Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Lijkt me dat we volgend seizoen ook een klein puntje van die taart zullen krijgen..
Geen idee hoe het met de promotiebonus is...

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 05, 2013, 10:04:42
Zo even een aantal namen:

Anco jansen (graafschap, 10 of linksbuiten/linksmidden)
Tuyp (volendam, centrumspits)
Koppers (mvv, centrale verdediger)
Antonio (eagles, rechtsbuiten/linksbuiten)
Roorda ( nec, centrale middenvelder huren)
Messaoud (az, creatieve middenvelder)

Jonge talentvolle spelers uit jupiler league of huren van spelers uit eredivisie, daar zou ik voor gaan.
De eerste 2 hebben andere clubs in hun hoofd dan Cambuur,Kopper kan het eerste divisie  niveau amper aan dus dikke streep er door Antonio en Messaoud zijn prima spelers waar nog zat rek in zit..
En die oud dkv-er mag er wel blijven die heeft ziek,zwak en misselijk uitgevonden!

En wat ik al eerder zei, huren zo min mogelijk ,eigen spelers = eigen kapitaal
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 10:22:53

Misschien kan je beter Guyon Fernandez kopen of Achahbar huren dan Tuyp, deze spitsen zijn namelijk een stuk sneller om te counteren?
Cambuur kan en gaat geen spelers kopen,is ook niet nodig want er lopen zat transfervrije spelers rond..
IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Zou me niets verbazen als er een aantal spelers vanuit Alkmaar hier naar toe komen!

Is die Boymans niet wat voor Cambuur?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

#394
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2013, 11:59:21

Is die Boymans niet wat voor Cambuur?
Heeft een zware achillespees blessure die speelt op z'n vroegst volgend jaar weer.. En als je Hemmen en Barto hebt,heb je zo'n dure Boymans niet nodig.
IN HENK WE TRUST!!!

Frmelvin010

Misschien is Gill Swerts iets?
Zit nu in Denemarken en is in de zomer transfervrij?

Bernardo

Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 12:31:27
Misschien is Gill Swerts iets?
Zit nu in Denemarken en is in de zomer transfervrij?

Hou even op met al die net-niet Feyenoord spelers.

Gewoon veel jonge gasten halen een paar ervaren spelers, die voetballend ook echt nog wat toevoegen.

jamesbond


Grijskijkert

Citaat van: Frmelvin010 op mei 05, 2013, 12:31:27
Misschien is Gill Swerts iets?
Zit nu in Denemarken en is in de zomer transfervrij?
Op die positie hebben we geen versterking nodig.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: jamesbond op mei 05, 2013, 12:45:34
rosheuvel van az?
Leuke voetballer, zit bij AZ tegen een basis plaats aan dus ze zullen hem niet snel weg doen..
IN HENK WE TRUST!!!

DC

Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 00:15:22
En het Rose verhaal dat kon hij ook niet elke wedstrijd op brengen,na elke goede wedstrijd speekd hij de volgende niet.. En hij stopt niet voor niks he..
Ik bedoelde iemand die zijn wedstrijdmentaliteit en ervaring heeft, niet zijn fysieke gestel.


Het rijtje wat AL opnoemde staan een paar leuke namen tussen.
Maar heb vertrouwen in het bestuur. Hebben afgelopen seizoen ook goed ingekocht en gehuurd dus laten we hopen dat ze nu weer met een paar goede voetballers uit de hoge hoed komen.

Sampdoria

Messaoud van AZ schijnt wel een prima speler te zijn. Misschien is de connectie De Jong- Verbeek ook eentje om van te profiteren volgend seizoen. AZ heeft mogelijk best wat leuke spelers die hier wel een jaartje kunnen ruiken aan het hoogte niveau. Verder moet je kijken naar aflopende contracten en kom je toch al gauw uit bij spelers die dit seizoen in de Jupiler League spelen, aangezien de eredivisiejongens allemaal genoegen zouden moeten nemen met minder.

Loopt Guyt z'n contract af? Misschien ook wel een optie. Rosheuvel van AZ zou schitterend zijn, maar ik denk dat AZ hem niet kwijt wil. Hopelijk kunnen ze Tighadouini nog een jaar behouden.

Grijskijkert

Citaat van: Sampdoria op mei 05, 2013, 14:25:08
Messaoud van AZ schijnt wel een prima speler te zijn. Misschien is de connectie De Jong- Verbeek ook eentje om van te profiteren volgend seizoen. AZ heeft mogelijk best wat leuke spelers die hier wel een jaartje kunnen ruiken aan het hoogte niveau. Verder moet je kijken naar aflopende contracten en kom je toch al gauw uit bij spelers die dit seizoen in de Jupiler League spelen, aangezien de eredivisiejongens allemaal genoegen zouden moeten nemen met minder.

Loopt Guyt z'n contract af? Misschien ook wel een optie. Rosheuvel van AZ zou schitterend zijn, maar ik denk dat AZ hem niet kwijt wil. Hopelijk kunnen ze Tighadouini nog een jaar behouden.
Guyt is een eerste divisie voetballer, voegt niks aan het elftal toe..

Van welke spelers word afscheid genomen?
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 05, 2013, 16:36:14
Guyt is een eerste divisie voetballer, voegt niks aan het elftal toe..

Van welke spelers word afscheid genomen?

Met alle respect idd, guyt is op zijn retour.  Heb je niks meer aan in eredivisie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: DC op mei 05, 2013, 13:33:04
Ik bedoelde iemand die zijn wedstrijdmentaliteit en ervaring heeft, niet zijn fysieke gestel.
Nick v/d Velde ex AZ en speelt nu zijn laatste wedstrijden voor NEC. Is dat zo'n type wat je bedoeld?
IN HENK WE TRUST!!!