Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Ronald op april 18, 2013, 15:02:08
Broekhof hoort in ieder geval niet in dat rijtje van verdedigers thuis
Veel zien spelen zeker?
IN HENK WE TRUST!!!

Drumfather SCC

Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 14:49:47
Die status had Theo ook niet op die leeftijd en zo goed was Theo ook niet op 22 jarige leeftijd want in het begin werd zijn contract steeds met moeite en grootste twijfel verlengt en werden er steeds nieuwe spelers voor zijn positie gehaald.. En steeds haalde Theo op zijn karakter de eerste 11..

En ik zei.. Kan uit groeien naar..
Ooooooooooh zo, Nee ik las/begreep je even verkeerd! Zit wel wat in ja! Excuses Grijskijker  :proost

Grijskijkert

Citaat van: Drumfather SCC op april 18, 2013, 16:41:05
Ooooooooooh zo, Nee ik las/begreep je even verkeerd! Zit wel wat in ja! Excuses Grijskijker  :proost
Ik kan af en toe ook erg onduidelijk zijn... :proost
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: grijskijker op april 18, 2013, 08:58:09
Dijkstra 22 jaar, denk je dat een Bakens al het zelfde niveau had als hij nu heeft, die maakte op die leeftijd een mindere indruk dan Dijkstra nu doet..

Het is een jonge vent die door kan groeien naar de Theo Bos van Cambuur..
nee bakens was toen nog beter .Ik vind ook dat er in Dijkstra zeker nog potentie zit .Verl seiz die blunders tegen kolder weet ik nog goed .Dat is hem daarna nooit weer gebeurd ,je ziet zeker dat hij hij vooruit gaat .Hij overigens ook een mooie trap die hij meer moet gebruiken

poelie-lwd

Citaat van: Ronald op april 18, 2013, 15:02:08
Broekhof hoort in ieder geval niet in dat rijtje van verdedigers thuis

Broekhof volgend jaar vaste waarde, let maar op!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2013, 06:17:28
Broekhof volgend jaar vaste waarde, let maar op!

Je weet nooit hij zich verder ontwikkeld. Van Boxel had hier paar jaren geleden ook een ongelukkige start. Die vond ik vorig jaar goed bezig hier!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op april 19, 2013, 06:17:28
Broekhof volgend jaar vaste waarde, let maar op!
Hij moet wedstrijden spelen om zijn oude niveau te halen en daarom is het zuur dat we geen 2e elftal hebben.. Maar ik heb ook goede hoop!
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op april 18, 2013, 20:51:15
nee bakens was toen nog beter
Was toen zwaar geblesseerd aan de knie en is daarna volgens de geleerden nooit meer de oude geworden en heeft in de 3 jaar er na een 30 wedstrijden gespeeld..
IN HENK WE TRUST!!!

Clint



Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

MP4L

Ik plaats het maar hier want ik weet geen andere plek om het te plaatsen :P
Voor de liefhebber: http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=239873

Grijskijkert

Citaat van: MP4L op april 23, 2013, 15:15:53
Ik plaats het maar hier want ik weet geen andere plek om het te plaatsen :P
Voor de liefhebber: http://www.vi.nl/VI-TV-1/VI-Media.htm?linkedVideo=239873
Staat al een keer of 3 op het forum ;)
IN HENK WE TRUST!!!

MP4L

Citaat van: grijskijker op april 23, 2013, 16:11:09
Staat al een keer of 3 op het forum ;)

Over het hoofd gezien dan :P

Grijskijkert

http://www.goal.com/nl/news/786/transfers/2013/04/30/3943196/stagiair-moet-fc-groningen-verlaten

Nou maar snel halen lijkt mij, kan zowel als aanvallende als verdedigende middenvelder spelen en heeft een fijne trap in de benen, en nog maar 22 jaar een prima vervanger voor Rose.
IN HENK WE TRUST!!!