Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2013/2014

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:18:31

Vorige topic - Volgende topic

Baresi

kunnen we ook een topspeler halen die wil spelen voor recettes dus gewoon prestatieloon,boven de 7000man een leuke premie per wedstrijd of een spits per goal betalen?? tip Diego Biseswar(ex Feyenoord)

De Gast

Vind Dijkstra een prima keuze om mee verder te gaan. Als het niet als basisspeler kan dan maar als stand in. Het midden en de aanval, dat moeten ze aanpakken. Dat loopt het hele seizoen al voor geen meter

Sonnema

Citaat van: Baresi op maart 30, 2013, 14:55:36
kunnen we ook een topspeler halen die wil spelen voor recettes dus gewoon prestatieloon,boven de 7000man een leuke premie per wedstrijd of een spits per goal betalen?? tip Diego Biseswar(ex Feyenoord)

Biseswar speelt in turkije en heeft een contract getekend in 2011 voor 4,5 jaar. Dus dat lijkt mij echt niet haalbaar

denistel

Citaat van: Baresi op maart 30, 2013, 14:55:36
kunnen we ook een topspeler halen die wil spelen voor recettes dus gewoon prestatieloon,boven de 7000man een leuke premie per wedstrijd of een spits per goal betalen?? tip Diego Biseswar(ex Feyenoord)

welke speler zou dat willen dan??

John Hiatt

Eerst maar eens een degelijke keeper!

denistel

goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

je hebt helemaal gelijk grijskijker maar was het maar zo gemakkelijk .Goede jonge keepers zijn hier niet .Bij keepers is het ook moeilijk oordelen of hij goed of net niet goedgenoeg is .Telgenkamp leek ook een gpoede keeper maar na 10 wedstr wist ik wel anders

Destroyer

Citaat van: grijskijker op april 01, 2013, 10:18:23
Citaat van: denistel op april 01, 2013, 09:49:42
goeie keeper mag van mij wel wat meer verdienen.
Dan maak je onderscheid in de selectie, en stap je van je beleid af, en ben je dan geloof waardig?

Eisen wij supporters soms niet wat te veel? Zo'n Timmerman(Veendam) bijvoorbeeld is jong en kan uit groeien tot een prima keeper en zo zullen er wel meer zijn.

De tijd is geweest dat er een topkeeper gehaald kan worden,zelf opleiden moeten we...

per direct stoppen met huren van spelers. Zie liever een timmermans hier die we kunnen kneden dan dat we weer gaan huren van een telgenkamp of nienhuis.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

En een Bizot dan? Is mij zeer goed bevallen. Van een keeper van 1 van de topclubs weet je bijna wel zeker dat ie goed kan keepen. En als t goed is kost t ook weinig.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Meteen weer weg, bouw je niks mee op.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sonnema

Probeer eens die Heijblok van AZ te halen is na dit seizoen transfervrij. Heb je een eigen keeper en kun je wat opbouwen en hoef je niet te huren. Wil op dit moment niet verlengen bij AZ

Chipke

Citaat van: Sonnema op april 03, 2013, 08:55:07
Probeer eens die Heijblok van AZ te halen is na dit seizoen transfervrij. Heb je een eigen keeper en kun je wat opbouwen en hoef je niet te huren. Wil op dit moment niet verlengen bij AZ

Is een prima doelman, alleen is al 36 jaar. Je kan hem halen en dan bijvoorbeeld Timmermans als reserve, dan kan hij binnen twee jaar hier onder de lat staan.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op april 03, 2013, 10:02:35
Citaat van: Sonnema op april 03, 2013, 08:55:07
Probeer eens die Heijblok van AZ te halen is na dit seizoen transfervrij. Heb je een eigen keeper en kun je wat opbouwen en hoef je niet te huren. Wil op dit moment niet verlengen bij AZ

Is een prima doelman, alleen is al 36 jaar. Je kan hem halen en dan bijvoorbeeld Timmermans als reserve, dan kan hij binnen twee jaar hier onder de lat staan.

Laten we ons toch richten op jonge keepers(Nienhuis en Timmermans) en geeft die de tijd om te groeien.. En Heyblok keept volgend jaar gewoon bij AZ, was een formele opzegging ze gaan binnenkort met hem praten..
IN HENK WE TRUST!!!