Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: Galdiano op mei 15, 2013, 17:38:29
Komende 10 dgen zullen we weinig horen ;) vd Belt is op een welverdiende vakantie!

mwoaah.

Lees net dat alle huurlingen terug gaan naar eigen club. Keurntjes krijgt geen contract.
Hemmen wil kijken naar avontuur in buitenland en ook El Makrini lijkt weg te gaan.

Big Man

Citaat van: cambuurlegend op mei 14, 2013, 23:14:42
Aldus de vader van Henk Bos....... :_schater

Ik heb veel familie maar die komen allemaal uit het Heitelân en Bos is toch echt een Groninger. Nee de reden dat ik zijn naam noem is dat hij dit seizoen al een aantal basisplaatsen bij Groningen heeft gehad en het niet slecht deed. Komt uit het Noorden (Stadskanaal volgens mij) dus zal ook wel bij een noordelijke club willen spelen. Bij Groningen gaat hij buiten de boot vallen omdat die al een wereld andere voorhoede spelers hebben met Dikkertje Dap voorop.

Richairo Zivkovic zou ook een leuke speler zijn maar die wel Groningen waarschijnlijk alleen maar verhuren. Jongen is pas 17 jaar en heeft zijn debuut ook al gemaakt. Krijgt volgens seizoen denk ik ook niet veel speeltijd.

wiekie1969

Een leegloop dreigt, hoop dat cambuur snel handelt met het aantrekken vd nieuwe spelers. Hewwe we centjes???

SCC-J

#828
Citaat van: zeewolde op mei 15, 2013, 18:16:35
mwoaah.

Lees net dat alle huurlingen terug gaan naar eigen club. Keurntjes krijgt geen contract.
Hemmen wil kijken naar avontuur in buitenland en ook El Makrini lijkt weg te gaan.
Dacht dat hemmen als doel had eredivisie

Bernardo

Makrini pakt toch veel te veel kaarten, en vraag me af of Hemmen de Eredivisie wel aan kan. Next.

zeewolde

Citaat van: SCC-J op mei 15, 2013, 18:43:48
Dacht dat hemmen als doel had eerste divisie

ik denk dat je ere bedoelt ;) Dit is nieuws van Henk Albers de HAH reporter.

gewoon een fan

Als ze niet willen blijven dan is het niet anders.

Zwolsecambuurfan

Ja, als Makrimi en Hemmen weg willen dan opent dat weer deuren naar andere spelers uit de eerste divisie. Er loopt genoeg talent rond! Ik denk dat zowel Hemmen als Makrimi goede contracten hebben en dat levert dus weer ruimte op voor nieuwe spelers!

De Taurus


666

Citaat van: De Taurus op mei 15, 2013, 19:27:56
Update omtrent selectie, met bijgewerkt overzicht: (na onderhoud met Van den Belt) http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/22175/selectie-en-trainersstaf-cambuur-huidige-en-komende-seizoen/

We houden niets over als je het overzicht bekijkt... Moet heel wat gebeuren.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

gewoon een fan


Zwolsecambuurfan

Waarom gaat Van der Beltbdan juist nu op vakantie! Doe dat dan in September!! Erg vervelend dit! Makrimi is wel goed hoor. Erg jammer dat hij gaat. Zal wel naar Zwolle gaan:-(

De Taurus

Citaat van: Zwolsecambuurfan op mei 15, 2013, 19:39:09
Waarom gaat Van der Beltbdan juist nu op vakantie! Doe dat dan in September!! Erg vervelend dit! Makrimi is wel goed hoor. Erg jammer dat hij gaat. Zal wel naar Zwolle gaan:-(
Hij is nu in Harlingen hoor. En Vd Belt heeft een mobieltje,,,dat scheelt,, daarnaast nog anderen om hem heen.

Destroyer

Komt allemaal goed. Zoals het al vijf jaar elke keer weer goed komt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Big Man

Citaat van: gewoon een fan op mei 15, 2013, 18:50:32
Als ze niet willen blijven dan is het niet anders.

Begreep dat Hemmen wel graag wil blijven omdat Cambuur in de eredivisie gaat spelen. Er is ook belangstelling voor hem vanuit het buitenland waar hij een hoop geld kan verdienen, aanmerkelijk meer dan bij Cambuur. Zijn voorkeur gaat echter uit naar Cambuur maar als Cambuur er nog niet uit is of ze met hem verder willen is de aanbieding uit het buitenland te mooi om te laten lopen. Van der Belt wil volgens mij terecht eerst de nieuwe markt verkennen. Dan is kans is dan aanwezig dat Hemmen al elders heeft getekend. Jammer genoeg levert dat Cambuur niets op omdat hij transfervrij is.