Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: clint op mei 13, 2013, 11:11:08
Betrof dat niet alleen de Jupiler League?
Klopt, maar uit de mond van de Jong kwam wel aanvallend voetbal en vooral voetbal(geen VVV taferelen)
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: Galdiano op mei 13, 2013, 10:40:35
De meest overschatte speler van het betaald voetbal!
EENS! waarom hij het grote talent werd genoemd is mij ook nooit duidelijk geworden... nergens gepresteerd die vent.

Grijskijkert

#617
Citaat van: SCC-J op mei 13, 2013, 11:37:28
nergens gepresteerd die vent.
Dan moet jij je gaan verdiepen in de speler, want dit is onzin,FC Groningen, hij heeft als jong ventje daar prima gepresteerd !

Hij is alleen veeel te vroeg naar PSV gegaan..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

mutte zeker nog wel 2 meer geroutineerde spelrs bij komen maar die hoeven niet 28 te zijn,,,met 25 26 jaar kun je ook wel routine hebben.

en voordeel van jeugdige spelers is dat je er ook nog verder mee kunt.

isoufi-v hyfte-promes

v ooyen psv en lukoki ajax misschien voor de huur

ik ben benieuwd wat we gaan halen

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 11:40:10
Dan moet jij je gaan verdiepen in de speler, want dit is onzin,FC Groningen, hij heeft als jong ventje daar prima gepresteerd !

Hij is alleen veeel te vroeg naar PSV gegaan..
bij groningen heeft hij 1,5 jaar goed gespeeld .Psv dacht de nieuwe robben te hebben .5 jaar niks gepresteerd .Ik denk dat een speler die 5 jaar stil heeft gestaan niet veel meer gaat brengen

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 13, 2013, 12:35:26
bij groningen heeft hij 1,5 jaar goed gespeeld .Psv dacht de nieuwe robben te hebben .5 jaar niks gepresteerd .Ik denk dat een speler die 5 jaar stil heeft gestaan niet veel meer gaat brengen
Inderdaad wat ik al zei, veel te vroeg naar PSV gegaan, had beter nog 2 jaar bij Groningen kunnen voetballen, maar dat is achteraf lullen, ben benieuwd of ze hem weer aan het voetballen krijgen..
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 10:28:27
Dat heeft het weekend met van Bommel wel weer laten zien en maakte ons zo geliefde Bakens tegen den Bosch ook niet een domme overtreding met rood tot gevolg.. Dit zijn maar 2 voorbeelden maar er zijn uiteraard veel meer,dus wat is ervaring,doe mij maar super fitte twintigers en dan het liefst begin 20 die ook nog het 1 en ander valt te leren..

Talent en instelling en de rest komt wel..
word een beetje kriegel van het woord talent .Populair woord hier .Jij doet net alsof jonge jongens geen krt pakken .Als jij denkt dat we het zonder ervaring redden in de erediv heb je het mooi mis .En ervaring kan ook een speler van 26 zijn .

sunderland

afgl seiz hadden we de ideale mix .Ervaring ook door jongens die al veel wedstr in de eerste div hadden gespeeld .Bijv Droste

Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 13, 2013, 12:13:46
mutte zeker nog wel 2 meer geroutineerde spelrs bij komen maar die hoeven niet 28 te zijn,,,met 25 26 jaar kun je ook wel routine hebben.

en voordeel van jeugdige spelers is dat je er ook nog verder mee kunt.

isoufi-v hyfte-promes

v ooyen psv en lukoki ajax misschien voor de huur

ik ben benieuwd wat we gaan halen
Inderdaad een speler hoeft geen 30 plusser te zijn om ervaring te hebben.. van Hyfte heeft nog een jaar bij MVV met een optie,is dus niet zomaar te halen.. Promes mag het in de voorbereiding proberen bij Twente,dus die geloven wel in hem..
van Ooijen is huren mogelijk(bron PSV), Lukoki,Dijks,de Sa en zo nog een aantal mogen verhuurd worden aan een goede club..
Isoufi is zo op te halen, en als de trainers hem weten te prikkelen dan kan het een topper worden ala Mertens en Chadli.
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 13, 2013, 12:40:25
word een beetje kriegel van het woord talent .Populair woord hier .Jij doet net alsof jonge jongens geen krt pakken .Als jij denkt dat we het zonder ervaring redden in de erediv heb je het mooi mis .En ervaring kan ook een speler van 26 zijn .
Ik zeg helemaal niet dat jonge spelers geen kaarten pakken, ik zeg alleen dat het niet aan leeftijd gebonden is.. En als je goed leest zeg ik , dat ik liever een ervaren jongen van in de 20 heb dan een 30 plusser..

We zijn het aardig eens dus :koffie
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: grijskijker op mei 13, 2013, 12:38:25
Inderdaad wat ik al zei,

uhh nee! dat zei je niet. Je vond het onzin! Jonge het op het hoogste niveau niets gepresteerd en niets laten zien. maar volgens jou is het een goede speler om dat hij het in de jeugd wel goed heeft gedaan.... DAAAG!  :R

Grijskijkert

#626
Citaat van: SCC-J op mei 13, 2013, 12:51:19
uhh nee! dat zei je niet. Je vond het onzin! Jonge het op het hoogste niveau niets gepresteerd en niets laten zien. maar volgens jou is het een goede speler om dat hij het in de jeugd wel goed heeft gedaan.... DAAAG!  :R
Leer eerst lezen zou ik zeggen.. domme mee prater..
IN HENK WE TRUST!!!


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#629
Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 12, 2013, 14:54:59
Hier ben ik het heel erg mee eens. Goede spelers uit de Jupiler league een kans geven is helemaal niet slecht. Deze jongens willen zich juist bewijzen in een hogere klasse, hebben honger naar nog meer. Liever deze jongens, dan spelers die uitgeblust aan de aftrap verschijnen.
Ik ook, en je zal wel eens een misser hebben, maar dat is dan niet 1 die gelijk tonnen kost....

Denk dat het salaris plafon richting de 70.000 gaat en daar komt een gelouterde speler niet voor..
IN HENK WE TRUST!!!