 centrumspitsen hebben. Wie zou je liever hebben, Benschop of Hemmen?

jeff

Citaat van: Big Man op mei 13, 2013, 21:58:37
Op zich wel een spits voor Cambuur maar dan ga je Hemmen niet verlengen. Dan zou je 3 centrumspitsen hebben. Wie zou je liever hebben, Benschop of Hemmen?
De gene die elke week 110% inzet en vechtlust laat zien.

moodygrunn

Citaat van: Trainer op mei 13, 2013, 21:37:03
Benschop was een jonge goede spits, kwam niet uit de verf bij AZ maar zou bij Cambuur zichzelf weer kunnen bewijzen.....eredivisie-ervaring en scorend vermogen.

statistieken laten toch een ander beeld zien  :?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57164&typeofpage=84137
In Henk en Sandor we trust

Keizer

Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 21:51:35
Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Type Jeroen Zoet is perfect als 2e denk ik..
Die van Ooijen zie ik wel zitten trouwens  |:)

Goedkoop, jong, en heeft zich zeker dit seizoen bewezen bij Veendam. Denk dat je hem een kans moet geven als 2de keeper achter bijvoorbeeld Nienhuis, en dan durf ik er ook nog wel geld op in te zetten dat hij die concurrentiestrijd wint. Ik zie het in ieder geval meer zitten dan een v/d Hart die ik nooit heb zien keepen, dat hij bij Ajax 3de keeper is zegt mij niks.

Big Man

Bij Veendam vonden ze onze vriend Nienhuis niets. Te klein en teveel een lijnkeeper. Timmermans kwam van de amateurs maar was binnen no time de onomstreden eerste keeper. Als hij echt beter is dan Nienhuis zit er wel wat in.

Big Man

Citaat van: moodygrunn op mei 13, 2013, 22:18:03
statistieken laten toch een ander beeld zien  :?
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=57164&typeofpage=84137

Statistieken Hemmen zijn beter. Benschop is wel twee jaar jonger1

Drumfather SCC

Ik vind nog steeds dat we een Eredivisiewaardige doelman er bij moeten halen,

richard

Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 22:36:52
Ik vind nog steeds dat we een Eredivisiewaardige doelman er bij moeten halen,

Eens al heb ik wel vertrouwen in Nienhuis maar die Timmermans is echt een dooie op die goal vind ik en heeft geen uitstraling!!

Lore

Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 21:51:35
Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Type Jeroen Zoet is perfect als 2e denk ik..
Die van Ooijen zie ik wel zitten trouwens  |:)

Type Jeroen Zoet is fantastisch, maar wie zou dat moeten zijn?

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 21:51:35
Wat heeft iedereen toch met die Timmermans als doelman  :?
Nog nooit van gehoord! We gaan we de Eredivisie in hoor! Wat heeft hij dan gepresteerd waardoor hij hier moet komen?
Omdat jij hem niet kent is hij niet ere divisie waardig?

Ik ga er vanuit dat Nienhuis blijft dus de namen die ik noem zijn dus 2e keepers..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: richard op mei 14, 2013, 08:46:01
Timmermans is echt een dooie op die goal vind ik en heeft geen uitstraling!!
Maakte moeiteloos de overstap van amateurs naar betaald voetbal en dat voor een jonge vent van toen net 22 en dat is jong voor een keeper!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op mei 13, 2013, 22:36:52
Ik vind nog steeds dat we een Eredivisiewaardige doelman er bij moeten halen,
Nienhuis kan in zijn huidige vorm prima als eerste keeper..
IN HENK WE TRUST!!!