Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Lwdscc

#135
Opties De Leeuw & Dantuma niet gelicht, Bakker & vd Laan krijgen 2 jarig contract aanbod. Rest van de aflopende contracten niet verlengd, betekent niet dat spelers weg móéten. Ook De Leeuw kan bijvoorbeeld nog een contract verdienen.

richard

SC Cambuur heeft de contracten van de spelers met een aflopend contract formeel beëindigd. Beslissingen over eventuele verlenging van contracten zal in een later stadium aan de orde komen.
De opties in het contract van Melvin de Leeuw en Frits Dantuma zullen niet gelicht worden. Dit betekent dat hun aflopende contract niet automatisch verlengd zal worden. Of beide spelers voor een verlenging in aanmerking komen, zal in een later stadium besloten worden.
Met Erik Bakker en Martijn van der Laan is Cambuur in gesprek over een meerjarige verlenging van het contract. Beide spelers hebben ook een optie in het contract.Yuri Rose, in het bezit van een doorlopend contract, is met Cambuur in gesprek over een mogelijke ontbinding van de arbeidsovereenkomst.
Foto: www.dijksfotografie.com

zeewolde

Citaat van: Chipke op maart 26, 2013, 12:29:17
Citaat van: sunderland op maart 26, 2013, 12:04:34
al deze spelers kunnen wij niet betalen .Zou bergkamp wel eens willen zien hier .Iedereen weet dat barto te kort komt

Zullen vast wel spelers bij zitten die betaalbaar zijn zie bijv, Van Mieghem,

Klopt, denk dat spelers van VVV, Zwolle en RKC wel haalbaar kunnen zijn.
Slot stopt met voetbal die kun je zeker doorstrepen.

Chipke

#138
Hemmen ontving ontslagbrief: 'Verwacht gesprek met clubleiding'

Net als andere clubs, is ook SC Cambuur aan het inventariseren welke spelers mogen blijven of moeten vertrekken. De club heeft een aantal spelers van wie het contract afloopt een ontslagbrief verzonden.

Dat betekent niet dat ze zeker moeten vertrekken, maar het geeft wel aan dat ze transfervrij zijn aan het einde van het seizoen. Ook topscorer Michiel Hemmen heeft een aflopende verbintenis in Leeuwarden, ook hij kreeg een ontslagbrief op de deurmat.

De spits wil graag aanblijven en verwacht dat de clubleiding van Cambuur spoedig met hem om de tafel zal gaan. Hemmen richt zich echter volledig op de komende duels van zijn ploeg. "We moeten zorgen dat we de nacompetitie bereiken, wat daarna gebeurt zien we dan wel. Ik hoop in het Noorden actief te kunnen blijven."

Galdiano

Wat kan het toch snel gaan! Eerste cambuur zien als tussenstap, en nu willen aanblijven. Goed teken!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Chipke

Citaat van: Galdiano op maart 26, 2013, 13:10:52
Wat kan het toch snel gaan! Eerste cambuur zien als tussenstap, en nu willen aanblijven. Goed teken!

Ja dat viel mij inderdaad ook al op. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij na dit seizoen weg wou.

dit is mien club

Shabir Isoufi staat komend seizoen niet meer onder contract bij Feyenoord
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: Chipke op maart 26, 2013, 13:04:52
Hemmen ontving ontslagbrief: 'Verwacht gesprek met clubleiding'

Net als andere clubs, is ook SC Cambuur aan het inventariseren welke spelers mogen blijven of moeten vertrekken. De club heeft een aantal spelers van wie het contract afloopt een ontslagbrief verzonden.

Dat betekent niet dat ze zeker moeten vertrekken, maar het geeft wel aan dat ze transfervrij zijn aan het einde van het seizoen. Ook topscorer Michiel Hemmen heeft een aflopende verbintenis in Leeuwarden, ook hij kreeg een ontslagbrief op de deurmat.

De spits wil graag aanblijven en verwacht dat de clubleiding van Cambuur spoedig met hem om de tafel zal gaan. Hemmen richt zich echter volledig op de komende duels van zijn ploeg. "We moeten zorgen dat we de nacompetitie bereiken, wat daarna gebeurt zien we dan wel. Ik hoop in het Noorden actief te kunnen blijven."
nou der |:) |:) |:) |:) |:) |:) bij wezen .....

De Gast

Nu nog 2/3 betere spelers om hem heen en je kunt gewoon kampioen worden

dit is mien club

Citaat van: dit is mien club op maart 27, 2013, 08:49:42
Shabir Isoufi staat komend seizoen niet meer onder contract bij Feyenoord

Deze jongen moet je direct halen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

okkele

want?
doet t leuk bij telstar?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Chipke

Citaat van: okkele op maart 27, 2013, 11:38:02
want?
doet t leuk bij telstar?

Tuurlijk, dit is een talentvolle speler. Heeft als aanvallende middenvelder dit seizoen al zes doelpunten gemaakt. Halen deze jongen.


Ruppppert

als keeper kest die Timmermans van veendam wel halen en tweede keeper loekie

denistel

timmermans is wel een jongen uit de buurt maar een echt heel sterk vind ik hem ook niet
maar das mijn mening.

WouterZz

Bij Cambuur zijn er veel aflopende contracten. Van den Belt denkt dat het interessant kan zijn om zes of zeven spelers uit beloftenteams van grote clubs te huren. Het is in zijn optiek voor een speler interessanter op vrijdagavond wedstrijden te spelen dan op maandagavond voor anderhalf man en een paardenkop in de beloftencompetitie te voetballen. ,,Marco Bizot is door Ajax verkocht aan Groningen omdat hij een jaar bij Cambuur heeft gespeeld.''
,,We zijn bij Cambuur aan het bezuinigen in de organisatie. We moeten ons herbezinnen hoe het verder moet om nog crisisbestendiger te worden. Dat heeft ook consequenties voor het spelersbudget. Het salarisplafond komt tussen nul en vijftigduizend euro bruto te liggen. We gaan niet meer met spelers over geld onderhandelen. Take it or leave it.''


LC