Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!
Ozan ook graag terug halen. Goede technische speler.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Zwolsecambuurfan

Citaat van: Destroyer op mei 19, 2013, 21:24:46
Ozan ook graag terug halen. Goede technische speler.

Hier zul je nog flink voor in de buidel moeten tasten! Dat kan Cambuur niet. Tenzij VVV geld nodig heeft / of er staat een clausule in zijn contract dat hij weg mag bij degradatie...

Daddy T.

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 21:55:05
of er staat een clausule in zijn contract dat hij weg mag bij degradatie...

niet het geval dus reken maar niet op zijn terugkeer...
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Destroyer

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 19, 2013, 21:55:05
Hier zul je nog flink voor in de buidel moeten tasten! Dat kan Cambuur niet. Tenzij VVV geld nodig heeft / of er staat een clausule in zijn contract dat hij weg mag bij degradatie...

Let maar op, vvv heeft straks Veel minder inkomsten. Zou me niks verbazen als zulke contacten ontbonden worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

SCCRulez

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!

Kansloos. Heeft 't nogal hoog in de bol door vorig seizoen. Dit jaar flut, maar zal toch belangstelling voor zijn van clubs die veel meer salaris kunnen bieden.

SCCRulez

Citaat van: michello op mei 19, 2013, 17:22:46
Wij hebben het voordeel dat we twee weken voorsprong hebben. Het is een kwestie om zo snel mogelijk met potentiƫle versterkingen om de tafel te gaan voordat clubs als GAE/Sparta/Volendam dat doen. Dan ben je die clubs iig voor.

Helaas horen we nog niet zoveel... Mogelijk wachten spelers ook even af, zodat ze afgewogen keuze kunnen maken. Mogen van mij wel wat namen bekend gaan worden! |:)

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 19, 2013, 19:02:31
Wildschut halen!
DKV heeft vorig seizoen een miljoen geboden en later 1.3, en VVV wou hem daarvoor niet kwijt.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 19, 2013, 22:36:01
Let maar op, vvv heeft straks Veel minder inkomsten. Zou me niks verbazen als zulke contacten ontbonden worden.
Heb op L1 een interview gezien met de voorzitter van VVV, de doorlopende contracten hebben een clausule, Merendeel van de spelers krijgen een ander bedrag in de eerste divisie en een paar worden transfervrij.. Maar ze proberen de selectie bij elkaar te houden, de gehuurde spelers gaan in ieder geval weg.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Ik hoorde bij OF bedragen van 800.000 voorbij komen voor nieuwe spelers is het dan 1,1 miljoen(vorig jaar) + 8 ton ? Als dit zo is kan je op de markt van transfervrij spelers leuk shoppen..

Weet iemand hier meer over?
IN HENK WE TRUST!!!

Lore


Lore

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 10:47:37
Ik hoorde bij OF bedragen van 800.000 voorbij komen voor nieuwe spelers is het dan 1,1 miljoen(vorig jaar) + 8 ton ? Als dit zo is kan je op de markt van transfervrij spelers leuk shoppen..

Weet iemand hier meer over?

Klinkt inderdaad wel logisch, want de begroting zou 2 tot 2 1/2 miljoen stijgen. Een groot deel hiervan gaat in het stadion en de organisatie.

Denk alleen dat wij ons niet rijk moeten rekenen, omdat veel huidige spelers ook vinden dat ze meer moeten verdienen.  Niet alles kan dus naar nieuwe spelers!

poelie-lwd

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 10:02:27
DKV heeft vorig seizoen een miljoen geboden en later 1.3, en VVV wou hem daarvoor niet kwijt.

Die jongen heeft afgelopen seizoen geen knikker geraakt. Denk je dat hij nog steeds zoveel waard is?

Heeft tot 2014 een contract. Weet niet of daar een clausule in is opgenomen. Enfin, ik weet ook wel dat Wildschut contracteren waarschijnlijk a bridge too far is maar niet geschoten is altijd mis he ;)

realistisch gezien zou Wildschut DE vervanger kunnen zijn van Chadli als die naar Juventus gaat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 20, 2013, 10:47:37
Ik hoorde bij OF bedragen van 800.000 voorbij komen voor nieuwe spelers is het dan 1,1 miljoen(vorig jaar) + 8 ton ? Als dit zo is kan je op de markt van transfervrij spelers leuk shoppen..

Weet iemand hier meer over?
Dat weet ik bijna zeker.  Ze hebben in vier a vijf jaar het budget van 2, 1 naar 1, 1 gebracht afgelopen seizoen.  Dus zou het logisch zijn dat het nu 1, 9 wordt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Ik denk dat er nu heel slim gespeelt wordt. Weinig uitlekken naar de media en in alle rust verder werken. Verwacht deze week eigenlijk wel paar aankopen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

poelie-lwd

Ik ben echt benieuwd wat het netwerk van Lodeweges ons gaat brengen. Met het beoogde systeem en spelopvatting wat hij voor ogen heeft ontkom je er niet aan om te huren van topclubs. Het interview met vd Belt had dezelfde strekking.

:0= Spannend!!  |:)
Iedereen heeft recht op mijn mening.