Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: grijskijker op maart 25, 2013, 10:32:36
Veendam valt vanmiddag om,meteen daar maar shoppen lijkt me..
daar is niks op cijntje na.
die had hier trouwens 4 jaar geleden al moeten komen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:24:43
Citaat van: grijskijker op maart 25, 2013, 10:32:36
Veendam valt vanmiddag om,meteen daar maar shoppen lijkt me..
daar is niks op cijntje na.
die had hier trouwens 4 jaar geleden al moeten komen.
Wat dacht je van Overtoom, de ideale opvolger voor El Makrini en zo zijn er nog wel een paar..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#107
Citaat van: grijskijker op maart 12, 2013, 17:38:24
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183780 zie ze die ruim 4 ton niet bij elkaar krijgen, ze zijn daar zelf ook somber over.
Maar als Veendam eruit vliegt, dan daar maar gaan "shoppen" Cijntje, Overtoom, Lambooij, Rozema, Loohuis, Hutten, Schmeltz, Timmermans,Te Loeke en Deul zijn voor in de eerste divisie bruikbare spelers
Dit lijstje zitten bijvoorbeeld 2 prima keepers..
IN HENK WE TRUST!!!

okkele

we hebben prima keepers,cijntje is rechtsback.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Grijskijkert

Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:49:38
we hebben prima keepers,cijntje is rechtsback.
Gehuurde keepers inderdaad,en een rechtsback kunnen we zeker volgend seizoen wel gebruiken.
IN HENK WE TRUST!!!

Clint

Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:49:38
we hebben prima keepers.

Meen je dat echt? Ik heb hun nog geen punten voor ons zien pakken.

Sampdoria

Timmermans, Lambooij, Overtoom en Hutten zijn interessante opties. Timmermans is een jongen uit de regio en doet het dit seizoen prima daar. Kun je hier er goed bij hebben. Lambooij vind ik al een tijdje een aardige middenvelder daar in Veendam. Overtoom viel me hier in Leeuwarden op, goede trap heeft die man en Hutten scoort makkelijk.

Sonnema

Timmermans lijkt mij niet een verkeerde keeper en is nog jong. Cijntje is te oud en er loopt vast nog wel een betere rond. Hutten en Lambooij zouden hier niet mis staan, maar laat dat maar aan Dwight en de rest van de TC over.

Grijskijkert

Citaat van: clint op maart 25, 2013, 12:16:40
Citaat van: okkele op maart 25, 2013, 11:49:38
we hebben prima keepers.

Meen je dat echt? Ik heb hun nog geen punten voor ons zien pakken.
Moet je ook een keer naar wedstrijden gaan :P
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

vind dat van veendam niet beter dan wat we nu hebben .Middelmaat daaro.Vind Cijntje idd de enige die ik hier graag wil zien .Wat een tomeloze inzet en ook goed opkomend

sunderland

Keeper weet ik niet .Nu hebben we ook 2 grabelaars dus zal sowieso nieuwe moeten komen

michello

Cambuur licht optie De Leeuw niet: "Verwacht"

Auteur: Fabian Bijman Gepubliceerd:25 maart 2013 om 14:48Categorie:Reactie
Melvin de Leeuw vertrekt komende zomer na drie seizoenen bij SC Cambuur-Leeuwarden. De Friese club heeft besloten de optie in het contract van de aanvaller niet te lichten, weet VoetbalPrimeur.

De 24-jarige De Leeuw, die eerder uitkwam voor RBC Roosendaal, kwam dit seizoen tot op heden 23 keer in actie namens SC Cambuur in de Jupiler League. Daarin scoorde hij twee keer. De Leeuw, afgelopen seizoen nog elf keer trefzeker, is in Friesland in het bezit van een aflopend contract. De optie om de verbintenis van de aanvaller te verlengen, wordt niet gelicht door Cambuur.

Door het besluit van Cambuur staat De Leeuw voor een transfervrij vertrek uit Leeuwarden. Over belangstelling heeft de aanvaller niet te klagen. "Wij hadden dit verwacht", zegt zaakwaarnemer Eelco Groen tegenover deze site. "Melvin heeft een flinke loonsverhoging in zijn optie en die past niet binnen het huidige salarishuis van de club. Gelukkig is er al interesse vanuit binnen- en buitenland."

"We gaan de komende periode eens kijken welke opties er zijn. Wij maken ons in ieder geval geen zorgen. Melvin heeft de afgelopen jaren genoeg laten zien. Het is alleen jammer dat hij dit seizoen door twee neusbreuken een aantal wedstrijden heeft moeten missen", besluit Groen.

sunderland

Heeft veels te weinig laten zien hier .Heeft een geweldige inzet maar komt technisch te kort voor de linksbuiten .

SCCornjum

Loonsverhoging?
Altijd 100% inzet, technisch helaas wat minder.
Watching Football Is Not A Crime

speculeter

Voor mijn zoon een drama....
Die is gek met Melvin.
Hoop voor hem dat hij een goede club vind!