Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2013, 12:02:03
Ik zeg Van Hyfte halen, als ik het goed heb, is die transfervrij.


Heb het helaas fout gezien.
Heeft helaas in 2011 voor 3 jaar getekend, meende zelf 2jaar.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

richard

Citaat van: grijskijker op mei 06, 2013, 14:31:44
Even een paar transfervrije spelers..

Shabir Isoufi
Jarchinio Antonia
Charlton Vicento
Malcolm Esajas
Lars Hutten
Van Der Velde
Tom Overtoom
Tom Hiariej
Joey Brock
Joeri Schroyen


we gaan eredivisie spelen hoor, dan moet je voetbal erin krijgen eerste gegadigde voor mij is promes van twente, nu bij eagles en proberen adje te houden!!

Frmelvin010


DC

Citaat van: Frmelvin010 op mei 07, 2013, 14:46:38
Sjaak Polak!
Ja en Geert den Ouden, misschien voetbalt Steijn Vreven ook nog wel?

Sonnema

Polak? binne we ouwe koeien ut de sloot aan het halen? Rustig afwachten wat de heren mee aankomen zetten. Maar we moeten zeker eredivisie waardige spelers hebben en haal nog een keeper en dan geen Timmermans is leuk voor de eerste divisie.

oost

Als je antoinia van de egels kan hallen altijd doen.,is in mijn ogen de meest onderschate speler van de 1e divisie

Dokkumer

Citaat van: oost op mei 07, 2013, 18:59:46
Als je antoinia van de egels kan hallen altijd doen.,is in mijn ogen de meest onderschate speler van de 1e divisie
En dan na 1,5 oefenduel alweer uitkotsen.. Goede voetballer, dat zeker, maar een mentaliteit die we in Liwwadden absoluut niet pruimen. Vraag onze Deventer vrienden maar eens na.

oost

Mja dat heb ik ook gelezen... Maar vind het gewoon leuke speler om naar te kijken. Veel snelheid goede techniek. Ik kijk niet alleen naar inzet. Zie barto werkt hard maar heeft lang en na het niveau niet. Of,vloek ik nu in de kerk?  :devil

Dokkumer

Citaat van: oost op mei 07, 2013, 19:39:59
Mja dat heb ik ook gelezen... vind het gewoon leuke speler om naar te kijken. Veel snelheid goede techniek. Ik kijk niet alleen naar inzet. Zie barto werkt hard maar heeft lang en na het niveau niet. Of,vloek ik nu in de kerk?  :devil
Vechtvoetbal is voor de JL en natuurlijk heeft Barto niet de techniek en finesse van Antonia. Dat zie ik met mijn halve oog ook nog wel :P
Gaat mij er ook om wat voor karakter zo'n speler heeft en dat vind ik niet bepaald jofel. Dan houd ik liever Tighoudini ;)

AL

Citaat van: oost op mei 07, 2013, 19:39:59
Mja dat heb ik ook gelezen... Maar vind het gewoon leuke speler om naar te kijken. Veel snelheid goede techniek. Ik kijk niet alleen naar inzet. Zie barto werkt hard maar heeft lang en na het niveau niet. Of,vloek ik nu in de kerk?  :devil

Barto vind ik een prima voetballende spits hoor. Mist nog teveel kansen in mijn ogen, maar ik denk dat Barto het beter zal doen in de eredivisie dan Hemmen.

Antonia vind ik ook een leuke speler, maar inderdaad zijn karakter kan hier tegen hem gebruikt worden.
Promes heeft veel indruk op mij gemaakt dit seizoen, wellicht kunnen wij hem huren/overnemen van Twente.
Verder vind ik Suk een hele goede. Sterke middenvelder met veel loopvermogen.

moodygrunn

Citaat van: AL op mei 07, 2013, 20:35:13
Barto vind ik een prima voetballende spits hoor. Mist nog teveel kansen in mijn ogen, maar ik denk dat Barto het beter zal doen in de eredivisie dan Hemmen.

Antonia vind ik ook een leuke speler, maar inderdaad zijn karakter kan hier tegen hem gebruikt worden.
Promes heeft veel indruk op mij gemaakt dit seizoen, wellicht kunnen wij hem huren/overnemen van Twente.
Verder vind ik Suk een hele goede. Sterke middenvelder met veel loopvermogen.

Ik verwacht eerlijk gezegd dat een ezel zich geen 2x aan dezelfde steen stoot, met andere woorden: Antonia weet nu wat er gevraagd wordt bij clubs als GAE en Cambuur
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op mei 07, 2013, 20:37:38
Ik verwacht eerlijk gezegd dat een ezel zich geen 2x aan dezelfde steen stoot, met andere woorden: Antonia weet nu wat er gevraagd wordt bij clubs als GAE en Cambuur
Ik help het je hopen, alleen verander je karakter niet zomaar ;)

Mp

Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2013, 19:08:27
En dan na 1,5 oefenduel alweer uitkotsen.. Goede voetballer, dat zeker, maar een mentaliteit die we in Liwwadden absoluut niet pruimen. Vraag onze Deventer vrienden maar eens na.

Ik herinner me anders ook een groot betoog over Turk toen die bij GAE vertrok, ligt hem ook wel wat aan de Egeltjes zelf heb ik het idee.

Dokkumer

Citaat van: Mp op mei 07, 2013, 21:22:33
Ik herinner me anders ook een groot betoog over Turk toen die bij GAE vertrok, ligt hem ook wel wat aan de Egeltjes zelf heb ik het idee.
En Reza :devil
Verhaal ligt natuurlijk voor Antonia iets anders dan voor Ozan en Reza.